Het erge was nadat perez de baan op komt dat die over de radio zegt:quote:Op maandag 10 juni 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen coureur die een auto die nog rijdt parkeert, al zou dat soms wel beter zijn.
Toen hij nog GP2 commentaar deed, was hij prima te pruimen. Sinds hij bij F1TV zit is hij hard achteruit gegaanquote:Op maandag 10 juni 2024 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch zijn er ook op Fok! fans van deze doorgesnoven clown. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Will is nog net geen Gnther geworden, maar wel parodie op zichzelf sinds DTS.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch zijn er ook op Fok! fans van deze doorgesnoven clown. Onbegrijpelijk wat mij betreft.
Volgend jaar gaat hij voor het kampioenschap.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat zou er in Perez's hoofd omgaan. Dit kan niet goed voor zijn mentale gesteldheid zijn, zijn teamgenoot rijd eerste en hij rijd kansloos rond opde 17e plek zonder ook maar een inhaalactie te maken in een auto die makkelijk top 6 moet kunnen. Hij werd notabene nog ingehaald door een Alpine ook.
quote:
weer naar zijn mental coach toe.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
Wat zou er in Perez's hoofd omgaan. Dit kan niet goed voor zijn mentale gesteldheid zijn, zijn teamgenoot rijd eerste en hij rijd kansloos rond opde 17e plek zonder ook maar een inhaalactie te maken in een auto die makkelijk top 6 moet kunnen. Hij werd notabene nog ingehaald door een Alpine ook.
Hij had schade opgelopen in contact met Gasly in bocht twee. Het verklaart niet zijn geklungel met een top auto, maar het heeft wel invloed op zijn racepace gehad.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
quote:Op maandag 10 juni 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
![]()
![]()
Ja door de lightsablequote:
Waarom niet? De race was onderhoudend, spannend en kwam o.a. aan op racecraft en strategie, waardoor het een pareltje werd. Maar zveel gebeurde er nou ook weer niet, toch?quote:
Eens. Paar leadswaps en wat foutjes van coureurs wat logisch was in omstandigheden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Waarom niet? De race was onderhoudend, spannend en kwam o.a. aan op racecraft en strategie, waardoor het een pareltje werd. Maar zveel gebeurde er nou ook weer niet, toch?
Vond ik ook bijzonder. Zelfs analisten hebben het daar moeilijk mee. Volgens Peter Windsor mogelijk een zeer speciale omstandigheid met die intermediates. Volgens wat er in de eerste stint gebeurde zou Norris eigenlijk met 2 vingers in de neus hebben moeten winnen, maar het verschil was daar gewoon specifiek banden die het nog deden tegen banden die van een klif waren gepleurd. Norris/McLaren dus goed op die banden in die omstandigheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:13 schreef PzKpfw het volgende:
Toch bijzonder dat McLaren in de eerste stint(s) verreweg het snelste leek maar later toch behoorlijk wegzakte. Of had Red Bull hier op de medium compound gewoon de betere pace?
Die somebody was Leclerc tijdens de start volgens mij.quote:
Het verbaasde me sowieso dat hij berhaupt een contractverlenging kreeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel benieuwd wat RedBull gaat doen.
Vers contract of niet, als Perez voor de zomerstop niet presteert betwijfel ik of hij er na de zomerstop nog een zitje heeft.
Wie moet hem dan vervangen, Tsunoda?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 16:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel benieuwd wat RedBull gaat doen.
Vers contract of niet, als Perez voor de zomerstop niet presteert betwijfel ik of hij er na de zomerstop nog een zitje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |