ja uiteindelijk wel toen ze door kregen dat er werd geroepen op Perez die allang in het vliegtuig naar huis zitquote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geluid van het publiek is weggedraaid
Te langquote:
Dat weet iedereen met verstand, daarom niets aan de hand.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Piastri kon niet in het niets verdwijnen, beetje optimistisch van Russell.
Kunnen ze het verschil tussen max en Perez niet meer zien ofzo?quote:
Dit ja haha.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hadden best een samenvatting van 20 minuten mogen doen daar
delulu fansquote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen ze het verschil tussen max en Perez niet meer zien ofzo?
Eventjes, en viel volgens verwachting weer uit.quote:
1 van de laatste 1, 100%quote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Factoid gejat van Reddit: Verstappen heeft 50 van de laatste 75 races gewonnen. Twee-derde dus.
Absoluut. Aan het eind van het seizoen, als je geen race hebt gezien en alleen naar de statistieken kijkt, ga je mogelijk concluderen dat Red Bull weer dominant was. Terwijl dat alleen maar zo lijkt, omdat de andere twee, nu mogelijk drie, concurrende teams het elkaar moeilijk maken.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Monolith het volgende:
Voordeel voor Verstappen en Red Bull is wel dat de overige teams nog stuivertje wisselen. Ferrari was in geen velden of wegen te bekennen vandaag.
Is gewoon competitievervalsingquote:Op zondag 9 juni 2024 21:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Terecht. Hij is een eikel.
Doet ie best goed, daar zou ie iets mee moeten doenquote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Factoid gejat van Reddit: Verstappen heeft 50 van de laatste 75 races gewonnen. Twee-derde dus.
Wat? Piastri/Russell? Was toch gewoon ok?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef SiGNe het volgende:
George "hard fair racing" ... uitereaard.. ik denk dat de race leiding het anders zal vinden gok ik
zei nooit iemandquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaaf die AI trofee. Laat zien dat F1 zich echt bezighoudt met de actualiteit.
Merc was de beste hierinquote:
Van het schadebedrijf ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Reed zich gewoon in de kijker hoor,
ja die wil je niet eens mollesterenquote:
Ja, want verder doet F1 natuurlijk nooit wat met nieuwe technologiequote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaaf die AI trofee. Laat zien dat F1 zich echt bezighoudt met de actualiteit.
Dat had nog meer kunnen zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doet ie best goed, daar zou ie iets mee moeten doen
CC stelde zelf voor dat ze dat bij McL moesten doen tijdens de race.quote:
Zou na de race worden onderzochtquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat? Piastri/Russell? Was toch gewoon ok?
RBR circuitquote:
Met 6 vingers?quote:
Is gewoon teamplay. Niets vervalsingquote:
Dan nog is dat zieke bullshit. Monaco is twee weken terug.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan een afspraak zijn n.a.v. Monaco.
Ja, en dat is ook de reden dat Perez vorig jaar nog tweede werd.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Absoluut. Aan het eind van het seizoen, als je geen race hebt gezien en alleen naar de statistieken kijkt, ga je mogelijk concluderen dat Red Bull weer dominant was. Terwijl dat alleen maar zo lijkt, omdat de andere twee, nu mogelijk drie, concurrende teams het elkaar moeilijk maken.
Al zit er een zomerstop tussen, als die afspraak staat dan staat hij.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan nog is dat zieke bullshit. Monaco is twee weken terug.
Volgens mij zeg ik dat gewoon dus ik weet niet wat je hiermee wil bereiken?quote:
heb liever de bas en aad versiequote:
Jij bente een niemandquote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat gewoon dus ik weet niet wat je hiermee wil bereiken?
Ik herkende het nauwelijks, maar dat kan ook aan de uitvoering liggen.quote:
ben je weer lekker zuur bezig hier ?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wil er niets mee bereiken. Zeg alleen dat niemand dat ooit zei.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zal niet meer zo'n dominant seizoen worden als 2023 maar met 3 teams die punten van elkaar gaan afpakken zou het evengoed nog wel eens een makkelijk kampioenschap worden. Verstappen is super consistent en de RB20 zou normaliter nog wel een streepje voor moeten hebben op de rest.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:59 schreef Monolith het volgende:
Voordeel voor Verstappen en Red Bull is wel dat de overige teams nog stuivertje wisselen. Ferrari was in geen velden of wegen te bekennen vandaag.
dat heb je mij niet horen zeggen.quote:
jeugd van tegenwoordigquote:
Ik heb liever regenquote:
hebben die daar ook een versie van?!?!?!quote:
Er zijn tenminste wel concurrerende teams dit jaar. Veel leuker om te kijken dan vorig jaar (en begin dit seizoen)quote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Absoluut. Aan het eind van het seizoen, als je geen race hebt gezien en alleen naar de statistieken kijkt, ga je mogelijk concluderen dat Red Bull weer dominant was. Terwijl dat alleen maar zo lijkt, omdat de andere twee, nu mogelijk drie, concurrende teams het elkaar moeilijk maken.
Ja en ik nu dus wel. Mag je respecteren.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil er niets mee bereiken. Zeg alleen dat niemand dat ooit zei.
Sowieso.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
Mercedes zijn eerste podium
Mogen ze hem ook houden?
Boeiuh! Moet je maar niet van die stomme dingen doen.quote:
Plus je kan beter op 3 circuits de 2e auto hebben dan een keer de beste en daarna enorm terugzakken.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het zal niet meer zo'n dominant seizoen worden als 2023 maar met 3 teams die punten van elkaar gaan afpakken zou het evengoed nog wel eens een makkelijk kampioenschap worden. Verstappen is super consistent en de RB20 zou normaliter nog wel een streepje voor moeten hebben op de rest.
er lag nog een under investigation toch?quote:
Ja, maar als Russell straf krijgt, dan komt Hamilton op het podium.quote:
Een WII is niet hetzelfde!quote:
Zou het heel vreemd vinden als ze daar een penalty voor geven. Dan kunnen we voortaan beter estafettebreien gaan kijken.quote:
ow ja dat is waar ookquote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar als Russell straf krijgt, dan komt Hamilton op het podium.
Het kutte aan Perez is dat ie nooit boven zichzelf uitstijgt. De vooruitzichten van RBR voor Montreal waren weliswaar van tevoren al niet goed, maar dan kun je als coureur nog steeds 120% proberen te geven. Maar Perez glijdt in dat soort situaties juist af naar het meest negatieve niveau. In dat opzicht is hij het complete tegenovergestelde van Verstappen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
Perez echt heel, heel zwak. Dit jaar ook niet meer perse de snelste auto maar toch.
Hoewel dat geen positieve uitkomst zou zijn, zou het in mijn ogen wel terecht zijn. Wat Russell daar deed kan echt niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar als Russell straf krijgt, dan komt Hamilton op het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |