SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat zag ik bij de kwalificatie ook een paar keer. Er is ook wel weinig marge op de mat.quote:
Dat was z'n broer!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
Zeze op de 100 meter een valse start en nu met een honderdste de finale missen. Ach ja.
Hij heeft zojuist medegedeeld dat alle Nederlandse gewoon altijd chokers zijn en dat het typisch Nederlands is.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Burnet al verantwoording afgelegd voor zijn wanprestatie?
Dat besefte ik mij later ja. Maar topic was al gesloten, dus te laat voor een editquote:
Topic was toen nog gewoon aan het springen hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat besefte ik mij later ja. Maar topic was al gesloten, dus te laat voor een edit
Die loopt onder de hordes door, daardoor won ze vorige keer.quote:
Toen ik mij het besefte niet meerquote:Op zondag 9 juni 2024 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Topic was toen nog gewoon aan het springen hoor.
Zeker. Maar daar JUICHEN wij wel voor op de Spelen. Het op 1 na grootste Europese land zonder medaille.quote:
Dat zou weleens tijd worden ja. Hopelijk pakt ze dan een medaille.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Maar daar JUICHEN wij wel voor op de Spelen. Het op 1 na grootste Europese land zonder medaille.
Zozo.quote:
In de waterbak,, stukje watermanagementquote:
Bestaat ook al een stuk langer dan Bosnië (die hebben overigens ook wel waterkansjes, als die 2 afgestreept zijn zijn echt enkel nog wat dwergstaten over)quote:
Bangladesh de grootste?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Maar daar JUICHEN wij wel voor op de Spelen. Het op 1 na grootste Europese land zonder medaille.
Biefstuk rijden is geen sport.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
WE doen dit soort dingen gewoon op een paard, zoals het hoort
Is dat gemigreerd naar Europa?quote:
Was vorig jaar toch ook kritiek op dat er geen aandacht is voor andere onderdelen. Focus is kennelijk echt volledig op 100 t/m 400/800.quote:
Ah, ik dacht dat het om wereldwijd ging.quote:
Bosnië is het dus. Verder zo uit mijn hoofd alleen nog Monaco, Malta en Andorra.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het om wereldwijd ging.
Maar met een beetje fantasie is het Oost-Europa ja.
Meerkamp niet vergeten hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook kritiek op dat er geen aandacht is voor andere onderdelen. Focus is kennelijk echt volledig op 100 t/m 400/800.
En wat technische onderdelen met Schilder/Van Klinken dan.
Komt denk ik door het regime wat ze jarenlang hebben gehad. Waarbij het verschil met die andere dictaturen/regimes in andere landen was dat Hoxha vooral bezig was met zichzelf en zijn vrienden verrijken i.p.v. burgers te drillen met sportprestaties.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bestaat ook al een stuk langer dan Bosnië (die hebben overigens ook wel waterkansjes, als die 2 afgestreept zijn zijn echt enkel nog wat dwergstaten over)
Bosnië en Herzegovina! zou wel leuk zijn als ze een keer een medaille pakken.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosnië is het dus. Verder zo uit mijn hoofd alleen nog Monaco, Malta en Andorra.
Bij Moldavië linksaf.quote:
We hebben bij de dames (ook naast Hassan) wel wat lopers op de lange afstand maar altijd in de marge. Het zijn vooral de technische onderdelen die vaak geskipt wordn. En snelwandelen, maar dat is geen sport.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was vorig jaar toch ook kritiek op dat er geen aandacht is voor andere onderdelen. Focus is kennelijk echt volledig op 100 t/m 400/800.
Sven Roosen heeft 8517 gescoord in Gotzis, gemist?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij vrouwen inderdaad knappe prestaties. Bij mannen meh. Rik Taam ach ja
Focus ligt bij de KNAU al heel lang bijna alleen op de sprintnummers ja. Met wat steun aan grote talenten op andere onderdelen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze willen alleen maar medaljes, given niets om breedtesport.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gemist!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sven Roosen heeft 8517 gescoord in Gotzis, gemist?
Dat is nog een beetje de NL atletiek traditie. Jongeren die atletiek doen moesten vooral de meerkamp doen en dan zagen ze wel verder. Dat is recenter dan wel wat verbeterd.quote:
Elke ronde weghalen en daarna weer terug zetten.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef franklop het volgende:
Moet de waterbak altijd voor het laatste rechte stuk liggen? Zou misschien ook leuk zijn om hem in de eerste bocht te plaatsen
Of vlak na de start! Ah, dat bedoel je waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef franklop het volgende:
Moet de waterbak altijd voor het laatste rechte stuk liggen? Zou misschien ook leuk zijn om hem in de eerste bocht te plaatsen
EK had ze al, gaat om de OSquote:
Mja, we hebben het nu toch over de breedte toch? Ongeacht de opkomst van Roosen nu, zowel bij de mannen als vrouwen komen er altijd wel wat bovendrijven op de meerkamp.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij vrouwen inderdaad knappe prestaties. Bij mannen meh. Rik Taam ach ja
Het is ook allemaal wel verklaarbaar ja. Ook bij een Bangladesh/Congo/Bolivia. El Salvador en Somalië vind ik op de een of andere manier altijd de verrassendste.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk ik door het regime wat ze jarenlang hebben gehad. Waarbij het verschil met die andere dictaturen/regimes in andere landen was dat Hoxha vooral bezig was met zichzelf en zijn vrienden verrijken i.p.v. burgers te drillen met sportprestaties.
Een verrijdbare waterbak die iedere ronde op een andere plek in het parcours staatquote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke ronde weghalen en daarna weer terug zetten.
Bij de start is ook wel leuk.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of vlak na de start! Ah, dat bedoel je waarschijnlijk ook.
8517 is op het wereldtoneel op het moment denk ik niet eens meer top 5 (In Götzis was het veld niet bijzonder en was het tweedes). Ik sluit niet uit dat je 8700 nodig hebt voor een medaille in Parijs met schroeiers als Warner, Lepage, Neugebauer, Owens, de Esten, de Noren en de Amerikanen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gemist!
Dat is wel goed ja. Net geen medailles dan?
Mevrouw Pippen vindt haar ook boosquote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk. @:PippenScottie
Eindelijk een goede sprong van die boze heks uit Spanje. Richting de 15 meter.
Maar die loopt nietquote:
Mag je bij regen na een uitschakeling weer meedoen?quote:
Denk dat het niet veel uitmaakt aangezien hij vast in zijn hotelkamer zit.quote:
F1 telt niet?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosnië is het dus. Verder zo uit mijn hoofd alleen nog Monaco, Malta en Andorra.
Die zal dus wel blij zijn dat hij niet door de regen hoeft te lopen!quote:
Ja goed, als het om de breedte gaat dan doen we bij de mannen overal nog wel mee. Tony 2 Laps op 800, Laros op 1500. Foppen op 5000. Nageeye op marathon.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, we hebben het nu toch over de breedte toch? Ongeacht de opkomst van Roosen nu, zowel bij de mannen als vrouwen komen er altijd wel wat bovendrijven op de meerkamp.
F1 op de Olympische Spelen?quote:
Bij de vrouwen toch ook gewoon? Hassan op alle onderdelen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, als het om de breedte gaat dan doen we bij de mannen overal nog wel mee. Tony 2 Laps op 800, Laros op 1500. Foppen op 5000. Nageeye op marathon.
Het is ook wel zo dat je met een focus wel wat meer bereikt dat zal ik niet ontkennen. Alleen bij technische onderdelen doen we wel weinig mee, zeker bij de mannen. Waarom zouden we niet kunnen speerwerpen bijvoorbeeld of hamerslingeren. Maar ik weet te weinig over hoe het gaat bij de clubs, of ze daar wel aandacht aan besteden. En of er uberhaupt goede trainers daarvoor zijn.
Ik vergeet Mayer nog al vind ik dat een enigma. En Lindon Victor, al werd die verslagen in Götzis, maar die kan wel meer dan 8517.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8517 is op het wereldtoneel op het moment denk ik niet eens meer top 5 (In Götzis was het veld niet bijzonder en was het tweedes). Ik sluit niet uit dat je 8700 nodig hebt voor een medaille in Parijs met schroeiers als Warner, Lepage, Neugebauer, Owens, de Esten, de Noren en de Amerikanen.
Hammer Timequote:Op zondag 9 juni 2024 22:21 schreef franklop het volgende:
Blijft tegenvallend dat hamerslingeren niet daadwerkelijk met hamers gebeurd
Ja, dan is het echt niet te volgen. Laat dan niets zien.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:22 schreef hhh38 het volgende:
Die lijnen die totaal niet kloppen bij het hamerslingeren
Wederom broddelwerken van de Italianen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:22 schreef hhh38 het volgende:
Die lijnen die totaal niet kloppen bij het hamerslingeren
Bepaalde technische onderdelen zitten, denk ik, gewoon niet onze atletiekcultuur. Ik ken maar heel weinig verenigingen met aandacht voor kogelslingeren bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja goed, als het om de breedte gaat dan doen we bij de mannen overal nog wel mee. Tony 2 Laps op 800, Laros op 1500. Foppen op 5000. Nageeye op marathon.
Het is ook wel zo dat je met een focus wel wat meer bereikt dat zal ik niet ontkennen. Alleen bij technische onderdelen doen we wel weinig mee, zeker bij de mannen. Waarom zouden we niet kunnen speerwerpen bijvoorbeeld of hamerslingeren. Maar ik weet te weinig over hoe het gaat bij de clubs, of ze daar wel aandacht aan besteden. En of er uberhaupt goede trainers daarvoor zijn.
Mayer is nog niet geplaatst. Gaat hier een Hail Mary doen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vergeet Mayer nog al vind ik dat een enigma. En Lindon Victor, al werd die verslagen in Götzis, maar die kan wel meer dan 8517.
Overigens was dat bijna net zo'n grote verbetering als van die Francaise gisteren, ook echt 350 punten of meer geplust. Nu heb je op de tienkamp wel 3 extra onderdelen om op te verdienen als je in schroeivorm bent.
We blijven ook wel een klein land op zich. Al knap dat we een grote delegatie hebben denk ik al zijn de prestaties hier wel matig dit keer.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bepaalde technische onderdelen zitten, denk ik, gewoon niet onze atletiekcultuur. Ik ken maar heel weinig verenigingen met aandacht voor kogelslingeren bijvoorbeeld.
(Verder ben ik vooral wel blij met de huidige staat. Ik herinner me nog de barre jaren 0.)
Ik weet het, en itt Thiam vind ik dat bepaald geen zekerheidje om nog een keer een 8700 te doen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mayer is nog niet geplaatst. Gaat hier een Hail Mary doen.
Nederland als sportland is natuurlijk gewoon bij de beste 20 van de wereld. Alleen atletiek is zo breed, daar kunnen ook de mindere sportlanden soms scoren. Dat is bij een roeien toch een stuk anders, daar zijn de grote sportlanden (en Roemenië) vooral relevant.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We blijven ook wel een klein land op zich. Al knap dat we een grote delegatie hebben denk ik al zijn de prestaties hier wel matig dit keer.
We moeten veel meer inzetten op kanoën, daar zijn ook veel PLAKKEN te verdienenquote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland als sportland is natuurlijk gewoon bij de beste 20 van de wereld. Alleen atletiek is zo breed, daar kunnen ook de mindere sportlanden soms scoren. Dat is bij een roeien toch een stuk anders, daar zijn de grote sportlanden (en Roemenië) vooral relevant.
Vlakwater vooral ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
We moeten veel meer inzetten op kanoën, daar zijn ook veel PLAKKEN te verdienen
Ja dat is een van de drie plannen van het kabinet die waarschijnlijk wel zal doorgaanquote:Op zondag 9 juni 2024 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schijnt komende jaren wel wat minder geld te gaan naar NOC NSF dus we zullen zien waar de prioritering straks ligt.
Misschien maar keer stoppen met judo.
Speedy Gonzalezquote:
De 800 is altijd leuk. Blijft het mooiste loopnummer.quote:
Ik zie prognoses waar die op 30 goud staan. Daar geloof ik niks vanquote:
Daarvan blijft het wel bijzonder dat daar altijd maar weinig animo voor is. In andere landen zal roeien ook wel heel populair zijn onder studenten, maar daar hebben ze toch ook nog weleens toppers bij het vlakwater.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:29 schreef Szura het volgende:
[..]
We moeten veel meer inzetten op kanoën, daar zijn ook veel PLAKKEN te verdienen
En tennisquote:Op zondag 9 juni 2024 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schijnt komende jaren wel wat minder geld te gaan naar NOC NSF dus we zullen zien waar de prioritering straks ligt.
Misschien maar keer stoppen met judo.
Valt ook niet echt voor te stellenquote:Op zondag 9 juni 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, Nederland staat in de prognoses ook op 20 goud.
Ja, dat is toch bizar.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien dan toch maar de fiets pakken.quote:
Daar gaat geen geld naartoe hoop ik zeg. De spelers die in aanmerking komen voor OS staan dan zodanig hoog dat ze ook genoeg geld hebben binnengeharkt.quote:
Daar zullen vast wel wat users zich blind op starten om dan weer leuke topics te gaan openen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu staat het roeien de laatste jaren wel echt op punt en wielrennen kan ook zo goed zijn voor 4x goud. Maar 20 lijkt me wel veel, dan moet wel alles goed vallen voor mijn gevoel. Ik zie ONS geen goud halen bij zwemmen en bij het atletiek alleen enigma Hassan misschien 1 of 2 keer. Judo ook geen goud. Dan zijn de sporten met veel kansen al wel zo'n beetje op.quote:
Je kan de namen zo invullen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel wat users zich blind op starten om dan weer leuke topics te gaan openen.
Ik ga vooraf een post maken waar we dan gewoon standaard naar kunnen verwijzen en verder geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zullen vast wel wat users zich blind op starten om dan weer leuke topics te gaan openen.
Judo werden we paar weken geleden nog kampioen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu staat het roeien de laatste jaren wel echt op punt en wielrennen kan ook zo goed zijn voor 4x goud. Maar 20 lijkt me wel veel, dan moet wel alles goed vallen voor mijn gevoel. Ik zie ONS geen goud halen bij zwemmen en bij het atletiek alleen enigma Hassan misschien 1 of 2 keer. Judo ook geen goud. Dan zijn de sporten met veel kansen al wel zo'n beetje op.
Bij de vorige voorspelling stond Nederland nog op 18 goud. Een maand later ineens op 20. Ik snap dat Van Lieshout erbij is gekomen, maar wie de laatste weken nog meer?quote:
Precies. En daar hebben ze alleen maar een tegenvallend eerste weekend voor nodig. En dat tegenvallende is dan vooral voor hen dan, niet voor de sportkenner.quote:
Dat vind ik niet om eerlijk te zijn (je mag best de standaard een beetje aanpassen), maar met 15 toch zeker wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:38 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Bij de vorige voorspelling stond Nederland nog op 18 goud. Een maand later ineens op 20. Ik snap dat Van Lieshout erbij is gekomen, maar wie de laatste weken nog meer?
20 goud ... tja ... met 10 zouden we al hele goede Spelen hebben
Morele winnaar.quote:
De eerste dagen zijn er toch totaal geen goudkansen voor Nederland? Het is niet alsof wij ineens kunnen schermen of rugbyen ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. En daar hebben ze alleen maar een tegenvallend eerste weekend voor nodig. En dat tegenvallende is dan vooral voor hen dan, niet voor de sportkenner.
Bas Verwijlen vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn er toch totaal geen goudkansen voor Nederland? Het is niet alsof wij ineens kunnen schermen of rugbyen ofzo.
Dat zeg ik al met die laatste zinquote:Op zondag 9 juni 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dagen zijn er toch totaal geen goudkansen voor Nederland? Het is niet alsof wij ineens kunnen schermen of rugbyen ofzo.
Wel te weinig amplitude.quote:
Ik wilde even bevestiging, ik wist het niet uit mijn hoofdquote:
Tristan Tulen tegenwoordig. Met je tijd mee gaan ouwe reus.quote:
In de eerste drie dagen hebben we sowieso niet zo heel veel medaillekansen. We hadden Ellen van Dijk, maar die heeft haar enkel gebroken. Pas op dag 4 hebben we Van Lieshout en vanaf dag 5 roeifinales. Maar de eerste drie dagen zal het geen medailles regenen ...quote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal het vast beter doen dan Bas.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tristan Tulen tegenwoordig. Met je tijd mee gaan ouwe reus.
Nou is het voor de roepers natuurlijk al een gemiste kans als de estafetteploeg geen goud wint, want die zijn toch wereldkampioen...quote:Op zondag 9 juni 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde even bevestiging, ik wist het niet uit mijn hoofd
Nee, we starten met de tijdrit, wegrit pas een week later.quote:
Het zijn ook nog niet de echte grote finales... dinsdag en woensdag gaan ze ervoor .. geloven we het ?quote:
Zijn we met boogschieten deze keer niet een outsider? Nooit mega kansen, maar we waren er vorige twee keer wel dichtbij (en een medaille op de mixed)quote:Op zondag 9 juni 2024 22:41 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
In de eerste drie dagen hebben we sowieso niet zo heel veel medaillekansen. We hadden Ellen van Dijk, maar die heeft haar enkel gebroken. Pas op dag 4 hebben we Van Lieshout en vanaf dag 5 roeifinales. Maar de eerste drie dagen zal het geen medailles regenen ...
Zoiets als ik de insta zie. Is wachten tot de FBK of ze daar een beetje vorm heeft weten te kweken.quote:
Die gaan gewoon 6e worden in de finale ja. Maar na 3 dagen staan WE nog op nul medailles, want bij de tijdritten op de fiets gaan we niets doen, Matje gaat niet mountainbiken en verder hebben we die eerste dagen echt alleen Tulen, middelmaat op de tatami (als er al deelnemers zijn) skateboarden, de boogschuttersteams waarvan de vrouwen kansloos zijn en de mannen nog niet eens geplaatst en dan is het nog het zwemmen, maar daar is alleen de 200 meter dames een kansje.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou is het voor de roepers natuurlijk al een gemiste kans als de estafetteploeg geen goud wint, want die zijn toch wereldkampioen...
Mixed is nu als laatste. Herenteam is nog niet geplaatst en damesteam geef ik eigenlijk nul kans (werd wel 4e op het WK maar dat was een fluke en Korea lag er opvallend vroeg uit)quote:Op zondag 9 juni 2024 22:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Zijn we met boogschieten deze keer niet een outsider? Nooit mega kansen, maar we waren er vorige twee keer wel dichtbij (en een medaille op de mixed)
De mix bij het handboogschieten is dit keer later in de week. In het eerste weekend zitten wel de teamfinales mannen en vrouwen. Bij de mannen doen we niet mee, vrouwen moeten wel heel ver boven zichzelf uitstijgen, maar wie weet. Verder tijdrit dames (Vollering, Van Dijk/Markus), zwemmen 100 meter schoolslag (Kamminga, Schouten) en schermen (Tulen), maar verder geen échte medaillekansen op dag 1, 2 en 3. Wel veel voorrondes met Nederlanders.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Zijn we met boogschieten deze keer niet een outsider? Nooit mega kansen, maar we waren er vorige twee keer wel dichtbij (en een medaille op de mixed)
Er is nog een plaatsingswedstrijd volgende week met 3 tickets voor de mannen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:48 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
De mix bij het handboogschieten is dit keer later in de week. In het eerste weekend zitten wel de teamfinales mannen en vrouwen. Bij de mannen doen we niet mee, vrouwen moeten wel heel ver boven zichzelf uitstijgen, maar wie weet. Verder tijdrit dames (Vollering, Van Dijk/Markus), zwemmen 100 meter schoolslag (Kamminga, Schouten) en schermen (Tulen), maar verder geen échte medaillekansen op dag 1, 2 en 3. Wel veel voorrondes met Nederlanders.
Dat zou ook niet verbazen nee. Bij jasje trekken heb je hooguit Tsjakadoea die kan verrassen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan gewoon 6e worden in de finale ja. Maar na 3 dagen staan WE nog op nul medailles, want bij de tijdritten op de fiets gaan we niets doen, Matje gaat niet mountainbiken en verder hebben we die eerste dagen echt alleen Tulen, middelmaat op de tatami (als er al deelnemers zijn) skateboarden, de boogschuttersteams waarvan de vrouwen kansloos zijn en de mannen nog niet eens geplaatst en dan is het nog het zwemmen, maar daar is alleen de 200 meter dames een kansje.
Ik zeg 0 of 1 medaille na 3 dagen.
Moet ie niet te dik zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ook niet verbazen nee. Bij jasje trekken heb je hooguit Tsjakadoea die kan verrassen.
Dat was ook wel een typisch Nederlands moment ja.quote:
Erik de Bruin pist regelmatig in de beek.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat zit er trouwens tegenwoordig in dat water in Ierland dat die ineens op veel disciplines lopen te schroeien?
Mageean ging er ook gewoon dwars door heen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slecht deur dicht gedaan. Wegsprinters zouden beter doen
Eurovisieland!quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch ook niet echt een gekend atletiekland zullen we maar zeggen. Of een wat-dan-ook-land. Behalve zwemmen in 1996 dan
Dat is wel belangrijk ja.quote:
Ja, in die week kwam Ierland bij mij uiteraard ook langs ja.quote:
Ja die Bell ging netjes opzijquote:Op zondag 9 juni 2024 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mageean ging er ook gewoon dwars door heen.
Ah de werken van De Bruin.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch ook niet echt een gekend atletiekland zullen we maar zeggen. Of een wat-dan-ook-land. Behalve zwemmen in 1996 dan
Dat zou tegenwoordig wel als doping excuus gebruikt worden gezien de lachwekkende redenen waar ze nu mee de boel ontlopenquote:Op zondag 9 juni 2024 22:50 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Erik de Bruin pist regelmatig in de beek.
Wielrennen in de tijd van Roche en Kelly.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hebben wel vaker zo hier en daar een wielrenner. Maar qua West-Europa samen met Portugal wel zo'n beetje het zwakste land in Olympische sporten, naar rato.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wielrennen in de tijd van Roche en Kelly.
Ik heb het idee dat half Europa de tattooshop goedkoop houdt.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Korting op tattoo's als je bij Poolse ploeg loopt?
Ook wel pech dat de populairste sporten niet olympisch zijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker zo hier en daar een wielrenner. Maar qua West-Europa samen met Portugal wel zo'n beetje het zwakste land in Olympische sporten, naar rato.
Ja, dat scheelt in het geval van Ierland wel.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook wel pech dat de populairste sporten niet olympisch zijn.
Je verwacht het niet!quote:
Daarom hebben ze na de Olympische Spelen in Tokio ook behoorlijk financieel geïnvesteerd in de topsport. Blijkt duidelijk te helpen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker zo hier en daar een wielrenner. Maar qua West-Europa samen met Portugal wel zo'n beetje het zwakste land in Olympische sporten, naar rato.
Doet Ierland een beetje mee met Rugby 7s?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook wel pech dat de populairste sporten niet olympisch zijn.
Dit moet wel rood zijn.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doet Ierland een beetje mee met Rugby 7s?
Die was gisteren al weg ja, zo vroeg was ze.quote:
Niet echt. Dat is toch vooral een Oceanisch feestje, met Argentinië ertussen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doet Ierland een beetje mee met Rugby 7s?
Nee op de grond gaan liggen en hard roepen dat je niet hebt bewogen.quote:
Frankrijk niet onderschatten in eigen huis en met Dupont.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet echt. Dat is toch vooral een Oceanisch feestje, met Argentinië ertussen.
Oja, die zetten daar tegenwoordig ook op in natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Frankrijk niet onderschatten in eigen huis en met Dupont.
Zanger?quote:
Nog in rouw van zijn Ramona?quote:
Al besproken enzo.quote:
VeeKayquote:
En dan nog wat boksers. Adele, l2x en Rhys wel de beste kansen buiten het boksen denk ik zoquote:Op zondag 9 juni 2024 23:03 schreef Riofan83 het volgende:
Ierland heeft Adeleke, een 4x400 dames/mixed, een goede lichte dubbeltwee bij het roeien, dé kanshebber op voltige (Mc-nog wat) en een hele goede lange afstandszwemmer (Wiffen). Gaan echt wel veel prijzen pakken deze OS.
Nederland zeilland.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu staat het roeien de laatste jaren wel echt op punt en wielrennen kan ook zo goed zijn voor 4x goud. Maar 20 lijkt me wel veel, dan moet wel alles goed vallen voor mijn gevoel. Ik zie ONS geen goud halen bij zwemmen en bij het atletiek alleen enigma Hassan misschien 1 of 2 keer. Judo ook geen goud. Dan zijn de sporten met veel kansen al wel zo'n beetje op.
Boksen moet verboden wordenquote:Op zondag 9 juni 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan nog wat boksers. Adele, l2x en Rhys wel de beste kansen buiten het boksen denk ik zo
Zag vanmiddag kinderen van een jaar of 12 boksen op tv. Dacht hetzelfde als jij. Zag er raar uit eigenlijk.quote:
Oja. Geen sport. Maar 2x goud kan daar zomaar jaquote:
Primetime in Azië!quote:Op maandag 10 juni 2024 07:57 schreef franklop het volgende:
Halve finale 400h aan het eind van de ochtendsessie, ja leg maar uit?
Er kan nog verrassend veel gesprokkeld worden met rubrieken als breakdancen, skateboarden, BMX, hockey (2x), waterpolo, open water zwemmen. En dan nog meer verrassingen elders, handbal ofzo. Misschien staan de triatleten ook wel op punt tijdens de mixed gender mini-relay, weten wij veel.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als daar meer dan 2 goud uit komt zou het mij verbazen. We hebben op dit moment volgens mij 5 of 6 wereldtitels die ik niet verwacht als Olympisch kampioenen. Dat tikt aan in die eenzijdige prognosesquote:Op maandag 10 juni 2024 09:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er kan nog verrassend veel gesprokkeld worden met rubrieken als breakdancen, skateboarden, BMX, hockey (2x), waterpolo, open water zwemmen. En dan nog meer verrassingen elders, handbal ofzo. Misschien staan de triatleten ook wel op punt tijdens de mixed gender mini-relay, weten wij veel.
Kaul gooit hier op zijn referentie al 40 weg.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je kan toch wel best veel verliezen hier als je niet rond 11 loopt
Misschien naief maar had verwacht dat Mayer wel een aanwijsplek zou krijgen? Of is ie daar te vaak geblesseerd voor. Frankrijk heeft immers toch al sowieso een plek?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gletty nu boven de 8460
Die voegt zich nu bij de groep. Franse meerkampers staan op punt. Mayer verliest niet eens zoveel, als ie fit blijft moet de 8460 wel lukken
Raad je casting couch aan?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:39 schreef VoMy het volgende:
Rosius moet maar een carrière voor de camera gaan najagen. Daar komen haar talenten beter tot uiting.
Als tafelgast bij Ruben van Gucht wordt er ongeveer hetzelfde van je verwacht stel ik me zo voor.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2024 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volksmennerij zit in Italiaanse bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |