Zijn nog iets te veel plekken met veel waterquote:
Ze proberen het allemaalquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zijn nog iets te veel plekken met veel water
Klopt, is snel opgedroogd blijkbaar. Erg mooiquote:
Als het morgen tijdens de quali ook zo isquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, is snel opgedroogd blijkbaar. Erg mooi
q1 kletsnat q2 licht nat en q3 droogquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het morgen tijdens de quali ook zo is
u zei?quote:
En dan Max hetzelfde. lolquote:
Op het gras niet nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:34 schreef SiGNe het volgende:
OK, de baan was misschien og niet helemaal droog genoeg voor harde banden
Daagquote:
Jaquote:
Go go go!quote:
Pfff, stomme regel.quote:
Dat deed het al voordat de uitzending begonquote:
Ze hebben toch maar een beperkt aantal inters? volgens mij gaat straks alles gewoon binnen staan in de hoop dat het weer droog wordt.quote:
zo kan ik ook 100% kans voorspellenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat deed het al voordat de uitzending begon
Ja, sessie/baan is niet "wet" verklaardquote:
Dat stond er niet, maar leuk verzonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:05 schreef vosss het volgende:
Te nat voor slicks, maar leclerc under investigation, want baan was niet nat verklaard en dus mag er geen jnter onder.
Klopt. Wat kan het de FIA schelen op wat voor banden hij rijdt, als het een van de compounds is die beschikbaar zijn toch?quote:
Daar was ik intussen ook achterquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sessie/baan is niet "wet" verklaard
Dan mogen ze zeker niet op slicks rijdenquote:
dat mag altijdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mogen ze zeker niet op slicks rijden
Nopequote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij hebben ze bij Viaplay weer wat doms geroepen
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komenquote:
Dan mogen ze ook altijd op inters en wet banden rijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag altijd
edit
tenzij er verplicht op regenbanden moet worden gestart
Jij hebt het niet gehoord, DUS het is onzin?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komen
alleen als de track wet wordt gegevenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook altijd op inters en wet banden rijden.
Echt zo'n bullshit regel
I don't carequote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als de track wet wordt gegeven
Het was gewoon op de boordradio te horen, en het incident was noted, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komen
dus naast nat ben je vandaag ook eigenwijs?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk geen Viaplee, dus kan het niet wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gehoord, DUS het is onzin?
Vandaag ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus naast nat ben je vandaag ook eigenwijs?
Beter dan al dat zwartquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
greys heeft me 2 races moeten missen, snap het wel
Over de wet track? Dat klopt wel degelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb geslooptquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
greys heeft me 2 races moeten missen, snap het wel
* HiDiHo doet gordel vastquote:
Jij zei tegen mij dat iemand anders dat gedaan hadquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb gesloopt
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb gesloopt
Samen met @Niznoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat iemand anders dat gedaan had
In Canada nietquote:
Grasmaaienquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Magnussen neemt de toeristische route
Wat doe je nuuuuuuuuuu...quote:
Bij gebrek aan andere auto's.quote:
de safetycar was begin vandaag heerlijk aan het gummen.quote:
Wagen voelt blijkbaar al perfect aanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:18 schreef Perox het volgende:
RBR wil droogweer settings gewoon niet weten?!
Ik zie daar LEC nog hoorquote:
I don't carequote:
Volgens Coronel was het iets metaligs dat hij rook en dat is niet goedquote:
Tom is ook een swanzquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Coronel was het iets metaligs dat hij rook en dat is niet goed
Dat weten we nog niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:26 schreef aloa het volgende:
Gelukkig nu voor Max en niet tijdens de wedstrijd.
zou ik wel raar vinden als ze die in FP1 er al in hebben gezetquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij F1TV hebben ze het er net over dat er sinds vanochtend een nieuwe motor in zit..
Oei...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij F1TV hebben ze het er net over dat er sinds vanochtend een nieuwe motor in zit..
kortsluiting geeft ook zo'n geurquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Coronel was het iets metaligs dat hij rook en dat is niet goed
Je wil coole handschoenen aan, maar eigenlijk is het te warm. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel van die handschoenen aan, maar vervolgens wel in korte broek, ziet er wel mag uit
Zou wel handig zijn jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou toch denken dat er een metalen punt ergens op de auto is, een min-pool, zodat het mogelijk is om de boel te ontladen.
Zeiden ze ook op Viaplay volgens mij. En dat de auto dus NIET "onder stroom" stond. Maar dat Macx wél sprong.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:30 schreef Mano_ het volgende:
Lampje op de auto is wel groen meende ik net te zien.
Max springt meestal van de autoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeiden ze ook op Viaplay volgens mij. En dat de auto dus NIET "onder stroom" stond. Maar dat Macx wél sprong.
En de monteurs gebruiken dus toch rubber handschoenen en 1e instantie
Een hele batterij ontladen via een metalen punt ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou toch denken dat er een metalen punt ergens op de auto is, een min-pool, zodat het mogelijk is om de boel te ontladen.
Je was er nog niet, je hebt niks gezien.quote:
Dat zal niet voor niets zijn, het zou best kunnen dat er een probleem is waar het licht niet door triggert.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeiden ze ook op Viaplay volgens mij. En dat de auto dus NIET "onder stroom" stond. Maar dat Macx wél sprong.
En de monteurs gebruiken dus toch rubber handschoenen en 1e instantie
Gaat beter dan via een kunststof punt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een hele batterij ontladen via een metalen punt ja?
Om te weten dat Max meestal van de auto springt heb ik de eerste helft van deze VT niet hoeven kijken hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was er nog niet, je hebt niks gezien.
Buemi, Dennis of Van Buren kan vannacht weer aan de bak in de simulator.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:33 schreef Red_85 het volgende:
Wat een gekloot weer.
Weer een vrijdag verkloot en dus data voor zondag te weinig.
Het geeft niet. Ik zal je even bijpraten: Max had rook en een probleem met een lucht in de auto. Toen hij in de pits was deed hij de noodprocedure en nu probeert men er achter te komen wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om te weten dat Max meestal van de auto springt heb ik de eerste helft van deze VT niet hoeven kijken hoor![]()
Ruth op F1 TV zegt dat ze wachten tot de baan natter wordtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:35 schreef aloa het volgende:
Gaat alleen maar harder regenen nu. Einde training denk ik.
Waar een bias op zit sinds Miami.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Buemi, Dennis of Van Buren kan vannacht weer aan de bak in de simulator.
Dat wel iddquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ruth op F1 TV zegt dat ze wachten tot de baan natter wordt![]()
Dan zijn de inters weer goed te gebruiken.
Ik dacht al veel langer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar een bias op zit sinds Miami.
Baan data is key.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:38 schreef Perox het volgende:
De monteurs zien er uit als ik met een IKEA kast als ik die met een kater probeer in elkaar te zetten.
Als ik als ik een IKEA kast zonder kater in elkaar probeer te zettenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:38 schreef Perox het volgende:
De monteurs zien er uit als ik met een IKEA kast als ik die met een kater probeer in elkaar te zetten.
Dat lukt jou niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik als ik een IKEA kast zonder kater in elkaar probeer te zetten
Maar dan kunnen we niet meegenietenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat achter de schermen wel oplossen, toch?
Tuurlijk wel. Net zoals dat het die monteurs ook gewoon lukt om de auto uit elkaar te halenquote:
jij gebruikt ook een slijptol?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Net zoals dat het die monteurs ook gewoon lukt om de auto uit elkaar te halen
Met een hamer past allesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Net zoals dat het die monteurs ook gewoon lukt om de auto uit elkaar te halen
Hier nietquote:
Het is verbazingwekkender dat Alpine het aandurft..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon naar buiten. Hij durft het aan. Heerlijk.
Hier wel. En met eruit en erin startte de steam bij 5 min vóór uitzendingquote:
Maar er staat hier wel mooi een kast, en hij staat er al bijna 3 jaarquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en een kettingzaag en een voorhamer zeker
Ocon altijd iemand die in is om de skills te laten zien. Waardeer ik altijd aan hemquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkender dat Alpine het aandurft..
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Tom Coronel weet altijd een ingang te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |