Wacht ff, dat ik zeg dat ik niet denk dat Max rechtstreeks gevraagd is of hij Perez nog langer als teammaat wil, wil niet zeggen dat ik denk dat hij het erg vindt. Dat zijn 2 verschillende dingen, imo.quote:Op woensdag 5 juni 2024 05:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de invloed van het Verstappen kamp wat onderschat, dankzij hem/hun zit Marko er ook nog en we moeten verder ook weer niet denken dat er een overvloed aan opties zijn.
Sainz is wel beter dan Perez maar vindt dat zelf ook wel een beetje teveel en heeft zo'n beetje dezelfde rijstijl als Perez, dus hoeveel sneller hij met de Red Bull zou zijn is ook maar weer de vraag.
Ricciardo lijkt me geen optie meer, Tsunoda had ik het wel gegund maar dat zal een kwestie van de Honda relatie zijn die afloopt.
Of ze weten dat de aanwas, behalve uiteraard Lawson, is gestagneerd, dus houden ze voorlopig de huidige coureurs aan, waarvan daarnaast ook heel duidelijk is wat ze eraan hebben. Verder hebben ze eigenlijk niet echt iemand.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
Ik sloot het topic met deze post:
[..]
RIC lijkt nu idd zelfs voor Horner geen optie meer. Dat is misschien dan toch iets positiefs dat we uit het nieuws over het contract van Perez kunnen halen.Maar het is wel jammer dat de doorstroom bij RB/RBR gestagneerd lijkt nu Marko zich er niet (of lig minder) meer mee mag bemoeien. Het is dan wel een beetje een ouwe gek, maar onder hem kregen jonge talenten tenminste wel een kans. Horner is toch conservatiever, zo lijkt het, en veel meer bezig met marketing en zijn eigen positie veilig stellen. Althans, zo zie ik het.
Tsunoda zou ook zomaar een beetje op dood spoor kunnen raken nu. Die zit al aan zijn 4e jaar Alpha Tauri/RB en lijkt nu ook niet meer echt zicht te hebben op iets beters.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Of ze weten dat de aanwas, behalve uiteraard Lawson, is gestagneerd, dus houden ze voorlopig de huidige coureurs aan, waarvan daarnaast ook heel duidelijk is wat ze eraan hebben. Verder hebben ze eigenlijk niet echt iemand.
Bedankt voor de link!quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:38 schreef Sally het volgende:
Let op, FEATURE-artikel, dus voor abonnees helemaal te lezen.
ANALYSIS: Why Red Bull decided to stick with Perez – and what it means for the driver market
By:
F1 Correspondent & Presenter
Lawrence Barretto
https://www.formula1.com/(...)NNJaH49PEo4nQS7.html
Alleen als ze beiden in 2026 nog beginnen bij Red Bull.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen - Perez wordt nu het langstzittende duo in de geschiedenis van F1
Nee, dat gaat volgend jaar al bereikt worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alleen als ze beiden in 2026 nog beginnen bij Red Bull.
Ah ja. Ik kan niet tellen. 74 zitten ze nu en 104 id het meeste volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat gaat volgend jaar al bereikt worden.
Audi zou hem willen hebben als Sainz daar niet heen gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsunoda zou ook zomaar een beetje op dood spoor kunnen raken nu. Die zit al aan zijn 4e jaar Alpha Tauri/RB en lijkt nu ook niet meer echt zicht te hebben op iets beters.
Die kampen hebben inderdaad nogal wat negatieve overeenkomsten haha. Heethoofden en touwtjes naar de pers om aan te trekken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
Sainz brengt toch een soort onrust mee, of dat nu aan hemzelf ligt of aan zijn entourage. Dat gaat niet goed samen met de Verstappens, maar nog meer dan dat denk ik dat Horner zelf niet op zit te wachten op meer 'stokers' in het team die zich wellicht tegen hem keren.
Sainz heeft bij TR al laten zien met meer ervaring niet sneller te zijn dan Max.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die kampen hebben inderdaad nogal wat negatieve overeenkomsten haha. Heethoofden en touwtjes naar de pers om aan te trekken.
Ongetwijfeld is het Sainz-kamp er van overtuigd dat Carlos net zo snel is als Max in de zelfde auto. En wanneer dat dan niet zo zou blijken te zijn dan zullen gaan muiten en roepen dat 'hun' auto niet deugt of wat dan ook.
Twee gelijkwaardige coureurs is hoe dan ook vragen om interne problemen.
Misschien hopen ze met de contractverlenging ook weer wat druk weg te halen bij Perez.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Bedankt voor de link!![]()
Ik lees "yadayada - harmony - yadayada - continuity - yadayada - unity"
En het WCC vinden ze dus minder belangrijk?![]()
Of ze hebben gewoon veel vertrouwen in de auto voor de komende 2 jaar, en voelen zich minder bedreigd dan het misschien lijkt naar aanleiding van de ontwikkelingen tot nu toe.
Als McLaren de stappen heeft gemaakt waar het op lijkt komt het WCC met een coureur als Perez serieus in gevaar.
Hulk met z'n 1e podium ooit. (Al dachten we dat in Duitsland in 2019 ook).quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Herhaling van 2011 als ik het weerbericht mag geloven.
Wie is de Button van 2024?
Veel bomen, dus spray blijft hangen, das kut.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:12 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Hulk met z'n 1e podium ooit. (Al dachten we dat in Duitsland in 2019 ook).
Ben alleen bang dat het zo'n waterballet gaat worden dat er nauwelijks fatsoenlijk geraced gaat worden
Arme Ocon. Z'n vertrek bij Alpine is nauwelijks aangekondigd of de Telegraaf is z'n voornaam al vergeten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Arme Ocon. Z'n vertrek bij Alpine is nauwelijks aangekondigd of de Telegraaf is z'n voornaam al vergeten.
TelegraafGodenquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |