abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 juni 2024 @ 22:23:13 #1
862 Arcee
Look closer
pi_213791586

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (48)
Independents (3)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_213791733
quote:
Biden signs executive order drastically tightening border (NBC)
He has faced political pressure as migrants have continued to arrive at the U.S.-Mexico border.

WASHINGTON -- Facing mounting political pressure over the migrant influx at the U.S. southern border, President Joe Biden on Tuesday signed an executive order that will temporarily shut down asylum requests once the average number of daily encounters tops 2,500 between official ports of entry, according to a senior administration official.

The shutdown would go into effect immediately since that threshold has already been met, a senior administration official said. The border would reopen only once that number falls to 1,500. The president's order would come under the Immigration and Nationality Act sections 212(f) and 215(a) suspending entry of noncitizens who cross the southern border into the United States unlawfully.

Senior administration officials said Tuesday in a call with reporters that "individuals who cross the southern border unlawfully or without authorization will generally be ineligible for asylum, absent exceptionally compelling circumstances, unless they are accepted by the proclamation."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar een keertje. Dit gaat wel van invloed zijn de komende tijd denk ik. Het zal zoals Arcee zei inderdaad de wind wat uit de zeilen nemen. Ik denk ook wel dat dit gericht is om wat twijfelende independents aan boord te krijgen in het momentum van Trumps veroordeling. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe Republikeins aangestelde rechters hiermee dealen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 04-06-2024 23:09:00 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213792008
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nog maar een keertje. Dit gaat wel van invloed zijn de komende tijd denk ik. Het zal zoals Arcee zei inderdaad de wind wat uit de zeilen nemen. Ik denk ook wel dat dit gericht is om wat twijfelende independents aan boord te krijgen in het momentum van Trumps veroordeling. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe Republikeins aangestelde rechters hiermee dealen.
De executive order van Trump werd door federale rechters als illegaal afgeserveerd. De ACLU stapt ook nu naar de rechter:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213792157
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 23:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De executive order van Trump werd door federale rechters als illegaal afgeserveerd. De ACLU stapt ook nu naar de rechter:

[ x ]
Valt te verwachten uiteraard dat ze dat doen.

Opvallend dat deze meneer denkt dat het goed zal zijn voor de Latino-stem, omdat het aanvechten door dit soort organisaties Biden in zijn positie zou legitimeren (en ze overwegend een strenger grensbeleid willen).
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213792257
Blijkbaar is Trump van zijn 'same day voting'-voorkeur afgestapt?

twitter

Of is dit een uitnodiging om te gaan frauderen? :wtf:

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 05-06-2024 03:18:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213792670
twitter

Knettergek 8)7
pi_213793104
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 07:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Waarom verhuist die criminele mafia famillie kliek niet in zijn geheel naar Rusland?
Of naar El Salvador. Ook goed.

twitter
pi_213793554
El Salvador heeft geen uitleveringsverdrag met de VS?
  Moderator woensdag 5 juni 2024 @ 10:06:11 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_213794525
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 08:35 schreef Basp1 het volgende:
El Salvador heeft geen uitleveringsverdrag met de VS?
Dat heeft het wel, junior moet toch nog even verder zoeken, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_213795157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 10:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat heeft het wel, junior moet toch nog even verder zoeken, denk ik.
Noord Korea en Rusland volgens mij niet. :P
pi_213795199
Speaking of Junior, die duidelijk een gebruiker is. Zie en hoor zijn onsamenhangende rants. Als je oren het kunnen verdragen.
Tegelijkertijd staat hij ook met gevaarlijk wapentuig, ook als jager op de big five, op foto’s.

Hoe kan het, dat hij net wordt aangeklaagd?
pi_213795359
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 11:10 schreef AnneX het volgende:
Speaking of Junior, die duidelijk een gebruiker is. Zie en hoor zijn onsamenhangende rants. Als je oren het kunnen verdragen.
Tegelijkertijd staat hij ook met gevaarlijk wapentuig, ook als jager op de big five, op foto’s.

Hoe kan het, dat hij net wordt aangeklaagd?
Dat mag niet. Alleen Hunter Biden mag aangepakt worden, niet de familie van Trump die zelf honderden miljoenen binnenharkten vanwege buitenlanders die maar wat graag invloed inkochten. Door patentjes te geven, investmentfundje opstarten, hotelkamertjes boekten/appartementjes kochten etc etc.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_213797130
quote:

[..]
Ik snap de timing niet zo goed. Natuurlijk is dit de juiste actie, zo'n beetje de eerste van de campagne. Maar dit hadden ze meteen moeten doen nadat de Republikeinen uit angst voor Trump hun eigen grenswet afschoten. Nu heeft het nauwelijks impact, het is te lang na dat voorval en te vroeg voor de verkiezingen.
pi_213797146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Valt te verwachten uiteraard dat ze dat doen.

Opvallend dat deze meneer denkt dat het goed zal zijn voor de Latino-stem, omdat het aanvechten door dit soort organisaties Biden in zijn positie zou legitimeren (en ze overwegend een strenger grensbeleid willen).
Dat is correct, de ACLU is niet populair. Sowieso is het goed als Biden aangevallen wordt door extreem-linkse organisaties.
  Moderator woensdag 5 juni 2024 @ 14:25:29 #17
54278 crew  Tijger_m
42
pi_213797226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is correct, de ACLU is niet populair. Sowieso is het goed als Biden aangevallen wordt door extreem-linkse organisaties.
De ACLU is extreem-links? Een organisatie die zelfs de KKK verdedigd? Klinkt nogal stupide om dat te zeggen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_213797256
quote:

[..]
Symboolpolitiek.
(Bah.)

Nochtans hoop ik dat het voor Biden een positief effect heeft.
Alles beter dan opnieuw opperhufter Donald Trump in het Witte Huis.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_213797410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De ACLU is extreem-links? Een organisatie die zelfs de KKK verdedigd? Klinkt nogal stupide om dat te zeggen.
Verdedigd heeft*. Dat doen ze nu niet meer. De ACLU is nu grotendeels een extreem-linkse activistenclub ja. 'Progressief', noemen ze dat dan.

Het punt, dat je lijkt te missen, is dat waar de ACLU nu voor staat zeer impopulair is, dus het is goed voor Biden om met zulke organisaties te vechten.
pi_213797551
Extreem links, vandaar dat ze die Unite the Right jokers verdedigden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_213797575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:57 schreef OMG het volgende:
Ze zijn links noch rechts, maar dat komt mensen vaak niet zo goed uit. Vandaar doorgaans de impopulariteit.
Je moet in een hokje passen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_213797642
quote:
Behind Closed Doors, Biden Shows Signs of Slipping
Participants in meetings said the 81-year-old president performed poorly at times. The White House said Biden is sharp and his critics are playing partisan politics.

WASHINGTON—When President Biden met with congressional leaders in the West Wing in January to negotiate a Ukraine funding deal, he spoke so softly at times that some participants struggled to hear him, according to five people familiar with the meeting. He read from notes to make obvious points, paused for extended periods and sometimes closed his eyes for so long that some in the room wondered whether he had tuned out.

In a February one-on-one chat in the Oval Office with House Speaker Mike Johnson, the president said a recent policy change by his administration that jeopardizes some big energy projects was just a study, according to six people told at the time about what Johnson said had happened. Johnson worried the president’s memory had slipped about the details of his own policy.

Last year, when Biden was negotiating with House Republicans to lift the debt ceiling, his demeanor and command of the details seemed to shift from one day to the next, according to then-House Speaker Kevin McCarthy and two others familiar with the talks. On some days, he had loose and spontaneous exchanges with Republicans, and on others he mumbled and appeared to rely on notes.

“I used to meet with him when he was vice president. I’d go to his house,” McCarthy said in an interview. “He’s not the same person.”

The 81-year-old Biden is the oldest person to hold the presidency. His age and cognitive fitness have become major issues in his campaign for a second term, both in the minds of voters and in attacks on him by Republicans. The White House and top aides said he remains a sharp and vigorous leader.

Some who have worked with him, however, including Democrats and some who have known him back to his time as vice president, described a president who appears slower now, someone who has both good moments and bad ones.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.wsj.com/polit(...)246?mod=hp_lead_pos7
pi_213797672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 14:57 schreef OMG het volgende:
Daar kregen ze zoveel gezeik over dat ze dat nu niet meer doen. De rest van de activiteit is puur progressief geneuzel.
pi_213797681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:09 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Daar kregen ze zoveel gezeik over dat ze dat nu niet meer doen. De rest van de activiteit is puur progressief geneuzel.
Nee, ze doen dat niet meer voor groepen zoals deze figuren wanneer die gewapend lopen te demonstreren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_213797707
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:10 schreef OMG het volgende:

[..]
Nee, ze doen dat niet meer voor groepen zoals deze figuren wanneer die gewapend lopen te demonstreren.
Dat is precies wat ik zeg.
pi_213797810
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is precies wat ik zeg.
Nee, dat is het niet. Je probeert hier krampachtig de ACLU als extreem links / progressief weg te zetten terwijl ze een situatie als United the Right niet meer verdedigen vanwege wapens en geweld, niet omdat het om een stel rechtse josties met ranzige ideen gaat en ze het daarom niet meer zouden doen. Die ranzigheid zullen ze nog steeds verdedigen, zolang je maar niet met wapens loopt te slingeren of op de vuist gaat.
pi_213798204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef OMG het volgende:

[..]
Nee, dat is het niet. Je probeert hier krampachtig de ACLU als extreem links / progressief weg te zetten terwijl ze een situatie als United the Right niet meer verdedigen vanwege wapens en geweld, niet omdat het om een stel rechtse josties met ranzige ideen gaat en ze het daarom niet meer zouden doen. Die ranzigheid zullen ze nog steeds verdedigen, zolang je maar niet met wapens loopt te slingeren of op de vuist gaat.
Wapens dragen is gewoon legaal op veel plekken, net als 'ranzige ideen'. Als je dat laatste niet meer verdedigt om het eerste is dat wel degelijk een verandering. Verder hoef je niet te doen alsof ik dom ben hoor, iedereen snapt heus wel dat dat gedoe over wapens een excuus is.

Dat de ACLU extreem-links is is een feit, dat is sinds 2017 alleen maar erger geworden. Snap niet zo goed waarom daar dan weer zo fel op gereageerd wordt, je steunt de ACLU toch?

Hier nog een artikel uit de NYT over de veranderingen bij de ACLU, uit 2021:
https://www.nytimes.com/2021/06/06/us/aclu-free-speech.html

En deze schandalige actie geeft precies weer wat er mis is:
https://www.nytimes.com/2(...)-ginsburg-quote.html

[ Bericht 6% gewijzigd door MoreDakka op 05-06-2024 16:14:03 ]
pi_213798228
quote:
FWIW
De inhoud van het artikel werd neergesabeld in MorningJoe vanmorgen.
En McCarthy “is een leugenaar” .
Eerder zei Kevin - herhaaldelijk -hoe verrassend scherp Biden is..
pi_213798339
Oh leest…gepareerd door Biden-HarrrisHQ . ( die zitten er bovenop:
twitter
pi_213798397
Piss of, says he.
twitter
pi_213798435
De verwachte reacties. Maar voor mensen die het een beetje volgen zal dit niet als verrassing komen, Biden is gewoon ouder en heeft meer 'senior moments'. Er is niemand die gelooft dat hij nog net zo scherp is als in 2020.
pi_213798437
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wapens dragen is gewoon legaal op veel plekken, net als 'ranzige ideen'. Als je dat laatste niet meer verdedigt om het eerste is dat wel degelijk een verandering. Verder hoef je niet te doen alsof ik dom ben hoor, iedereen snapt heus wel dat dat gedoe over wapens een excuus is.

Dat de ACLU extreem-links is is een feit, dat is sinds 2017 alleen maar erger geworden. Snap niet zo goed waarom daar dan weer zo fel op gereageerd wordt, je steunt de ACLU toch?

Hier nog een artikel uit de NYT over de veranderingen bij de ACLU, uit 2021:
https://www.nytimes.com/2021/06/06/us/aclu-free-speech.html

En deze schandalige actie geeft precies weer wat er mis is:
https://www.nytimes.com/2(...)-ginsburg-quote.html
Ik hoef inderdaad niet te doen alsof je dom bent, dan bevestig je zelf wel.

Hier een lijst met alle extreem linkse zaken waar ze voor op kwamen bijvoorbeeld; https://www.aclu.org/news(...)nding-speech-we-hate

Verder is het natuurlijk complete onzin dat het zogenaamd een excuus is dat ze gewapende protesten niet zouden verdedigen; ze verdedigen free speech en niet geweld. Wanneer er geprotesteerd wordt door open carry lui, dan gaat daar per definitie al meer dreiging, en daarbij de kans tot geweld, van uit dan bij een linkse hippie zonder wapens. Dat ze daar op case by case basis naar kijken wat ze verdedigen is dan helemaal niet zo raar, en ook geen excuus. En dat maakt ze ook niet extreem links als je die lijst van hun eigen site ernaast legt.

Maar goed, je zit voor de 18373883e keer weer eens compleet naast, en het laatste woord ga je niet krijgen.
  woensdag 5 juni 2024 @ 16:49:52 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_213798606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:32 schreef MoreDakka het volgende:
De verwachte reacties. Maar voor mensen die het een beetje volgen zal dit niet als verrassing komen, Biden is gewoon ouder en heeft meer 'senior moments'. Er is niemand die gelooft dat hij nog net zo scherp is als in 2020.
Mensen die het een beetje volgen weten dat Biden senior moments heeft.
Maar die heeft Trump ook. En meer. En daarnaast ook nog demented moments.
What's your point?

Het zijn twee oude mannen. De ene is lekker bezig met het land regeren, de andere is een maniakale Vollidiot.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_213798619
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:32 schreef OMG het volgende:

[..]

Hier een lijst met alle extreem linkse zaken waar ze voor op kwamen bijvoorbeeld; https://www.aclu.org/news(...)nding-speech-we-hate

De rest van je onzin ga ik niet op in (sowieso zijn persoonlijk aanvallen een zwaktebod) maar dit is nogal een pover lijstje, vind je niet? Bovendien staat daar heel duidelijk wat ik zelf al twee keer heb gezegd: sinds 2017 verdedigen ze bepaalde groepen juist niet meer, en daarbij gebruiken ze die wapens als excuus. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat, als wapens in het openbaar dragen legaal is dan moet je dat ook verdedigen als organisatie. Het is gewoon hypocrisie.

Verder heeft dit niets te maken met het feit dat de organisatie zelf extreem-links is, dat ze af en toe de NRA verdedigen op makkelijk te winnen zaken doet daar verder niets aan af. Misschien zou je de artikelen die ik gepost heb kunnen lezen, maar dat zal wel te veel moeite zijn.
pi_213798629
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:49 schreef V. het volgende:

[..]
Mensen die het een beetje volgen weten dat Biden senior moments heeft.
Maar die heeft Trump ook. En meer. En daarnaast ook nog demented moments.
What's your point?

Het zijn twee oude mannen. De ene is lekker bezig met het land regeren, de andere is een maniakale Vollidiot.
Trump heeft er niets mee te maken. Voor een groot deel van de kiezers komt Biden slecht over, wellicht terecht. Daar moet je wat mee, als campagne. Net doen of er niets aan de hand is gaat niet werken.
  woensdag 5 juni 2024 @ 17:20:43 #36
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_213798952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:52 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Trump heeft er niets mee te maken.
Was het maar waar ;(
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Overall beste user 2022 woensdag 5 juni 2024 @ 18:34:34 #37
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213800144
twitter

Hmmmm..

Are you going to declassify the 9/11 files? YES!
Are you going to declassify the JFK files? YES!
Are you going to declassify the Epstein files? Eh, yeah, well, yeah, but you see, well, eh, you don't want to ruin innocent people's lives and well eh eh eh....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:39:01 #38
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_213800208
twitter
pi_213800366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 16:51 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De rest van je onzin ga ik niet op in (sowieso zijn persoonlijk aanvallen een zwaktebod) maar dit is nogal een pover lijstje, vind je niet? Bovendien staat daar heel duidelijk wat ik zelf al twee keer heb gezegd: sinds 2017 verdedigen ze bepaalde groepen juist niet meer, en daarbij gebruiken ze die wapens als excuus. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat, als wapens in het openbaar dragen legaal is dan moet je dat ook verdedigen als organisatie. Het is gewoon hypocrisie.

Verder heeft dit niets te maken met het feit dat de organisatie zelf extreem-links is, dat ze af en toe de NRA verdedigen op makkelijk te winnen zaken doet daar verder niets aan af. Misschien zou je de artikelen die ik gepost heb kunnen lezen, maar dat zal wel te veel moeite zijn.
De claim dat ze extreem links zouden zijn blijft complete onzin, en dat ze sinds 2017 geen situatie als Unite the Right meer hebben verdedigd vanwege wapens en geweld is geen excuus, maar een goede reden, want ze verdedigen geen geweld.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 juni 2024 @ 18:49:53 #40
3928 Ulx
pi_213800419
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Da's lastig voor verkiesbare Huis/Senaat Republikeinen. Wat is nu wijsheid? Serveer je hem af is er een kans dat je als RINO/NeverTrumper/Communist wordt afgeschilderd. Ga je hem steunen is het aloude wie met pek omgaat zal er door besmeurd worden ook een risico....

Lastig hoor....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213801328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:46 schreef OMG het volgende:

[..]
De claim dat ze extreem links zouden zijn blijft complete onzin, en dat ze sinds 2017 geen situatie als Unite the Right meer hebben verdedigd vanwege wapens en geweld is geen excuus, maar een goede reden, want ze verdedigen geen geweld.
Het is bijzonder lastig discussiren als je nergens op in gaat maar gewoon je mantra's blijft herhalen. Lees in ieder geval de gelinkte artikelen.

Wapens dragen is niet hetzelfde als geweld, dat weet je best. Sowieso slaat het nergens op want er is bij die rally niemand neergeschoten. De dode viel bij een aanval met een auto bij een counter-protest.

Dus ja, de wapens zijn een overduidelijk excuus voor het niet meer verdedigen van de rechten van bepaalde groepen.

[ Bericht 9% gewijzigd door MoreDakka op 05-06-2024 19:45:56 ]
pi_213801453
Nope, het is geen excuus, en ze zijn niet extreem links.
pi_213801476
Vingers in de oren en lalalala doen dus. Tja. :)
pi_213801493
Net zoals jij, alleen wat ik zeg klopt.
pi_213804670
De Rep. willen gewoon niet ‘winnen’ 8)7 :R
twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 6 juni 2024 @ 00:08:50 #50
3928 Ulx
pi_213805088
twitter

Op zich zie ik nu een leuk scenario ontstaan. Een rechtszaak in Texas dat Trump van de lijst moet. Volgens de federale overheid zal dit wel illegaal zijn, maar dan zal het eerst langs allerlei rechtbanken moeten. Eventueel door naar het SC. En die mogen dan gaan zeggen dat states rights geen dingetje zijn in federale verkiezingen. Maar ja, van die anti-gerrymandering zaken vonden ze juist weer dat...Enfin, popcorn time dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')