2023? Mei tot augustus?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het wel lekker zo een paar dagen regen. Afgelopen jaren hadden we mei tot augustus niets dan hitte
Gelukkig maar. Je zou haast de vlag uithangen voor deze gebeurtenisquote:Op maandag 10 juni 2024 10:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De FvD is net het Europees parlement uitgebonjourd.
1 week mooi weer gehad in juni...quote:Op maandag 10 juni 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2023? Mei tot augustus?
* Nattekat schaterlacht
Wel even bij de feiten blijven. Vanaf half mei tot +/- 20 juni was het prachtig weer en gortdroog.quote:
Ik dacht dat dit een parodie-account was. Nadere inspectie leert mij dat dit waarschijnlijk nog serieus is ookquote:
op twitter staan bizarre complotten over van alles, ook over de wolken jaquote:Op maandag 10 juni 2024 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een parodie-account was. Nadere inspectie leert mij dat dit waarschijnlijk nog serieus is ook
Gelukkig hebben we een overdekte driving range.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Prachtige week voor de aftrap van het toernooiseizoen @:monkyyy
Warme zomeravonden, publiek op het terras, roseetjes vloeien rijkelijk.
quote:Op maandag 10 juni 2024 11:40 schreef ondeugend het volgende:
Kon ik maar iemand de schuld geven van deze ellende! Dat zou helpen.
Tegels?quote:Op maandag 10 juni 2024 09:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom zou je een grote eik in de tuin willen? Er zijn echt veel betere keuzes
Oh gelukkig!quote:
20,5 hier binnen, met de balkondeur openquote:Op maandag 10 juni 2024 11:40 schreef ondeugend het volgende:
Verwarming weer aan gedaan.
16.5 vind ik te koud voor binnen.
Kon ik maar iemand de schuld geven van deze ellende! Dat zou helpen.
Dat 'gentherapie' lijkt een spin-off van het woord 'genverbrander' wat van geneverbrander (jeneverbrander) kwam (copyright Robbert ten Broeke). Alles met gen ervoor klinkt wel spannend.quote:
Mei tot augustus niets dan hitte?quote:Op maandag 10 juni 2024 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het wel lekker zo een paar dagen regen. Afgelopen jaren hadden we mei tot augustus niets dan hitte
Zo'n jenever therapie lijkt mij wel wat, met dit sombere weerquote:Op maandag 10 juni 2024 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat 'gentherapie' lijkt een spin-off van het woord 'genverbrander' wat van geneverbrander (jeneverbrander) kwam (copyright Robbert ten Broeke). Alles met gen ervoor klinkt wel spannend.
[ afbeelding ]
proost
T shirt en vest is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |