Het was gewoon op de boordradio te horen, en het incident was noted, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komen
dus naast nat ben je vandaag ook eigenwijs?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komen
Ik kijk geen Viaplee, dus kan het niet wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gehoord, DUS het is onzin?
Vandaag ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus naast nat ben je vandaag ook eigenwijs?
Beter dan al dat zwartquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
greys heeft me 2 races moeten missen, snap het wel
Over de wet track? Dat klopt wel degelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb geslooptquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
greys heeft me 2 races moeten missen, snap het wel
* HiDiHo doet gordel vastquote:
Jij zei tegen mij dat iemand anders dat gedaan hadquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb gesloopt
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb gesloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |