Wacht ff, dat ik zeg dat ik niet denk dat Max rechtstreeks gevraagd is of hij Perez nog langer als teammaat wil, wil niet zeggen dat ik denk dat hij het erg vindt. Dat zijn 2 verschillende dingen, imo.quote:Op woensdag 5 juni 2024 05:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de invloed van het Verstappen kamp wat onderschat, dankzij hem/hun zit Marko er ook nog en we moeten verder ook weer niet denken dat er een overvloed aan opties zijn.
Sainz is wel beter dan Perez maar vindt dat zelf ook wel een beetje teveel en heeft zo'n beetje dezelfde rijstijl als Perez, dus hoeveel sneller hij met de Red Bull zou zijn is ook maar weer de vraag.
Ricciardo lijkt me geen optie meer, Tsunoda had ik het wel gegund maar dat zal een kwestie van de Honda relatie zijn die afloopt.
Of ze weten dat de aanwas, behalve uiteraard Lawson, is gestagneerd, dus houden ze voorlopig de huidige coureurs aan, waarvan daarnaast ook heel duidelijk is wat ze eraan hebben. Verder hebben ze eigenlijk niet echt iemand.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
Ik sloot het topic met deze post:
[..]
RIC lijkt nu idd zelfs voor Horner geen optie meer. Dat is misschien dan toch iets positiefs dat we uit het nieuws over het contract van Perez kunnen halen.Maar het is wel jammer dat de doorstroom bij RB/RBR gestagneerd lijkt nu Marko zich er niet (of lig minder) meer mee mag bemoeien. Het is dan wel een beetje een ouwe gek, maar onder hem kregen jonge talenten tenminste wel een kans. Horner is toch conservatiever, zo lijkt het, en veel meer bezig met marketing en zijn eigen positie veilig stellen. Althans, zo zie ik het.
Tsunoda zou ook zomaar een beetje op dood spoor kunnen raken nu. Die zit al aan zijn 4e jaar Alpha Tauri/RB en lijkt nu ook niet meer echt zicht te hebben op iets beters.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Of ze weten dat de aanwas, behalve uiteraard Lawson, is gestagneerd, dus houden ze voorlopig de huidige coureurs aan, waarvan daarnaast ook heel duidelijk is wat ze eraan hebben. Verder hebben ze eigenlijk niet echt iemand.
Bedankt voor de link!quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:38 schreef Sally het volgende:
Let op, FEATURE-artikel, dus voor abonnees helemaal te lezen.
ANALYSIS: Why Red Bull decided to stick with Perez – and what it means for the driver market
By:
F1 Correspondent & Presenter
Lawrence Barretto
https://www.formula1.com/(...)NNJaH49PEo4nQS7.html
Alleen als ze beiden in 2026 nog beginnen bij Red Bull.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen - Perez wordt nu het langstzittende duo in de geschiedenis van F1
Nee, dat gaat volgend jaar al bereikt worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alleen als ze beiden in 2026 nog beginnen bij Red Bull.
Ah ja. Ik kan niet tellen. 74 zitten ze nu en 104 id het meeste volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat gaat volgend jaar al bereikt worden.
Audi zou hem willen hebben als Sainz daar niet heen gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsunoda zou ook zomaar een beetje op dood spoor kunnen raken nu. Die zit al aan zijn 4e jaar Alpha Tauri/RB en lijkt nu ook niet meer echt zicht te hebben op iets beters.
Die kampen hebben inderdaad nogal wat negatieve overeenkomsten haha. Heethoofden en touwtjes naar de pers om aan te trekken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
Sainz brengt toch een soort onrust mee, of dat nu aan hemzelf ligt of aan zijn entourage. Dat gaat niet goed samen met de Verstappens, maar nog meer dan dat denk ik dat Horner zelf niet op zit te wachten op meer 'stokers' in het team die zich wellicht tegen hem keren.
Sainz heeft bij TR al laten zien met meer ervaring niet sneller te zijn dan Max.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die kampen hebben inderdaad nogal wat negatieve overeenkomsten haha. Heethoofden en touwtjes naar de pers om aan te trekken.
Ongetwijfeld is het Sainz-kamp er van overtuigd dat Carlos net zo snel is als Max in de zelfde auto. En wanneer dat dan niet zo zou blijken te zijn dan zullen gaan muiten en roepen dat 'hun' auto niet deugt of wat dan ook.
Twee gelijkwaardige coureurs is hoe dan ook vragen om interne problemen.
Misschien hopen ze met de contractverlenging ook weer wat druk weg te halen bij Perez.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Bedankt voor de link!![]()
Ik lees "yadayada - harmony - yadayada - continuity - yadayada - unity"
En het WCC vinden ze dus minder belangrijk?![]()
Of ze hebben gewoon veel vertrouwen in de auto voor de komende 2 jaar, en voelen zich minder bedreigd dan het misschien lijkt naar aanleiding van de ontwikkelingen tot nu toe.
Als McLaren de stappen heeft gemaakt waar het op lijkt komt het WCC met een coureur als Perez serieus in gevaar.
Hulk met z'n 1e podium ooit. (Al dachten we dat in Duitsland in 2019 ook).quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Herhaling van 2011 als ik het weerbericht mag geloven.
Wie is de Button van 2024?
Veel bomen, dus spray blijft hangen, das kut.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:12 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Hulk met z'n 1e podium ooit. (Al dachten we dat in Duitsland in 2019 ook).
Ben alleen bang dat het zo'n waterballet gaat worden dat er nauwelijks fatsoenlijk geraced gaat worden
Arme Ocon. Z'n vertrek bij Alpine is nauwelijks aangekondigd of de Telegraaf is z'n voornaam al vergeten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Arme Ocon. Z'n vertrek bij Alpine is nauwelijks aangekondigd of de Telegraaf is z'n voornaam al vergeten.
TelegraafGodenquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
Max Hamilton en Lewis Verstappenquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Carlos Vettel, Charles Perez en Sergio Albon.
Vandaag 30 graden daar, dit weekend amper 20 graden en regen, ik denk dat RBR met hun warmte-problemen dat niet heel erg zullen vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Herhaling van 2011 als ik het weerbericht mag geloven.
Wie is de Button van 2024?
Dan moet je wel een auto hebben waarin de 2e rijder ook snel mee kan zijn, zoals Mercedes toen had.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:35 schreef manny het volgende:
[..]
We hebben in de meest dominante Mercedes jaren wel gezien hoe ongelooflijk frustrerend het voor de andere teams kan zijn als je zo een 2e rijder hebt die alle punten opvreet door heel stabiel 2e of per abuis een keer 3e te worden. Nu houdt Perez die andere teams in de race voor de 2e plek en voor de constructeursklassement.
Had verwacht dat RB een andere keuze zou maken. maar goed.
Het is nog niet het definitieve pakket maar als dit het gaat worden dan gaat het interessant worden wie er dit keer met de juiste oplossing komt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:54 schreef Starflyer het volgende:
FIA unveils Formula 1 regulations for 2026 and beyond featuring more agile cars and active aerodynamics
https://www.formula1.com/(...)HXgeJqsVQtDr2UB.html
quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
A Manual Override mode has been included to create improved overtaking opportunities. While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph, the following car will benefit from MGUK Override providing 350kW up to 337kph and +0.5MJ of extra energy.
Damn bro
Vind deze feature toch echt wel het meest outstanding eigenlijk. 't Is toch wel een redelijke vorm van manipulatie maar misschien effectief hetzelfde als DRSquote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
A Manual Override mode has been included to create improved overtaking opportunities. While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph, the following car will benefit from MGUK Override providing 350kW up to 337kph and +0.5MJ of extra energy.
Damn bro
you moet gewoon three days naar Americaquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:33 schreef Sally het volgende:
* Sally heeft een Engels woordenboek, Urban Dictionary en een afko-boek nodig hier in [F1] ?!
And then you get always your sin!quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
you moet gewoon three days naar America
en dan you talk ook so
Gast, praat eens gewoon Nederlands man.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind deze feature toch echt wel het meest outstanding eigenlijk. 't Is toch wel een redelijke vorm van manipulatie maar misschien effectief hetzelfde als DRS
Ach ik vind het wel gezellig als iemand zijn best doet om een beetje balans te brengen door wat Engelse termen erin te gooien vooral als daar wat weerstand tegen blijkt te zijn. Gewoon even lekker de boel wakker schudden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gast, praat eens gewoon Nederlands man.
Ik ben er twee weken geweest, dan heb ik toch iets fout gedaan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
you moet gewoon three days naar America
en dan you talk ook so
quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er twee weken geweest, dan heb ik toch iets fout gedaan.
Dat wilden we geheim houden, je weet hoe dat gaat met al die praatjes op FOK!quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ben jij ook naar @:Devzero geweest
Ik heb een idee, komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wilden we geheim houden, je weet hoe dat gaat met al die praatjes op FOK!
Als ik daar was, had ik niet zo godsgruwelijk vroeg de wekker voor Monaco hoeven te zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ben jij ook naar @:Devzero geweest
Ben benieuwd of er nog regels komen over hoe vaak je zo'n knop mag indrukken tijdens een race.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
A Manual Override mode has been included to create improved overtaking opportunities. While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph, the following car will benefit from MGUK Override providing 350kW up to 337kph and +0.5MJ of extra energy.
Damn bro
Dat je ervoor kan zorgen dat je met een druk op de knop vermogen wegneemt van je voorganger vind ik toch vrij ingrijpend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog regels komen over hoe vaak je zo'n knop mag indrukken tijdens een race.
En als je bijv. 5 keer per race van het systeem gebruik mag maken dan is het eigenlijk gelijk aan de Turboboost die A1 racing had.
Ik vind dat geen slechte ontwikkeling eigenlijk, in A1 racing kon die knop aanvallend en verdedigend gebruikt worden, dat maakte het ook een tactisch spelletje.
Dat de auto's korter en minder breed worden is ook wel goed voor smalle banen als Monaco en Baku, kan men dar ook misschien wat beter inhalen.
Je neemt geen vermogen weg van een ander, je krijgt zelf extra vermogen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat je ervoor kan zorgen dat je met een druk op de knop vermogen wegneemt van je voorganger vind ik toch vrij ingrijpend.
Het probleem van Monaco zal je er niet mee oplossen want Ricciardo overleefde die race met 160pk minder uit de elektromotor.
Er staat toch ditquote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je neemt geen vermogen weg van een ander, je krijgt zelf extra vermogen.
En in Monaco zal een kortere, smallere auto wel helpen.
quote:While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph,
Oh, daar had ik te snel overheen gelezen.quote:
Nee zo werkt het niet. Dat 'tapering off' is de standaard. Dus boven de 290kph krijgt iedereen in principe minder power. Behalve als je die 'override mode' gebruikt, in dat geval wordt de afname in power kleiner, bij jezelf dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, daar had ik te snel overheen gelezen.
Dat is wel een slechte zaak, dan heb je een nadeel als je vooraan rijdt, is het slimmer om als 2e rijder er in de laatste ronde pas voorbij te gaan met een voordeel
Ik dacht dat het alleen een soort turbo boost zou zijn
Dit staat natuurlijk los van onze eigen mening en los van wat je van deze flamboyante Ier vindt.quote:De lange geschiedenis van de Formule 1 kent vele helden – in bijna 75 jaar hebben 34 verschillende coureurs zich tot wereldkampioen gekroond. Enkelen van hen genieten nog steeds een legendarische status in de sport. Tegenwoordig maakt vooral Max Verstappen een opmars in de geschiedenisboeken. Echter, volgens sommigen is hij nu al beter dan de allergrootste namen van vroeger.
Voormalig teambaas Eddie Jordan – niet de minste als het op Formule 1 aankomt – trok in de Formula For Success Podcast een vergelijking tussen Max Verstappen en oud-wereldkampioenen Michael Schumacher en Ayrton Senna. Beiden zijn iconen van de sport – Schumacher won 91 Grands Prix en deelt het record voor de meeste gewonnen titels met Lewis Hamilton (7 stuks). Senna wordt ondertussen gezien als een van de meest getalenteerde coureurs aller tijden.
Jordan heeft ervaring met beide rijders. “Ik heb zowel Senna als Schumacher in mijn auto’s gehad”, vertelde hij, “maar om heel eerlijk te zijn, denk ik dat Max Verstappen ze in dezelfde bolide het nakijken zou geven.” De Ierse zakenman zag hoe Verstappen de afgelopen jaren drie kampioenschappen aan elkaar reeg. “Hij racet nu al zo lang en is gewoon ontzettend goed”, besloot Jordan.
De 76-jarige Edmund ‘Eddie’ Jordan stond in 1979 aan de wieg van zijn eigen Formule 1-team. De Ier heeft door de jaren heen heel wat grote namen gecoacht. In 1982 zette hij Ayrton Senna voor het eerst in een Formule 3-auto en in 1991 debuteerde een jonge Michael Schumacher bij Jordan in de Formule 1.
Dat zie ik sowieso totaal anders want Max wordt echt wel in de hoge categorie geplaatst de laatste jarenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:33 schreef DjVero het volgende:
Ik kan mij herinneren dat wij een tijd terug - kan wel een halfjaar geleden zijn - een discussie hier hadden dat er eigenlijk geen kenners vanuit het F1-wereldje Verstappen als één van de grootste binnen het coureursgilde zagen.
Maar nooit door een zogenaamde kenner als 'de beste'.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zie ik sowieso totaal anders want Max wordt echt wel in de hoge categorie geplaatst de laatste jaren
Omdat het onmogelijk te vergelijken is. Deze generatie auto is wat heel anders dan wat Senna reed. Misschien kon Senna er in de red bull van nu geen hout van en Max in de McLaren van toen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:53 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar nooit door een zogenaamde kenner als 'de beste'.
Dat is (was destijds) de discussie ook niet. Men stelde dat er niemand was die Max als 'de beste' bestempelde. Dat is een halfjaar later anders.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk te vergelijken is. Deze generatie auto is wat heel anders dan wat Senna reed. Misschien kon Senna er in de red bull van nu geen hout van en Max in de McLaren van toen.
Je begon met “één van de grootste” en dat was die al ffquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dat is (was destijds) de discussie ook niet. Men stelde dat er niemand was die Max als 'de beste' bestempelde. Dat is een halfjaar later anders.
Klopt. Het ging inderdaad om 'de beste'.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je begon met “één van de grootste” en dat was die al ff
Ah dus toch zoals ik in eerste instantie dacht.., ik vond het alzo raar dat degenen die op 1 rijdt minder power zou hebben, dat is competitievervalsing eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Dat 'tapering off' is de standaard. Dus boven de 290kph krijgt iedereen in principe minder power. Behalve als je die 'override mode' gebruikt, in dat geval wordt de afname in power kleiner, bij jezelf dus.
Dit stelt dat het om de "Leading car" gaat, mischien dat het een interpretatie probleem is maar ik lees het eigenlijk als dat dit alleen voor de leidende auto geldend is:quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah dus toch zoals ik in eerste instantie dacht.., ik vond het alzo raar dat degenen die op 1 rijdt minder power zou hebben, dat is competitievervalsing eigenlijk.
Ik lees dat als zijnde dat een auto aan de leiding gelimiteerd word ten opzichte van de achtervolgende auto's maar mischien ligt het anders.quote:A ‘Manual Override’ mode will taper the recovered energy deployment of a leading car after it reaches 290km/h, dropping to zero at 355km/h, while the following car will benefit from MGU-K override providing 350kW up to 337km/h and +0.5MJ of extra energy.
https://www.the-race.com/(...)ng-you-need-to-know/
Ik snap er nu ook niks meer vanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit stelt dat het om de "Leading car" gaat, mischien dat het een interpretatie probleem is maar ik lees het eigenlijk als dat dit alleen voor de leidende auto geldend is:
[..]
Ik lees dat als zijnde dat een auto aan de leiding gelimiteerd word ten opzichte van de achtervolgende auto's maar mischien ligt het anders.
Dit is niet anders. De voorliggende auto krijgt in tegenstelling tot de auto erachter geen extra boost.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik snap er nu ook niks meer van![]()
Ik vind in elk geval niet dat de voorliggende auto een extra nadeel zou moeten krijgen, het nadeel dat de achterligger een boost heeft is al groot genoeg en daar zou hij zich tegen moeten kunnen verdedigen.
je hebt dat nu ook al met de DRS, daar is ook niet tegen te verdedigen, dat is een gratis overtake als je er maar dicht genoeg achter zit.
quote:Additionally, the electrical DC power of the ERS‐K used to propel the car may not exceed: i)
P(kW) = 1850 – 5 * car speed 1800 – 5 * car speed (kph) when the car speed is below 340kph
P(kW) = 150kW 6900 – 20 * car speed (kph) when the car speed is equal to or above 340kph
P(kW) = 0 when the car speed is equal to or above 345kph ii)
In “override” mode up to: P(kW) = 7100 – 20 * car speed (kph) when the car speed is below 355kph P(kW) = 0 when the car speed is equal to or above 355kph
The details of the “override” mode are specified in the Sporting Regulations.
Dat zuigt best wel..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is niet anders. De voorliggende auto krijgt in tegenstelling tot de auto erachter geen extra boost.
In de technische regels voor 2026 staat dat beter uitgelegd. Al zijn deze nog van april.
[..]
Is niet anders dan nu met DRS het geval is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zuigt best wel..
Dan kan je de hele race op kop rijden en op het laatst door een ander met een boost ingehaald worden.
Wordt P2 belangrijker dan P1.
Alleen kan je DRS pas gebruiken als je er minder dan 1 sec achter zit en ook alleen in bepaalde zones.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is niet anders dan nu met DRS het geval is.
Mariokart was vooruitstrevend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen kan je DRS pas gebruiken als je er minder dan 1 sec achter zit en ook alleen in bepaalde zones.
Met dit nieuwe systeem is wegrijden en een gratis pit regelen er ook niet meer bij als je minder vermogen krijgt dan degenen achter je.
Je krijgt niet minder vermogen, diegene die achter je rijdt krijgt voor korte tijd meer vermogen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen kan je DRS pas gebruiken als je er minder dan 1 sec achter zit en ook alleen in bepaalde zones.
Met dit nieuwe systeem is wegrijden en een gratis pit regelen er ook niet meer bij als je minder vermogen krijgt dan degenen achter je.
Mario kart taferelen... de hele tijd op p2 liggen zodat je geen blue shell op je kopt krijgt en op het laatste moment ervoorbij gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zuigt best wel..
Dan kan je de hele race op kop rijden en op het laatst door een ander met een boost ingehaald worden.
Wordt P2 belangrijker dan P1.
quote:
Stond voor mn neus... in de nieuwe wandkast...quote:Op zondag 9 juni 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
Las net in het LIVE topic over F1-auto schaalmodellen.
Nog iemand geïnteresseerd in (als ik 'm terug kan vinden) een schaalmodel van de Williams van Nico Rosberg?
Helaas weet ik nu even geen details. Ik meen ca. 10-15 cm lang en jaar 2006.
Witte onderkant, doorzichtig plastic kapje erover.
@:Luctor.et.Emergo - @:Starflyer - @:Tijn ? Jullie zag ik o.a. reageren met een post van wat jullie hebben.
(damn, waarom weet ik nu niet waar die is)
Red Bull heeft vast wel van die powerboten.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:47 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ureaus-verwoest.html
Overstromingen in Stiermarken, hopelijjk is 't voor de race over 3 weken weer opgeruimd
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je krijgt niet minder vermogen, diegene die achter je rijdt krijgt voor korte tijd meer vermogen.
Van wat ik begrepen heb is het redelijk vergelijkbaar met DRS.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.
En voor elke decibel die het publiek voor je joelt in bocht 1 krijg je een % extra boost.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.
Telt boe geroep ook?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 06:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En voor elke decibel die het publiek voor je joelt in bocht 1 krijg je een % extra boost.
Blauwe schildenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.
Laat weer zien dat social media gewoon een ziekte is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef Cilantro het volgende:
Max Verstappen neemt het op voor vriendin Kelly Piquet: ’Dit moet stoppen!’
Geen idee waar dit allemaal over gaat want ik volg geen roddel en achterklap maar ik vind het wel mooie woorden van Kelly Piquet.
Ik ook geen idee. Lijkt me overigens meer iets voor de rubriek F! Shownieuwsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef Cilantro het volgende:
Max Verstappen neemt het op voor vriendin Kelly Piquet: ’Dit moet stoppen!’
Geen idee waar dit allemaal over gaat want ik volg geen roddel en achterklap maar ik vind het wel mooie woorden van Kelly Piquet.
Lijkt nog niet het geval te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Er staat volgend jaar weer een Kimi op de grid
Kimi Antonelli is bevestigd voor Mercedes.
Successupporter.quote:
Nee, werd. Ook de aanloopquote:
Beetje in de middenmoot beginnen is wel primaquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Er staat volgend jaar weer een Kimi op de grid
Kimi Antonelli is bevestigd voor Mercedes.
Fake newsquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Er staat volgend jaar weer een Kimi op de grid
Kimi Antonelli is bevestigd voor Mercedes.
Nou, leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog 1 week en dan triple header genot
Hier in Europa!quote:
Ik ben wel consequent. Dit is gewoon bagger.quote:
Dat las ik gisteren ook al ergens.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens formule1.nl heeft Newey voor drie jaar getekend bij Ferrari.
Dus er kunnen weer echte jonkies aantreden, of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Volgens fia.com is zijn de eisen voor een geldig rijbewijs en die van 18 jaar moeten zijn, de welbekende Verstappen-regels, opgeheven.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er kunnen weer echte jonkies aantreden, of hoe zit dat?
Antonelli dus binnenkort bij Williams?quote:
Alles beter dan Logan denk ik danquote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Antonelli dus binnenkort bij Williams?
Neeeeëe........quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens formule1.nl heeft Newey voor drie jaar getekend bij Ferrari.
Antonelli dus een zekerheidje voor volgend jaar, anders doen ze dit natuurlijk niet. Waar is nog de grote vraag.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Volgens fia.com is zijn de eisen voor een geldig rijbewijs en die van 18 jaar moeten zijn, de welbekende Verstappen-regels, opgeheven.
Volgens de roddelsite F1 business magazine, die eerder al onzin spuiden over de belangenverstrengeling van Wolff en co en daarvoor al over Capito bij Williams.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens formule1.nl heeft Newey voor drie jaar getekend bij Ferrari.
Alpine al onderweg zag ik, kwam hun F1 trucks gister tegen net buiten Enstone, zullen onderweg zijn naar Spanje.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog 1 week en dan triple header genot
Geluid is echt beter van de AM dan een F1 auto.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:42 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk filmpje met de snelheden die de safety car haalt
Tja, eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel consequent. Dit is gewoon bagger.
Sowieso die hele overvolle kalender. Ik ben gestopt met rekening houden met de F1 voor het maken van plannen, en dat kost deze zomer al één race op zeker en eentje misschien.
Er is in heel juli één weekend zonder F1quote:
Boeiend, zo lang het maar niet uiteindelijk ook Verstappen die kant op gaat halen. Die meute Ferrari- en Schumacherfans destijds (want lekker fan van de winnaar zijn) waren al zo irritant, met Verstappen bij Ferrari wordt dat echt nog honderd keer ergerquote:
Eén F1-weekeinde tijdens de Spelen, prima getimed allemaalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is in heel juli één weekend zonder F1
Dat weekend is nog vrij, maar details. Nederland speelt dan de EK finale.
Dat welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén F1-weekeinde tijdens de Spelen, prima getimed allemaal
Verstappen die Ferrari kampioen maakt zou echt de kroon op het werk zijn. Tussen 1979 en 2000 zaten 21 jaar. Inmiddels zitten we na dit jaar ook alweer op 17 jaar. Max zou God wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeiend, zo lang het maar niet uiteindelijk ook Verstappen die kant op gaat halen. Die meute Ferrari- en Schumacherfans destijds (want lekker fan van de winnaar zijn) waren al zo irritant, met Verstappen bij Ferrari wordt dat echt nog honderd keer erger
Snap ik wel. Het is en blijft Renault, dus dan kun je maar betere het zekere voor het onzekere nemenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Alpine al onderweg zag ik, kwam hun F1 trucks gister tegen net buiten Enstone, zullen onderweg zijn naar Spanje.
Ik kan mij niet voorstellen dat Max daar zin in zou hebben, eigenlijk, Max is niet zo van de heisa en adoratie en die gaat nogal ver in Italie.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verstappen die Ferrari kampioen maakt zou echt de kroon op het werk zijn. Tussen 1979 en 2000 zaten 21 jaar. Inmiddels zitten we na dit jaar ook alweer op 17 jaar. Max zou God worden
Kom danquote:
Ik zou het ook wel leuk vinden maar het gaat om meer dan een snelle auto.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat Max daar zin in zou hebben, eigenlijk, Max is niet zo van de heisa en adoratie en die gaat nogal ver in Italie.
Oehquote:
WEEK RACE!quote:
Ik zie een vliegende autoquote:Op maandag 17 juni 2024 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Tot die tijd moeten we het met dit doen:
Autosport loopt 3 weken achter. Dit was al bekend na Monaco.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
Dit zou wel het failliet van Renault/Alpine zijn zeg:
https://www.autosport.com(...)am-in-2026/10624339/
Het fabrieksteam van Alpine/Renault overweegt om vanaf 2026 niet zelf meer de motoren te worden maar een klantenteam van een andere fabrikant te worden ...
En dan in het eerste jaar nadat hij Hamilton vervangtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verstappen die Ferrari kampioen maakt zou echt de kroon op het werk zijn. Tussen 1979 en 2000 zaten 21 jaar. Inmiddels zitten we na dit jaar ook alweer op 17 jaar. Max zou God worden
hij gaat drie plekken achteruit..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het droog blijft moet Perez op dit circuit toch wel gewoon een keer top-4 kwalificeren en podium halen.
Toch? Toch???
Als jij op school leert dat jouw land toonaangevend is in de wereld ga je er vanzelf in geloven.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 00:08 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap zowiezo al nooit dat Fransen arrogant doen over hun auto's. Peugeot, Citroen, Renault.... allemaal bagger.
Je kan ook de Nederlandse mentaliteit aannemen en je industrie failliet laten gaanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 00:08 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap zowiezo al nooit dat Fransen arrogant doen over hun auto's. Peugeot, Citroen, Renault.... allemaal bagger.
Ik heb heel wat Citroëns en Renaults gereden, net als Toyota, Lexus en Mazda.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 00:08 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap zowiezo al nooit dat Fransen arrogant doen over hun auto's. Peugeot, Citroen, Renault.... allemaal bagger.
Ze roestten vroeger wel maar dan dan heb ik het over jaren 70-80, wel Peugeot gereden toen, prettig rijden maar wel wat zwevender dan duitse auto's, tenminste zo herinner ik me dat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb heel wat Citroëns en Renaults gereden, net als Toyota, Lexus en Mazda.
Ik ervaar de Franse auto's niet als inferieur. Ik begrijp ook niet zo goed waar dat beeld bij veel mensen vandaan komt, maar wellicht heb ik gewoon geluk gehad.
Vooral Renault roestte toen echt onder je kont uit. Niet voor niks dat je geen R16 meer ziet rijden. Verder waren dat echt fantastische auto's.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze roestten vroeger wel maar dan dan heb ik het over jaren 70-80, wel Peugeot gereden toen, prettig rijden maar wel wat zwevender dan duitse auto's, tenminste zo herinner ik me dat.
Juist daarom moet ie eens goed kwalificeren.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
hij gaat drie plekken achteruit..
Je zal als jong talent toch eigenlijk wel gek zijn om nog voor McLaren te tekenen. Dit is het zoveelste voorbeeld in de historie van niet nagekomen beloften van dat team.quote:In a spectacular move, Arrow McLaren has dropped reigning Formula 2 champion Theo Pourchaire - who it announced for the rest of the season only in May - from its IndyCar team in favour of Indy NXT driver Nolan Siegel, who takes over in a multi-year deal including next season.
Pourchaire was informed of the decision by the team’s special advisor Tony Kanaan on Tuesday just hours before it was announced. Yesterday Pourchaire had been posting on social media about how excited he was to be racing at Laguna Seca this weekend - which will now be Siegel’s McLaren debut instead.
Hah, als je dat roesten noemt heb je nooit een Italiaanse auto gehad in die tijdquote:Op woensdag 19 juni 2024 06:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze roestten vroeger wel maar dan dan heb ik het over jaren 70-80, wel Peugeot gereden toen, prettig rijden maar wel wat zwevender dan duitse auto's, tenminste zo herinner ik me dat.
Was gisteren al genoemd in het IndyCar topicquote:Op woensdag 19 juni 2024 10:43 schreef beantherio het volgende:
Niet direct F1 maar zijdelings toch ook weer wel:
Mclaren drops Pourchaire in latest driver bombshell
[..]
Je zal als jong talent toch eigenlijk wel gek zijn om nog voor McLaren te tekenen. Dit is het zoveelste voorbeeld in de historie van niet nagekomen beloften van dat team.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb heel wat Citroëns en Renaults gereden, net als Toyota, Lexus en Mazda.
Ik ervaar de Franse auto's niet als inferieur. Ik begrijp ook niet zo goed waar dat beeld bij veel mensen vandaan komt, maar wellicht heb ik gewoon geluk gehad.
is toch net als met die leeftijdregel. nu al weer bijstellen want er moet een ander bij komen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:33 schreef beantherio het volgende:
Er staan me van een paar jaar geleden eindeloze discussies en verdachtmakingen bij toen Red Bull het onderwerp van gesprek was rondom het doorbuigen van vleugels. Formule 1 is soms wel heel openlijk hypocriet.
Renault is heel erg de Duitse kant op gegaan qua vering en zo. Citroën is nog wel wat meer Frans geveerd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, als je dat roesten noemt heb je nooit een Italiaanse auto gehad in die tijd
De Franse auto's waren altijd inderdaad meer op comfort gebouwd maar daar is weinig van over tegenwoordig, geloof ik.
Jawel, een Autobianchi Abarth, wat een heerlijk autootje was datquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, als je dat roesten noemt heb je nooit een Italiaanse auto gehad in die tijd
De Franse auto's waren altijd inderdaad meer op comfort gebouwd maar daar is weinig van over tegenwoordig, geloof ik.
Vraagje, je bent zeker geen Sleutelaar? Want als je dat wel zou zijn had je het antwoord geweten. En ja je hebt gewoon geluk gehad. Vooral op het gebeid van elektra zijn ze erg slecht.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb heel wat Citroëns en Renaults gereden, net als Toyota, Lexus en Mazda.
Ik ervaar de Franse auto's niet als inferieur. Ik begrijp ook niet zo goed waar dat beeld bij veel mensen vandaan komt, maar wellicht heb ik gewoon geluk gehad.
Italianen is soms ook hilarisch hoe ze dingen oplossen. Mijn broer wou de remmen van zn Aprilia motor ontluchten, bij de achterrem zit de ontluchtingsnipple onderaan.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:34 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Vraagje, je bent zeker geen Sleutelaar? Want als je dat wel zou zijn had je het antwoord geweten. En ja je hebt gewoon geluk gehad. Vooral op het gebeid van elektra zijn ze erg slecht.
Ik sleutelde vroeger graag aan auto's als hobby en was daar niet onverdienstelijk in. Laat ik het zo zeggen, in vergelijking met Duitse en Japanse auto's zitten Franse auto's en allerbellabberts in elkaar gemonteerd, en vaak is hoe ze dingen opgelost hebben in vergelijking totaal onlogisch. Alleen Italianen zijn nog erger.
Vroeger dan he, ik sleutel al een tijdje niet meer omdat ik nieuwerweste auto's niet leuk vind om aan te werken, te veel met de laptop werken. Geef mij maar ouderwetse mechaniek, dat is betrouwbaarder dan een stuk software.
Maar goed, zullen we weer terug OT gaan? (ook al was deze diversie wel mijn schuld)
Broddelwerk.quote:Tijdschema GP Spanke
Vrijdag 21 juni
📊 Eerste vrije training: 13.30-14.30 uur
📊 Tweede vrije training: 17.00-18.00 uur
Zaterdag 22 juni
📊 Derde vrije training: 12.30-13.30 uur
⏱️ Kwalificatie: 16.00-173.00 uur
Zondag 23 juni
🏁 Race: 15.00 uur
De Renault Laguna is toch ooit uitgeroepen tot de allerslechtste auto allertijden? Dat was nog geen 20 jaar geleden. En dat beeld houden we gewoon vol. Franse auto's zijn ruk.quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik ervaar de Franse auto's niet als inferieur. Ik begrijp ook niet zo goed waar dat beeld bij veel mensen vandaan komt, maar wellicht heb ik gewoon geluk gehad.
Ik vond dat er een plaatje bij moest.quote:Op woensdag 19 juni 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel, een Autobianchi Abarth, wat een heerlijk autootje was dat
Bekendste voorbeeld waren die treinen van AnsaldoBreda die na iets meer dan een maand in dienst aan de kant zijn gezet door de NS. Alle 19 zaten ze anders in elkaarquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:02 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Italianen is soms ook hilarisch hoe ze dingen oplossen. Mijn broer wou de remmen van zn Aprilia motor ontluchten, bij de achterrem zit de ontluchtingsnipple onderaan.
Ik vond dit best een mooie auto in die tijd, mijn vader had er een.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De Renault Laguna is toch ooit uitgeroepen tot de allerslechtste auto allertijden? Dat was nog geen 20 jaar geleden. En dat beeld houden we gewoon vol. Franse auto's zijn ruk.![]()
Alpine.
VCARB. Die update zou 2,5 tiende waard zijn als ik de verhalen mag gelovenquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:48 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, weer een upgrade
Oh wacht. AM?! RB!
grmbl
2021 achtervleugelquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:33 schreef beantherio het volgende:
Er staan me van een paar jaar geleden eindeloze discussies en verdachtmakingen bij toen Red Bull het onderwerp van gesprek was rondom het doorbuigen van vleugels. Formule 1 is soms wel heel openlijk hypocriet.
WTFquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Heeft natuurlijk niets te maken met de toegangsprijs.
Of dat de dominante coureur niet Brits isquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Heeft natuurlijk niets te maken met de toegangsprijs.
* Nattekat kijkt naar uitverkocht 2014-2019quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Heeft natuurlijk niets te maken met de toegangsprijs.
Ik lees net dat de toegangsprijzen op Silverstone sinds 2021(!) bijna verdrievoudigd zijn, dus dat het destijds wel uitverkocht was, zegt niets. Bijna alle comments van Britten op die tweet zeggen ook hetzelfde: het is de prijs. Het is goedkoper voor ze om naar Hongarije/Oostenrijk/Nederland/enz. te vliegen en daar een GP te kijken dan naar Silverstone te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt naar uitverkocht 2014-2019
* Nattekat kijkt naar prijzen van Zandvoort en vraagt zich af hoe dat nog goedkoop genoemd kan wordenquote:Op donderdag 20 juni 2024 12:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik lees net dat de toegangsprijzen op Silverstone sinds 2021(!) bijna verdrievoudigd zijn, dus dat het destijds wel uitverkocht was, zegt niets. Bijna alle comments van Britten op die tweet zeggen ook hetzelfde: het is de prijs. Het is goedkoper voor ze om naar Hongarije/Oostenrijk/Nederland/enz. te vliegen en daar een GP te kijken dan naar Silverstone te gaan.
GoedkopER. Alles is relatief, he?quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat kijkt naar prijzen van Zandvoort en vraagt zich af hoe dat nog goedkoop genoemd kan worden
Jaja, zat erbij inbegrepen, niet gaan lopen mierenneukenquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
GoedkopER. Alles is relatief, he?
-edit- Alleen parkeren kost al 80 pond, lees ik.
80 pond om te parkeren, Christ on a bike.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:03 schreef Jane het volgende:
[..]
GoedkopER. Alles is relatief, he?
-edit- Alleen parkeren kost al 80 pond, lees ik.
Kijk voor de grap eens naar de tickets zelfquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
80 pond om te parkeren, Christ on a bike.
F1 is populair dus moet er aan verdiend wordenquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de tickets zelf
Die zijn even duur als Zandvoort als je even negeert dat het in Ponden is. Absurd gewoon.
Nou ja, het feit dat ik nog tickets kan kopen zegt een hoop.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 is populair dus moet er aan verdiend worden
Kijk de races wel op tv, lekker rustig
Dat ook. Maar tegen de tijd dat het zover is, is alles wel uitverkocht denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, het feit dat ik nog tickets kan kopen zegt een hoop.
Nouuuuquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. Maar tegen de tijd dat het zover is, is alles wel uitverkocht denk ik.
Een gokjequote:
Dat zou zeker kunnen. Goed voor de sport ook. Al zie ik liever Max winnenquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:24 schreef Jane het volgende:
De grap is dat het helemaal niet ondenkbaar is dat er een Brit gaat winnen op Silverstone. Norris is dan de beste kandidaat, lijkt me.
Ik ging destijds naar Zandvoort op de fietsquote:Op donderdag 20 juni 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
80 pond om te parkeren, Christ on a bike.
Dat heeft er uiteraard heel veel mee te maken maar dat zal over een paar jaar ook met Zandvoort gebeuren.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of dat de dominante coureur niet Brits is
Er rijdt natuurlijk wel gewoon drieënhalve Brit mee, waarvan zoals gezegd er minstens 1 niet kansloos is om te winnen. Da's ook nogal een groot verschil met NL zodra Max stopt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat heeft er uiteraard heel veel mee te maken maar dat zal over een paar jaar ook met Zandvoort gebeuren.
Het verschil is wel dat Zandvoort dan gedoemd is van de kalender te verdwijnen terwijl Silverstone gewoon door gaat.
Beasted reactiequote:
Silverstone is één van de twee races in Europa die nog op mij CV ontbreken (naast Monaco) omdat het absurd duur is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Heeft natuurlijk niets te maken met de toegangsprijs.
Ow ja, dan is het zeker de schuld van Max. Jep, absooooluut.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik lees net dat de toegangsprijzen op Silverstone sinds 2021(!) bijna verdrievoudigd zijn, dus dat het destijds wel uitverkocht was, zegt niets. Bijna alle comments van Britten op die tweet zeggen ook hetzelfde: het is de prijs. Het is goedkoper voor ze om naar Hongarije/Oostenrijk/Nederland/enz. te vliegen en daar een GP te kijken dan naar Silverstone te gaan.
Riiiiiiiiightquote:
Ze is ontsnapt!quote:
Dat Renault is zo'n ontzettende clownshow.quote:
Geen bedreigingen, geen beledigingen, alleen maar zeggen dat ze partijdig zijn.quote:
De bedreigingen komen van teamLH nadat gesuggereerd werd dat Hamilton benadeeld werd. Hamilton zelf heeft daar op gereageerd door te zeggen dat het niet de fout van Russell is.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen bedreigingen, geen beledigingen, alleen maar zeggen dat ze partijdig zijn.
Dan zouden veel voetbalscheidsrechters naar de politie kunnen stappen.
Je zou bijna denken dat ze zich betrapt voelen.
Wel grappig dat Wolff nu op zijn achterste benen staat maar zelf geen enkel probleem had om het vuurtje van anonieme emails op te stoken toen Horner het onderwerp was.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De bedreigingen komen van teamLH nadat gesuggereerd werd dat Hamilton benadeeld werd. Hamilton zelf heeft daar op gereageerd door te zeggen dat het niet de fout van Russell is.
Allison heeft intussen tegengesproken dat Lewis benadeeld werd.
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Toch vreemd dat er wat lui in 2021 zijn blijven hangen
Dat is inderdaad dieptriest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel grappig dat Wolff nu op zijn achterste benen staat maar zelf geen enkel probleem had om het vuurtje van anonieme emails op te stoken toen Horner het onderwerp was.
Toont wel weer aan wat het dieptriest figuur het eigenlijk is.
Fijn dat hij een stoeltje heeft welquote:
Party in tha housequote:Op maandag 24 juni 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen @:Nattekat op zaterdag, dus deze kat als compensatie:
[ afbeelding ]
Tijd voor raceweek
*surprised Pikachu*quote:
Nog wat langer genieten van dit:quote:
Verstappen heeft natuurlijk veel meer ervaring om te weten hoe te winnen en hetzelfde geldt voor de RBR race-strategisten. Maar als McLaren de auto echt op stoom weet te krijgen en Pisatri gaat ook voorin meedoen dan is het 2 tegen 1 en dan moet het gewoon lukken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
‘We can do it’ – Norris says he and McLaren ‘have what it takes’ to win the 2024 title
https://www.formula1.com/(...)GANJUOwYD00f0nOexrUa
😮😮
Wow. Wat een zelfvertrouwen die gozer. Echt een absoluut beest. Hoop dat die een kans maakt want hij verdient het. Hij heeft gewoon bizarre snelheid. Hoop wel dat die iets doet aan zijn starts en strategie calls.
Piastri is zeker nodig. Red Bull heeft op dit moment altijd de kracht om alles naar zich toe te trekken maar met betere calls en meer focus van Lando kan hij dat nog weleens doorbreken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen heeft natuurlijk veel meer ervaring om te weten hoe te winnen en hetzelfde geldt voor de RBR race-strategisten. Maar als McLaren de auto echt op stoom weet te krijgen en Pisatri gaat ook voorin meedoen dan is het 2 tegen 1 en dan moet het gewoon lukken.
Piastri lijkt eerder weg te zakken dan de weg naar boven te vinden. Hij heeft dit jaar nog maar 1 keer op het podium gestaan. In Spanje werd-ie 7e, in Canada 5e. Z'n gemiddelde positie dit jaar is 6,3, die van Lando 3,5.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verstappen heeft natuurlijk veel meer ervaring om te weten hoe te winnen en hetzelfde geldt voor de RBR race-strategisten. Maar als McLaren de auto echt op stoom weet te krijgen en Pisatri gaat ook voorin meedoen dan is het 2 tegen 1 en dan moet het gewoon lukken.
Laten we ook eerlijk zijn: na elke winst van een team anders dan Red Bull wordt er altijd door dat team geroepen dat ze kunnen winnen en de titel kunnen pakken. En vervolgens, soms de race erna al, valt het in duigen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri lijkt eerder weg te zakken dan de weg naar boven te vinden. Hij heeft dit jaar nog maar 1 keer op het podium gestaan.
Het is natuurlijk goed van McLaren om de ambitie te hebben kampioen te worden, maar laten we wel wezen: gaat Lando Norris nu opeens elke race van het seizoen winnen? Lijkt me erg sterk. Toch is dat wat nodig is om de titel naar zich toe te trekken.
Piastri zit pas in zijn tweede jaar, het komt vaker voor dat tweedejaars het moeilijker hebben dan tijdens een rookie jaar juist omdat er in het 2e jaar veel hogere verwachtingen zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri lijkt eerder weg te zakken dan de weg naar boven te vinden. Hij heeft dit jaar nog maar 1 keer op het podium gestaan. In Spanje werd-ie 7e, in Canada 5e. Z'n gemiddelde positie dit jaar is 6,3, die van Lando 3,5.
Het is natuurlijk goed van McLaren om de ambitie te hebben kampioen te worden, maar laten we wel wezen: gaat Lando Norris nu opeens elke race van het seizoen winnen? Lijkt me erg sterk. Toch is dat wat nodig is om de titel naar zich toe te trekken.
Je bedoelt het team wat in rood start?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we ook eerlijk zijn: na elke winst van een team anders dan Red Bull wordt er altijd door dat team geroepen dat ze kunnen winnen en de titel kunnen pakken. En vervolgens, soms de race erna al, valt het in duigen.
O.a.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bedoelt het team wat in rood start?
Reden 1, 2 en 3 dat er meer teams in de f1 moeten komen. Meer plek voor gasten welke wwel kwaliteiten en talent hebben, ipv zo'n nepo baby.quote:
Ik heb het sterke vermoeden dat iemand (Zak waarschijnlijk) Lando heeft ingeprent dat hij wat minder 'lief' moet zijn voor Verstappen en wat meer oorlogstaal moet uitslaan richting RBR.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
‘We can do it’ – Norris says he and McLaren ‘have what it takes’ to win the 2024 title
https://www.formula1.com/(...)GANJUOwYD00f0nOexrUa
😮😮
Wow. Wat een zelfvertrouwen die gozer. Echt een absoluut beest. Hoop dat die een kans maakt want hij verdient het. Hij heeft gewoon bizarre snelheid. Hoop wel dat die iets doet aan zijn starts en strategie calls.
Slimme zet. Beetje druk zetten, beetje lef hebben. Dat die red bull kan verslaan heeft die immers al laten zien.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat iemand (Zak waarschijnlijk) Lando heeft ingeprent dat hij wat minder 'lief' moet zijn voor Verstappen en wat meer oorlogstaal moet uitslaan richting RBR.
Maar het verschil tussen hem en Max is dat Lando zichzelf steeds weer moet vertellen dat hij kan winnen, terwijl Max er nooit een seconde over twijfelt dat hij persoonlijk iederéén kan verslaan.
ben je gek joh. genoeg mogelijkheden voor klikbeetsaits en journalisten met vage vraagstelling om de insinuaties nog een tijdje gaande. de schoorsteen ( en de servers) moeten rokenquote:Op donderdag 27 juni 2024 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
Tranen bij Toto, Max blijft bij Red Bull.
https://www.nu.nl/formule(...)niet-zomaar-weg.html
Kunnen we dat lulverhaal eindelijk eens in de kliko gooien.
Lando kan best minder 'lief' zijn en dat heeft hij ook nodig, maar hij weet ook dat Max dit allang doet. Plus de kans wordt groter dat hij fouten gaat maken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat iemand (Zak waarschijnlijk) Lando heeft ingeprent dat hij wat minder 'lief' moet zijn voor Verstappen en wat meer oorlogstaal moet uitslaan richting RBR.
Maar het verschil tussen hem en Max is dat Lando zichzelf steeds weer moet vertellen dat hij kan winnen, terwijl Max er nooit een seconde over twijfelt dat hij persoonlijk iederéén kan verslaan.
Ik haal er even een expert bij. @3rr0rquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Wanneer wordt het oostenrijk topic verwacht?
Is wel weer rijkelijk laat jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Wanneer wordt het oostenrijk topic verwacht?
Oostenrijk heeft het dinsdag verpest.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
Wanneer wordt het oostenrijk topic verwacht?
Vind het ook wel een beetje blaaskaken gedrag om te roepen dat Lando wel even 2024 gaat winnenquote:Op donderdag 27 juni 2024 13:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Piastri lijkt eerder weg te zakken dan de weg naar boven te vinden. Hij heeft dit jaar nog maar 1 keer op het podium gestaan. In Spanje werd-ie 7e, in Canada 5e. Z'n gemiddelde positie dit jaar is 6,3, die van Lando 3,5.
Het is natuurlijk goed van McLaren om de ambitie te hebben kampioen te worden, maar laten we wel wezen: gaat Lando Norris nu opeens elke race van het seizoen winnen? Lijkt me erg sterk. Toch is dat wat nodig is om de titel naar zich toe te trekken.
Nou dat kon Nederland prima zelfquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft het dinsdag verpest.
Beter F1 kijkenquote:
Eentje waarvan je in ieder geval zeker weet dat hij het nooit zal weggeven, idd.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter F1 kijken
Daar is een Nederlander die tenminste nog zijn best doet
1:10? Moet die echt wel sneller kunnen. Deed hem zelf in die game in 1:04,3quote:
Met identieke settings en alles?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1:10? Moet die echt wel sneller kunnen. Deed hem zelf in die game in 1:04,3
Alsof dat iets boeit. Hij gaat 2x de baan af. Kom op jongens even wat serieuzer denk ik dan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Met identieke settings en alles?
Anders is dit een bullshit opmerking zoals we gewend zijn.
Ik zal het zo doen, was druk met wat dingen. Die 5 posts die er op de donderdag worden gepost in het topic zullen even moeten wachten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haal er even een expert bij. @:3rr0r
tag mij of @Nattekat om de OP te updaten voor Live topicquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zal het zo doen, was druk met wat dingen. Die 5 posts die er op de donderdag worden gepost in het topic zullen even moeten wachten.
Die druk zet hij dan vooral op zichzelf, het is niet voor niets dat z'n team niets anders doet dan downplayen om de druk eraf te halen, maar als hij een kampioenschap wil winnen zal hij minder fouten moeten maken en z'n team ook.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Slimme zet. Beetje druk zetten, beetje lef hebben. Dat die red bull kan verslaan heeft die immers al laten zien.
Hij is in de war met geiten, gezien hij de GOAT is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Max heeft nog nooit een schaap gehoord.
Moest lachenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Max heeft nog nooit een schaap gehoord.
Snap ik wel, maar volgens mij was Piastri toch echt buiten de witte lijn gekomen?quote:
Dat dacht ik ook in de herhaling van voren te zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar volgens mij was Piastri toch echt buiten de witte lijn gekomen?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:21 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Hij is in de war met geiten, gezien hij de GOAT is.
in NL doet we inderdaad beh of mehquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:18 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Max heeft nog nooit een schaap gehoord.
Ik proef wat sarcasme. Ik weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:42 schreef Perox het volgende:
Op naar het altijd gezellige Silverstone met zijn sportieve publiek en objectieve verslaggeving!
quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
De ticketverkoop van Silverstone gaat verdacht hard nu op eens schijnt.
#TeamLHN44quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
De ticketverkoop van Silverstone gaat verdacht hard nu op eens schijnt.
Weekendje boe roepen, priceless.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:48 schreef Nattekat het volgende:
De ticketverkoop van Silverstone gaat verdacht hard nu op eens schijnt.
Ik dacht eerst dat het die presentator van die nieuwe Top Gear was, Chris Evansquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:34 schreef Starflyer het volgende:
Las maandag al een gerucht, maar niu officieel bevestigd.
[ x ]
Knalbon staat fier bovenaan!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:49 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.formula1.com/(...)Wz2bIV8NW5lQ8f9e7sbe
Nog even stemmen op Albon.
Ik ga echt zo hard lachen als RB met 20 seconden wint.quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:19 schreef Starflyer het volgende:
Bin gebrek aan een Silverstone topic
[ x ]
Ik verwacht minstens 30 seconden en Lewis Hamilton wordt op een ronde gereden. Anders is het niet een geslaagd Silverstone weekend.quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt zo hard lachen als RB met 20 seconden wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |