Dat stond er niet, maar leuk verzonnenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:05 schreef vosss het volgende:
Te nat voor slicks, maar leclerc under investigation, want baan was niet nat verklaard en dus mag er geen jnter onder.
Klopt. Wat kan het de FIA schelen op wat voor banden hij rijdt, als het een van de compounds is die beschikbaar zijn toch?quote:
Daar was ik intussen ook achterquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sessie/baan is niet "wet" verklaard
Dan mogen ze zeker niet op slicks rijdenquote:
dat mag altijdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mogen ze zeker niet op slicks rijden
Nopequote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij hebben ze bij Viaplay weer wat doms geroepen
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komenquote:
Dan mogen ze ook altijd op inters en wet banden rijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag altijd
edit
tenzij er verplicht op regenbanden moet worden gestart
Jij hebt het niet gehoord, DUS het is onzin?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komen
alleen als de track wet wordt gegevenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mogen ze ook altijd op inters en wet banden rijden.
Echt zo'n bullshit regel
I don't carequote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen als de track wet wordt gegeven
Het was gewoon op de boordradio te horen, en het incident was noted, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier allemaal mensen dingen uit de grote duim zuigen wat ik toch echt niet voorbij heb horen komen
dus naast nat ben je vandaag ook eigenwijs?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk geen Viaplee, dus kan het niet wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet gehoord, DUS het is onzin?
Vandaag ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus naast nat ben je vandaag ook eigenwijs?
Beter dan al dat zwartquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
greys heeft me 2 races moeten missen, snap het wel
Over de wet track? Dat klopt wel degelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb geslooptquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:12 schreef Nattekat het volgende:
greys heeft me 2 races moeten missen, snap het wel
* HiDiHo doet gordel vastquote:
Jij zei tegen mij dat iemand anders dat gedaan hadquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb gesloopt
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze moet bijkomen nadat ik in 2 weken tijd dit subforum heb gesloopt
Samen met @Niznoquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij dat iemand anders dat gedaan had
In Canada nietquote:
Grasmaaienquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Magnussen neemt de toeristische route
Wat doe je nuuuuuuuuuu...quote:
Bij gebrek aan andere auto's.quote:
de safetycar was begin vandaag heerlijk aan het gummen.quote:
Wagen voelt blijkbaar al perfect aanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:18 schreef Perox het volgende:
RBR wil droogweer settings gewoon niet weten?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |