Om te weten dat Max meestal van de auto springt heb ik de eerste helft van deze VT niet hoeven kijken hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je was er nog niet, je hebt niks gezien.
Buemi, Dennis of Van Buren kan vannacht weer aan de bak in de simulator.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:33 schreef Red_85 het volgende:
Wat een gekloot weer.
Weer een vrijdag verkloot en dus data voor zondag te weinig.
Het geeft niet. Ik zal je even bijpraten: Max had rook en een probleem met een lucht in de auto. Toen hij in de pits was deed hij de noodprocedure en nu probeert men er achter te komen wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om te weten dat Max meestal van de auto springt heb ik de eerste helft van deze VT niet hoeven kijken hoor![]()
Ruth op F1 TV zegt dat ze wachten tot de baan natter wordtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:35 schreef aloa het volgende:
Gaat alleen maar harder regenen nu. Einde training denk ik.
ja dat zag ik dus ook al @ESF1Gamerquote:
Waar een bias op zit sinds Miami.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Buemi, Dennis of Van Buren kan vannacht weer aan de bak in de simulator.
Dat wel iddquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ruth op F1 TV zegt dat ze wachten tot de baan natter wordt![]()
Dan zijn de inters weer goed te gebruiken.
Ik dacht al veel langer.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar een bias op zit sinds Miami.
Baan data is key.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:38 schreef Perox het volgende:
De monteurs zien er uit als ik met een IKEA kast als ik die met een kater probeer in elkaar te zetten.
Als ik als ik een IKEA kast zonder kater in elkaar probeer te zettenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:38 schreef Perox het volgende:
De monteurs zien er uit als ik met een IKEA kast als ik die met een kater probeer in elkaar te zetten.
die moet alle data morgen uit FP3 halenquote:
Dat lukt jou niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik als ik een IKEA kast zonder kater in elkaar probeer te zetten
Maar dan kunnen we niet meegenietenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat achter de schermen wel oplossen, toch?
Tuurlijk wel. Net zoals dat het die monteurs ook gewoon lukt om de auto uit elkaar te halenquote:
jij gebruikt ook een slijptol?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Net zoals dat het die monteurs ook gewoon lukt om de auto uit elkaar te halen
Met een hamer past allesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Net zoals dat het die monteurs ook gewoon lukt om de auto uit elkaar te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |