Jammer dat ze alleen bij de verkeerde partij zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik wist dat eigenlijk niet van Agema, triest.
Ik vind het geen gekke gedachte dat een patiënt minister van zorg wordt, hoewel ik niets heb met haar partij of standpunten.
Alleen als Gl-PvdA de schuld kan krijgen. Want links.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou, dit gaat 'm dus niet worden.
Nieuwe verkiezingen nog voor 2025?
Ik gok op ja.
Oh? Nou...dat kan ik hier niet terugvinden:quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar denkt menig UWV anders over.
Dat is natuurlijk bullshit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar denkt menig UWV anders over.
Sws kan dit wel goed zijn voor de vergoeding vanuit de basiszorg voor bepaalde medicijnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik wist dat eigenlijk niet van Agema, triest.
Ik vind het geen gekke gedachte dat een patiënt minister van zorg wordt, hoewel ik niets heb met haar partij of standpunten.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Sws kan dit wel goed zijn voor de vergoeding vanuit de basiszorg voor bepaalde medicijnen.
Ook niet.quote:
"Dat had ook wel via een zoom call gekund" - Rob Jettequote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Af en toe ff naar Curaçao om daar iedereen voor luie flikker uit te maken, de geldkraan dichtdraaien en dan weer terugvliegen.
Begrijp ik hieruit dat we a priori mensen met een aandoening moeten gaan uitsluiten van bepaalde taken?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk bullshit.
1. Het UWV heeft hier helemaal niks mee te maken. Dit gaat om een ministerspost;
2. Dat keuringsartsen ongeveer niemand meer 100% afkeuren, maar altijd wel vinden dat je "iets" kunt doen klopt. Maar "iets" is dan echt géén baan met de workload, het stresslevel en de intensiteit ve ministerschap.
Echt hoor..
Ambassadeur in Griekenland en Israël, het was toch wel te verwachten dat hij hier ergens zou belanden?quote:
Da's dan ook niet zo'n probleem als je een minister of kamerlid inkomen hebt (x2, getrouwd met Bosma)quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef capricia het volgende:
Maar ja. Aan de andere kant schaffen ze die extra tegemoetkoming voor chronisch zieken af.
Ik weet niet hoe het met jou is, maar iemand die blind is heb ik liever niet als buschauffeur.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat we a priori mensen met een aandoening moeten gaan uitsluiten van bepaalde taken?
Nee, het idee dat zoals Whiskers al aangeeft, dat iedereen altijd wel "iets" kan, en dat we vooral niet naar beperkingen maar naar mogelijkheden moeten kijken. Gezien de vakkennis van Agema lijkt me dat al eerder een mogelijkheid dan een beperking.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh? Nou...dat kan ik hier niet terugvinden:
https://uwverzuimregisseur.nl/multiple-sclerose/
Ik neem aan dat jij dan onderzoek gedaan hebt en dit kan weerleggen zoals je altijd beweert?
Die kans is dan ook nihil.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou is, maar iemand die blind is heb ik liever niet als buschauffeur.
Owh neeneenee, ik ga niet mee in jouw ik-negeer-totaal-wat-jij-zegt-en-ga-je-in-plaats-daarvan-woorden-in-de-mond-leggen-spelletjesquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat we a priori mensen met een aandoening moeten gaan uitsluiten van bepaalde taken?
Wat zeg je dan precies? Agema is per definitie ongeschikt als minister?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh neeneenee, ik ga niet mee in jouw ik-negeer-totaal-wat-jij-zegt-en-ga-je-in-plaats-daarvan-woorden-in-de-mond-leggen-spelletjes
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zat banen waar medische fitheid een must is. Geldt voor mij ook bij het spoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's dan ook niet zo'n probleem als je een minister of kamerlid inkomen hebt (x2, getrouwd met Bosma)
Agema is NIET getrouwd met Bosmaquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's dan ook niet zo'n probleem als je een minister of kamerlid inkomen hebt (x2, getrouwd met Bosma)
Geen Covid-pandemie meer dus het kan meevallen qua werklast als je conservatief ziet als "niets doen en hopen dat alles behouden blijft".quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als het fysiek niet haalbaar is dan heeft het niet zoveel zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |