SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-AthleticsNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Toch nietquote:
Of een Kim Collins tijd bij een WKquote:
Tijd die Jacobs op de vorige OS liep, was wel sneller dan Lyles ooit is geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:00 schreef kilon het volgende:
Italie heeft goed gepiekt. Maar ik zie gasten als Lyles het dit jaar niet verpesten.
Bij de technische nummers lijken we wel op schema... bij het lopen mag het allemaal nog wel wat beterquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef tong80 het volgende:
Krijg steeds meer zin in Parijs. Nederland sportland.
Trusten
Die gaat Parijs niet eens halen als ie geblesseerd isquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Jacobs vliegt er in Parijs in de halve finale uit
U las het hier voor het eerst
Neejoh, blessa in de series.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Jacobs vliegt er in Parijs in de halve finale uit
U las het hier voor het eerst
Afstanden gisteren waren bij het kogelstoten wel heel matig, dit was vandaag wel stuk beter van van Klinkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de technische nummers lijken we wel op schema... bij het lopen mag het allemaal nog wel wat beter
Van Klinken was toch sowieso de enige serieuze medaillekandidaat die vandaag in actie kwam? Bij Visser had echt alles goed moeten vallenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef chufi het volgende:
Toch nog een medaille vandaag ... NOS gered ... Wat staat er morgen op het programma?
Visser lijkt ook niet meer echt beter te wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Klinken was toch sowieso de enige serieuze medaillekandidaat die vandaag in actie kwam? Bij Visser had echt alles goed moeten vallen
Ja en Dokter zelfde verhaalquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Klinken was toch sowieso de enige serieuze medaillekandidaat die vandaag in actie kwam? Bij Visser had echt alles goed moeten vallen
Bedankt voor die atleten uit Nederlandquote:
Wel op de stream gok ikquote:Op zondag 9 juni 2024 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apart, ik hoorde de commentatoren van Sporza gisteren zeggen dat ze morgen vroeg uit veren moesten voor halve marathon maar dan zenden ze dat niet eens uit.
Vermoed dat de marathon het voor de helft kan reddenquote:Op zondag 9 juni 2024 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een beetje een saaie sessie vandaag op de baan, de marathon moet het een beetje redden.
Is er ook één scherp hoor.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Vermoed dat de marathon het voor de helft kan redden
Twee halve marathons is gewoon een hele!quote:
Wel zuur voor haar.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar klapte bijna niemand voor Salpeter
Matig vlaggetjesvolk.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar klapte bijna niemand voor Salpeter
De mixed marathon ...quote:Op zondag 9 juni 2024 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee halve marathons is gewoon een hele!
Ze kunnen niet alles door de helft doen natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2024 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Italiaanse VVV pakt wel uit.
Zou een half scherm mannen en half scherm vrouwen niet handig zijn?
Vaticaanstad moet lukken.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alles door de helft doen natuurlijk
Halve medailles straks! Ja joh je hebt niet de hele gelopenquote:Op zondag 9 juni 2024 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alles door de helft doen natuurlijk
Of:gratis' armbandjes of om een petitie te ondertekenen.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel fijn dat die atleten niet steeds worden tegengehouden door verkopers van waaiers en flesjes water.
Discus niet echt zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel nu al zin in de vrouwen bij het discus en kogelstoten op de spelen echt ook zo'n onderdeel waarbij er van alles kan gebeuren.
Weer jarenlang naar Alekna kijken bij de mannenquote:Op zondag 9 juni 2024 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel nu al zin in de vrouwen bij het discus en kogelstoten op de spelen echt ook zo'n onderdeel waarbij er van alles kan gebeuren.
Tsja, Alekna die eergisteren ook niet leverde. Dat is wel classic discus, soms valt ie gewoon net effe niet helemaal. Je moet echt wel heel veel beter zijn dan de rest om consistent te winnen.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weer jarenlang naar Alekna kijken bij de mannen
Matig ja, het enige nut lijkt te zijn dat je weet naar wie je kijkt, want dan wordt het juiste dingetje geselecteerd. Maar ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap de graphics met Lead, Chase 1, chase 2 niet. Er staan geen tijdverschillen bij. Wat moeten we daarmee
Nee joh, die gaat echt wel aan de top staan en blijven maar niet alles winnen ofzoquote:Op zondag 9 juni 2024 10:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weer jarenlang naar Alekna kijken bij de mannen
Opgelost.quote:Op zondag 9 juni 2024 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Salpeter eigenlijk gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 9 juni 2024 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Sporza-commentator zit te bitchen op de voor hem onbeschikbare live informatie. Misschien even op de goede link klikken, want hier doet 'ie het probleemloos. Bijvoorbeeld:
https://live.european-ath(...)-------QUALA00100--/
Ja, dat vind ik ook een beetje flauw allemaal. Maar Tamberi staat wel graag even extra in de aandacht.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:34 schreef heywoodu het volgende:
Die natte winden lullen ook maar wat over dat de ceremonies voor vertraging zorgen....maar ze staan gewoon netjes in het tijdschema, wat gewoon netjes gevolgd wordt vooralsnog vandaag.
Tuurlijk, maar wij hebben geen idee hoe de banden achter de schermen zijn, misschien willen ze gewoon graag samen vieren ofzo, weten wij veelquote:Op zondag 9 juni 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje flauw allemaal. Maar Tamberi staat wel graag even extra in de aandacht.
Nee. Geen idee of Peeters wel moet.quote:
Ik vind de verschillen vooral megagroot en dan doen de toppers hier nog niet meequote:Op zondag 9 juni 2024 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 400 horden dames eigenlijk echt een stom onderdeel. Mag je dat nog zeggen nu Bol zo goed is?
Ja, het is kneiter oncompetitief en die horden zijn ontzettend laag.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind de verschillen vooral megagroot en dan doen de toppers hier nog niet mee
De halve marathon.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de hele ochtend gefietst. Ik heb een kutconditie.
Wat heb ik gemist op het ek?
Dat is natuurlijk ook zo. Bol excelleert gelukkig ook wel vaak op een estafette en 400 indoor ookquote:Op zondag 9 juni 2024 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het is kneiter oncompetitief en die horden zijn ontzettend laag.
Nu wil de familie dingen gaan doen. Grrr. Dit had mijn dagje sport kijken moeten wordenquote:Op zondag 9 juni 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De halve marathon.
Verder, ja, niets. Dit is de saaiste ochtendsessie op de baan. Kwalificatie voor hoog is zelden leuk. Hamertjeslingeren evenmin. En de korte loopnummers hebben weer die auto qualifiers, stom gedoe.
Kan om 8 uur vanavond.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu wil de familie dingen gaan doen. Grrr. Dit had mijn dagje sport kijken moeten worden
Je meldt je maar ziek bij je familie!quote:Op zondag 9 juni 2024 12:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu wil de familie dingen gaan doen. Grrr. Dit had mijn dagje sport kijken moeten worden
Ik wil ook tennis zien he.quote:
Ach ja, tennis.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil ook tennis zien he.
Maar goed, het is beestjesdag bij de lokale Hortus. Dat is alvast leuker dan de kermis
Beter die automatische qualifiers en daarmee uiteindelijk een sterk toernooi, dan het normale systeem en daarmee een matig bezet evenementquote:Op zondag 9 juni 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De halve marathon.
Verder, ja, niets. Dit is de saaiste ochtendsessie op de baan. Kwalificatie voor hoog is zelden leuk. Hamertjeslingeren evenmin. En de korte loopnummers hebben weer die auto qualifiers, stom gedoe.
Eens, maar het maakt de ochtendsessie wel kut.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter die automatische qualifiers en daarmee uiteindelijk een sterk toernooi, dan het normale systeem en daarmee een matig bezet evenement
Dat zeker. Ach, beetje B-garnituur kijken op de achtergrond, wat nieuwe namen leren kennen enzo, zo kom ik de ochtend nog wel doorquote:Op zondag 9 juni 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar het maakt de ochtendsessie wel kut.
Wacht maar tot de olympische spelen met de herkansingsrondes in de ochtendsessie.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar het maakt de ochtendsessie wel kut.
Ja, daar kijk ik ook niet echt naar uitquote:Op zondag 9 juni 2024 13:23 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Wacht maar tot de olympische spelen met de herkansingsrondes in de ochtendsessie.
Dan hebben we het hier maar getroffen.quote:
Het is hier maar de helft van een fatsoenlijke zomertemperatuurquote:Op zondag 9 juni 2024 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan hebben we het hier maar getroffen.
Wel een hele snelle tijd toen, was ook het WR tot Michael Johnson in 1996. Maar die moet er dan wel eens aan, zou je zeggen jaquote:Op zondag 9 juni 2024 13:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat Europees record op de 200 bij de mannen stamt uit 1979, dat mag er ook wel eens aan.
Dan ben je te laat, hoogspringen begint al om 20:30, dadelijk direct al halve finales 400 meter vrouwen (20:05, zie OP).quote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef superniger het volgende:
Hoe laat beginnen de finales? Vanaf 22:15?
Sessie begint nu, loopfinales beginnen om 22:04.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef superniger het volgende:
Hoe laat beginnen de finales? Vanaf 22:15?
Live met een bumpertje. Maar gaan nu live ja.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan ben je te laat, hoogspringen begint al om 20:30, dadelijk direct al halve finales 400 meter vrouwen (20:05, zie OP).
Ik bedoelde inderdaad de loopfinales 👍quote:Op zondag 9 juni 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sessie begint nu, loopfinales beginnen om 22:04.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Het is iets te oranje vind ik.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:10 schreef Szura het volgende:
Die Spaanse outfits zijn vooral bij vrouwen heel raar
Franco draait zich om in zijn (nieuwe) graf.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:10 schreef Szura het volgende:
Blijven doneren.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:10 schreef Szura het volgende:
Geen plof..quote:
Viel nog wel goed mee.quote:
Valt alles mee.quote:
quote:
Die had het warm.quote:
Mahuchikh.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:27 schreef Felagund het volgende:
Voor wie juichen we hier, Topic, Honsel of Mahuchikh?
Daar heeft ze zich echt gek laten maken door die beroerde start van Bonevaciaquote:
Topicquote:Op zondag 9 juni 2024 20:27 schreef Felagund het volgende:
In dit topic juichen we voor Mahuchikh.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:27 schreef Felagund het volgende:
In dit topic juich ik voor Topic.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:27 schreef Felagund het volgende:
Ze was wel weer aan het trainen maar geen idee of ze zich nog kan kwalificeren voor de OS. @heywooduquote:Op zondag 9 juni 2024 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe is het met Weerman eigenlijk, veel blessures?
Dus niet Angelina?quote:
Dan had Lieke zich niet over de kop gelopen en had je G O U Dquote:
Bij de Belg Morgan Lakequote:
Wat zeggen ze?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gezaag over estafette bij de Belg
Dat zei mijn vriend ook gisteravondquote:
Waarom vroeg ie dat aan Mahuchikh?quote:
Misschien doet TheVulture een rollenspel waarin hij Mahuchikh speelt?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom vroeg ie dat aan Mahuchikh?
Hij lult maar wat met het resultaat mee. Bij goed gelopen 'kijk eens die schouders mooi laag', indien slecht gelopen 'kijk die schouders veel te hoog".quote:
Trampstamp?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:04 schreef wimderon het volgende:
Doet Broersen met een Italiaans vlaggetje mee onder de naam Derkach?
Een grotere tokkie is er niet, buiten Richardson om dan.quote:
Is het ook echt een tokkie eigenlijk? Ze heeft buiten die afzichtelijke tattoos nog best een leuke uitstraling.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een grotere tokkie is er niet, buiten Richardson om dan.
SAPF?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een grotere tokkie is er niet, buiten Richardson om dan.
Positief getest?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil een scheikundegrap maken over Ion, maar m'n kennis is te ver weggezakt
Een geladen topic.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil een scheikundegrap maken over Ion, maar m'n kennis is te ver weggezakt
Oke het regent welquote:Op zondag 9 juni 2024 21:18 schreef hhh38 het volgende:
Die aanloopbaan ziet er nat uit. Heeft niet geregend toch?
Dat is dus de vraag, kan allebei.quote:
Misschien kan hij wat training krijgen van Hem?quote:
Johan Vlemmix al gesignaleerd?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:27 schreef Felagund het volgende:
Met dit weer wordt het dadelijk nog hink stap glij.
Die Spaanse kan wel gewoon goud pakken op de Spelen hoor. Nu Rojas niet meedoet tenminste.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
Op wereldniveau is de vrouwen triple jump op het EK gepiel in de marge, niet?
De 400m is ook niet best in Europa.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
Moet naar 15 meter gaan jaquote:Op zondag 9 juni 2024 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou een kleine blessure zo vlak voor de Spelen geen ramp vindenquote:
Relays skippen en voor de dubbel gaan?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:33 schreef kilon het volgende:
[..]
Logisch weer. Ga maar lekker voor de 400 dan, dat heeft meer prestige.
Gekleurde pruiken maken je nog geen tokkie.quote:
Ze struikelt maar over een horde in de eerste ronde.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou een kleine blessure zo vlak voor de Spelen geen ramp vinden
Het is de 400 horden dames, dat is derhalve vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze struikelt maar over een horde in de eerste ronde.
Die tattoos op haar bovenbenen en die nagels dan?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gekleurde pruiken maken je nog geen tokkie.
De hoeveelheid en ook het soort tatoeages zegt over het algemeen vrij veel. Niet per se iets mis met tatoeages, maar je kunt het overdrijvenquote:Op zondag 9 juni 2024 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is het ook echt een tokkie eigenlijk? Ze heeft buiten die afzichtelijke tattoos nog best een leuke uitstraling.
De beste Europese, Bekh-Romanchuk doet vandaag niet mee. Dat scheelt al veel.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
Die Turkse lijkt me een liberale.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hoeveelheid en ook het soort tatoeages zegt over het algemeen vrij veel. Niet per se iets mis met tatoeages, maar je kunt het overdrijven
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 juni 2024 21:46 schreef superniger het volgende:
Ik kijk nu ook mee. Maken we vandaag kans op medailles?
Misschien moeten we massaal zeggen dat het in Parijs om een Diamond League wedstrijd in Europa gaat i.p.v. de OS en ze tegen andere favorieten moet lopen. Dan steekt ze niet eens de oceaan over.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou een kleine blessure zo vlak voor de Spelen geen ramp vinden
Tattoos heb ik dan vaak overheen gekeken. Zo bij elkaar gaat het wel die richting op ja. Maar scheelt wel in de uitstraling.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die tattoos op haar bovenbenen en die nagels dan?
Verdiepingen tellen!quote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef Nober het volgende:
Wat is het nut van een horloge bij hoogspringen?
Het is ook wel gebruikelijk op een EK dat de loopnummers van een stuk lager niveau zijn dan op mondiale toernooien ja.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Het niveau van de 200 stelt ook weinig voor
Het is er een met hoogtemeter.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef Nober het volgende:
Met gps kun je dan zien hoeveel hoogtemeters je hebt gemaakt?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:52 schreef Nober het volgende:
Maar voor mijn gevoel is het veld nu wel heel bedroevend.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook wel gebruikelijk op een EK dat de loopnummers van een stuk lager niveau zijn dan op mondiale toernooien ja.
In de top 50 van 2024 staan 4 Europeanen waarvan er 2 in deze derde semi zitten volgens mij en Burnet nog eens niet leverde.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar voor mijn gevoel is het veld nu wel heel bedroevend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |