Staat hoog op mijn lijst om te bezoekenquote:
Ohquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weerswaatschuwingen door de overheid zelfs
Ja, precies. Moet wel gereden kunnen worden..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ik heb zin in regen tijdens de sessies, maar wel de hoeveelheid regen waarmee er gereden kan worden natuurlijk
Vlak voor de start regen en starten op intermediates en dan een opdrogende baan tijdens de racequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ik heb zin in regen tijdens de sessies, maar wel de hoeveelheid regen waarmee er gereden kan worden natuurlijk
Met halverwege weer een klein buitjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vlak voor de start regen en starten op intermediates en dan een opdrogende baan tijdens de race
eddie jordan moet gewoon af en toe een stuk ducttape op zijn mondquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:13 schreef SiGNe het volgende:
Eddie Jordan wil dat F2 coureurs de sprintraces gaan rijden zodat ze ervaring op kunnen doen.
Alleen erg kut als zo'n rookie dan de wagen plat rijdt, ik kan me niet voorstellen dat de teams daar blij van zullen worden
Eddie Shutupdan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
eddie jordan moet gewoon af en toe een stuk ducttape op zijn mond
Die man is wel big brain manquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:13 schreef SiGNe het volgende:
Eddie Jordan wil dat F2 coureurs de sprintraces gaan rijden zodat ze ervaring op kunnen doen.
Alleen erg kut als zo'n rookie dan de wagen plat rijdt, ik kan me niet voorstellen dat de teams daar blij van zullen worden
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Degenen die terugzwaaiden dachten vast dat het Alonso was
Snoreris.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |