Gun hem dat record absoluut niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al is het Pietjepuk of de materiaalman die hem maakt
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Welke user was ook alweer zo anti-frimpong?
Kan mij echt heel weinig schelen allemaal. Ook geen fan van Depay (hoewel ik het wel een attractieve speler vind), maar liever dat hij topscorer wordt door een hattrick tegen Frankrijk dan dat we er met 5-0 af liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gun hem dat record absoluut niet.
@GGMM en ik waarderen dit.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.
Je mag zeggen wat je wil natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Miroslav Klose topscorer allertijden op WK's. Straks Depay topscorer allertijden van Oranje. Messi 12 keer voetballer van het jaar en Ronaldo de 2e, 6 keer. Dan mag ik nog steeds niet zeggen dat het vroeger beter was.
Maar ze zijn juist al die spelers van vroeger voorbij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Miroslav Klose topscorer allertijden op WK's. Straks Depay topscorer allertijden van Oranje. Messi 12 keer voetballer van het jaar en Ronaldo de 2e, 6 keer. Dan mag ik nog steeds niet zeggen dat het vroeger beter was.
Ik word al jaren uitgelachen om mijn Frimpong hype.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Welke user was ook alweer zo anti-frimpong?
Jij begrijpt. 70, voor mijn tijd, maar beste en mooiste ooit.quote:
Ik ben bang van niet. Ja je kan het proberen, maar dat gaat niet lukken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Kan iemand even uitleggen aan Wijnaldum dat hij op een voetbalveld staat.
Hij is in ieder geval hier geboren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.
quote:Het grootste deel van zijn leven woonde Frimpong in Engeland. De speler met Ghanese ouders werd geboren in Amsterdam, maar de familie verhuisde naar het Verenigd Koninkrijk toen hij zeven jaar oud was.
Daar heb ik buiten wat korte beelden nooit echt wat van meegekregen. Maar ik heb het me laten vertellen. Of nou ja, opschrijven dan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt. 70, voor mijn tijd, maar beste en mooiste ooit.
Nee, ik ben klaar met Ueda na jouw blamage in het onlo voorspel topic.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word al jaren uitgelachen om mijn Frimpong hype.
Maar goed wat wil je anders met van die onnozele figuren hier op FOK. (Daarom gaat Ueda het ook maken)
Weet ik. Was bij Jezus en van Gogh hetzelfde.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil natuurlijk
Alleen niemand neemt je serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |