2008 groepsfasequote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vond ik alles na het WK van 98 matig
2008, 2010, 2014?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Gullit, van Basten, Bergkamp. Rijkaard.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Robben/Van Persie/Sneijder/Van der Vaart
Dacht dat jij op 1 oor lag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit, van Basten, Bergkamp. Rijkaard.
EK-2000 en WK 2010 vergetenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Als hij niet naar FC Barcelona was overgestapt, had hij Nederland een horror-EK met Drank bespaard en had zijn carrierefiche niet zo'n smet gehad. FC Barcelona zelf was al niet meer te redden, dat boeit niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd als een adder gebeten op enige kritiek en dat drenkt door op de softe spelers.
Dat was goated stuff broer.quote:
2010 beter manquote:
Oekraïne gaat ons achterna.quote:
Nee hoor. Ben herstellende laatste weken kan ik weer de avond in. Net eerste helft met maat gekeken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dacht dat jij op 1 oor lag.
Goedenavond.
Middenveld is prima. Vandaag dan niet maar als Reijnders, Koopmeiners, De Jong spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Goeie backs, verdedigers maar je aanval en middenveld is klote
zie je niet zo vaak
Eddy.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ramones, The Clash, Sex Pistols en Eddy Wally.
Achteraf bleek dat Marco niet veel meer had gezegd dan 'ga maar lekker voetballen jongens'.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegen Italië was echt een masterclass. Tegen Frankrijk was het een gelukkige uitslag.
Zijn carrière zat al vol met rottende momenten . Maar ja die droomclub hé , het lievelingetje van simpel Nederland.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als hij niet naar FC Barcelona was overgestapt, had hij Nederland een horror-EK met Drank bespaard en had zijn carrierefiche niet zo'n smet gehad. FC Barcelona zelf was al niet meer te redden, dat boeit niet.
Die plaatsen zich tegenwoordig niet eens meer voor eindtoernooien.quote:
Klopt. Is niks mis mee. En dan nog Gakpo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef XDo het volgende:
[..]
Middenveld is prima. Vandaag dan niet maar als Reijnders, Koopmeiners, De Jong spelen.
Eddy Wallyquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ramones, The Clash, Sex Pistols en Eddy Wally.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
1. Alicia Keys
2. Adele
3. Tina Turner
4. Madonna
5. Monique Smit
Mijn Big 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |