Ja, dat zal. Ernstig verdroogd alles.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Komt net op tijd, tuin is hier gortdroog.
het is super weer, zonnig, warm, weinig wind.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Het is waar, in Limburg schijnt de zon.
We rijden nu ter hoogte van Cuijk richting Nijmegen en daar alleen maar bewolking zo ver je kunt zien 😱
Zie je nu wat een weelde we al heel de week in Limburg hebben.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Het is waar, in Limburg schijnt de zon.
We rijden nu ter hoogte van Cuijk richting Nijmegen en daar alleen maar bewolking zo ver je kunt zien 😱
Hier was het vandaag behoorlijk bewolkt, stond er redelijk wat wind en verre van zomers warm. Droog, dat welquote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is super weer, zonnig, warm, weinig wind.
Je doet echt de verkeerde investeringen beste Djeez... Zonnepanelen, tuinmeubelen... waar was je met je hoofd?!quote:Op zondag 9 juni 2024 17:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb net twee weken geleden een nieuwe tuinset gekocht. Zonde van het geld
Bedankt voor de tipsquote:Op zondag 9 juni 2024 20:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je doet echt de verkeerde investeringen beste Djeez... Zonnepanelen, tuinmeubelen... waar was je met je hoofd?!
Betere investeringen voor jou zouden zijn:
- Houtkachel
- Thermokleding
- Je tuin geheel laten overkappen zodat je altijd droog buiten kan zitten tijdens alle verregende dagen
- Infrarood panelen voor in die overdekte tuin zodat je niet bevriest
De zomerjas kende ik van enkele zomers van vroeger, die een beetje zoals dit jaar waren.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juist. Laten we Nederland maar weer teruggeven aan zee. We staan toch al half onder water en zijn niet meer te redden.
Overigens: Zomerjas, waarom bestaat zoiets. Als het zomer is trek je toch geen jas aan. Juist met dit weer is dat booming business.
Open haard en slofjes erbij?quote:Op zondag 9 juni 2024 22:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik zit lekker aan de Glühwein...perfect weer voor. Extra schuss rum erin
Opzeker! Beetje TV kijken...net herhaling van Zomergasten gekeken en nu een film. 500 days of Summer. Beetje saai. Ik twijfel of ik Suddenly Last Summer of In the Heat of the Night zal kijken. Of misschien The Beach? Allemaal goede keuzesquote:
Waarom? Sommige mensen vinden dat ook top.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:08 schreef hooibaal het volgende:
Ach, het wordt een paar dagen iets koeler. Vanaf het weekend gewoon weer 20-21 graden, wat het gemiddelde is. Wees blij dat het nog geen dertig graden wordt.
21-6 begint de zomer. (1-6 meteorologisch dat wel...) We hebben wel al mooie dagen gehad in juni.quote:Op maandag 10 juni 2024 07:01 schreef INViCTuS het volgende:
Paar dagen intense treurnis. Doen ze vast om weer te wennen aan het herfst halfjaar. Juni brengt waarschijnlijk geen zomer meer.
Er zaten een paar aardige dagen tussen, maar zomers is het absoluut nog niet geweest. Verwend zijn we nog niet, maar we zijn het wel gewend :pquote:Op maandag 10 juni 2024 07:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
21-6 begint de zomer. (1-6 meteorologisch dat wel...) We hebben wel al mooie dagen gehad in juni.
Dat had gisteren prima gekund hoor.quote:Op maandag 10 juni 2024 06:25 schreef Resistor het volgende:
Ik wil wel weer eens een keer de barbecue aandoen zonder dat ik wegwaai, nat word of iets met lange mouwen aan moet doen omdat het te fris is.
Als ik thuis ben, gewoon lekker in plaats van met pannen en/of ovenquote:
Volgende week gaat de klok weer terug, wintertijdquote:Op maandag 10 juni 2024 08:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat ik 4 maanden geslapen heb en dat ik nu in oktober wakker ben geworden
Ik heb een stekje van een wildgroeiend eikenboompje dat als "onkruid" tussen planten groeide een nieuwe vrijstaande bestemming gegeven. Met dit weer schiet dat spul als een paddestoel de grond uit. Het doel is een grote eik in de tuin.. nog even geduld nog.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:52 schreef Symphonic het volgende:
We hoeven de tuin in ieder geval niet te sproeien.
Het regent niet hard maar wel gestaag.
Waarom zou je een grote eik in de tuin willen? Er zijn echt veel betere keuzesquote:Op maandag 10 juni 2024 08:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb een stekje van een wildgroeiend eikenboompje dat als "onkruid" tussen planten groeide een nieuwe vrijstaande bestemming gegeven. Met dit weer schiet dat spul als een paddestoel de grond uit. Het doel is een grote eik in de tuin.. nog even geduld nog.
Ditquote:Op maandag 10 juni 2024 06:25 schreef Resistor het volgende:
Ik wil wel weer eens een keer de barbecue aandoen zonder dat ik wegwaai, nat word of iets met lange mouwen aan moet doen omdat het te fris is.
quote:Op maandag 10 juni 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week gaat de klok weer terug, wintertijd
Beter zomer- en wintertijd afschaffen.quote:Op maandag 10 juni 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week gaat de klok weer terug, wintertijd
Alleen maar zon gehad toen.quote:Op maandag 10 juni 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Is dit wat jullie in mei meegemaakt hebben?
Stephanie Seymourquote:
Vind het wel lekker zo een paar dagen regen. Afgelopen jaren hadden we mei tot augustus niets dan hittequote:Op maandag 10 juni 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Nou waar zijn de global warming gekkies
De FvD is net het Europees parlement uitgebonjourd.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:47 schreef KingRoland het volgende:
Nou waar zijn de global warming gekkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |