Kap toch eens met die aanvallen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij begrijpt het concept 'consequenties' duidelijk niet.![]()
Anyway, het is allemaal lekker belangrijk, want Ocon is aan zijn laatste seizoen bezig. Die zien we nooit meer.....terug!
Ocon blijft nog wel in de F1. De vraag is naar welk team hij gaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij begrijpt het concept 'consequenties' duidelijk niet.![]()
Anyway, het is allemaal lekker belangrijk, want Ocon is aan zijn laatste seizoen bezig. Die zien we nooit meer.....terug!
Haas of Sauber, meer zal er niet inzitten. Ervan uitgaande dat Sainz naar Williams gaat dan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ocon blijft nog wel in de F1. De vraag is naar welk team hij gaat.
Ik denk Andretti.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ocon blijft nog wel in de F1. De vraag is naar welk team hij gaat.
Ach, Ocon leest hier toch niet mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kap toch eens met die aanvallen.
Ja en ik wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, Ocon leest hier toch niet mee.
Well...boohoo...quote:
hoop dat het voor sainz een tussen jaar is, want williams heeft niet echt geld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haas of Sauber, meer zal er niet inzitten. Ervan uitgaande dat Sainz naar Williams gaat dan.
Ja, maar er spelen wellicht dingen mee waar wij vanaf de zijlijn geen zicht op hebben, denk ik dan. Misschien eist Sainz zelf te veel, misschien heeft hij op de paddock de reputatie dat er moeilijk met hem te werken valt...? Ik zeg niet dat het zo is, maar dat soort dingen. We weten van het geval Perez dat er nooit puur alleen naar de (recente) prestaties wordt gekeken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sainz naar Williams is wel een flinke stap terug. Hij verdient toch echt beter.
Zit nu toch wel geld achter?quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoop dat het voor sainz een tussen jaar is, want williams heeft niet echt geld.
Las dat het gaat om een 2+2 contract. Zou betekenen dat hij na 2026 zou kunnen overstappen naar een ander team.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoop dat het voor sainz een tussen jaar is, want williams heeft niet echt geld.
quote:The team was in a dreadful mess when it was acquired by Dorilton, and fixing it up is taking time. But if one looks at what McLaren is now doing, a Mercedes customer team is as good as Mercedes and Ferrari and that HAS to be a better bet than Audi. Williams is offering Carlos a two-plus-two deal, which would let him leave after 2026 if a better offer came along and, to be honest, you would need to be drinking Audi-manufactured Kool-Aid to think that the German firm is the better option in 2025…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |