Dat dacht ik ookquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Vergis ik mij dat Max een vraag kreeg en niet door had dat het een vraag was en thank you zei?
Ik zit gewoon heel de race op het Engelse kanaal, en alsnog is het geluid bij die interviews baggerquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef SiGNe het volgende:
Voor de interviews altijd omschakelen naaar het engelse kanaal, bij de nederlandse stream is het geluid altijd zacht
Oh, hier is het nromale kanaal altijd beter dan het nederlandse kanaalquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit gewoon heel de race op het Engelse kanaal, en alsnog is het geluid bij die interviews bagger
De vraag kon ook als reactie / bevestiging geïnterpreteerd worden op zich.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Vergis ik mij dat Max een vraag kreeg en niet door had dat het een vraag was en thank you zei?
Dank jequote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Perez zal wel in het kaartclubje van Horner zitten.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Donderkonijn het volgende:
En wederom moet Max het alleen doen, zouden ze bij RBR al spijt vande contractverlenging van Perez hebben.....
how satisfied are you?quote:
de zin begin met how.... klinkt niet als een bevestigingquote:Op zondag 9 juni 2024 21:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De vraag kon ook als reactie / bevestiging geïnterpreteerd worden op zich.
Is het niet het muten van het boe geroep?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer gekloot met het geluid bij F1 met die interviews.
Was een retorische vraagquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
Hebben ze deze week bij de constructeurs wel geluk dat Ferrari de race weer ouderwets hebben geredenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef Donderkonijn het volgende:
En wederom moet Max het alleen doen, zouden ze bij RBR al spijt vande contractverlenging van Perez hebben.....
dan hoor je het boe-en van de Mexicaanse fans minderquote:Op zondag 9 juni 2024 21:56 schreef SiGNe het volgende:
Voor de interviews altijd omschakelen naaar het engelse kanaal, bij de nederlandse stream is het geluid altijd zacht
Niet alleen presteert ie WEER niet, hij rijd ook weer een ton schade oid.....quote:Op zondag 9 juni 2024 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez zal wel in het kaartclubje van Horner zitten.
ja ja ja ja ja ja ja ja ik luisterde terug en tikte het uit nadat ik jou al gekwoot hadquote:Op zondag 9 juni 2024 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vroeg of je je vergiste, ik zeg nee
das zweetquote:
Zandvoort genotquote:Op zondag 9 juni 2024 21:58 schreef Haags het volgende:
Tering, lang geleden dat we zo'n heerlijke race hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |