Ik begrijp er niks van dat Lewis zo moeilijk doet. P4 is een hartstikke mooi resultaat vanaf P7.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:40 schreef beantherio het volgende:
Hamilton in zak en as en Russell die juist heel opgetogen klinkt.
Hij doet het een beetje omgekeerd allemaalquote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van dat Lewis zo moeilijk doet. P4 is een hartstikke mooi resultaat vanaf P7.
Hij baalt dat hij door zijn teamgenoot is ingehaaldquote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van dat Lewis zo moeilijk doet. P4 is een hartstikke mooi resultaat vanaf P7.
Hamilton is al het hele seizoen nogal zuur aan het doen, na Monaco waren er bedekte toespelingen van hem dat het team zijn auto express minder snel maakt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
niet zijn meest charmante fotoquote:
Dat team kende ik nog niet!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:57 schreef Nizno het volgende:
A representative from the Octane Racing Group is required to report to the Stewards at 17:40, in
relation to the incident below:
Entity Octane Racing Group
Reason Spectator track invasion prior to the conclusion of the 2024 Canadian Grand
Prix.
ja ook dat maar zoals hij omhoog kijkt is het ook net of zijn IQ lager is dan zijn schoenmaatquote:
Deze beter? M.i. wel.quote:
jaquote:
Whut?quote:Op zondag 9 juni 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ook dat maar zoals hij omhoog kijkt is het ook net of zijn IQ lager is dan zijn schoenmaat
slecht weer, moeilijke bandjes op de baan, extra snot = geen goede optiequote:Op zondag 9 juni 2024 23:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet zo'n beest tot snot rijden om een extra tiende te pakken = fake champion
ja ik weet niet met die foto vind ik hem echt niet snuggerquote:
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 9 juni 2024 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik weet niet met die foto vind ik hem echt niet snugger
zn mond zo open, omhoog kijkend. plus hij heeft geen armen doordat er een plaatje op zn bovenlijf geprojecteerd staat..
Nou, ingehaald. Russell is van pole naar P3 gezakt en Hamilton is van P7 naar P4 geklommen. En ondanks dat is George blij en Lewis nietquote:Op zondag 9 juni 2024 22:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij baalt dat hij door zijn teamgenoot is ingehaald
Lewis rook podium. Snap hem wel. Lewis gaat hier ook altijd lekker eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2024 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ingehaald. Russell is van pole naar P3 gezakt en Hamilton is van P7 naar P4 geklommen. En ondanks dat is George blij en Lewis niet
Wist je dat hij op het circuit in Canada de weg schijnt te kennen?quote:Op zondag 9 juni 2024 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis rook podium. Snap hem wel. Lewis gaat hier ook altijd lekker eigenlijk
Lewis lag even voor Russell op P3, maar die bleek toch sneller te zijn en ging er weer voorbij.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ingehaald. Russell is van pole naar P3 gezakt en Hamilton is van P7 naar P4 geklommen. En ondanks dat is George blij en Lewis niet
Eerste win hier gepakt, dus jaquote:Op zondag 9 juni 2024 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wist je dat hij op het circuit in Canada de weg schijnt te kennen?
quote:Op zondag 9 juni 2024 23:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Photoshop even aangeslingerd.
[ afbeelding ]
Dit hele seizoen vergooit hij z'n podiumkansen al met de kwalificatie.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lewis rook podium. Snap hem wel. Lewis gaat hier ook altijd lekker eigenlijk
Deze race deed hij het wel aardig, d'r zat een glansje in van de oude Hamilton. Russel heeft het iegenlijk slechter gedaan, die is plaatsen kwijtgeraakt.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit hele seizoen vergooit hij z'n podiumkansen al met de kwalificatie.
Precies wat is bedoel. Hij deed het in de race prima, maar als je als 7de kwalificeert zet je jezelf meteen al op een (te) grote achterstand.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Deze race deed hij het wel aardig, d'r zat een glansje in van de oude Hamilton. Russel heeft het iegenlijk slechter gedaan, die is plaatsen kwijtgeraakt.
Tot nu toe ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:40 schreef pmponer het volgende:
Overtake of the year: Albon
Heerlijke GP gezien
Russell eindigde nog steeds voor Hamilton. En zelfs toen Hamilton door een fout van Russell ervoor kwam, werd hij toch weer ingehaald door Russell. Dus Russell deed het weldegelijk beter dan Hamilton. Ik betwijfel dan ook of verder naar voren starten hem had geholpen, want hij was sowieso niet sneller dan de top 3.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Deze race deed hij het wel aardig, d'r zat een glansje in van de oude Hamilton. Russel heeft het iegenlijk slechter gedaan, die is plaatsen kwijtgeraakt.
Dus toch!quote:
De winst op Hockenheim is ook in zo'n samenvatting. Die race kan je niet samenvatten want zelfs de regie had niet alles.quote:
Ik moest aan deze denkenquote:Op zondag 9 juni 2024 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik weet niet met die foto vind ik hem echt niet snugger
zn mond zo open, omhoog kijkend. plus hij heeft geen armen doordat er een plaatje op zn bovenlijf geprojecteerd staat..
quote:
En inderdaad, de FIA geeft een NFA.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog ff het incident teruggekeken. Ik vind no further action. Kijken wat de FIA zegt
Vettel ook jaren geleden, dat waren dan wel seagullsquote:
Kon me nog redelijk vinden in delen van zijn verhaal, maar bij Singapore dacht ik laat maar.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:44 schreef beantherio het volgende:
Will Buxton zet zichzelf voor paal:
[ x ]
Knettergestoorde vergelijking.
Toch zijn er ook op Fok! fans van deze doorgesnoven clown. Onbegrijpelijk wat mij betreft.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:44 schreef beantherio het volgende:
[ x ]
Wat is er trouwens mis met gewoon interpunctie gebruiken op twitter? Dit zijn 3 zinnen aan elkaar.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:44 schreef beantherio het volgende:
[ x ]
Zal toch niet zijn omdat Norris op P2 lag? Nee want zo is Will niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:44 schreef beantherio het volgende:
[ x ]
Ik ga dit nader onderzoeken door te luisteren naar de communicatie tussen Checo en zijn engineerquote:Op maandag 10 juni 2024 15:44 schreef beantherio het volgende:
[ x ]
Er is geen coureur die een auto die nog rijdt parkeert, al zou dat soms wel beter zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga dit nader onderzoeken door te luisteren naar de communicatie tussen Checo en zijn engineer
Het erge was nadat perez de baan op komt dat die over de radio zegt:quote:Op maandag 10 juni 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen coureur die een auto die nog rijdt parkeert, al zou dat soms wel beter zijn.
Toen hij nog GP2 commentaar deed, was hij prima te pruimen. Sinds hij bij F1TV zit is hij hard achteruit gegaanquote:Op maandag 10 juni 2024 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch zijn er ook op Fok! fans van deze doorgesnoven clown. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Will is nog net geen Günther geworden, maar wel parodie op zichzelf sinds DTS.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch zijn er ook op Fok! fans van deze doorgesnoven clown. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Volgend jaar gaat hij voor het kampioenschap.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat zou er in Perez's hoofd omgaan. Dit kan niet goed voor zijn mentale gesteldheid zijn, zijn teamgenoot rijd eerste en hij rijd kansloos rond opde 17e plek zonder ook maar een inhaalactie te maken in een auto die makkelijk top 6 moet kunnen. Hij werd notabene nog ingehaald door een Alpine ook.
quote:
weer naar zijn mental coach toe.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat zou er in Perez's hoofd omgaan. Dit kan niet goed voor zijn mentale gesteldheid zijn, zijn teamgenoot rijd eerste en hij rijd kansloos rond opde 17e plek zonder ook maar een inhaalactie te maken in een auto die makkelijk top 6 moet kunnen. Hij werd notabene nog ingehaald door een Alpine ook.
Hij had schade opgelopen in contact met Gasly in bocht twee. Het verklaart niet zijn geklungel met een top auto, maar het heeft wel invloed op zijn racepace gehad.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
![]()
![]()
Ja door de lightsablequote:
Waarom niet? De race was onderhoudend, spannend en kwam o.a. aan op racecraft en strategie, waardoor het een pareltje werd. Maar zóveel gebeurde er nou ook weer niet, toch?quote:
Eens. Paar leadswaps en wat foutjes van coureurs wat logisch was in omstandigheden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Waarom niet? De race was onderhoudend, spannend en kwam o.a. aan op racecraft en strategie, waardoor het een pareltje werd. Maar zóveel gebeurde er nou ook weer niet, toch?
Vond ik ook bijzonder. Zelfs analisten hebben het daar moeilijk mee. Volgens Peter Windsor mogelijk een zeer speciale omstandigheid met die intermediates. Volgens wat er in de eerste stint gebeurde zou Norris eigenlijk met 2 vingers in de neus hebben moeten winnen, maar het verschil was daar gewoon specifiek banden die het nog deden tegen banden die van een klif waren gepleurd. Norris/McLaren dus goed op die banden in die omstandigheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:13 schreef PzKpfw het volgende:
Toch bijzonder dat McLaren in de eerste stint(s) verreweg het snelste leek maar later toch behoorlijk wegzakte. Of had Red Bull hier op de medium compound gewoon de betere pace?
Die somebody was Leclerc tijdens de start volgens mij.quote:
Het verbaasde me sowieso dat hij überhaupt een contractverlenging kreeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel benieuwd wat RedBull gaat doen.
Vers contract of niet, als Perez voor de zomerstop niet presteert betwijfel ik of hij er na de zomerstop nog een zitje heeft.
Wie moet hem dan vervangen, Tsunoda?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel benieuwd wat RedBull gaat doen.
Vers contract of niet, als Perez voor de zomerstop niet presteert betwijfel ik of hij er na de zomerstop nog een zitje heeft.
Misschien. Ze kunnen Tsunoda dan een half seizoen mee laten draaien.quote:
Het verbaasde mij niet echt, gaat nu wel heel matig maar ik denk wel dat hij zich weer herpakt op de circuits waar de auto wat stabieler is, de komende 3 races dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het verbaasde me sowieso dat hij überhaupt een contractverlenging kreeg.
Die heeft hij nu gekregen, dus ik denk dat ze hem echt niet voor de zomerstop eruit gooien. Anders had die contractverlenging ook geen zin.
Max is heel speciaal, nog veel mensen schijnen dat niet te willen zien en daar bedoel ik jou niet mee hoor en Yuki heeft wel de snelheid misschien maar dan weer niet de stabilteit die nodig is denk ik, bij Ricciardo is dat precies andersom.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien. Ze kunnen Tsunoda dan een half seizoen mee laten draaien.
Max had ook aan 1 race genoeg om aan te tonen dat hij z'n stoeltje bij RedBull verdiende.
Is niet de eerste keer hoor. De arrows waar Jos ooit in reed was niet vooruit te branden. Tot het ging regenen, dan was het ineens een beest van een wagen. Kijk die race in Maleisie maar eens terug.( ik ben het jaartal ff vergeten)quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:13 schreef PzKpfw het volgende:
Toch bijzonder dat McLaren in de eerste stint(s) verreweg het snelste leek maar later toch behoorlijk wegzakte. Of had Red Bull hier op de medium compound gewoon de betere pace?
Dit dus. Max is een 1x in een generatie uitzondering. Veel mensen schijnen dat niet te beseffen, dit ga je nooit meer mee maken, iemand die zo goed is in de F1 en het is nog een Nederlander ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Max is heel speciaal, nog veel mensen schijnen dat niet te willen zien en daar bedoel ik jou niet mee hoor en Yuki heeft wel de snelheid misschien maar dan weer niet de stabilteit die nodig is denk ik, bij Ricciardo is dat precies andersom.
Max werd vanaf dag een in de F1 (en daarvoor al) beschouwd als een generational talent. Niemand heeft dat ooit over Yuki gezegd.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien. Ze kunnen Tsunoda dan een half seizoen mee laten draaien.
Max had ook aan 1 race genoeg om aan te tonen dat hij z'n stoeltje bij RedBull verdiende.
Via redditquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:13 schreef PzKpfw het volgende:
Niemand heeft het over Verstappen pakken. De rb is goed voor podiums en 2 rb op het podium zou wel moeten lukken. Met Sainz heb je daar meer kans op. Bij TR waren ze redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaasde mij niet echt, gaat nu wel heel matig maar ik denk wel dat hij zich weer herpakt op de circuits waar de auto wat stabieler is, de komende 3 races dus.
Niet dat hij ooit aan Verstappen kan tippen maar dat kan Sainz ook niet, een tikkeltje beter dan Perez maar meer ook niet.
Ziggo had het hier savonds ook al over. Alleen niet over dat rbr het later zelf ook toepastequote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Via reddit
According to McLaren TP Stella it had to do with differing tyre pressures between the front runners.
Mercedes and Red Bull ran with higher pressures on the Inters, most suitable for wet conditions.
McLaren however ran with lower pressures, which is more suitable for a drying track.
Horner (Red Bull TP) said that they adjusted the tyre pressure for the second set of Inters for Verstappen, costing him wet weather pace, but improving his pace on a drying track.
This meant he could not run away from George early on in the second stint, but cancelled out (or rather mitigated) Norris’ advantage later on, when the track was drying out.
Als het echt zo blijkt te zijn dan zijn de strategen bij RBR echt godenquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ziggo had het hier savonds ook al over. Alleen niet over dat rbr het later zelf ook toepaste
Het wachten is op een tweet van Will Buxton die er schande van spreekt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:15 schreef Nober het volgende:
Nou we zijn er uit, de bandenspanning was de oorzaak. Wist niet dat ze die aan mochten passen.
Naja, ik ga er wel vanuit dat F1 teams weten wat bandenspanning met banden doen in verschillende omstandigheden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het echt zo blijkt te zijn dan zijn de strategen bij RBR echt goden
Dat zeker wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, ik ga er wel vanuit dat F1 teams weten wat bandenspanning met banden doen in verschillende omstandigheden.
Zolang ze maar niet onder het door Pirelli opgelegde minimum komen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:15 schreef Nober het volgende:
Nou we zijn er uit, de bandenspanning was de oorzaak. Wist niet dat ze die aan mochten passen.
Maar is dat vastgelegd in de F1 reglementen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet onder het door Pirelli opgelegde minimum komen.
Big Brain Hannah zie ik daar wel voor aanquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, er staat in de reglementen dat ze de bandendruk mogen aanpassen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar is dat vastgelegd in de F1 reglementen?
Ik waag dat toch te betwijfelen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niemand heeft het over Verstappen pakken. De rb is goed voor podiums en 2 rb op het podium zou wel moeten lukken. Met Sainz heb je daar meer kans op. Bij TR waren ze redelijk aan elkaar gewaagd.
Sainz is veel beter dan Perez.
Ik dacht dat Pirelli ook een maximum vaststelde of ben ik nu abuis?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet onder het door Pirelli opgelegde minimum komen.
Ik zie alleen maar een minimum bandendruk. En een maximum camber setting.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pirelli ook een maximum vaststelde of ben ik nu abuis?
Darth Totoquote:
Sainz is beter, maar ook weer niet zoveel sneller dan Perez als menigeen denkt en TR? Dat lijkt me wat te lang geleden om als vergelijking te gebruiken, ook qua ervaring zat het toen heel anders onderling.quote:Op woensdag 12 juni 2024 08:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niemand heeft het over Verstappen pakken. De rb is goed voor podiums en 2 rb op het podium zou wel moeten lukken. Met Sainz heb je daar meer kans op. Bij TR waren ze redelijk aan elkaar gewaagd.
Sainz is veel beter dan Perez.
Ik kan mij toch herinneren dat Pirelli na de klapband van Max in Baku riep dat RBR de bandendruk te hoog had opgevoerd boven Pirelli's limiet? Nogmaals, ik kan mij vergissen en mischien is die limiet van Pirelli alleen een advies.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een minimum bandendruk. En een maximum camber setting.
https://www.fia.com/sites(...)irelli%20Preview.pdf
Edit: nvm (ik dacht dat bij een lage druk de temperatuur oploopt, maar dat is juist bij een hoge druk)quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij toch herinneren dat Pirelli na de klapband van Max in Baku riep dat RBR de bandendruk te hoog had opgevoerd boven Pirelli's limiet? Nogmaals, ik kan mij vergissen en mischien is die limiet van Pirelli alleen een advies.
De befaamde "NO" GP. daar kwam Verstappen notabane van ver achter Sainz vandaan...om voor hem te eindigen. Hij reed hem toen al om de oren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sainz is beter, maar ook weer niet zoveel sneller dan Perez als menigeen denkt en TR? Dat lijkt me wat te lang geleden om als vergelijking te gebruiken, ook qua ervaring zat het toen heel anders onderling.
In Baku was juist het vermoeden van een te lage bandenspanning.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij toch herinneren dat Pirelli na de klapband van Max in Baku riep dat RBR de bandendruk te hoog had opgevoerd boven Pirelli's limiet? Nogmaals, ik kan mij vergissen en mischien is die limiet van Pirelli alleen een advies.
Ok, dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Baku was juist het vermoeden van een te lage bandenspanning.
https://nl.motorsport.com(...)denspanning/6564469/
Bij beiden eigenlijk. Bij een te hoge druk wordt de band in het midden te warm, bij een te lage juist aan de buitenkant.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Edit: nvm (ik dacht dat bij een lage druk de temperatuur oploopt, maar dat is juist bij een hoge druk)
Nou dat is gek want ik dacht dit juist over de strategen van McLaren. Die hadden de bandenspanning goed, en konden daar in de 1e stint op kapitaliseren. Maar de safety car gooide roet in het eten. Als die er niet was geweest was Lando natuurlijk de lachende winnaar. Na de 1e stint kon iedereen zijn bandenspanning corrigeren en ging het verschil aan gort.quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is goed? Het blijft altijd vooruitzien op de omstandigheden en of het goed blijkt weten we achteraf, als heb je weinig aan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou dat is gek want ik dacht dit juist over de strategen van McLaren. Die hadden de bandenspanning goed, en konden daar in de 1e stint op kapitaliseren. Maar de safety car gooide roet in het eten. Als die er niet was geweest was Lando natuurlijk de lachende winnaar. Na de 1e stint kon iedereen zijn bandenspanning corrigeren en ging het verschil aan gort.
Max heeft het trouwens verder prima gedaan en de overwinning in de stijl van een ware kampioen van de grond geraapt en binnengesleept. Als je van een groot kampioen zoals Max wilt winnen moet je een betere auto meenemen, mag je géén fouten maken, en kan je je geen enkele tegenslag veroorloven, anders loop je het zeer grote risico dat hij er alsnog met de buit vandoor gaat.
Jij begrijpt het concept 'consequenties' duidelijk niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had die al lang. Namelijk DNF in Monaco. Om dat nu nog steeds terug te halen is gewoon sneu.
Kap toch eens met die aanvallen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij begrijpt het concept 'consequenties' duidelijk niet.![]()
Anyway, het is allemaal lekker belangrijk, want Ocon is aan zijn laatste seizoen bezig. Die zien we nooit meer.....terug!
Ocon blijft nog wel in de F1. De vraag is naar welk team hij gaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij begrijpt het concept 'consequenties' duidelijk niet.![]()
Anyway, het is allemaal lekker belangrijk, want Ocon is aan zijn laatste seizoen bezig. Die zien we nooit meer.....terug!
Haas of Sauber, meer zal er niet inzitten. Ervan uitgaande dat Sainz naar Williams gaat dan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ocon blijft nog wel in de F1. De vraag is naar welk team hij gaat.
Ik denk Andretti.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ocon blijft nog wel in de F1. De vraag is naar welk team hij gaat.
Ach, Ocon leest hier toch niet mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kap toch eens met die aanvallen.
Ja en ik wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, Ocon leest hier toch niet mee.
Well...boohoo...quote:
hoop dat het voor sainz een tussen jaar is, want williams heeft niet echt geld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haas of Sauber, meer zal er niet inzitten. Ervan uitgaande dat Sainz naar Williams gaat dan.
Ja, maar er spelen wellicht dingen mee waar wij vanaf de zijlijn geen zicht op hebben, denk ik dan. Misschien eist Sainz zelf te veel, misschien heeft hij op de paddock de reputatie dat er moeilijk met hem te werken valt...? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat soort dingen. We weten van het geval Perez dat er nooit puur alleen naar de (recente) prestaties wordt gekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz naar Williams is wel een flinke stap terug. Hij verdient toch echt beter.
Zit nu toch wel geld achter?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoop dat het voor sainz een tussen jaar is, want williams heeft niet echt geld.
Las dat het gaat om een 2+2 contract. Zou betekenen dat hij na 2026 zou kunnen overstappen naar een ander team.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoop dat het voor sainz een tussen jaar is, want williams heeft niet echt geld.
quote:The team was in a dreadful mess when it was acquired by Dorilton, and fixing it up is taking time. But if one looks at what McLaren is now doing, a Mercedes customer team is as good as Mercedes and Ferrari and that HAS to be a better bet than Audi. Williams is offering Carlos a two-plus-two deal, which would let him leave after 2026 if a better offer came along and, to be honest, you would need to be drinking Audi-manufactured Kool-Aid to think that the German firm is the better option in 2025…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |