Wist niet wat hij met een voetbal moest doen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:55 schreef Enawh het volgende:
Wat was er net met Wijnaldum?
Had het net ff gemist
Al is het Pietjepuk of de materiaalman die hem maaktquote:
Gun hem dat record absoluut niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al is het Pietjepuk of de materiaalman die hem maakt
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef Coco het volgende:
Welke user was ook alweer zo anti-frimpong?
Kan mij echt heel weinig schelen allemaal. Ook geen fan van Depay (hoewel ik het wel een attractieve speler vind), maar liever dat hij topscorer wordt door een hattrick tegen Frankrijk dan dat we er met 5-0 af liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gun hem dat record absoluut niet.
@GGMM en ik waarderen dit.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik maar ik zal moeten accepteren dat een niet-Nederlandstalige speler de beste speler van Nederland is.
Je mag zeggen wat je wil natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Miroslav Klose topscorer allertijden op WK's. Straks Depay topscorer allertijden van Oranje. Messi 12 keer voetballer van het jaar en Ronaldo de 2e, 6 keer. Dan mag ik nog steeds niet zeggen dat het vroeger beter was.
Maar ze zijn juist al die spelers van vroeger voorbij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:57 schreef tong80 het volgende:
Miroslav Klose topscorer allertijden op WK's. Straks Depay topscorer allertijden van Oranje. Messi 12 keer voetballer van het jaar en Ronaldo de 2e, 6 keer. Dan mag ik nog steeds niet zeggen dat het vroeger beter was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |