Wacht ff, dat ik zeg dat ik niet denk dat Max rechtstreeks gevraagd is of hij Perez nog langer als teammaat wil, wil niet zeggen dat ik denk dat hij het erg vindt. Dat zijn 2 verschillende dingen, imo.quote:Op woensdag 5 juni 2024 05:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je de invloed van het Verstappen kamp wat onderschat, dankzij hem/hun zit Marko er ook nog en we moeten verder ook weer niet denken dat er een overvloed aan opties zijn.
Sainz is wel beter dan Perez maar vindt dat zelf ook wel een beetje teveel en heeft zo'n beetje dezelfde rijstijl als Perez, dus hoeveel sneller hij met de Red Bull zou zijn is ook maar weer de vraag.
Ricciardo lijkt me geen optie meer, Tsunoda had ik het wel gegund maar dat zal een kwestie van de Honda relatie zijn die afloopt.
Of ze weten dat de aanwas, behalve uiteraard Lawson, is gestagneerd, dus houden ze voorlopig de huidige coureurs aan, waarvan daarnaast ook heel duidelijk is wat ze eraan hebben. Verder hebben ze eigenlijk niet echt iemand.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
Ik sloot het topic met deze post:
[..]
RIC lijkt nu idd zelfs voor Horner geen optie meer. Dat is misschien dan toch iets positiefs dat we uit het nieuws over het contract van Perez kunnen halen.Maar het is wel jammer dat de doorstroom bij RB/RBR gestagneerd lijkt nu Marko zich er niet (of lig minder) meer mee mag bemoeien. Het is dan wel een beetje een ouwe gek, maar onder hem kregen jonge talenten tenminste wel een kans. Horner is toch conservatiever, zo lijkt het, en veel meer bezig met marketing en zijn eigen positie veilig stellen. Althans, zo zie ik het.
Tsunoda zou ook zomaar een beetje op dood spoor kunnen raken nu. Die zit al aan zijn 4e jaar Alpha Tauri/RB en lijkt nu ook niet meer echt zicht te hebben op iets beters.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Of ze weten dat de aanwas, behalve uiteraard Lawson, is gestagneerd, dus houden ze voorlopig de huidige coureurs aan, waarvan daarnaast ook heel duidelijk is wat ze eraan hebben. Verder hebben ze eigenlijk niet echt iemand.
Bedankt voor de link!quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:38 schreef Sally het volgende:
Let op, FEATURE-artikel, dus voor abonnees helemaal te lezen.
ANALYSIS: Why Red Bull decided to stick with Perez – and what it means for the driver market
By:
F1 Correspondent & Presenter
Lawrence Barretto
https://www.formula1.com/(...)NNJaH49PEo4nQS7.html
Alleen als ze beiden in 2026 nog beginnen bij Red Bull.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen - Perez wordt nu het langstzittende duo in de geschiedenis van F1
Nee, dat gaat volgend jaar al bereikt worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alleen als ze beiden in 2026 nog beginnen bij Red Bull.
Ah ja. Ik kan niet tellen. 74 zitten ze nu en 104 id het meeste volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat gaat volgend jaar al bereikt worden.
Audi zou hem willen hebben als Sainz daar niet heen gaat.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tsunoda zou ook zomaar een beetje op dood spoor kunnen raken nu. Die zit al aan zijn 4e jaar Alpha Tauri/RB en lijkt nu ook niet meer echt zicht te hebben op iets beters.
Die kampen hebben inderdaad nogal wat negatieve overeenkomsten haha. Heethoofden en touwtjes naar de pers om aan te trekken.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:39 schreef Jane het volgende:
Sainz brengt toch een soort onrust mee, of dat nu aan hemzelf ligt of aan zijn entourage. Dat gaat niet goed samen met de Verstappens, maar nog meer dan dat denk ik dat Horner zelf niet op zit te wachten op meer 'stokers' in het team die zich wellicht tegen hem keren.
Sainz heeft bij TR al laten zien met meer ervaring niet sneller te zijn dan Max.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die kampen hebben inderdaad nogal wat negatieve overeenkomsten haha. Heethoofden en touwtjes naar de pers om aan te trekken.
Ongetwijfeld is het Sainz-kamp er van overtuigd dat Carlos net zo snel is als Max in de zelfde auto. En wanneer dat dan niet zo zou blijken te zijn dan zullen gaan muiten en roepen dat 'hun' auto niet deugt of wat dan ook.
Twee gelijkwaardige coureurs is hoe dan ook vragen om interne problemen.
Misschien hopen ze met de contractverlenging ook weer wat druk weg te halen bij Perez.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Bedankt voor de link!![]()
Ik lees "yadayada - harmony - yadayada - continuity - yadayada - unity"
En het WCC vinden ze dus minder belangrijk?![]()
Of ze hebben gewoon veel vertrouwen in de auto voor de komende 2 jaar, en voelen zich minder bedreigd dan het misschien lijkt naar aanleiding van de ontwikkelingen tot nu toe.
Als McLaren de stappen heeft gemaakt waar het op lijkt komt het WCC met een coureur als Perez serieus in gevaar.
Hulk met z'n 1e podium ooit. (Al dachten we dat in Duitsland in 2019 ook).quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Herhaling van 2011 als ik het weerbericht mag geloven.
Wie is de Button van 2024?
Veel bomen, dus spray blijft hangen, das kut.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:12 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Hulk met z'n 1e podium ooit. (Al dachten we dat in Duitsland in 2019 ook).
Ben alleen bang dat het zo'n waterballet gaat worden dat er nauwelijks fatsoenlijk geraced gaat worden
Arme Ocon. Z'n vertrek bij Alpine is nauwelijks aangekondigd of de Telegraaf is z'n voornaam al vergeten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Arme Ocon. Z'n vertrek bij Alpine is nauwelijks aangekondigd of de Telegraaf is z'n voornaam al vergeten.
TelegraafGodenquote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Bij de Telegraaf zijn ze wel lekker bezig.
[ afbeelding ]
Max Hamilton en Lewis Verstappenquote:Op woensdag 5 juni 2024 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Carlos Vettel, Charles Perez en Sergio Albon.
Vandaag 30 graden daar, dit weekend amper 20 graden en regen, ik denk dat RBR met hun warmte-problemen dat niet heel erg zullen vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Herhaling van 2011 als ik het weerbericht mag geloven.
Wie is de Button van 2024?
Dan moet je wel een auto hebben waarin de 2e rijder ook snel mee kan zijn, zoals Mercedes toen had.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:35 schreef manny het volgende:
[..]
We hebben in de meest dominante Mercedes jaren wel gezien hoe ongelooflijk frustrerend het voor de andere teams kan zijn als je zo een 2e rijder hebt die alle punten opvreet door heel stabiel 2e of per abuis een keer 3e te worden. Nu houdt Perez die andere teams in de race voor de 2e plek en voor de constructeursklassement.
Had verwacht dat RB een andere keuze zou maken. maar goed.
Het is nog niet het definitieve pakket maar als dit het gaat worden dan gaat het interessant worden wie er dit keer met de juiste oplossing komt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:54 schreef Starflyer het volgende:
FIA unveils Formula 1 regulations for 2026 and beyond featuring more agile cars and active aerodynamics
https://www.formula1.com/(...)HXgeJqsVQtDr2UB.html
quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
A Manual Override mode has been included to create improved overtaking opportunities. While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph, the following car will benefit from MGUK Override providing 350kW up to 337kph and +0.5MJ of extra energy.
Damn bro
Vind deze feature toch echt wel het meest outstanding eigenlijk. 't Is toch wel een redelijke vorm van manipulatie maar misschien effectief hetzelfde als DRSquote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
A Manual Override mode has been included to create improved overtaking opportunities. While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph, the following car will benefit from MGUK Override providing 350kW up to 337kph and +0.5MJ of extra energy.
Damn bro
you moet gewoon three days naar Americaquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:33 schreef Sally het volgende:
* Sally heeft een Engels woordenboek, Urban Dictionary en een afko-boek nodig hier in [F1] ?!
And then you get always your sin!quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
you moet gewoon three days naar America
en dan you talk ook so
Gast, praat eens gewoon Nederlands man.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind deze feature toch echt wel het meest outstanding eigenlijk. 't Is toch wel een redelijke vorm van manipulatie maar misschien effectief hetzelfde als DRS
Ach ik vind het wel gezellig als iemand zijn best doet om een beetje balans te brengen door wat Engelse termen erin te gooien vooral als daar wat weerstand tegen blijkt te zijn. Gewoon even lekker de boel wakker schudden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gast, praat eens gewoon Nederlands man.
Ik ben er twee weken geweest, dan heb ik toch iets fout gedaan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
you moet gewoon three days naar America
en dan you talk ook so
quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er twee weken geweest, dan heb ik toch iets fout gedaan.
Dat wilden we geheim houden, je weet hoe dat gaat met al die praatjes op FOK!quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ben jij ook naar @:Devzero geweest
Ik heb een idee, komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wilden we geheim houden, je weet hoe dat gaat met al die praatjes op FOK!
Als ik daar was, had ik niet zo godsgruwelijk vroeg de wekker voor Monaco hoeven te zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ben jij ook naar @:Devzero geweest
Ben benieuwd of er nog regels komen over hoe vaak je zo'n knop mag indrukken tijdens een race.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
A Manual Override mode has been included to create improved overtaking opportunities. While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph, the following car will benefit from MGUK Override providing 350kW up to 337kph and +0.5MJ of extra energy.
Damn bro
Dat je ervoor kan zorgen dat je met een druk op de knop vermogen wegneemt van je voorganger vind ik toch vrij ingrijpend.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog regels komen over hoe vaak je zo'n knop mag indrukken tijdens een race.
En als je bijv. 5 keer per race van het systeem gebruik mag maken dan is het eigenlijk gelijk aan de Turboboost die A1 racing had.
Ik vind dat geen slechte ontwikkeling eigenlijk, in A1 racing kon die knop aanvallend en verdedigend gebruikt worden, dat maakte het ook een tactisch spelletje.
Dat de auto's korter en minder breed worden is ook wel goed voor smalle banen als Monaco en Baku, kan men dar ook misschien wat beter inhalen.
Je neemt geen vermogen weg van een ander, je krijgt zelf extra vermogen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat je ervoor kan zorgen dat je met een druk op de knop vermogen wegneemt van je voorganger vind ik toch vrij ingrijpend.
Het probleem van Monaco zal je er niet mee oplossen want Ricciardo overleefde die race met 160pk minder uit de elektromotor.
Er staat toch ditquote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je neemt geen vermogen weg van een ander, je krijgt zelf extra vermogen.
En in Monaco zal een kortere, smallere auto wel helpen.
quote:While the deployment of a leading car will taper off after 290kph, reaching zero at 355kph,
Oh, daar had ik te snel overheen gelezen.quote:
Nee zo werkt het niet. Dat 'tapering off' is de standaard. Dus boven de 290kph krijgt iedereen in principe minder power. Behalve als je die 'override mode' gebruikt, in dat geval wordt de afname in power kleiner, bij jezelf dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 02:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, daar had ik te snel overheen gelezen.
Dat is wel een slechte zaak, dan heb je een nadeel als je vooraan rijdt, is het slimmer om als 2e rijder er in de laatste ronde pas voorbij te gaan met een voordeel
Ik dacht dat het alleen een soort turbo boost zou zijn
Dit staat natuurlijk los van onze eigen mening en los van wat je van deze flamboyante Ier vindt.quote:De lange geschiedenis van de Formule 1 kent vele helden – in bijna 75 jaar hebben 34 verschillende coureurs zich tot wereldkampioen gekroond. Enkelen van hen genieten nog steeds een legendarische status in de sport. Tegenwoordig maakt vooral Max Verstappen een opmars in de geschiedenisboeken. Echter, volgens sommigen is hij nu al beter dan de allergrootste namen van vroeger.
Voormalig teambaas Eddie Jordan – niet de minste als het op Formule 1 aankomt – trok in de Formula For Success Podcast een vergelijking tussen Max Verstappen en oud-wereldkampioenen Michael Schumacher en Ayrton Senna. Beiden zijn iconen van de sport – Schumacher won 91 Grands Prix en deelt het record voor de meeste gewonnen titels met Lewis Hamilton (7 stuks). Senna wordt ondertussen gezien als een van de meest getalenteerde coureurs aller tijden.
Jordan heeft ervaring met beide rijders. “Ik heb zowel Senna als Schumacher in mijn auto’s gehad”, vertelde hij, “maar om heel eerlijk te zijn, denk ik dat Max Verstappen ze in dezelfde bolide het nakijken zou geven.” De Ierse zakenman zag hoe Verstappen de afgelopen jaren drie kampioenschappen aan elkaar reeg. “Hij racet nu al zo lang en is gewoon ontzettend goed”, besloot Jordan.
De 76-jarige Edmund ‘Eddie’ Jordan stond in 1979 aan de wieg van zijn eigen Formule 1-team. De Ier heeft door de jaren heen heel wat grote namen gecoacht. In 1982 zette hij Ayrton Senna voor het eerst in een Formule 3-auto en in 1991 debuteerde een jonge Michael Schumacher bij Jordan in de Formule 1.
Dat zie ik sowieso totaal anders want Max wordt echt wel in de hoge categorie geplaatst de laatste jarenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:33 schreef DjVero het volgende:
Ik kan mij herinneren dat wij een tijd terug - kan wel een halfjaar geleden zijn - een discussie hier hadden dat er eigenlijk geen kenners vanuit het F1-wereldje Verstappen als één van de grootste binnen het coureursgilde zagen.
Maar nooit door een zogenaamde kenner als 'de beste'.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zie ik sowieso totaal anders want Max wordt echt wel in de hoge categorie geplaatst de laatste jaren
Omdat het onmogelijk te vergelijken is. Deze generatie auto is wat heel anders dan wat Senna reed. Misschien kon Senna er in de red bull van nu geen hout van en Max in de McLaren van toen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:53 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar nooit door een zogenaamde kenner als 'de beste'.
Dat is (was destijds) de discussie ook niet. Men stelde dat er niemand was die Max als 'de beste' bestempelde. Dat is een halfjaar later anders.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk te vergelijken is. Deze generatie auto is wat heel anders dan wat Senna reed. Misschien kon Senna er in de red bull van nu geen hout van en Max in de McLaren van toen.
Je begon met “één van de grootste” en dat was die al ffquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dat is (was destijds) de discussie ook niet. Men stelde dat er niemand was die Max als 'de beste' bestempelde. Dat is een halfjaar later anders.
Klopt. Het ging inderdaad om 'de beste'.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je begon met “één van de grootste” en dat was die al ff
Ah dus toch zoals ik in eerste instantie dacht.., ik vond het alzo raar dat degenen die op 1 rijdt minder power zou hebben, dat is competitievervalsing eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Dat 'tapering off' is de standaard. Dus boven de 290kph krijgt iedereen in principe minder power. Behalve als je die 'override mode' gebruikt, in dat geval wordt de afname in power kleiner, bij jezelf dus.
Dit stelt dat het om de "Leading car" gaat, mischien dat het een interpretatie probleem is maar ik lees het eigenlijk als dat dit alleen voor de leidende auto geldend is:quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah dus toch zoals ik in eerste instantie dacht.., ik vond het alzo raar dat degenen die op 1 rijdt minder power zou hebben, dat is competitievervalsing eigenlijk.
Ik lees dat als zijnde dat een auto aan de leiding gelimiteerd word ten opzichte van de achtervolgende auto's maar mischien ligt het anders.quote:A ‘Manual Override’ mode will taper the recovered energy deployment of a leading car after it reaches 290km/h, dropping to zero at 355km/h, while the following car will benefit from MGU-K override providing 350kW up to 337km/h and +0.5MJ of extra energy.
https://www.the-race.com/(...)ng-you-need-to-know/
Ik snap er nu ook niks meer vanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit stelt dat het om de "Leading car" gaat, mischien dat het een interpretatie probleem is maar ik lees het eigenlijk als dat dit alleen voor de leidende auto geldend is:
[..]
Ik lees dat als zijnde dat een auto aan de leiding gelimiteerd word ten opzichte van de achtervolgende auto's maar mischien ligt het anders.
Dit is niet anders. De voorliggende auto krijgt in tegenstelling tot de auto erachter geen extra boost.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik snap er nu ook niks meer van![]()
Ik vind in elk geval niet dat de voorliggende auto een extra nadeel zou moeten krijgen, het nadeel dat de achterligger een boost heeft is al groot genoeg en daar zou hij zich tegen moeten kunnen verdedigen.
je hebt dat nu ook al met de DRS, daar is ook niet tegen te verdedigen, dat is een gratis overtake als je er maar dicht genoeg achter zit.
quote:Additionally, the electrical DC power of the ERS‐K used to propel the car may not exceed: i)
P(kW) = 1850 – 5 * car speed 1800 – 5 * car speed (kph) when the car speed is below 340kph
P(kW) = 150kW 6900 – 20 * car speed (kph) when the car speed is equal to or above 340kph
P(kW) = 0 when the car speed is equal to or above 345kph ii)
In “override” mode up to: P(kW) = 7100 – 20 * car speed (kph) when the car speed is below 355kph P(kW) = 0 when the car speed is equal to or above 355kph
The details of the “override” mode are specified in the Sporting Regulations.
Dat zuigt best wel..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is niet anders. De voorliggende auto krijgt in tegenstelling tot de auto erachter geen extra boost.
In de technische regels voor 2026 staat dat beter uitgelegd. Al zijn deze nog van april.
[..]
Is niet anders dan nu met DRS het geval is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zuigt best wel..
Dan kan je de hele race op kop rijden en op het laatst door een ander met een boost ingehaald worden.
Wordt P2 belangrijker dan P1.
Alleen kan je DRS pas gebruiken als je er minder dan 1 sec achter zit en ook alleen in bepaalde zones.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is niet anders dan nu met DRS het geval is.
Mariokart was vooruitstrevend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen kan je DRS pas gebruiken als je er minder dan 1 sec achter zit en ook alleen in bepaalde zones.
Met dit nieuwe systeem is wegrijden en een gratis pit regelen er ook niet meer bij als je minder vermogen krijgt dan degenen achter je.
Je krijgt niet minder vermogen, diegene die achter je rijdt krijgt voor korte tijd meer vermogen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen kan je DRS pas gebruiken als je er minder dan 1 sec achter zit en ook alleen in bepaalde zones.
Met dit nieuwe systeem is wegrijden en een gratis pit regelen er ook niet meer bij als je minder vermogen krijgt dan degenen achter je.
Mario kart taferelen... de hele tijd op p2 liggen zodat je geen blue shell op je kopt krijgt en op het laatste moment ervoorbij gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zuigt best wel..
Dan kan je de hele race op kop rijden en op het laatst door een ander met een boost ingehaald worden.
Wordt P2 belangrijker dan P1.
quote:
Stond voor mn neus... in de nieuwe wandkast...quote:Op zondag 9 juni 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
Las net in het LIVE topic over F1-auto schaalmodellen.
Nog iemand geïnteresseerd in (als ik 'm terug kan vinden) een schaalmodel van de Williams van Nico Rosberg?
Helaas weet ik nu even geen details. Ik meen ca. 10-15 cm lang en jaar 2006.
Witte onderkant, doorzichtig plastic kapje erover.
@:Luctor.et.Emergo - @:Starflyer - @:Tijn ? Jullie zag ik o.a. reageren met een post van wat jullie hebben.
(damn, waarom weet ik nu niet waar die is)
Red Bull heeft vast wel van die powerboten.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:47 schreef SiGNe het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ureaus-verwoest.html
Overstromingen in Stiermarken, hopelijjk is 't voor de race over 3 weken weer opgeruimd
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je krijgt niet minder vermogen, diegene die achter je rijdt krijgt voor korte tijd meer vermogen.
Van wat ik begrepen heb is het redelijk vergelijkbaar met DRS.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.
En voor elke decibel die het publiek voor je joelt in bocht 1 krijg je een % extra boost.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.
Telt boe geroep ook?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 06:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En voor elke decibel die het publiek voor je joelt in bocht 1 krijg je een % extra boost.
Blauwe schildenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt het vast uitgeplozen... Is al bekend hoe lang je het dan mag gebruiken? En hoe vaak, enz. enz.? Ik neem aan dat er een soort limiet aan zit, anders wordt het idd een beetje Mario Kart.
Laat weer zien dat social media gewoon een ziekte is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef Cilantro het volgende:
Max Verstappen neemt het op voor vriendin Kelly Piquet: ’Dit moet stoppen!’
Geen idee waar dit allemaal over gaat want ik volg geen roddel en achterklap maar ik vind het wel mooie woorden van Kelly Piquet.
Ik ook geen idee. Lijkt me overigens meer iets voor de rubriek F! Shownieuwsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef Cilantro het volgende:
Max Verstappen neemt het op voor vriendin Kelly Piquet: ’Dit moet stoppen!’
Geen idee waar dit allemaal over gaat want ik volg geen roddel en achterklap maar ik vind het wel mooie woorden van Kelly Piquet.
Lijkt nog niet het geval te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Er staat volgend jaar weer een Kimi op de grid
Kimi Antonelli is bevestigd voor Mercedes.
Successupporter.quote:
Nee, werd. Ook de aanloopquote:
Beetje in de middenmoot beginnen is wel primaquote:Op woensdag 12 juni 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
Er staat volgend jaar weer een Kimi op de grid
Kimi Antonelli is bevestigd voor Mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |