@GGMM is een beetje kribbig (door de wedstrijd)quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja want dit potje is zo leuk
Excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef GGMM het volgende: [..] Sorry ik ben een beetje chagrijnig (van deze teringwedstrijd)
Geen straf om bij FC Uitvinder te blijvenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Brobbey krijgt ze alleen binnen als hij ze echt op de doellijn kan intikken. Wat een kutspits.
Waarom niet oefenen op verlengingen en penalties?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelijkspel is afsluiten na 90min toch
ZIEDENDquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Flikker toch op man met deze kutspelers.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen straf om bij FC Uitvinder te blijven
Alfred Schreuder heeft hem geknakt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wijnaldum is vooral een lul, en het zegt ontzettend veel over Koeman dat het hem niet boeit dat we een onserieus in Saudi-Arabië voetballend figuur oproepen.
Dat lijkt me sterk. Ik ben hier op uitnodigingquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af Mortaxx. IEDEREEN.
Zirkzeequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Brobbey is voor mij echt het grootste mysterie van het laatste jaar. (Qua hype dan) Die heb ik los van wat intikkers nog nooit een normale goal zien maken.
Pietje?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan zo een paar users noemen die Frimpong hadden afgekraakt.
Arme Wijnaldum, al die negatieve meningenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ steekt zijn mening over Wijnaldum niet onder stoelen of banken.
Ik sla over.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
Acolyte
Vergeet niet om in mijn Acolyte-topic te posten allemaal
Jawel joh... potentiële topspits (maar zou nu waarschijnlijk nog niet veel verschil maken)quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh dat is toch ook helemaal niks.
Zien we al 10 jaar Roland. Na de grote 4 is het nooit veel meer geweest.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Goeie backs, verdedigers maar je aanval en middenveld is klote
zie je niet zo vaak
Nee, dank je.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef GGMM het volgende:
Acolyte
Vergeet niet om in mijn Acolyte-topic te posten allemaal
backs was wel armoedequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zien we al 10 jaar Roland. Na de grote 4 is het nooit veel meer geweest.
Wie waren jouw Big 4?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zien we al 10 jaar Roland. Na de grote 4 is het nooit veel meer geweest.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het tegen mensen die af en toe iets inhoudelijks te melden hebben
De grote vier.quote:
Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grote vier.
Het is een Nederlandse club (met een Nederlandse kern).
Zijn zelfgeilheid heeft hem geknakt, vooral.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alfred Schreuder heeft hem geknakt.
Speelt goed die gast. Ken hem eigenlijk niet zo goed. Leverkusen heeft natuurlijk niet zo goed gepresteerd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:37 schreef thedeedster het volgende:
Frimpong laat in één wedstrijd al meer zien dan Simons in al zijn interlands.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=Ks8Tkaq1HKE
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
quote:
Heb je ook een top 6?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef KingRoland het volgende:
1. BCG
2. McKinsey
3. Bain & company
4. Accenture
5. Deloitte
mijn top 5
Altijd als een adder gebeten op enige kritiek en dat drenkt door op de softe spelers.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zijn zelfgeilheid heeft hem geknakt, vooral.
Ramones, The Clash, Sex Pistols en Eddy Wally.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Metallica, Slayer, Megadeth en Anthrax natuurlijk!
van de ven / van dijk / De Ligt of Geert / Frimpongquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef -XOR- het volgende:
Wat zou het lekker zijn dat je ter compensatie van zo'n middenveld 2 dynamische backs zou hebben...
Het zou lekker zijn als we minimaal 8 andere spelers zouden hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef -XOR- het volgende:
Wat zou het lekker zijn als je ter compensatie van zo'n middenveld 2 dynamische backs zou hebben...
2008 groepsfasequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vond ik alles na het WK van 98 matig
2008, 2010, 2014?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Gullit, van Basten, Bergkamp. Rijkaard.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Robben/Van Persie/Sneijder/Van der Vaart
Dacht dat jij op 1 oor lag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit, van Basten, Bergkamp. Rijkaard.
EK-2000 en WK 2010 vergetenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als hij niet naar FC Barcelona was overgestapt, had hij Nederland een horror-EK met Drank bespaard en had zijn carrierefiche niet zo'n smet gehad. FC Barcelona zelf was al niet meer te redden, dat boeit niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd als een adder gebeten op enige kritiek en dat drenkt door op de softe spelers.
Dat was goated stuff broer.quote:
2010 beter manquote:
Oekraïne gaat ons achterna.quote:
Nee hoor. Ben herstellende laatste weken kan ik weer de avond in. Net eerste helft met maat gekeken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dacht dat jij op 1 oor lag.
Goedenavond.
Middenveld is prima. Vandaag dan niet maar als Reijnders, Koopmeiners, De Jong spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Goeie backs, verdedigers maar je aanval en middenveld is klote
zie je niet zo vaak
Eddy.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ramones, The Clash, Sex Pistols en Eddy Wally.
Achteraf bleek dat Marco niet veel meer had gezegd dan 'ga maar lekker voetballen jongens'.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegen Italië was echt een masterclass. Tegen Frankrijk was het een gelukkige uitslag.
Zijn carrière zat al vol met rottende momenten . Maar ja die droomclub hé , het lievelingetje van simpel Nederland.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als hij niet naar FC Barcelona was overgestapt, had hij Nederland een horror-EK met Drank bespaard en had zijn carrierefiche niet zo'n smet gehad. FC Barcelona zelf was al niet meer te redden, dat boeit niet.
Klopt. Is niks mis mee. En dan nog Gakpo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef XDo het volgende:
[..]
Middenveld is prima. Vandaag dan niet maar als Reijnders, Koopmeiners, De Jong spelen.
Eddy Wallyquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ramones, The Clash, Sex Pistols en Eddy Wally.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
1. Alicia Keys
2. Adele
3. Tina Turner
4. Madonna
5. Monique Smit
Mijn Big 5
Simpel Nederland is die rottende momenten allang vergeten. Aan de blauwe zijde van de Mersey zijn nog altijd ongeheelde wonden te vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn carrière zat al vol met rottende momenten . Maar ja die droomclub hé , het lievelingetje van simpel Nederland.
Genoeg crimineel dna op het veld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is vooral weer een groot gebrek aan patronen.
Niks overtreft zijn idee dat Sneijder en Vd Vaart niet op 1 middenveld konden spelen maar wel Victor Sikora.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Simpel Nederland is die rottende momenten allang vergeten. Aan de blauwe zijde van de Mersey zijn nog altijd ongeheelde wonden te vinden.
Altijd in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd als een adder gebeten op enige kritiek en dat drenkt door op de softe spelers.
Jij kan wel wat licht gebruiken inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Hallo onlogisch,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.
Een lamp.
@:Scrummie
Jeetje wat donkerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd in de slachtofferrol.
Opgegroeid in de ghetto van Moordrecht.
Laat zijn vrienden die kinderen doodrijden, vrouwen verkrachten en mensen neersteken nooit in de steek.
Leuk die grapjes.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij kan wel wat licht gebruiken inderdaad.
Ik kan me daar geen wedstrijd van herinneren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groepsfase was wel echt pure aids. Ik zou durven te zeggen de ergste ooit.
Alleen Slowakije - Italië was wel genot, en Nederland - Brazilië natuurlijk met een ietwat gekleurde brilquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Zeker het WK 2010 was flink ku t. Matig van begin tot eind.
Wij begrijpen gewoon niet waar die is opgegroeid .quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd in de slachtofferrol.
Opgegroeid in de ghetto van Moordrecht.
Laat zijn vrienden die kinderen doodrijden, vrouwen verkrachten en mensen neersteken nooit in de steek.
Alleen Groep F was leuk jaquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groepsfase was wel echt pure aids. Ik zou durven te zeggen ergste ooit.
Caroline van der Plasquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
1. Alicia Keys
2. Adele
3. Tina Turner
4. Madonna
5. Monique Smit
Mijn Big 5
Zou Sharon Dijksma ooit gebaft zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Caroline van der Plas
Shirma Rouse
Erika Terpstra
Sharon Dijksma
Sugar Lee Hooper
Nederland - Brazilie en Nederland - Uruguay waren de beste wedstrijden (oh en Duitsland Argentinie). Ging toen met Uruguay wat fysieker aan toe, lekker zuid-amerikaans.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Slowakije - Italië was wel genot, en Nederland - Brazilië natuurlijk met een ietwat gekleurde bril
Voor alles is een fetisjist te vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Sharon Dijksma ooit gebaft zijn?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij begrijpen gewoon niet waar die is opgegroeid .
Mooi rijtje. Traantje gelaten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Caroline van der Plas
Shirma Rouse
Erica Terpstra
Sharon Dijksma
Sugar Lee Hooper
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nederland - Brazilie en Nederland - Uruguay waren de beste wedstrijden (oh en Duitsland Argentinie). Ging toen met Uruguay wat fysieker aan toe, lekker zuid-amerikaans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat en '82quote:
Klopt. Maar ik postte de bekendsten. Sex Pistols nooit echt wat gevonden. PIL van Rotten wel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Eddy.
Eerlijk gezegd; de sex pistols komen niet aan de enkels van de Ramones.
Wist niet wat hij met een voetbal moest doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Enawh het volgende:
Wat was er net met Wijnaldum?
Had het net ff gemist
Al is het Pietjepuk of de materiaalman die hem maaktquote:
Gun hem dat record absoluut niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al is het Pietjepuk of de materiaalman die hem maakt
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Welke user was ook alweer zo anti-frimpong?
Kan mij echt heel weinig schelen allemaal. Ook geen fan van Depay (hoewel ik het wel een attractieve speler vind), maar liever dat hij topscorer wordt door een hattrick tegen Frankrijk dan dat we er met 5-0 af liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gun hem dat record absoluut niet.
@GGMM en ik waarderen dit.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.
Je mag zeggen wat je wil natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Miroslav Klose topscorer allertijden op WK's. Straks Depay topscorer allertijden van Oranje. Messi 12 keer voetballer van het jaar en Ronaldo de 2e, 6 keer. Dan mag ik nog steeds niet zeggen dat het vroeger beter was.
Maar ze zijn juist al die spelers van vroeger voorbij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Miroslav Klose topscorer allertijden op WK's. Straks Depay topscorer allertijden van Oranje. Messi 12 keer voetballer van het jaar en Ronaldo de 2e, 6 keer. Dan mag ik nog steeds niet zeggen dat het vroeger beter was.
Ik word al jaren uitgelachen om mijn Frimpong hype.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Welke user was ook alweer zo anti-frimpong?
Jij begrijpt. 70, voor mijn tijd, maar beste en mooiste ooit.quote:
Ik ben bang van niet. Ja je kan het proberen, maar dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Kan iemand even uitleggen aan Wijnaldum dat hij op een voetbalveld staat.
Hij is in ieder geval hier geboren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.
quote:Het grootste deel van zijn leven woonde Frimpong in Engeland. De speler met Ghanese ouders werd geboren in Amsterdam, maar de familie verhuisde naar het Verenigd Koninkrijk toen hij zeven jaar oud was.
Daar heb ik buiten wat korte beelden nooit echt wat van meegekregen. Maar ik heb het me laten vertellen. Of nou ja, opschrijven dan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt. 70, voor mijn tijd, maar beste en mooiste ooit.
Nee, ik ben klaar met Ueda na jouw blamage in het onlo voorspel topic.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word al jaren uitgelachen om mijn Frimpong hype.
Maar goed wat wil je anders met van die onnozele figuren hier op FOK. (Daarom gaat Ueda het ook maken)
Weet ik. Was bij Jezus en van Gogh hetzelfde.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil natuurlijk
Alleen niemand neemt je serieus
User Coco gaat er met gestrekt been in.quote:
Dat bedoel ik. Stelt niks voor het voetbal van de laatste 20 jaar. Frimpong is geweldigquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ze zijn juist al die spelers van vroeger voorbij.
Dan rot je maar lekker op en ben je niet meer welkom.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik ben klaar met Ueda na jouw blamage in het onlo voorspel topic.
????????????quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar goed wat wil je anders met van die onnozele figuren hier op FOK. (Daarom gaat Ueda het ook maken)
Het is FOK!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Excuus allochtoon van de nos.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:02 schreef matthijst het volgende:
kaaaanada
kaaanada
KAnada
Wat een kutcommentator
Nou ja zegquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan rot je maar lekker op en ben je niet meer welkom.
Amsterdam is geen Nederland.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval hier geboren.
[..]
Nou Kuijt was ook wel goed hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Frimpong is nu al de beste back aller tijden
Moet je echt eens you tuben. Pelé op zijn hoogtepunt en een paar van de beste wedstrijden ooit.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb ik buiten wat korte beelden nooit echt wat van meegekregen. Maar ik heb het me laten vertellen. Of nou ja, opschrijven dan.
Dit riepen alleen Feyenoorders trouwensquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:03 schreef -XOR- het volgende:
iN oRaNjE hEeFt FrImPoNg HeT nOg NoOiT lAtEn ZiEn!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blijft Berry van Aerle. Voor eeuwig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Frimpong is nu al de beste back aller tijden
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:04 schreef fetX het volgende:
Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong. Frim, pong pongIk ken dat nummer niet, gelukkig maar denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong. Frim, pong pongKan je dit aan Piebe-Guido overlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong. Frim, pong pongJa sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beat ken ik niet.
Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong, Frimpie Frimpie pong. Frim, pong pongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voel hier dus helemaal niets bij.
Daarom laten we jou ook altijd jouw gang gaan op dit forum.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
Nog even tegen de lamme en de blinde voordat je aan het EK begint. Erg slim.
Nu denkt men hier ook dat Frimpong er wat van kan.
Het is vandaag in ieder geval beter dan de rest.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
Nog even tegen de lamme en de blinde voordat je aan het EK begint. Erg slim.
Nu denkt men hier ook dat Frimpong er wat van kan.
Dit had echt niemand verwacht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef CR7 het volgende:
Voor Schouten echt een niveautje of 2 te hoog. Dit zie je gelijk.
Oh ja. Binnenkort maar solliciteren voor FAquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben na hun 12e wat nieuwe hobby's gekregen.
Maar dat kan jij helemaal nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja. Binnenkort maar solliciteren voor FA
Zo heeft Koeman nog wat speling in zijn excuus om hem niet op te stellen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Frimpong er af halenDie had er nog wel een paar gescoord.
Dit bijhouden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:06 schreef RipCity het volgende:
Lol net nog 3500 kaarten te koop op KNVB site voor ijsland.
Nu nog maar 20.
Successupporters idd
Dat noem je een Dick Advocaatjequote:Op donderdag 6 juni 2024 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Frimpong er af halenDie had er nog wel een paar gescoord.
Sinds hij hoogstpersoonlijk tegen Argentinie de verlenging eruit sleepte waarna van Gaal blunderde door niet door te drukken heeft hij krediet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weghorst heeft nummer 9.
We zijn failliet.
Er goed ingeprikt!quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet zo goed gekeept.
Wappie Weghorst bedankt de doelman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |