Zoals ik al voor het seizoen voorspeld had.quote:
Idem!quote:
het gaat iedereen dus echt om de plekken winst. DotD is niet goed rijden en publiek vermaken.quote:
Tenzij grote verrassingquote:Op zondag 9 juni 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat iedereen dus echt om de plekken winst. DotD is niet goed rijden en publiek vermaken.
Daarom kan iemand die P1 start en P1 terecht komt geen DotD worden
Die hele DoTD boeit toch geen hond, het gaat om de bekers en de punten.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat iedereen dus echt om de plekken winst. DotD is niet goed rijden en publiek vermaken.
Daarom kan iemand die P1 start en P1 terecht komt geen DotD worden
Red Bull gaf hem vleugels, maar hij reed ze er vanafquote:Op zondag 9 juni 2024 21:50 schreef Managarm het volgende:
Mooie spannende race, Perez liet zien dat Red bull je soms geen vleugels geeft.
Ja, wel knap, hij moest voorzichtig over de kerbs maar wist er toch mooi mee om te gaan.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef Managarm het volgende:
Max reed als een gek na de herstart, waanzinnig.
En niet te vergeten de puntenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele DoTD boeit toch geen hond, het gaat om de bekers en de punten.
Marmot - DOTDquote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
zeg dat niet tegen Max, die wil alles.... my preciousquote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je vergeet F1-internetregel 1. Het is alleen vermakelijk als de winnaar niet uit Nederland komtquote:
Baan zou niet helemaal passen bij hun auto, Mercedes dat snel was en in het begin van de race was Norris ook nog eens beter.quote:
Terecht. Hij is een eikel.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon moest zijn positie afstaan aan Gasly. Wtf?
Klopt wel ja maar Verstappen maakt het verschil.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Baan zou niet helemaal passen bij hun auto, Mercedes dat snel was en in het begin van de race was Norris ook nog eens beter.
Neequote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Vergis ik mij dat Max een vraag kreeg en niet door had dat het een vraag was en thank you zei?
iemand is daar woestboos nuquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Donderkonijn het volgende:
En wederom moet Max het alleen doen, zouden ze bij RBR al spijt vande contractverlenging van Perez hebben.....
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Vergis ik mij dat Max een vraag kreeg en niet door had dat het een vraag was en thank you zei?
Ik zit gewoon heel de race op het Engelse kanaal, en alsnog is het geluid bij die interviews baggerquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef SiGNe het volgende:
Voor de interviews altijd omschakelen naaar het engelse kanaal, bij de nederlandse stream is het geluid altijd zacht
Oh, hier is het nromale kanaal altijd beter dan het nederlandse kanaalquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit gewoon heel de race op het Engelse kanaal, en alsnog is het geluid bij die interviews bagger
De vraag kon ook als reactie / bevestiging genterpreteerd worden op zich.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Dank jequote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Perez zal wel in het kaartclubje van Horner zitten.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Donderkonijn het volgende:
En wederom moet Max het alleen doen, zouden ze bij RBR al spijt vande contractverlenging van Perez hebben.....
how satisfied are you?quote:
de zin begin met how.... klinkt niet als een bevestigingquote:Op zondag 9 juni 2024 21:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De vraag kon ook als reactie / bevestiging genterpreteerd worden op zich.
Is het niet het muten van het boe geroep?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer gekloot met het geluid bij F1 met die interviews.
Was een retorische vraagquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Hebben ze deze week bij de constructeurs wel geluk dat Ferrari de race weer ouderwets hebben geredenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Donderkonijn het volgende:
dan hoor je het boe-en van de Mexicaanse fans minderquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef SiGNe het volgende:
Voor de interviews altijd omschakelen naaar het engelse kanaal, bij de nederlandse stream is het geluid altijd zacht
Niet alleen presteert ie WEER niet, hij rijd ook weer een ton schade oid.....quote:Op zondag 9 juni 2024 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez zal wel in het kaartclubje van Horner zitten.
ja ja ja ja ja ja ja ja ik luisterde terug en tikte het uit nadat ik jou al gekwoot hadquote:Op zondag 9 juni 2024 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vroeg of je je vergiste, ik zeg nee
das zweetquote:
Zandvoort genotquote:Op zondag 9 juni 2024 21:58 schreef Haags het volgende:
Tering, lang geleden dat we zo'n heerlijke race hebben gezien.
Nee hoor, ben benieuwd wat voor excuus Horner hiervoor heeft. Zal wel iets zeggen dat er veel uitvallers waren en Perez was er helaas n van.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Donderkonijn het volgende:
ja daarom bood hij zijn excuses aan. Als hij die eerste slipper niet had gemaakt had hij kunnen winnenquote:
Nee, inderdaad. Als de teams zo blijven wisselen kan Max de rest van het jaar 2e of 3e worden.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Monolith het volgende:
Voordeel voor Verstappen en Red Bull is wel dat de overige teams nog stuivertje wisselen. Ferrari was in geen velden of wegen te bekennen vandaag.
Sowieso een leuk seizoen tot nu toe.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef beantherio het volgende:
McLaren en Ferrari die races winnen en Mercedes die nu ook weer competitief lijkt te zijn. De rest van dit seizoen wordt nog wat.
die man ziet vaker dingen die er niet zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daarom bood hij zijn excuses aan. Als hij die eerste slipper niet had gemaakt had hij kunnen winnen
Haags!quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Haalt het niet bij vandaag. Verder wel eens.
Beetje net als vorig jaar, al doet Aston nu nog niet echt meequote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Monolith het volgende:
Voordeel voor Verstappen en Red Bull is wel dat de overige teams nog stuivertje wisselen. Ferrari was in geen velden of wegen te bekennen vandaag.
hij had Ham als voorbeeld. dus niet vreemdquote:Op zondag 9 juni 2024 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die man ziet vaker dingen die er niet zijn
Norris is nu wel de constante factor maar die hoeft ook maar 1x een DNF te hebben en hij is tov Verstappen al zo goed als kansloos. Verstappen heeft nog marge.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Als de teams zo blijven wisselen kan Max de rest van het jaar 2e of 3e worden.
Bedankt voor de vertaling.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zonder dat moment met Oscar had George echt veel kunnen doen. Sowieso P2.
hij heeft 10 kloonsquote:Op zondag 9 juni 2024 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand dacht de je een kloon had in DTS
die zou niet misstaan bij RTL DE van eind jaren 90 na half 1 in de nacht met zijn geluidenquote:
Nope.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:01 schreef Nizno het volgende:
That was racing i guess....
euh nee dat was iemand van de baan drukken
yupquote:
er gillen kleuters door heen daar in Canadaquote:
Eindelijk weer eens.quote:
P is er niequote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
er gillen kleuters door heen daar in Canada
Geluid van het publiek is weggedraaidquote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fans van de verliezersquote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tikkie naar Carlos Slim sturen.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet alleen presteert ie WEER niet, hij rijd ook weer een ton schade oid.....
ja uiteindelijk wel toen ze door kregen dat er werd geroepen op Perez die allang in het vliegtuig naar huis zitquote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geluid van het publiek is weggedraaid
Te langquote:
Dat weet iedereen met verstand, daarom niets aan de hand.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Piastri kon niet in het niets verdwijnen, beetje optimistisch van Russell.
Kunnen ze het verschil tussen max en Perez niet meer zien ofzo?quote:
Dit ja haha.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden best een samenvatting van 20 minuten mogen doen daar
delulu fansquote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen ze het verschil tussen max en Perez niet meer zien ofzo?
Eventjes, en viel volgens verwachting weer uit.quote:
1 van de laatste 1, 100%quote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Factoid gejat van Reddit: Verstappen heeft 50 van de laatste 75 races gewonnen. Twee-derde dus.
Absoluut. Aan het eind van het seizoen, als je geen race hebt gezien en alleen naar de statistieken kijkt, ga je mogelijk concluderen dat Red Bull weer dominant was. Terwijl dat alleen maar zo lijkt, omdat de andere twee, nu mogelijk drie, concurrende teams het elkaar moeilijk maken.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Monolith het volgende:
Is gewoon competitievervalsingquote:Op zondag 9 juni 2024 21:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Terecht. Hij is een eikel.
Doet ie best goed, daar zou ie iets mee moeten doenquote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Factoid gejat van Reddit: Verstappen heeft 50 van de laatste 75 races gewonnen. Twee-derde dus.
Wat? Piastri/Russell? Was toch gewoon ok?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef SiGNe het volgende:
George "hard fair racing" ... uitereaard.. ik denk dat de race leiding het anders zal vinden gok ik
zei nooit iemandquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaaf die AI trofee. Laat zien dat F1 zich echt bezighoudt met de actualiteit.
Van het schadebedrijf ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Reed zich gewoon in de kijker hoor,
ja die wil je niet eens mollesterenquote:
Ja, want verder doet F1 natuurlijk nooit wat met nieuwe technologiequote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaaf die AI trofee. Laat zien dat F1 zich echt bezighoudt met de actualiteit.
Dat had nog meer kunnen zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doet ie best goed, daar zou ie iets mee moeten doen
CC stelde zelf voor dat ze dat bij McL moesten doen tijdens de race.quote:
Zou na de race worden onderzochtquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat? Piastri/Russell? Was toch gewoon ok?
RBR circuitquote:
Met 6 vingers?quote:
Is gewoon teamplay. Niets vervalsingquote:
Dan nog is dat zieke bullshit. Monaco is twee weken terug.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan een afspraak zijn n.a.v. Monaco.
Ja, en dat is ook de reden dat Perez vorig jaar nog tweede werd.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Absoluut. Aan het eind van het seizoen, als je geen race hebt gezien en alleen naar de statistieken kijkt, ga je mogelijk concluderen dat Red Bull weer dominant was. Terwijl dat alleen maar zo lijkt, omdat de andere twee, nu mogelijk drie, concurrende teams het elkaar moeilijk maken.
Al zit er een zomerstop tussen, als die afspraak staat dan staat hij.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog is dat zieke bullshit. Monaco is twee weken terug.
Volgens mij zeg ik dat gewoon dus ik weet niet wat je hiermee wil bereiken?quote:
heb liever de bas en aad versiequote:
Jij bente een niemandquote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat gewoon dus ik weet niet wat je hiermee wil bereiken?
Ik herkende het nauwelijks, maar dat kan ook aan de uitvoering liggen.quote:
ben je weer lekker zuur bezig hier ?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wil er niets mee bereiken. Zeg alleen dat niemand dat ooit zei.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zal niet meer zo'n dominant seizoen worden als 2023 maar met 3 teams die punten van elkaar gaan afpakken zou het evengoed nog wel eens een makkelijk kampioenschap worden. Verstappen is super consistent en de RB20 zou normaliter nog wel een streepje voor moeten hebben op de rest.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Monolith het volgende:
dat heb je mij niet horen zeggen.quote:
Ik heb liever regenquote:
hebben die daar ook een versie van?!?!?!quote:
Er zijn tenminste wel concurrerende teams dit jaar. Veel leuker om te kijken dan vorig jaar (en begin dit seizoen)quote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Absoluut. Aan het eind van het seizoen, als je geen race hebt gezien en alleen naar de statistieken kijkt, ga je mogelijk concluderen dat Red Bull weer dominant was. Terwijl dat alleen maar zo lijkt, omdat de andere twee, nu mogelijk drie, concurrende teams het elkaar moeilijk maken.
Ja en ik nu dus wel. Mag je respecteren.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil er niets mee bereiken. Zeg alleen dat niemand dat ooit zei.
Sowieso.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
Mercedes zijn eerste podium
Mogen ze hem ook houden?
Boeiuh! Moet je maar niet van die stomme dingen doen.quote:
Plus je kan beter op 3 circuits de 2e auto hebben dan een keer de beste en daarna enorm terugzakken.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zal niet meer zo'n dominant seizoen worden als 2023 maar met 3 teams die punten van elkaar gaan afpakken zou het evengoed nog wel eens een makkelijk kampioenschap worden. Verstappen is super consistent en de RB20 zou normaliter nog wel een streepje voor moeten hebben op de rest.
er lag nog een under investigation toch?quote:
Ja, maar als Russell straf krijgt, dan komt Hamilton op het podium.quote:
Een WII is niet hetzelfde!quote:
Zou het heel vreemd vinden als ze daar een penalty voor geven. Dan kunnen we voortaan beter estafettebreien gaan kijken.quote:
ow ja dat is waar ookquote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar als Russell straf krijgt, dan komt Hamilton op het podium.
Het kutte aan Perez is dat ie nooit boven zichzelf uitstijgt. De vooruitzichten van RBR voor Montreal waren weliswaar van tevoren al niet goed, maar dan kun je als coureur nog steeds 120% proberen te geven. Maar Perez glijdt in dat soort situaties juist af naar het meest negatieve niveau. In dat opzicht is hij het complete tegenovergestelde van Verstappen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
Perez echt heel, heel zwak. Dit jaar ook niet meer perse de snelste auto maar toch.
Hoewel dat geen positieve uitkomst zou zijn, zou het in mijn ogen wel terecht zijn. Wat Russell daar deed kan echt niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar als Russell straf krijgt, dan komt Hamilton op het podium.
Denk dat het een serie als Donald Duck wordt, met Guus Geluk als bijrol van Maxquote:Op zondag 9 juni 2024 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de draai die ze gaan geven aan de Disney+ serie over Checo.
Hij duwt hem letterlijk van de baan.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zou het heel vreemd vinden als ze daar een penalty voor geven. Dan kunnen we voortaan beter estafettebreien gaan kijken.
Eens. Daar gebeurde letterlijk helemaal niks.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zou het heel vreemd vinden als ze daar een penalty voor geven. Dan kunnen we voortaan beter estafettebreien gaan kijken.
Het enige wat gebeurde is dat George van de baan ging.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij duwt hem letterlijk van de baan.
Who cares? Ocon krijgt nu gewoon de consequenties van zijn keuzes om zijn oren.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog is dat zieke bullshit. Monaco is twee weken terug.
Sainz gaat waarschijnlijk tekenen bij wiliamsquote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef SiGNe het volgende:
We kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat Red Bull Sainz niet kon binnen halen en dat ze daarom Perez z'n contract maar verlengd hebben.
Niet dat Sainz het zo goed deed deze race.
moet je even een seconde eerder kijken dat George aan de andere kant van de baan Pia achter de curbs druktquote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het enige wat gebeurde is dat George van de baan ging.
ervaring telt onder dit soort omstandigheden welquote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
Max always seems to find a way to win...
euh... ja dat hebben we gezien vorige paar races
True.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:10 schreef FvanS het volgende:
E
[..]
Er zijn tenminste wel concurrerende teams dit jaar. Veel leuker om te kijken dan vorig jaar (en begin dit seizoen)
sommigen willen het niet zienquote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je even een seconde eerder kijken dat George aan de andere kant van de baan Pia achter de curbs drukt
Denk dat Sainz wel naar RBR wilde, maar die gesprekken zijn nooit ver gevorderd.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef SiGNe het volgende:
We kunnen er denk ik wel vanuit gaan dat Red Bull Sainz niet kon binnen halen en dat ze daarom Perez z'n contract maar verlengd hebben.
Alsnog is Sainz voor Perez gefinishtquote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef SiGNe het volgende:
das een feitquote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ervaring telt onder dit soort omstandigheden wel
Denk dat z'n banden er ook aan waren. Die waren 3 ronden ouder dan die van Norris en Russell en Hamilton stonden op hagelnieuw na de SC.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:14 schreef Tijn het volgende:
Maar eh, die Piastri... die moet echt leren racen, hey. Had hier ook gewoon op het podium kunnen staan.
Op het juiste moment ging de beastmode eventjes aan, toen liep die als vanouds weg.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ervaring telt onder dit soort omstandigheden wel
Had die al lang. Namelijk DNF in Monaco. Om dat nu nog steeds terug te halen is gewoon sneu.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Who cares? Ocon krijgt nu gewoon de consequenties van zijn keuzes om zijn oren.
Ja, als je in dit soort "slechte" weekenden toch kan maximaliseren dan verdien je een kampioenschap.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Tijger_m het volgende:
Goed weekeindje voor Max, dat wel, alle directe concurrenten verlies punten en sommigen verliezen er zelfs 25.
Perfecte race eigenlijk van Verstappen, wel heel spannend
Dat terwijl ze van tevoren heel negatief waren over de vooruitzichten voor dit circuit.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Tijger_m het volgende:
Goed weekeindje voor Max, dat wel, alle directe concurrenten verlies punten en sommigen verliezen er zelfs 25.
Dat recht heeft die want hij zit voor.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je even een seconde eerder kijken dat George aan de andere kant van de baan Pia achter de curbs drukt
t zal niet eens een seconde zijn... .2 seconden
waar hij zijn teamgenoot vreselijk naaidequote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had die al lang. Namelijk DNF in Monaco. Om dat nu nog steeds terug te halen is gewoon sneu.
Weet ook niet wat het is met hem, inhalen lijkt ongeacht of hij voorin of achterin start altijd erg moeilijk voor hem. Maar ook over 1 ronde fatsoenlijk kwalificeren is ook niet zijn kracht.. hij zit er echt alleen dankzij de centen van zijn vader zodat ze het loon van Max kunnen aftikken.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het kutte aan Perez is dat ie nooit boven zichzelf uitstijgt. De vooruitzichten van RBR voor Montreal waren weliswaar van tevoren al niet goed, maar dan kun je als coureur nog steeds 120% proberen te geven. Maar Perez glijdt in dat soort situaties juist af naar het meest negatieve niveau. In dat opzicht is hij het complete tegenovergestelde van Verstappen.
je hebt het recht om iemand van de baan te drukken?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat recht heeft die want hij zit voor.
let it gooooquote:Op zondag 9 juni 2024 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het recht om iemand van de baan te drukken?
hmm klinkt erg vreemd
Nope. Ervoor zitten is niet genoeg. Daar zijn ook dit seizoen de regels weer verder verduidelijkt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gasly heeft er niks mee verloren hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar hij zijn teamgenoot vreselijk naaide
daarom dus
Is deels zo.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We zien wel wat de FIA zegtquote:
Horner heeft hem de hand boven het hoofd gehouden omdat hij in de machtsstrijd achter hem is blijven staan terwijl de Verstappens de kant van Marko kozen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is met hem, inhalen lijkt ongeacht of hij voorin of achterin start altijd erg moeilijk voor hem. Maar ook over 1 ronde fatsoenlijk kwalificeren is ook niet zijn kracht.. hij zit er echt alleen dankzij de centen van zijn vader zodat ze het loon van Max kunnen aftikken.
Hij is niet helemaal talentloos en niet de slechste op de grid maar het is een erg matige coureur met een dure hobby.
That’s what racing is about.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het recht om iemand van de baan te drukken?
hmm klinkt erg vreemd
Het zal met een sisser aflopen maar George moet wel ruimte laten en dat deed hij niet, met dat recht komt ook een plicht.quote:
ik denk gewoon een strafquote:Op zondag 9 juni 2024 22:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal met een sisser aflopen maar George moet wel ruimte laten en dat deed hij niet, met dat recht komt ook een plicht.
Je moet ook als je voor ligt nog steeds ruimte laten voor een auto aan de binnenkant die nergens heen kan. Dat is ook de regel.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een beschadigde auto waardoor er ook niets meer inzatquote:Op zondag 9 juni 2024 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gasly heeft er niks mee verloren hoor.
Het was Monaco. Had sowieso niks meer gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een beschadigde auto waardoor er ook niets meer inzat
De stewards krijgen het druk: Russel & Piastri en Perez mogen ook op de koffie komen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:23 schreef Nizno het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 16:30, in relation to the
incident below:
No / Driver 22 - Yuki Tsunoda
Reason Alleged breach of Article 19.4 b) of the FIA Formula One Sporting Regulations – Late
for National Anthem.
De narratief dat Perez daar het kampioenschap voor Max gewonnen heeft is sowieso al belachelijk. Verstappen won dat seizoen ondanks het gepruts van Perez, niet dankzij. Zoveel momenten dat seizoen waarin hij punten van Lewis af had kunnen pakken. Maar elke keer verklootte hij dat weer. Minister of defence is een lachertje.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de draai die ze gaan geven aan de Disney+ serie over Checo.
Waarschijnlijk wordt Abu Dhabi '21 iedere aflevering erbij gesleept.
Ocon heeft er alles mee verloren, was gewoon een heel domme actie zoals we wel vaker gezien hebben van hem.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gasly heeft er niks mee verloren hoor.
Ik denk dat ik wel een paar slechtere races van Lewis kan opnoemen, maar vooruit...quote:
En nu is Ocon ineens een zondebok terwijl die van achter naar de punten is gereden. Echt een sterke race en nu flikt Alpine hem dit. Slechte managing naar mijn mening.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ocon heeft er alles mee verloren, was gewoon een heel domme actie zoals we wel vaker gezien hebben van hem.
Dat was de grote man van Alpine blijkbaar zat.
Ocon heeft dit toch echt over zichzelf afgeroepen. Hij maakt te vaak oliedomme fouten.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En nu is Ocon ineens een zondebok terwijl die van achter naar de punten is gereden. Echt een sterke race en nu flikt Alpine hem dit. Slechte managing naar mijn mening.
Max zou geweigerd hebben dus blijkbaar heeft Ocon dan geen karakter. Of er zit volgende race iemand anders in zijn auto als hij zou weigeren.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En nu is Ocon ineens een zondebok terwijl die van achter naar de punten is gereden. Echt een sterke race en nu flikt Alpine hem dit. Slechte managing naar mijn mening.
Vorig jaar was het Gasly die zijn positie moest afstaan aan Ocon, blijkbaar hebben ze bij Alpine voorkeur over welke coureur van hen als eerste over de streep komt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Perez zijn vader? Waar heb jij het in godsnaam over, Perez Sr is geen miljardair en Max verdient meer dan 60 miljoen dollar per jaar. De sponsor die Checo meebrengt is Carlos Slim en ook zijn sponsorschap dekt Max salaris niet., de sponors brengen per jaar zo'n 15 miljoen in, dat dekt het salaris van Perez echter wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet ook niet wat het is met hem, inhalen lijkt ongeacht of hij voorin of achterin start altijd erg moeilijk voor hem. Maar ook over 1 ronde fatsoenlijk kwalificeren is ook niet zijn kracht.. hij zit er echt alleen dankzij de centen van zijn vader zodat ze het loon van Max kunnen aftikken.
Hij is niet helemaal talentloos en niet de slechste op de grid maar het is een erg matige coureur met een dure hobby.
als hij er zo gefrustreerd over was met 0.292 op de finish had hij Gasly ok een tik op zn achterbanden kunnen gevenquote:Op zondag 9 juni 2024 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ocon team radio transcription after being ask to swap back
Engineer : Esteban, we have to let Pierre through, please. Gap behind him two seconds to Hulkenberg.
Ocon : What's the reason?
Engineer : We need to try and attack Ricciardo.
Ocon : Yeah, forget it!
Engineer : Okay, that is a request. Got three laps to go.
Ocon : Are you giving the place back after or not?
Engineer : That's what I'm working on
Ocon : Okay, I let him by. Understood.
Engineer : Esteban, the cars are not swapping places. Push to the end, please.
Ocon : Yeah, amazing. Thank you, amazing. Thank you
Engieer : OK, radio is still on.
Ocon : OK, mate. Yeah, yeah, you're good. OK. Yeah, OK. No comments. Too nice. Too nice. OK, mate.
Engieer : OK, listen. We still came 10th. We've still got a point, OK? It's a long way to go yet. OK, I know, I know, I know. I know it's frustrating.
Ocon : I've done what I had to do, which is the most important, but you guys didn't do what you had to do. That's it.
Engineer : What I'll say is we came P10 and we started right at the back with very little hope of getting anything out of this. And most of that is down to the fact that you drove very well and kept a cool head through difficult conditions. So you should be very pleased with yourself for that. And thank you for doing that as well
Ocon : Thank you. Yeah, happy to be working with you guys too, Dave and Josh. Very happy.
Ocon : Thanks for supporting. Thanks for supporting.
Engineer : Sorry mate, long way to go. Another 15 races, yeah.
Wat een puinhoop bij Alpine.
En dan ondanks alle tegenslagen toch nog vierde worden. Wereldprestatiequote:
Ik ben het deze keer ook niet met hem eens. Ik ben absoluut geen Hamilton fan maar hij heeft gewoon een degelijke race gereden.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan ondanks alle tegenslagen toch nog vierde worden. Wereldprestatie
Doodnormaal gedrag van Fransen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Engineer : Esteban, we have to let Pierre through, please. Gap behind him two seconds to Hulkenberg.
Ocon : OK, mate. Yeah, yeah, you're good. OK. Yeah, OK. No comments. Too nice. Too nice. OK, mate.
Engieer : OK, listen. We still came 10th. We've still got a point, OK? It's a long way to go yet. OK, I know, I know, I know. I know it's frustrating.
Ocon : I've done what I had to do, which is the most important, but you guys didn't do what you had to do. That's it.
Engineer : What I'll say is we came P10 and we started right at the back with very little hope of getting anything out of this. And most of that is down to the fact that you drove very well and kept a cool head through difficult conditions. So you should be very pleased with yourself for that. And thank you for doing that as well
Ocon : Thank you. Yeah, happy to be working with you guys too, Dave and Josh. Very happy.
Hij had ook nog een probleem met de ophanging ofzo. Zoiets riep ie nog wel over de radio een paar rondes voor het einde.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:33 schreef Red_85 het volgende:
Niet de beste auto.
Geen lekkere opbouw met een klote vrijdag.
Lastige omstandigheden.
Toch winnen.
Werelds, echt werelds.
En dik punten wegens uitval van de nr. 2 in het kampioenschap.
En niet die plek teruggeven. Damn. Gewoon belachelijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaat wel allemaal van het budget af he.. schade..quote:Op zondag 9 juni 2024 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was Monaco. Had sowieso niks meer gewonnen natuurlijk.
Wat een opmerking.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max zou geweigerd hebben dus blijkbaar heeft Ocon dan geen karakter. =
Was kruimelwerk qua financin schat ik zo inquote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gaat wel allemaal van het budget af he.. schade..
Bahrein denk ikquote:Op zondag 9 juni 2024 22:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat was de laatste race dat Perez berhaupt voorin meedeed?
Miami P4.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat was de laatste race dat Perez berhaupt voorin meedeed?
Ocon maakt het zich moeilijk door zijn gedrag en zijn handelingen op de baan.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een opmerking.
Hij heeft het al moeilijk bij het team, dus hij doet het. Prima. En daarna gewoon niet de gunst terugkrijgen is gewoon bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |