quote:Op maandag 3 juni 2024 17:53 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Wat een volk, schaamteloos ook gewoon.
Quoten is mijn hobbyquote:Op maandag 3 juni 2024 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb je echt geen fatsoen in je sodemieter.
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.
Walgelijk gewoon, moet je als agent sterk in je schoenen staan om op zo'n emotioneel moment waarbij je een vermoorde collega herdenkt je nog in te houden, ik zou er op los meppen. Harteloos volk gewoon, alleen maar provoceren.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb je echt geen fatsoen in je sodemieter.
Ja, zijn meeste organen zijn al getransplanteerd naar mensen die ze nodig hadden.quote:
Gezellig die Afghanenquote:Op maandag 3 juni 2024 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, zijn meeste organen zijn al getransplanteerd naar mensen die ze nodig hadden.
Moordenaar, laf, fascist, racist, profiteur, uitkeringstrekker, noem maar op ja.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mens, vader, zoon, broer, voetbalsupporter, broodeter, natuurliefhebber. Hij is zoveel meer.
Wat je aandraagt vind ik nog te weinig. Maar wat niet is kan nog komen. Tot die tijd is hij gewoon een idioot voor mij. Sowieso eigenlijk.²
Die worden dus NOOIT bij een talkshow/tv uitgenodigd en het liefst doodgezwegen. Goedpraters mogen op de 1e rij.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Dappere Iraanse man spreekt zich uit tegen de immigratiepolitiek en de aanwezigheid van het islamisme.
Dat is ook niet helemaal waar, maar veel minder en ze durven zich ook minder vaak uit te spreken.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:44 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die worden dus NOOIT bij een talkshow/tv uitgenodigd en het liefst doodgezwegen. Goedpraters mogen op de 1e rij.
En zonder die haat was ze nooit op tv geweest.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, maar veel minder en ze durven zich ook minder vaak uit te spreken.
Denk aan wat een Lale Gül allemaal over zich heen heeft gekregen en nog krijgt.
Zonder die haat had ze gewoon rustig haar studie afgerond en zou haar eerste boek misschien niet autobiografisch zijn geweest.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
En zonder die haat was ze nooit op tv geweest.
Yep, dat had ik geeneens meegenomen. Maar klopt.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Moordenaar, laf, fascist, racist, profiteur, uitkeringstrekker, noem maar op ja.
Is er een partij die blij is met het verstoren van herdenkingen?quote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.
Ik denk dat mensen stemmen met de hoop dat iemand dit soort verstoringen stopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is er een partij die blij is met het verstoren van herdenkingen?
Niet geliked, ivm kutaccount.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dit is de agent die overleden is, het gaat me alleen om de foto, met degene die hem geplaatst heeft heb ik niks te maken.
Nee, die horen hier niet.quote:
Jonge gast nogquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de agent die overleden is.
Ja als je dit ziet is het logisch dat de agent verkeerd ingrijpt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:35 schreef SOG het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)vensgevaar~ac29ec96/
Dus de man in de blauwe jas zit in te slaan op een man die de dader in bedwang probeert te houden. Wellicht vandaar dat de agent de verkeerde heeft gepakt.
Blauwe jas pakt verkeerde persoon. Agent pakt blauwe jas = verkeerde persoon.
Schreeuwvrouwtje hebben we ook een beter beeld op in die beelden. Staat op korte afstand te schreeuwen. Uiteraard onmisbaar.
Ik vind het dan ook smakeloos om te doen alsof de agent een verlengstuk is van dove en blinde progressieven. Een veel plausibeler verklaring is verwarring tijdens een chaotische situatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:30 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ja als je dit ziet is het logisch dat de agent verkeerd ingrijpt.
Blauwe jas man bedoelt het goed maar zorgt dus onbedoelt voor verwarring. Maar wellicht waren er anders nog meer slachtoffers gevallen.
Het is om zo erg verdrietig van te wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook smakeloos om te doen alsof de agent een verlengstuk is van dove en blinde progressieven. Een veel plausibeler verklaring is verwarring tijdens een chaotische situatie.
Je zult maar agent zijn, door Palestina-demonstranten worden bespuugd en door rechts worden geschoffeerd. 't Is een dankbare taak.
Helemaal eens hoor. Niets meer dan respect voor agenten. Gister was er een opstootje in Utrecht centraal en kwam er 4 agenten aanrennen. Werden uitgejoeld door echt een grote groep jongeren die daar aanwezig wareb. Gefilmd, uitgelachen, bespot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook smakeloos om te doen alsof de agent een verlengstuk is van dove en blinde progressieven. Een veel plausibeler verklaring is verwarring tijdens een chaotische situatie.
Je zult maar agent zijn, door Palestina-demonstranten worden bespuugd en door rechts worden geschoffeerd. 't Is een dankbare taak.
Mijn onderbuik denkt dan altijd van prima, ga jij op een zwarte lijst en dan als jij een hulpdienst nodig hebt komen ze alleen om jou uit te lachen. Maar goed, dat kan dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor. Niets meer dan respect voor agenten. Gister was er een opstootje in Utrecht centraal en kwam er 4 agenten aanrennen. Werden uitgejoeld door echt een grote groep jongeren die daar aanwezig wareb. Gefilmd, uitgelachen, bespot.
En zij maar de veiligheid waarborgen. Was triest om te zien.
Maar ja, eens dus. Agenten verdienen veel meer respect.
Die agent wist dondersgoed dat blauwe jassen bij de stand horen, en 'extreem rechtse radicalen' waren en dus de 'fouten'. Ze waren er niet voor niets met 5 busjes al in de buurt om ongeregeldheden te voorkomen en stonden daar al de hele dag. Die gast die gepakt wordt is aan het inrammen op die moslimterrorist, dacht ie. Hij is z'n maat aan het beschermen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:35 schreef SOG het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)vensgevaar~ac29ec96/
Dus de man in de blauwe jas zit in te slaan op een man die de dader in bedwang probeert te houden. Wellicht vandaar dat de agent de verkeerde heeft gepakt.
Blauwe jas pakt verkeerde persoon. Agent pakt blauwe jas = verkeerde persoon.
Schreeuwvrouwtje hebben we ook een beter beeld op in die beelden. Staat op korte afstand te schreeuwen. Uiteraard onmisbaar.
'Jongeren'quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor. Niets meer dan respect voor agenten. Gister was er een opstootje in Utrecht centraal en kwam er 4 agenten aanrennen. Werden uitgejoeld door echt een grote groep jongeren die daar aanwezig wareb. Gefilmd, uitgelachen, bespot.
En zij maar de veiligheid waarborgen. Was triest om te zien.
Maar ja, eens dus. Agenten verdienen veel meer respect.
Nu pas?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Dit was een ontzettend laffe daad. Mijn medeleven gaat echt uit naar zijn nabestaanden.²
Joh...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Dit was een ontzettend laffe daad. Mijn medeleven gaat echt uit naar zijn nabestaanden.²
Dat is niet waar. Het feit dat de baard los komt kun je niet direct toerekenen aan dat die blauwe jas een persoon aan het slaan is die juist de baard in bedwang houdt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die agent wist dondersgoed dat blauwe jassen bij de stand horen, en 'extreem rechtse radicalen' waren en dus de 'fouten'. Ze waren er niet voor niets met 5 busjes al in de buurt om ongeregeldheden te voorkomen en stonden daar al de hele dag. Die gast die gepakt wordt is aan het inrammen op die moslimterrorist, dacht ie. Hij is z'n maat aan het beschermen.
Maarja, beeldvorming, trainingen, opdrachten zeggen: extreem rechts is fout
Het is overduidelijk dat de agent direct op die blauwe jas gaat en het is ook duidelijk dat die blauwe jas eigenlijk goed werk deed, want de dader met mes komt direct los uit de groep en terwijl die agent de blauwe jas wil arresteren, wordt hij door de dader in zn nek gestoken.
En waarom wordt dit niet gedeeld in de NLse media?
Ook niks over dat die dader een islamachtergrondje heeft en uitgeprocedeerd was. Niks.
Doet er niks aan af over hoe intens zielig dit is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was al een topic geleden gepost
Correct.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doet er niks aan af over hoe intens zielig dit is.
Ik weet niet hoe belijdend hij was. Dus dit is nogal prematuur. En het los zien van israel en haar gruweldaden is erg naïef maar ik gun je die mening. Geen probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:48 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon WEER een garadicaliseerde moslim die het niet kan hebben als iemand kritiek heeft op z'n religie. Daar heeft Israël geen ene moer mee te maken.
Het is duidelijk dat hij geradiciliseerd was, zie de berichten van https://www.welt.de/polit(...)hadisten-Milieu.htmlquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe belijdend hij was. Dus dit is nogal prematuur. En het los zien van israel en haar gruweldaden is erg naïef maar ik gun je die mening. Geen probleem.
Ik veroordeel het ondubbelzinnig! Ook van die gekke Afghaan uiteraard.²
Ja hoor. Het is prematuur om te stellen dat het een geradicaliseerde moslim was die dit vanuit zijn geloof deed. Maar het is niet prematuur om te stellen dat Israel de aanleiding is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe belijdend hij was. Dus dit is nogal prematuur. En het los zien van israel en haar gruweldaden is erg naïef maar ik gun je die mening. Geen probleem.
Ik veroordeel het ondubbelzinnig! Ook van die gekke Afghaan uiteraard.²
Je reactie heeft geen zin, helaas.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is prematuur om te stellen dat het een geradicaliseerde moslim was die dit vanuit zijn geloof deed. Maar het is niet prematuur om te stellen dat Israel de aanleiding is.
Heb je zelf niet door hoe belachelijk je jezelf maakt?
Dude, álles is de schuld van Israël. Je hebt duidelijk niet opgelet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is prematuur om te stellen dat het een geradicaliseerde moslim was die dit vanuit zijn geloof deed. Maar het is niet prematuur om te stellen dat Israel de aanleiding is.
Heb je zelf niet door hoe belachelijk je jezelf maakt?
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dude, álles is de schuld van Israël. Je hebt duidelijk niet opgelet.
Gisteren knapte mijn veter nog, fucking Israël.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dude, álles is de schuld van Israël. Je hebt duidelijk niet opgelet.
Ik ga een end met je mee dat ze van veel de schuld krijgen en horen te krijgen. Maar dit gaat echt te ver.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Gisteren knapte mijn veter nog, fucking Israël.
Ok, niemand is zo dom.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga een end met je mee dat ze van veel de schuld krijgen en horen te krijgen. Maar dit gaat echt te ver.²
Ik heb het ook niet over dom. Ik heb het over gek of gestoord. Dat is het eerste waar ik aan denk bij een dergelijke laffe daad. Heb ik eigenlijk al een paar keer benoemd.quote:
Surprised Pikachu face!quote:
Heks van Hans en Grietje gespotquote:
Klojoquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Heks van Hans en Grietje gespot
Het is altijd super makkelijk om achteraf te oordelen op basis van videobeelden. Echter weet je op basis van die beelden dus niet wat die agenten hoorden en zagen voordat ze ingrepen. Het kan best zijn dat ze de initiële mes aanval gemist hebben en het eerste wat ze zien is een gast in een blauwe jas die een andere gast die op de grond ligt de tyfus aan het slaan is. Is het in dat geval heel raar dat die agent eerst voor hem gaat?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die agent wist dondersgoed dat blauwe jassen bij de stand horen, en 'extreem rechtse radicalen' waren en dus de 'fouten'. Ze waren er niet voor niets met 5 busjes al in de buurt om ongeregeldheden te voorkomen en stonden daar al de hele dag. Die gast die gepakt wordt is aan het inrammen op die moslimterrorist, dacht ie. Hij is z'n maat aan het beschermen.
Maarja, beeldvorming, trainingen, opdrachten zeggen: extreem rechts is fout
Het is overduidelijk dat de agent direct op die blauwe jas gaat en het is ook duidelijk dat die blauwe jas eigenlijk goed werk deed, want de dader met mes komt direct los uit de groep en terwijl die agent de blauwe jas wil arresteren, wordt hij door de dader in zn nek gestoken.
En waarom wordt dit niet gedeeld in de NLse media?
Ook niks over dat die dader een islamachtergrondje heeft en uitgeprocedeerd was. Niks.
24 uur nadat de Duitsers er al over berichten.quote:
Zal best. Allemaal zand in de ogen dit.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:43 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het is altijd super makkelijk om achteraf te oordelen op basis van videobeelden. Echter weet je op basis van die beelden dus niet wat die agenten hoorden en zagen voordat ze ingrepen. Het kan best zijn dat ze de initiële mes aanval gemist hebben en het eerste wat ze zien is een gast in een blauwe jas die een andere gast die op de grond ligt de tyfus aan het slaan is. Is het in dat geval heel raar dat die agent eerst voor hem gaat?
Het speelde zich dan ook af in Duitsland.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
24 uur nadat de Duitsers er al over berichten.
Maar ok.
Over het kwalificeren van radicaal, anti islamactivist, rechts extremist van het slachtoffer waren ze er anders binnen een half uur bij.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het speelde zich dan ook af in Duitsland.
En dan? Dan stond er na een uur ipv een dag radicaal islamistische aanslag ipv aanslag. Het zal de mening van menig over de nos niet hebben veranderd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over het kwalificeren van radicaal, anti islamactivist, rechts extremist van het slachtoffer waren ze er anders binnen een half uur bij.
En klik je op een willekeurige Duitse krant/nieuws site heb je het binnen 2 tellen. Verifiëren bij je Duitse collega's als persmuskiet, kan ook binnen 5 minuten. Mailtje kan je sturen, komt binnen 3 tellen aan.
Damn, hedendaagse techniek. Shit heey.
Is toch netjes dat de media meteen vermeldt dat het slachtoffer een anti-islamfiguur is en de slachter een radicale islamist is?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over het kwalificeren van radicaal, anti islamactivist, rechts extremist van het slachtoffer waren ze er anders binnen een half uur bij.
En klik je op een willekeurige Duitse krant/nieuws site heb je het binnen 2 tellen. Verifiëren bij je Duitse collega's als persmuskiet, kan ook binnen 5 minuten. Mailtje kan je sturen, komt binnen 3 tellen aan.
Damn, hedendaagse techniek. Shit heey.
A right.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
A wright, niet an wright. Als je bijdehand gaat lopen doen, maak dan in ieder geval geen domme fouten.
Nu niet meer nee, na het continu verzwijgen van dat soort informatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan? Dan stond er na een uur ipv een dag radicaal islamistische aanslag ipv aanslag. Het zal de mening van menig over de nos niet hebben veranderd.
Direct jaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Is toch netjes dat de media meteen vermeldt dat het slachtoffer een anti-islamfiguur is
Nee, nu pas.quote:en de slachter een radicale islamist is?
Je kunt het teruglezen in het nieuwsbericht. Volgens mij begrijp je de term verzwijgen niet helemaalquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, na het continu verzwijgen van dat soort informatie.
Ze zijn er wel altijd als de kippen bij om extreem rechts te framen, niet als het gaat om islamterroristen. Dan zijn het opeens verwardiers of moet er nog lang worden gewacht op bevestiging
nu.nl hetzelfde.
[..]
Direct ja
[..]
Nee, nu pas.
Doe je best maar, lees dan:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kunt het teruglezen in het nieuwsbericht. Volgens mij begrijp je de term verzwijgen niet helemaal
En in het meest recente nieuwsartikel wel. Dus dat is niet verzwijgen. Dat is alleen later met een update komen dan jij wenselijk vindt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe je best maar, lees dan:
https://nos.nl/artikel/25(...)activist-in-mannheim
Niks daarover.
Ah, ja, in het meest recentelijke artikel ja. Tuurlijk. Dan is het allemaal goed, toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in het meest recente nieuwsartikel wel. Dus dat is niet verzwijgen. Dat is alleen later met een update komen dan jij wenselijk vindt.
Inderdaad. Als er een school shooting in Amerika is dan zullen ze daar vast ook al eerder informatie over de dader hebben dan hier gecorrespondeerd wordt. Ook niet 1 groot slinks complotquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, ja, in het meest recentelijke artikel ja. Zoals gezegd, in DE al gisteren bekend ook.
VS Schoolshooting of Europese islamaanval vlak voor verkiezingen zijn ook niet echt hetzelfde. Is het wel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er een school shooting in Amerika is dan zullen ze daar vast ook al eerder informatie over de dader hebben dan hier gecorrespondeerd wordt. Ook niet 1 groot slinks complot
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat NOS en nu.nl etctetera vooral weer heel ideologisch en dus preventief te werk zijn gegaan, terwijl het voor iedere boerenlul al wel duidelijk was wat de motivatie van dit heerschap was.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in het meest recente nieuwsartikel wel. Dus dat is niet verzwijgen. Dat is alleen later met een update komen dan jij wenselijk vindt.
Maar als dat het geval zou zijn, zouden ze het toch gewoon bij dat ene nieuwsbericht hebben gelaten en niet later hebben bevestigd dat het een radicale moslim was?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat NOS en nu.nl etctetera vooral weer heel ideologisch en dus preventief te werk zijn gegaan, terwijl het voor iedere boerenlul al wel duidelijk was wat de motivatie van dit heerschap was.
Toegegeven, zo erg als Joop is het nog niet. "Slachtoffer steekincident RECHTSEXTREMIST overleden", of zoiets.
edit: https://www.bnnvara.nl/jo(...)sextremist-overleden
Kan; ik geloof daar niet meer zo in.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat het geval zou zijn, zouden ze het toch gewoon bij dat ene nieuwsbericht hebben gelaten en niet later hebben bevestigd dat het een radicale moslim was?
Mag zijn, en ik ben absoluut geen NOS fan, maar ik verwacht juist dat deze nieuwsbron niet als een Jan Boerenlul reageert zoals ze overigens wel deden op 17 oktober, met hun "Oorlogsmisdaad, Israël bombardeert ziekenhuis"na 2,5 minuut op basis van Hamas propaganda, terwijl het godverdomme een afzwaaier was van PIJ.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat NOS en nu.nl etctetera vooral weer heel ideologisch en dus preventief te werk zijn gegaan, terwijl het voor iedere boerenlul al wel duidelijk was wat de motivatie van dit heerschap was.
Er is vanmiddag wel wat geveegd maar hij blijft maar door gaan met zijn diarree.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:43 schreef havanagila het volgende:
En dat mag blijven staan van de modjes. Tof hoor.
Hou je toch dat mensen anderen uit hun stam verdedigen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:48 schreef havanagila het volgende:
Akelig gedoe. Beetje een terrorist het hand boven het hoofd houden en naar Israël wijzen.
Alsof je Breivik gaat verdedigen met "ja maar immigratie". Bah bah.
Het is ook een rechtsextremist. Mag gewoon gezegd worden lijkt me.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toegegeven, zo erg als Joop is het nog niet. "Slachtoffer steekincident RECHTSEXTREMIST overleden", of zoiets.
edit: https://www.bnnvara.nl/jo(...)sextremist-overleden
En hoeveel mensen heeft hij reeds een mes in de nek gestoken?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is ook een rechtsextremist. Mag gewoon gezegd worden lijkt me.
Hij heeft stoute dingen over de islam gezegd. Dat vinden ze bij links veel erger.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
En hoeveel mensen heeft hij reeds een mes in de nek gestoken?
Want dat is natuurlijk de definitie van een rechtsextremist.... iemand die messen in nekken steekt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoeveel mensen heeft hij reeds een mes in de nek gestoken?
Nee, dat men zich daar meer over opwindt dan een gekeelde agent, dat is waar het om gaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Want dat is natuurlijk de definitie van een rechtsextremist.... iemand die messen in nekken steekt.
Hij heeft publiekelijk gezegd dat alle moslims terroristen kunnen zijn, en gepleit om alle moslims te deporteren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:19 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Hij heeft stoute dingen over de islam gezegd. Dat vinden ze bij links veel erger.
Dat weet ik niet of dat zo is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat men zich daar meer over opwindt dan een gekeelde agent, dat is waar het om gaat.
Kloptquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
Hij heeft publiekelijk gezegd dat alle moslims terroristen kunnen zijn
Een man mag dromenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
en gepleit om alle moslims te deporteren.
Nou en ... Dan sleep je hem voor de rechter, en dan bekijk je vervolgens hoe dat uitpakt, qua strafbaarheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij heeft publiekelijk gezegd dat alle moslims terroristen kunnen zijn, en gepleit om alle moslims te deporteren.
Die anti islam meneer wordt extreem rechts genoemd?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat zo is.
Ik zie hier mensen zich opwinden dat die meneer extreem rechts wordt genoemd.
Er zijn maar weinig mensen waar ik meer van walg als dan van jou. De andere begint met een B en eindigt met ansheeboy.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat zo is.
Ik zie hier mensen zich opwinden dat die meneer extreem rechts wordt genoemd.
Uiteraard, je bent of pro extreem conservatieve misogyne kutreligie, of extreem rechtsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die anti islam meneer wordt extreem rechts genoemd?
Dan zijn er denk ik wel veel mensen extreem rechts.
Ik word zo moe van dat eeuwige islam geknuffel...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent of pro extreem conservatieve misogyne kutreligie, of extreem rechts
Dit is een diep probleem waar mensen zoals jij last van hebben. Dat als men een hele bevolkingsgroep deporteert je opeens geen kutleven meer hebt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:30 schreef Beaurealis het volgende:
Kan je het voorstellen? Ons land zonder islam. Of nog beter, Europa zonder islam. Wat moet dat heerlijk zijn. Dat je vriendin niet meer huilend thuiskomt omdat ze is lastiggevallen in de trein. Opsporing Verzocht uitzendingen van maar vijf minuten. Geen doodgetrapte grensrechters, afgeslachte filmmakers of mensen die in de tram worden doodgeschoten door onze allahu akbar roepende vrienden.
Nee lees deze reactie:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die anti islam meneer wordt extreem rechts genoemd?
Dan zijn er denk ik wel veel mensen extreem rechts.
Dit gaat een stuk verder dan wat islam kritiek.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij heeft publiekelijk gezegd dat alle moslims terroristen kunnen zijn, en gepleit om alle moslims te deporteren.
Nee hoor, die agent deed gewoon z'n werk. Wel dood nu.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee lees deze reactie:
[..]
Dit gaat een stuk verder dan wat islam kritiek.
Die AFD kerel wordt terecht extreem rechts genoemd.
Dit is een aanslag door een extremist op een extremist.
Ja foldertjes uitdelen en soera's citeren, of agenten met een mes in hun nek steken, allemaal hetzelfde voor mensen zoals jij hequote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee lees deze reactie:
[..]
Soort Varg vs Euronymous?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Dat goedpraten van extreem geweld door die complete volidioten wordt inmiddels wel koddig hoor
Ik vraag me af of links echt naïef is of het wel beseft maar (extreem) rechts niet in de kaart wil spelen. (Het ironische is dan dat dat linksom of rechtsom toch wel gebeurt)quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, die agent deed gewoon z'n werk. Wel dood nu.
Ach ja...
Toch?
Links in Duitsland is gelukkig al stukken minder naiëf.
Zoals boven gezegd, dan stap je naar de rechter en trek je geen mes. Als dat je reactie is dan lijkt het me duidelijk dat je niets in Europa te zoeken heb.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee lees deze reactie:
[..]
Dat was zelfverdediging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Er komen Europese verkiezingen aan en ze weten dat rechtse partijen hier garen bij spinnen. Ze roepen nu wat voor de bühne maar er gaat niets gebeuren of veranderen, over een week steken ze het standaard riedeltje weer af over racisme, islamofobie en extreem rechts. Dit zag je de eerste weken ook na de schandalige pro Palestina/Hamas protesten en aanvallen op Joden in Duitsland, ook niets mee gedaan en toen de storm was gaan liggen het bekende riedeltje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beste is dan toch wel de Deense koers; gevestigde partijen die het probleem durven benoemen en aanpakken. Gevolg: een beter leefklimaat en voor degenen die met argusogen kijken naar het uiterst rechtse spectrum op het politieke toneel is het ook gunstig, omdat dit (in Denemarken althans) uiterst rechts heeft gedecimeerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of links echt naïef is of het wel beseft maar (extreem) rechts niet in de kaart wil spelen. (Het ironische is dan dat dat linksom of rechtsom toch wel gebeurt)
Waar heb je het nu over? Ik heb het niet over die agent.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, die agent deed gewoon z'n werk. Wel dood nu.
Ach ja...
Toch?
Wees dan ook terughoudend in alles. Niet bij moslimterrorisme wel en bij israel en extreemrechts niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mag zijn, en ik ben absoluut geen NOS fan, maar ik verwacht juist dat deze nieuwsbron niet als een Jan Boerenlul reageert zoals ze overigens wel deden op 17 oktober, met hun "Oorlogsmisdaad, Israël bombardeert ziekenhuis"na 2,5 minuut op basis van Hamas propaganda, terwijl het godverdomme een afzwaaier was van PIJ.
Wel een schuimbekkende meute gekken op de been. Pure volksmennerij, juist dat is iets waar de NPO zich ver van moet houden om legitiem te blijven, dus dat ze niet meteen conclusies aan een voorval verbinden, terwijl elke achterlijke Jan boernelul, met uitzondering van BSB, snapt hoe de vork in het riet steekt.
edit: ergens raakte ik de draad kwijt.. bekijk het maar... grgr
Nee, maar die is wel dood.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over? Ik heb het niet over die agent.
Je bent extreem geweld aan het goedpratenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar heb je het nu over? Ik heb het niet over die agent.
Ja dat is triest. Ik heb in reeks 1 of 2 gezegd dat ik hoop dat hij het gaat overleven.quote:
Triest? Misdadig.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dat is triest. Ik heb in reeks 1 of 2 gezegd dat ik hoop dat hij het gaat overleven.
Uhm nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Je bent extreem geweld aan het goedpraten
godallemachtig.... man man
Ook goed.quote:
Vreemd nieuwsbericht vind ik dat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik geef aan dat die meneer die rechtsextremist wordt genoemd, een rechtsextremist is.
En wat denk je daarmee dan toe te voegen in de discussie?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik geef aan dat die meneer die rechtsextremist wordt genoemd, een rechtsextremist is.
Veel mensen houden van mij. Maar daar gaat dit topic niet om.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga maar weg. Niemand houdt van jou.
Gaat het wel om en serieus niemand houdt van jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel mensen houden van mij. Maar daar gaat dit topic niet om.![]()
Ik geef hier gewoon mijn mening, of jullie die leuk vinden of niet zal mij een zorg zijn.
Ik hoop dat je je realiseert dat je hiermee ook niks toevoegt, kloddertje.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga maar weg. Niemand houdt van jou.
Nee. Men lijkt zich te storen aan de NOS en allerlei media die de term extreem rechts gebruiken voor Stürzenberger. Maar dat is gewoon voor die persoon een terechte benaming.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:21 schreef OllieA het volgende:
En wat denk je daarmee dan toe te voegen in de discussie?
Dat het ergens wel begrijpelijk is dat daar types met messen op af komen? Dat het wel een beetje eigen schuld/uitgelokt is?
Iedereen waar ik het niet mee eens ben is extreemrechtsquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee. Men lijkt zich te storen aan de NOS en allerlei media die de term extreem rechts gebruiken voor Stürzenberger. Maar dat is gewoon voor die persoon een terechte benaming.
Nee, ik stoor me er aan dat de NOS, Hamas propaganda zonder na te kijken op hun site dumpt, maar niet direct durven te zeggen dat de dader een moslim extremist is. Natuurlijk wel direct benoemen dat één van de slachtoffers rechtsextremist is, alsof ze suggereren dat hij het wel een beetje aan zichzelf te danken heeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee. Men lijkt zich te storen aan de NOS en allerlei media die de term extreem rechts gebruiken voor Stürzenberger. Maar dat is gewoon voor die persoon een terechte benaming.
Ik vind dat je mensen fouten uit hun verleden niet moet blijven nadragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben blij dat ik onvriendelijk mag zijn tegenover een potenrammer.
Nou als dat zo moet, laat maar zitten danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen fouten uit hun verleden niet moet blijven nadragen.
Voorzover ik weet is Harvest wat dat betreft veranderd en heeft daar spijt van. Dan moet je er niet op blijven terugkomen en het blijven nadragen.
Idem dat gezeik tegen Starhopper als ex Putinfan.
Wees blij dat mensen veranderen.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:28 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Iedereen waar ik het niet mee eens ben is extreemrechts![]()
Zie hier, de modus operandi van de linksmensch
Starhopper is in mindere mate een schijnheil.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind dat je mensen fouten uit hun verleden niet moet blijven nadragen.
Voorzover ik weet is Harvest wat dat betreft veranderd en heeft daar spijt van. Dan moet je er niet op blijven terugkomen en het blijven nadragen.
Idem dat gezeik tegen Starhopper als ex Putinfan.
Wees blij dat mensen veranderen.
Een linkse potenrammerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben blij dat ik onvriendelijk mag zijn tegenover een potenrammer.
Daarom. Totaal geen schaamte.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar iemand die pleit om alle moslims te deporteren en ze allemaal neer te zetten als terroristen, zoals Stürzenberger heeft gedaan. Die wel.
Dat kan ook omdat het een bekend figuur is?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:31 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Natuurlijk wel direct benoemen dat één van de slachtoffers rechtsextremist is, alsof ze suggereren dat hij het wel een beetje aan zichzelf te danken heeft.
Ach, meid, je mag reageren zoals jij wilt hoor. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik hou trouwens van @:OllieA dus ik reageer niet meer
Anti islam is niet hetzelfde als rechts extremistischquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leef je soms in lala-land? Een jihadist begint met schieten en steken, ze geven niets om je wetten, rechters, agenten en extreemrechtse islamofobe nazi's. De Afghaanse jihadist ging zeer enthousiast die agent neersteken, omdat IS, agenten als represanten van de Duitse staat, voor de lol afslacht en al helemaal als ze een anti-islam-kneusje aan het beschermen zijn, dit is niet de eerste keer, ook in België en Frankrijk hebben ze agenten afgeslacht:quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:21 schreef OllieA het volgende:
Extremiteit kan aan de wet worden getoetst. Eigenrichting hoort hier niet thuis. Vlucht dan maar naar een land waar dat wordt toegestaan.
Waarom quote je maar de helft en laat je belangrijke info weg?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat het een bekend figuur is?
Die moslimextremist kwam vanuit het niets opgedoken.
Achterlijk èn kwaadaardigquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
BullShitBoy is echt zo vermoeiend achterlijk
Weet ik niet. .Ik zie vooral stellingname tegen de politieke islam, iets wat gemeengoed zou moeten zijn. Het is een aantijging in ieder geval als hij zichzelf niet zo noemt, terwijl hij zich niet kan verdedigen. Het is helemaal niet zo vanzelfsprekend om politiek actieven te kwalificeren zoals ze dat zelf niet gedaan hebben en niet zouden doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zat mensen die kritisch zijn op dat geloof en er zelf niets mee te maken willen hebben. Geen probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Anti islam is niet hetzelfde als rechts extremistisch
Geen idee hoe dit een reactie is op mijn post.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Leef je soms in lala-land? Een jihadist begint met schieten en steken, ze geven niets om je wetten, rechters, agenten en extreemrechtse islamofobe nazi's. De Afghaanse jihadist ging zeer enthousiast die agent neersteken, omdat IS, agenten als represanten van de Duitse staat, voor de lol afslacht en al helemaal als ze een anti-islam-kneusje aan het beschermen zijn, dit is niet de eerste keer, ook in België en Frankrijk hebben ze agenten afgeslacht:
https://www.hln.be/binnen(...)-lucile-45~aed92828/
Op 1 april 2024 heb ik correct een aanslag in mei voorspeld:
Triggershott in NWS / IS roept 'lone wolves' op om aanslagen op Joden & Christenen te plegen
Om de twee maanden een aanslag: in Iran, Rusland, Duitsland... op basis hiervan voorspel ik de volgende in juli 2024, misschien in het VK.
Het valt onder zelfbehoud. Niet iedereen zit er op te wachten dat hun kinderen bij een concert worden afgeslacht door onze allahu akbar vrienden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:53 schreef Harvest89 het volgende:
Moslimhaat valt gewoon onder rechtsextremisme.
Dus Stürzenberger heeft misschien wel een punt?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Leef je soms in lala-land? Een jihadist begint met schieten en steken, ze geven niets om je wetten, rechters, agenten en extreemrechtse islamofobe nazi's. De Afghaanse jihadist ging zeer enthousiast die agent neersteken, omdat IS, agenten als represanten van de Duitse staat, voor de lol afslacht en al helemaal als ze een anti-islam-kneusje aan het beschermen zijn, dit is niet de eerste keer, ook in België en Frankrijk hebben ze agenten afgeslacht:
https://www.hln.be/binnen(...)-lucile-45~aed92828/
Op 1 april 2024 heb ik correct een aanslag in mei voorspeld:
Triggershott in NWS / IS roept 'lone wolves' op om aanslagen op Joden & Christenen te plegen
Om de twee maanden een aanslag: in Iran, Rusland, Duitsland... op basis hiervan voorspel ik de volgende in juli 2024, misschien in het VK.
Nee is de schuld van Israël las ik hierbovenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 20:58 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dus Stürzenberger heeft misschien wel een punt?
Ik ben de vriendelijkheid zelve. Grappig genoeg heb ik juist te maken met (verbaal) geweld. Als slachtoffer wel te verstaan. En op zich ben ik best een fijne vent.quote:
Mag ik jou een persoonlijk vraag stellen?quote:
Ik kan me niet herinneren dit gezien te hebben. Althans, ik heb er geen actieve herinnering meer aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:59 schreef Beaurealis het volgende:
Toen jij Theo van Gogh dood op de grond zag liggen, wat voelde je toen?
Maar wat deed het met je?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dit gezien te hebben. Althans, ik heb er geen actieve herinnering meer aan.²
Ik wil de wijsneus niet uithangen maar dan moet ik het me eerst herinneren.quote:
Die Theo van Gogh, dat was pas een fijne ventquote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil de wijsneus niet uithangen maar dan moet ik het me eerst herinneren.
Sorry man! Nu weer ontopic.²
Schuld, schuld. We moeten die semantics-onzin proberen te vermijden. Laten we het er op houden dat ze het op zijn minst triggeren. Ze zijn slecht bezig.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee is de schuld van Israël las ik hierboven
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die Theo van Gogh, dat was pas een fijne vent
Recht voor zijn raap, schijt aan de meningen van anderen en het hart op de tong. Door weinigen gewaardeerd maar ik hou ervan.quote:
Het was bovenal een lompe hork, iemand die graag anderen de maat nam en niet schuwde om de grofste beledigingen daarbij te gebruiken. Een paar flinke trappen onder zijn reet zou hij wel verdiend hebben, maar dit natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kan me in tegenstelling tot BansheeBoy van Gogh wel herinneren.
Vreselijk einde wat die kerel heeft meegemaakt, en triest voor de nabestaanden. Iets wat nooit had moeten gebeuren. Maar een fijne vent was het ook niet. Die man was zwaar irrritant in de omgang met anderen. Kijk zijn programma's eens terug.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:30 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap, schijt aan de meningen van anderen en het hart op de tong. Door weinigen gewaardeerd maar ik hou ervan.
Ohja, en anti islam wat hem het leven heeft gekost.
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als hij nog zou leven en hij bij mij over de vloer zou komen hadden we waarschijnlijk binnen 5 minuten al ruzie.
Ik ken me die vreselijke vent wel herinneren. Ik heb geen Alzheimer. Maar specifiek liggend op de grond? Neen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het was bovenal een lompe hork, iemand die graag anderen de maat nam en niet schuwde om de grofste beledigingen daarbij te gebruiken. Een paar flinke trappen onder zijn reet zou hij wel verdiend hebben, maar dit natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken me die vreselijke vent wel herinneren. Ik heb geen Alzheimer. Maar specifiek liggend op de grond? Neen.
Neen.²
ahh vreselijk.. de islam in het westen zal ik nooit accepteren!quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:08 schreef FvanS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, 2004, gedaan door een moslimterrorist, we zijn 20 jaar later nog veel verder afgezakt.
Fijn hé, constant dit soort volk verdedigen.
No offence, maar je hebt een warrige manier van typen. Ik zie het voor me zoals Guust Flater met een stuiterbal probeert te tennissen in zijn kantoortje. Alles raken, veel slopen, maar geen punten scoren.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mag zijn, en ik ben absoluut geen NOS fan, maar ik verwacht juist dat deze nieuwsbron niet als een Jan Boerenlul reageert zoals ze overigens wel deden op 17 oktober, met hun "Oorlogsmisdaad, Israël bombardeert ziekenhuis"na 2,5 minuut op basis van Hamas propaganda, terwijl het godverdomme een afzwaaier was van PIJ.
Wel een schuimbekkende meute gekken op de been. Pure volksmennerij, juist dat is iets waar de NPO zich ver van moet houden om legitiem te blijven, dus dat ze niet meteen conclusies aan een voorval verbinden, terwijl elke achterlijke Jan boernelul, met uitzondering van BSB, snapt hoe de vork in het riet steekt.
edit: ergens raakte ik de draad kwijt.. bekijk het maar... grgr
We zitten al op het punt van no return. Acceptatie of niet, het staat te gebeuren. Sterker: het IS aan het gebeuren.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ahh vreselijk.. de islam in het westen zal ik nooit accepteren!
i know..het is te laat. werk op schiphol bijna geen nederlander meer te zienquote:Op woensdag 5 juni 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten al op het punt van no return. Acceptatie of niet, het staat te gebeuren. Sterker: het IS aan het gebeuren.²
Komt vanzelf een keer een burgeroorlog, moeten we het maar mee doen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zitten al op het punt van no return. Acceptatie of niet, het staat te gebeuren. Sterker: het IS aan het gebeuren.²
ijdele hoopquote:Op woensdag 5 juni 2024 00:23 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
We kunnen de islam er nog uitwerken maar dan moeten we snel zijn. Kwart van de stemmen op de PVV. Ik hoop dat de mensen in dorpjes die er nog geen last van hebben op tijd wakker worden. Benieuwd naar de uitslag van de komende verkiezingen.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 35 ben en ziek, en geen kinderen heb. Het wordt verneukt door links, die willen er alleen maar meer en meer. het tij zal ooit eens keren, maar ik verwacht dat ik er dan niet meer ben.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
waar de moslims komen is het gedaan met de vrijheid en respect
je bent jong en hoop dat je beter mag worden, en dat het weer een vredig europa mag worden. en dat zij weer naar hun habitat gaanquote:Op woensdag 5 juni 2024 00:27 schreef FvanS het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik 35 ben en ziek, en geen kinderen heb. Het wordt verneukt door links, die willen er alleen maar meer en meer. het tij zal ooit eens keren, maar ik verwacht dat ik er dan niet meer ben.
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan het hopen, maar je moet niet tegen jezelf liegen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:23 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
We kunnen de islam er nog uitwerken maar dan moeten we snel zijn. Kwart van de stemmen op de PVV. Ik hoop dat de mensen in dorpjes die er nog geen last van hebben op tijd wakker worden. Benieuwd naar de uitslag van de komende verkiezingen.
Wennen aan aanslagen? Je kunt het proberen te stoppen, maar zoals we de afgelopen decennia hebben gezien kunnen alle westerse veiligheidsdiensten bij elkaar het niet volledig voorkomen. War on terror is gewonnen door de terroristen.quote:
mooi?quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan het hopen, maar je moet niet tegen jezelf liegen.
En het mooie is dat de laatste generatie geloviger en praktiserender is dan hun (groot)ouders.²
omdat de westerse wereld dit niet kent en een andere mindset heeftquote:Op woensdag 5 juni 2024 00:35 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Wennen aan aanslagen? Je kunt het proberen te stoppen, maar zoals we de afgelopen decennia hebben gezien kunnen alle westerse veiligheidsdiensten bij elkaar het niet volledig voorkomen. War on terror is gewonnen door de terroristen.
We gaan het zien. Moge de beste winnenquote:Op woensdag 5 juni 2024 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan het hopen, maar je moet niet tegen jezelf liegen.
En het mooie is dat de laatste generatie geloviger en praktiserender is dan hun (groot)ouders.²
De moslims hebben veel slachtoffers gemaakt, maar om nou te zeggen dat ze gewonnen hebben? Daar hebben ze niet eens de middelen voor. Kijk hoe ze elke keer faalden toen ze Israel aanvielen. Zelfs met meerdere landen tegelijk lukte het nietquote:Op woensdag 5 juni 2024 00:35 schreef Triggershott het volgende:
War on terror is gewonnen door de terroristen.
ik denk maar zo....de harde schreeuwers pro palestina enz. die hoor je,maar de weldenkende laten uiteindelijk van zich horen!quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:38 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
We gaan het zien. Moge de beste winnen
[..]
De moslims hebben veel slachtoffers gemaakt, maar om nou te zeggen dat ze gewonnen hebben? Daar hebben ze niet eens de middelen voor. Kijk hoe ze elke keer faalden toen ze Israel aanvielen. Zelfs met meerdere landen tegelijk lukte het niet
Ik ben wel benieuwd naar waar je de grens trekt. Er zijn, eerlijk gezegd, zat moslims die wel gewoon mee doen met de samenleving.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:23 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, maar waarom horen we daar zo weinig van? Waarom gaan die mensen de straat niet op wanneer één van hun broeders alweer een terreuraanslag pleegt? Waar is hun binding met Nederland? Ik vind dat we dat best mogen verwachten van de 'redelijke' moslims. Maar ik vermoed dat het er niet zoveel zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2024 01:09 schreef Red_85 het volgende:
Er zijn, eerlijk gezegd, zat moslims die wel gewoon mee doen met de samenleving.
Kuch. Ahum.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Het SCP komt tot vergelijkbare conclusies. Onder Marokkanen daalt het wekelijkse moskeebezoek van 42 procent (1e generatie) naar 28 procent (2e generatie); neemt vijf keer per dag bidden af van 85 procent naar 67 procent, en verschuift het percentage Marokkaanse moslima’s dat een hoofddoek draagt van 89 procent naar 59 procent. Bij Turken valt eenzelfde seculariserende tendens waar te nemen bij vergelijking van de eerste en tweede generatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van de dag: smurfensnot
nee lang niet alle,maar uiteindelijk en als je door blijft vragen blijven er weinig over!! en eerlijk gezegd denk ik dat er geen een overblijft omdat dat geloof er met de moedermelk is ingegaan. dat er bijna geen een openstaat voor een vredige westerse wereldquote:Op woensdag 5 juni 2024 01:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar waar je de grens trekt. Er zijn, eerlijk gezegd, zat moslims die wel gewoon mee doen met de samenleving.
Moeten die ook weg?
Voor mij trek ik de grens bij alles wat islam boven de samenleving zet en het spul wat hier absoluut niet komt om te werken of mee te doen. De takiyya leugenaars en fijnzers die hier heen komen vanwege thuis niet veilig maar in de vakantie wel terug gaan. De criminelen en aso overlastgevers.
Dat zijn er een hoop, maar lang niet alle.
top nu nederland!,maar hoezo onveilige landen? ja voor ons,maar voor hun thuislanden... ohhh onveilig omdat ze gestraft worden voor diefstal enzo... tsja dan beter in westerse landen voor hun dan zijn de straffen een lachertjequote:
Voor Mohammed de nepvluchteling zijn het geen onveilige landen inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2024 01:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
top nu nederland!,maar hoezo onveilige landen? ja voor ons,maar voor hun thuislanden... ohhh onveilig omdat ze gestraft worden voor diefstal enzo... tsja dan beter in westerse landen voor hun dan zijn de straffen een lachertje
Weet je. Ik geloof er geen flikker van. Werkelijk niks.quote:
Ja, eens hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2024 01:15 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Die zijn er zeker, maar waarom horen we daar zo weinig van? Waarom gaan die mensen de straat niet op wanneer één van hun broeders alweer een terreuraanslag pleegt? Waar is hun binding met Nederland? Ik vind dat we dat best mogen verwachten van de 'redelijke' moslims. Maar ik vermoed dat het er niet zoveel zijn.
Ben benieuwd, noem eens een voorbeeld van "Extremisme naar goede zaken" en dan ook, wat dit van doen heeft met een religieuze gek op global Intifada die alles overhoop wil steken wat voor zijn mes komt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 06:39 schreef Chadi het volgende:
Zelfs als het extremisme is naar goede zaken.
Daar kon je op wachten. Gevoelens van nationalisme waren in Duitsland na WO2 nagenoeg niet langer aanwezig, maar na een opeenstapeling van dit soort aanslagen begint dat toch weer te sluimeren. Ik heb het gevoel dat Duitsland nog een paar aanslagen verwijderd is van massale volkswoede, en dan zijn de rapen gaar.quote:
Voor de meutes die het niet snappen: Met "Islamismus" wordt niet de "Islam" bedoeld, maar een extremistische stroming binnen de Islam. Volgens mij waren vrijwel alle partijen het er al heel lang over eens dat voor moslimextremisten geen plaats is in Duitsland.quote:
Het is ook heel irritant dat sommige mensen gewoon wegkijken, als er weer iemand wordt vermoord. Dat vind ik waarschijnlijk nog het ergste. Ik vermoed wel meer mensen met mij.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten. Gevoelens van nationalisme waren in Duitsland na WO2 nagenoeg niet langer aanwezig, maar na een opeenstapeling van dit soort aanslagen begint dat toch weer te sluimeren. Ik heb het gevoel dat Duitsland nog een paar aanslagen verwijderd is van massale volkswoede, en dan zijn de rapen gaar.
Ze zijn onderling ook verdeeld tot op het bot, en toch ook niet de sharpest tools in the shed vaak.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:38 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
We gaan het zien. Moge de beste winnen
[..]
De moslims hebben veel slachtoffers gemaakt, maar om nou te zeggen dat ze gewonnen hebben? Daar hebben ze niet eens de middelen voor. Kijk hoe ze elke keer faalden toen ze Israel aanvielen. Zelfs met meerdere landen tegelijk lukte het niet
Dat niet alleen he? Rondlopen met IS-vlaggen, verboden terroristische vlaggen. Aanhangers van een fout regime die hier de boel uitvechten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:24 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ze stonden gebak uit te delen, reden hier toeterend door de straten. (11 september 2001 stonden ze in de hofpleinvijver te dansen en te gillen
ik woon hier he
Ach 'je draaft door man'.quote:Op woensdag 5 juni 2024 08:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dat niet alleen he? Rondlopen met IS-vlaggen, verboden terroristische vlaggen. Aanhangers van een fout regime die hier de boel uitvechten.
Het wordt allemaal toegestaan en lieden uit het verleden waarschuwden ons al maar werden neergezet als racistisch, facist, xenofoob.....
Weer in Mannheim idd:quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:46 schreef Haags het volgende:
Er is er weer eentje in zijn flikker gestoken vanmorgen.
quote:In de Duitse stad Mannheim is dinsdagavond een lokale politicus van de partij Alternative für Deutschland (AfD) gewond geraakt na een steekpartij. De politie heeft een verdachte aangehouden.
Vrijdag vond in Mannheim ook al een steekpartij plaats. Een man stak toen in op demonstranten van een anti-Islamorganisatie. Een politieagent kwam bij die aanval om het leven.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:51 schreef Kuhn het volgende:
De politie van Mannheim heeft pas 's ochtends officieel bevestigd dat er een politieoperatie was, maar wil hen 's ochtends informeren. Volgens de districtsvereniging van de AfD vond het incident plaats in de buurt van het marktplein. De AfD-kandidaat had een posterripper op heterdaad betrapt.
Toen hij de persoon confronteerde, werd hij door de persoon aangevallen en gewond met een mes. De AfD-politicus ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar heeft alleen bezuinigingen opgelopen. De AfD sprak van een aanslag door links-extremisten – de informatie kon nog niet officieel worden bevestigd. "We zijn geschokt en verbijsterd", zei AfD-staatsvoorzitter Markus Frohnmaier.
hopelijk zijn de bezuinigingen niet al te ernstig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:51 schreef Kuhn het volgende:
De politie van Mannheim heeft pas 's ochtends officieel bevestigd dat er een politieoperatie was, maar wil hen 's ochtends informeren. Volgens de districtsvereniging van de AfD vond het incident plaats in de buurt van het marktplein. De AfD-kandidaat had een posterripper op heterdaad betrapt.
Toen hij de persoon confronteerde, werd hij door de persoon aangevallen en gewond met een mes. De AfD-politicus ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar heeft alleen bezuinigingen opgelopen. De AfD sprak van een aanslag door links-extremisten – de informatie kon nog niet officieel worden bevestigd. "We zijn geschokt en verbijsterd", zei AfD-staatsvoorzitter Markus Frohnmaier.
En de rest van de mensen dan? De niet politici? Moeten die maar capituleren en hun hoofd omlaag houden, bukken voor het groeiend radicalisme in Europa? Beveiligen van politici is symptoombestrijding, het probleem dient opgelost te worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien moet Duitsland even wat investeren in bescherming en beveiliging van bepaalde politici nu.
Dat is meteen een uiterste, er zit heel veel speelruimte tussen negeren en zulke drastische maatregelen, beiden zijn uitersten.quote:
Moslims zijn intolerant tegen onze Westerse waarden, maar als wij dat tegen die van hen zijn krijg je letterlijk een mes in je rug.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:53 schreef Poefbank het volgende:
Wat ik altijd zo mooi vind aan de islamitische cultuur is het hoge gehalte aan tolerantie. Je mag zijn zoals je wilt zijn. Je mag je uitspreken over alles en iedereen. En dat niet alleen, in islamitische landen klotst het geld ook altijd tegen de plinten. Altijd in ontwikkeling en nooit blijven hangen in het verleden. Staat er iets in de Koran wat niet meer in deze tijd past? Geen probleem, het wordt besproken en daar waar nodig aangepast.
Je merkt natuurlijk wel dat je zo'n cultuur direct binnen moet laten omdat het ons allen alleen maar goeds zal brengen. Laten we hopen dat al onze dochters met een moslim zal trouwen want dan weet je dat het goed zal gaan met haar. Laten we hopen dat onze zonen, homo of niet, ook met een moslim zal trouwen. Dan weet je dat je het goed hebt gedaan.
Moslimextremisten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Moslims zijn intolerant tegen onze Westerse waarden,
Zowel links als rechts loopt gevaar. De polarisatie lijkt toe te nemen in Duitsland.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien moet Duitsland even wat investeren in bescherming en beveiliging van bepaalde politici nu.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 01:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Kuch. Ahum.
[..]Er is nog nooit zoveel jeugd in de moskee geweest als nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga naar een random moskee en vraag het na.
²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Consternatie op Duitse school: ‘Scholieren leggen sharia op, meisjes achteraan in klas en bekeringen tot islam’quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is nog nooit zoveel jeugd in de moskee geweest als nu.Ga naar een random moskee en vraag het na.
²
Schijnheiligen, net zoals die in een kerk zitten...quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is nog nooit zoveel jeugd in de moskee geweest als nu.Ga naar een random moskee en vraag het na.
²
Ik beoordeel enkel wat ik zie. Jij kunt blijkbaar alle handelingen volgen en in hun harten kijken?quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:44 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Schijnheiligen, net zoals die in een kerk zitten...
Nou, mijn main argument is dat we niet op de zaken vooruit moeten lopen. Nu hebben veel mensen sowieso al een mening/vooroordeel en gebruiken dit soort voorvallen om dit te funderen. Terwijl we eerst op de feiten moeten wachten. Ik denk dat niemand hier, inclusief ondergetekende, weet hoe belijdend de gekke Afghaan daadwerkelijk was.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
De hypocrisie. En dan users als BSB (die neem ik aan toch diep van binnen vrij Westers is om überhaupt hier te actief te zijn) die de problemen maar blijven ontkennen...
Behalve als je het via één of andere rare kronkel aan Israël kunt linken, dan bij je de eerste die je conclusie trekt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, mijn main argument is dat we niet op de zaken vooruit moeten lopen. Nu hebben veel mensen sowieso al een mening/vooroordeel en gebruiken dit soort voorvallen om dit te funderen. Terwijl we eerst op de feiten moeten wachten. Ik denk dat niemand hier, inclusief ondergetekende, weet hoe belijdend de gekke Afghaan daadwerkelijk was.²
quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beoordeel enkel wat ik zie. Jij kunt blijkbaar alle handelingen volgen en in hun harten kijken?²
Nee joh, ik veroordeel het ondubbelzinnig. Maar de dader in kwestie heeft meer petten op dan die van de Islam. Om het meteen aan de islam te linken dan wil je wel erg graag. Want de dader is naast Moslim zoveel meer. Hij is mens, hij is man, hij is jongvolwassen etc. etc.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Jij doet niks anders dan wegkijken als een moslim zich overduidelijk weer eens misdraagt.
In elk geval tot gisteren geloofde jij niet dat die eerste mesaanvaller een Islamitisch motief had. Geen idee of je dat nu wel wil toegeven.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, ik veroordeel het ondubbelzinnig. Maar de dader in kwestie heeft meer petten op dan die van de Islam. Om het meteen aan de islam te linken dan wil je wel erg graag. Want de dader is naast Moslim zoveel meer. Hij is mens, hij is man, hij is jongvolwassen etc. etc.²
Semantics. Hij kan het wel zeggen, hoef ik het nog niet aan te nemen. Zou een mooie wereld worden waarin we de woorden van een overduidelijke gek voor vol aannemen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In elk geval tot gisteren geloofde jij niet dat die eerste mesaanvaller een Islamitisch motief had. Geen idee of je dat nu wel wil toegeven.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee joh, ik veroordeel het ondubbelzinnig. Maar de dader in kwestie heeft meer petten op dan die van de Islam. Om het meteen aan de islam te linken dan wil je wel erg graag. Want de dader is naast Moslim zoveel meer. Hij is mens, hij is man, hij is jongvolwassen etc. etc.²
Hoe is dat een oplossing? Puur een noodgreep dat, en een signaal dat de idioterie slaagt in zijn islamistische evangeliequote:Op woensdag 5 juni 2024 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is dat een oplossing? Puur een noodgreep dat, en een signaal dat de idioterie slaagt in zijn islamistische evangelie
Het had ook kunnen helpen dat vrij snel bekend was dat de aanslagpleger een Afghaanse immigrant was die geradicaliseerd was en zijn beoogde doelwit een Islam-kritische politicus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Semantics. Hij kan het wel zeggen, hoef ik het nog niet aan te nemen. Zou een mooie wereld worden waarin we de woorden van een overduidelijke gek voor vol aannemen.²
Hij was getriggerd door Israël dus heel logisch dat hij het mes oppakte en in wat mensen planttequote:Op woensdag 5 juni 2024 11:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het had ook kunnen helpen dat vrij snel bekend was dat de aanslagpleger een Afghaanse immigrant was die geradicaliseerd was en zijn beoogde doelwit een Islam-kritische politicus.
Maar he, misschien was die beste man wel woedend dat Sturzenberger een verkeerde kleur shirt aan had ofzo. En dat hij dan ook geen fan was van de politiekleuren. Weten wij veel.
Wat jij zegt moet je zelf weten. Maar dat smiley dingetje achteraan vind ik niet passen. Gaat wel over een moord en gewonde hier.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij was getriggerd door Israël dus heel logisch dat hij het mes oppakte en in wat mensen plantte
Hahahaha grappenmakerquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat jij zegt moet je zelf weten. Maar dat smiley dingetje achteraan vind ik niet passen. Gaat wel over een moord en gewonde hier.²
Ik zeg toch niks over dat er dan verder niks gedaan moet worden?quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe is dat een oplossing? Puur een noodgreep dat, en een signaal dat de idioterie slaagt in zijn islamistische evangelie
Het zou eigelijk niet eens nodig moeten zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks over dat er dan verder niks gedaan moet worden?
Maar beveiliging zou in mijn ogen wel even een prioriteit moeten zijn.
Betere promotie dan dit kunnen ze niet krijgen. Hier kan geen flyer tegenop.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zullen nu in Duitsland ongetwijfeld meerdere (rechtse) politici zijn die bij verkiezingen niet meer durven te flyeren of promoten.
Dat is ook het probleem.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is nog nooit zoveel jeugd in de moskee geweest als nu.²
Eerder de oplossing. Een praktiserende moslim zal niet stelen, aanslagen plegen. meisjes lastigvallen, drugsgebruiken, drugs dealen etc.quote:
Steken ze ook geen agenten in de nek?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerder de oplossing. Een praktiserende moslim zal niet stelen, aanslagen plegen. meisjes lastigvallen, drugsgebruiken, drugs dealen etc.
Is een oplossing joh.²
Die vallen onder de noemer gek totdat anders is bewezen. En eigenlijk zelfs daarna.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:02 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Steken ze ook geen agenten in de nek?
Maar wel geweld tegen andersdenkenden?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerder de oplossing. Een praktiserende moslim zal niet stelen, aanslagen plegen. meisjes lastigvallen, drugsgebruiken, drugs dealen etc.
Is een oplossing joh.²
Waarom dan de mekkawijzer in de politiecellen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is een oplossing joh.²
Dan zou je eens moeten beginnen met een verbod op salafisme, want de voedingsbodem voor extremisme begint daar. Sluiting van alle salafistische gebedshuizen en het daarbij behorende islamitisch onderwijs, want het haatzaadje begint men er daar al vroeg in te planten. Dat soort sektes wil je niet binnen je grenzen hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2024 07:51 schreef recursief het volgende:
[..]
Voor de meutes die het niet snappen: Met "Islamismus" wordt niet de "Islam" bedoeld, maar een extremistische stroming binnen de Islam. Volgens mij waren vrijwel alle partijen het er al heel lang over eens dat voor moslimextremisten geen plaats is in Duitsland.
Dan kan je de democratie ook wel meteen afschaffen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:56 schreef Toine51 het volgende:
Op de Witte Onderbroek las ik een reactie van een dorpsgek die vond dat die neergestoken agent en man voorkomen had kunnen worden als die "rechtsextremist" zijn mond gesnoerd was.....
Die plegen die aanslag ook uit de naam van Allah.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar wel geweld tegen andersdenkenden?
En ach…ook onder gelovigen heb je rotte appels hoor. Het is niet dat als je gelooft dat je dan een eenheid bent van goedheid, en geen enkel individu rottigheid uithaalt.
Trouwens. Genoeg praktiserende moslims die aanslagen hebben gepleegd. De aanslagplegers van 9/11 hebben nog op een matje richting Mekka gelegen een paar uur voor hun daad.
Ik zei dat omdat GS/die tweet suggereert dat linkse partijen in Duitsland een ommezwaai maken en zich opeens tegen de islam keren. Dat is niet zo. Hier wordt specifiek gesproken over het Islamisme, een hele fundamentalistische stroming binnen de islam. En links en rechts zijn het er al heel lang over eens dat dat soort moslimextremisme bestreden dient te worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten beginnen met een verbod op salafisme, want de voedingsbodem voor extremisme begint daar. Sluiting van alle salafistische gebedshuizen en het daarbij behorende islamitisch onderwijs, want het haatzaadje begint men er daar al vroeg in te planten. Dat soort sektes wil je niet binnen je grenzen hebben.
Maar hoe zou je dat dan kunnen bestrijden?quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zei dat omdat GS/die tweet suggereert dat linkse partijen in Duitsland een ommezwaai maken en zich opeens tegen de islam keren. Dat is niet zo. Hier wordt specifiek gesproken over het Islamisme, een hele fundamentalistische stroming binnen de islam. En links en rechts zijn het er al heel lang over eens dat dat soort moslimextremisme bestreden dient te worden.
Dat vraag je aan mij? Ik ben geen terreur-/misdaadbestrijder.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar hoe zou je dat dan kunnen bestrijden?
Nou okee, ik vroeg het mezelf eigenlijk hardop af, want dat lijkt me heel moeilijk als die mensen gewoon tussen de "gewone" burgers verstopt zitten. Net zoals deze man. Die iedereen gewoon aardig vond, voordat hij die aanslag pleegde.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:29 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij? Ik ben geen terreur-/misdaadbestrijder.
Dat is ook met veel andere dreigingen zo. Een rechtsextremist met gewelddadige plannen zoals Breivik herken je ook niet tussen "gewone" burgers. Daarom is het goed dat er specialisten zijn die zich bezighouden met het signaleren en bestrijden van dit soort dreigingen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou okee, ik vroeg het mezelf eigenlijk hardop af, want dat lijkt me heel moeilijk als die mensen gewoon tussen de "gewone" burgers verstopt zitten. Net zoals deze man. Die iedereen gewoon aardig vond, voordat hij die aanslag pleegde.
Politici van Die Grünen worden het vaakst aangevallen:quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zullen nu in Duitsland ongetwijfeld meerdere (rechtse) politici zijn die bij verkiezingen niet meer durven te flyeren of promoten.
Die zou je moeten beveiligen. Alleen lijkt het wel alsof iedere politici in Duitsland een potentieel doelwit is en die kan je niet allemaal beveiligen.
Misschien ook eens iets doen aan de oorzaken.
Matthias Ecke van de SPD was dit jaar twee keer slachtoffer. In februari z'n huis in de fik:quote:Overall, verbal and physical attacks on politicians in Germany have more than doubled since 2019, according to government data.
The party that has come off the worst is the Greens, the junior partner in Chancellor Olaf Scholz's coalition. Its members reported 1,219 incidents last year, up sevenfold from 2019.
Second on that count is the resurgent far-right Alternative for Germany (AfD) party with 478 incidents, then Scholz's SPD on 420.
En begin mei in elkaar geslagen toen hij posters ophing:quote:Attackers set his house on fire after he organised a protest against extremism in February.
De groenen hadden hun leden vorige maand reeds gewaarschuwd om niet tussen te komen wanneer iemand hun posters beschadigt:quote:The black-clad attackers beat up Matthias Ecke so badly as he put up posters in Dresden that he needed surgery.
The gang that assaulted him, damaging his cheekbone and eye socket, had earlier attacked a Greens campaigner who was also putting up posters.
"It reminded me of the stormtroopers of the 1930s," said Anne-Katrin Haubold, a second Greens campaigner who witnessed the attack, referring to the original paramilitary wing of the Nazis.
Some said they were avoiding publicizing campaign events ahead of time and had stopped branding their vehicles to avoid being targeted.
"It's not good because our party members feel insecure if we tell them we now need a police protection in order to do political rallies," said German Green MEP Michael Bloss.
[..]
https://www.reuters.com/w(...)violence-2024-05-10/quote:"We say we have to have at least three people manning information stands," said Luis Schaefer, head of the Greens in the eastern town of Gera.
"And if you see someone damaging posters, then don’t put yourself at risk trying to save them."
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ik kan me in tegenstelling tot BansheeBoy van Gogh wel herinneren.
Vreselijk einde wat die kerel heeft meegemaakt, en triest voor de nabestaanden. Iets wat nooit had moeten gebeuren. Maar een fijne vent was het ook niet. Die man was zwaar irrritant in de omgang met anderen. Kijk zijn programma's eens terug.
Die Gruenen zijn 180 graden gedraaid. Die hebben de strijd tegen de radicale Islamitische immigrant nu ook als speerpunt en zullen minder snel het doelwit van boze rechtse Duitsers worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:31 schreef crystal_meth het volgende:
Politici van Die Grünen worden het vaakst aangevallen:
Misschien wordt het tijd om het probleem bij de wortel aan te pakken, en op te houden met symptoombestrijding.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Laten we het hopen, dan zouden afgelopen gebeurtenissen in ieder geval zinvol zijn geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:03 schreef recursief het volgende:
De polarisatie lijkt toe te nemen in Duitsland.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat jij zegt moet je zelf weten. Maar dat smiley dingetje achteraan vind ik niet passen. Gaat wel over een moord en gewonde hier.²
quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
We zitten al op het punt van no return. Acceptatie of niet, het staat te gebeuren. Sterker: het IS aan het gebeuren.![]()
Wat bedoel je precies? Ik kan me niet voorstellen dat je blij bent met nog meer polarisatie.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:45 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan zouden afgelopen gebeurtenissen in ieder geval zinvol zijn geweest.
Voor als ze berouw plegen en tonen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Waarom dan de mekkawijzer in de politiecellen?
Zou al schelen als men niet iedereen met valide en onderbouwde kritiek op islamisme en de aartsconservatieve, vrouw-, homo,- en andersdenkende-onvriendelijke tendens binnen een te groot deel van de behoudende islam wegzet als extreem-rechtse racist.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik kan me niet voorstellen dat je blij bent met nog meer polarisatie.
Goh wat een open deuren trapt hij daar open. Het is al 25 jaar duidelijk dat de conservatieve islam een bedreiging is. Beetje traag van begrip sommige mensen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die Gruenen zijn 180 graden gedraaid. Die hebben de strijd tegen de radicale Islamitische immigrant nu ook als speerpunt en zullen minder snel het doelwit van boze rechtse Duitsers worden.
[ x ]
Beter laat dan nooit, zeker voor een partij als Die Gruenen. Ik zie bij ons Jesse Klaver dergelijke uitspraken echt nog niet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:17 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Goh wat een open deuren trapt hij daar open. Het is al 25 jaar duidelijk dat de conservatieve islam een bedreiging is. Beetje traag van begrip sommige mensen.
Zoals het ook zou schelen als niet iedere moslim als extremist en potentieel terrorist wordt weggezet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou al schelen als men niet iedereen met valide en onderbouwde kritiek op islamisme en de aartsconservatieve, vrouw-, homo,- en andersdenkende-onvriendelijke tendens binnen een te groot deel van de behoudende islam wegzet als extreem-rechtse racist.
Waarom en waarin zou dat schelen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:23 schreef recursief het volgende:
[..]
Zoals het ook zou schelen als niet iedere moslim als extremist en potentieel terrorist wordt weggezet.
Dat is een beetje de schijn die door GS gewekt wordt. Die draai die Duits links zou hebben gemaakt is geen draai. Ze spreken zich uit tegen de fundamentalistische/extremistische islam en dat is echt nooit anders geweest, behalve dat het nu wellicht wel vocaler gebeurt dan voorheen maar zelfs dat weet ik niet zeker.
Als links de draai zou hebben gemaakt die GS suggereert zouden ze zich nu tegen de islam in het algemeen keren. Maar die generalisatie is andere partijen nog steeds voorbehouden.
Niet elke moslim is een islamist. Toch wordt door bepaalde figuren wel gedaan alsof dat zo is. En door GS wordt bovendien gedaan alsof de Duitse linkse partijen tot vandaag altijd islamisten omarmd hebben. En dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom en waarin zou dat schelen?
Want er worden toch met enige regelmaat mensen bedreigd, belaagd, verwond en gedood vanuit de Islamistische hoeken en gaten.
Ze hebben het uberhaupt bekritiseren ervan vakkundig gesmoord, en daar is hier GroenLinks nog altijd een ster in.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet elke moslim is een islamist. Toch wordt door bepaalde figuren wel gedaan alsof dat zo is. En door GS wordt bovendien gedaan alsof de Duitse linkse partijen tot vandaag altijd islamisten omarmd hebben. En dat is gewoon niet waar.
Dit dus... en check vooral waar het geld vandaan komt om die haat te financieren.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten beginnen met een verbod op salafisme, want de voedingsbodem voor extremisme begint daar. Sluiting van alle salafistische gebedshuizen en het daarbij behorende islamitisch onderwijs, want het haatzaadje begint men er daar al vroeg in te planten. Dat soort sektes wil je niet binnen je grenzen hebben.
Alsof die vrouw wist dat het Dekker was...quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Laatst nog vrijspraak voor vrouw die Sander D. van zijn fiets aftrapte/afduwde/aftrok.
Sander D. brak bij de val op 7 juni 2022 zijn bekken, schouderblad, sleutelbeen en liep een zware hersenschudding op. Hij had vijftien breuken welgeteld.
Wat is dat toch met die mensen die zo tekeer gaan tegen politici?
Misschien in de toekomst wat meer duidelijkheid over deze zaak.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Alsof die vrouw wist dat het Dekker was...
Nee hoor, ze is vrijgesproken dus zaak gesloten...quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst wat meer duidelijkheid over deze zaak.
ook al schijnt het achteraf totaal anders te zijn, dan alsnog vrijspraak, geen gevolgen voor haar?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is vrijgesproken dus zaak gesloten...
Nee. Ne bis in idem.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ook al schijnt het achteraf totaal anders te zijn, dan alsnog vrijspraak, geen gevolgen voor haar?
Je ijlt er weer op los. Puur salafisme wijst dit juist af.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit dus... en check vooral waar het geld vandaan komt om die haat te financieren.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ijlt er weer op los. Puur salafisme wijst dit juist af.
https://www.an-nasieha.nl/media/video/islaam-tegen-terrorisme/
Als je te graag wilt worden je analyses troebel beste vent. Ik mag er zijn.²
Halsema (2009): Halsema stoort zich aan de hoofddoekquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze hebben het uberhaupt bekritiseren ervan vakkundig gesmoord, en daar is hier GroenLinks nog altijd een ster in.
Wat jammer dat de achterban wat minder kritisch is.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Halsema (2009): Halsema stoort zich aan de hoofddoek
Halsema heeft overigens vaker kritiek geuit op de fundamentalistische islam. Zo heeft ze gesteld dat er geen plek in Nederland is voor de orthodoxe islam omdat die strijdig handelt met westerse vrijheden als de vrijheid van godsdienst (in "Het hoofd koel, het hart warm").
Binnen en vanuit GL is door meerdere GL-ers gestreden tegen orthodox islamitische organisaties, o.a. door Niels van den Berge als lid van de "Commissie parlementaire ondervraging ongewenste beïnvloeding uit onvrije landen" waar het ging over financiering van Nederlandse Moskeeën, en hij zijn pijlen scherp richtte op o.a. de Moslimbroederschap.
Dat betwijfel ik. Populistisch rechts wil dat graag doen geloven maar onder de GL-stemmers die ik ken, en ik kom veel in Nijmegen dus ik ken er een hoop, weet ik er niet een die niet kritisch is. Integendeel, het zijn in doorsnee solidaire liberalen, met veel oog voor hun omgeving, maar ook met een scherpe antenne voor alles dat een bedreiging voor de liberale vrijheden kan vormen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat jammer dat de achterban wat minder kritisch is.
Dat alle PVV'ers dan weer extreem-rechtse racisten zijn is dan weer een zuivere waarheid?quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Populistisch rechts wil dat graag doen geloven maar onder de GL-stemmers die ik ken, en ik kom veel in Nijmegen dus ik ken er een hoop, weet ik er niet een die niet kritisch is. Integendeel, het zijn in doorsnee solidaire liberalen, met veel oog voor hun omgeving, maar ook met een scherpe antenne voor alles dat een bedreiging voor de liberale vrijheden kan vormen.
Het beeld dat GroenLinksers kritiekloos alle niet westerse immigranten omarmen is zorgvuldig gecultiveerd door populistisch rechtse GroenLinkshaters, maar is ook onterecht en onjuist.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat alle PVV'ers dan weer extreem-rechtse racisten zijn is dan weer een zuivere waarheid?
Vals dilemma of argumentum ad absurdum. Jij haalt echte alle achterhaalde debattrucs uit de kast he?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat alle PVV'ers dan weer extreem-rechtse racisten zijn is dan weer een zuivere waarheid?
Oh lieve schat... lees je eigen tenenkrommende Israël-analogieën nog eens terug...quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vals dilemma of argumentum ad absurdum. Jij haalt echte alle achterhaalde debattrucs uit de kast he?²
Jij niet, maar wel een tendens die in behoorlijk wat 'linkse' kringen heerst. Dat er eveneens nu ineens over polarisatie als probleem gesproken wordt is ook bizar; want die polarisatie is er al decennia, en heeft wellicht diens hoogtepunt gekend met Fortuyn.quote:
Omdat die opmerking dat er sprake zou zijn van een 'zorgvuldig gecultiveerde Groenlinkshaat', afkomstig van rechts, nogal overdreven is.quote:
Let op he, niet (generaliserend) van "rechts" maar van "populistisch rechtse GroenLinkshaters".quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat die opmerking dat er sprake zou zijn van een 'zorgvuldig gecultiveerde Groenlinkshaat', afkomstig van rechts, nogal overdreven is.
GroenLinks “Islamofobie en vreemdelingenhaat, maar met windmolens”quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Halsema (2009): Halsema stoort zich aan de hoofddoek
Halsema heeft overigens vaker kritiek geuit op de fundamentalistische islam. Zo heeft ze gesteld dat er geen plek in Nederland is voor de orthodoxe islam omdat die strijdig handelt met westerse vrijheden als de vrijheid van godsdienst (in "Het hoofd koel, het hart warm").
Binnen en vanuit GL is door meerdere GL-ers gestreden tegen orthodox islamitische organisaties, o.a. door Niels van den Berge als lid van de "Commissie parlementaire ondervraging ongewenste beïnvloeding uit onvrije landen" waar het ging over financiering van Nederlandse Moskeeën, en hij zijn pijlen scherp richtte op o.a. de Moslimbroederschap.
Ik weet vooral wat jij allemaal schrijft, en dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:21 schreef Triggershott het volgende:
[..]
GroenLinks “Islamofobie en vreemdelingenhaat, maar met windmolens”
Islamisme is een legitieme politieke stroming die in tientallen landen gerepresenteerd wordt door politieke partijen, organisaties, etc. Nederland en Duitsland steunen islamisten in het buitenland en halen zelfs IS-jihadisten terug naar eigen land. Populistische politici in Duitsland doen popie-jopie met hun "islamisme-retoriek" om stemvee voor het karretje te spannen, niets meer dan oriëntalistische islamofobische nonsens en prietpraatjes.
In public and academic contexts, the term "Islamism" has been criticized as having been given connotations of violence, extremism, and violations of human rights, by the Western mass media, leading to Islamophobia and stereotyping
https://en.wikipedia.org/wiki/Islamism
Salafisme gaat niet verboden worden (laat staan "islam als geheel" proest!), jullie weten niets af van het salafisme
Nederlandse overheid heeft al onderzoek verricht naar het salafisme, niets mis mee (meer dan 400 pagina's aan onderzoek):
https://pure.uva.nl/ws/fi(...)vang_en_Dreiging.pdf
De regering moet " in woord en daad" duidelijk maken dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is. Een motie daarover van Femke Halsema (GroenLinks) kreeg aan het slot van het debat een grote meerderheid.
https://nos.nl/artikel/194304-tegengaan-islamisering-geen-doel
Als twee op de drie Nederlanders de invoering willen van de sharia, de islamitische wetgeving, moet dat kunnen. Met die uitspraak zorgt Nederlands justitieminister Piet Hein Donner (CDA) voor heel wat gedonder.
https://www.demorgen.be/n(...)ter-donner~b289e4de/
Twee jaar geleden onthulden Nieuwsuur en Trouw dat het kabinet jarenlang gewapende rebellen in Syrië had gesteund die mensenrechten schonden en samenwerkten met terroristen. Het kabinet voorzag ze onder meer van honderden pick-uptrucks, satellietapparatuur en uniformen. De Kamer was al die tijd beloofd dat alleen 'gematigde', democratische groeperingen steun zouden ontvangen en dat het om civiele goederen zou gaan.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)llen-tegen-te-houden
PVV is geïsoleerd, niet de Islam:
PVV ondanks verwachte zege niet invloedrijk in Brussel: 'Je staat buitenspel'
https://nos.nl/collectie/(...)-je-staat-buitenspel
Want dat is in jouw ogen het teken dat je er mag zijn? Wat matches op een datingapp.....quote:
Nee klopt. GroenLinks wordt door zowat alle rechtse partijen op handen gedragen. De twitterdiarreeposts van Wilders over GL en Halsema zaten vol met liefde en verzoening.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat die opmerking dat er sprake zou zijn van een 'zorgvuldig gecultiveerde Groenlinkshaat', afkomstig van rechts, nogal overdreven is.
Links en een grapje maken. Het gaat echt niet samen he?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Want dat is in jouw ogen het teken dat je er mag zijn? Wat matches op een datingapp.....
Jij kunt grapjes maken? Goed dat ik dat weet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:39 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Links en een grapje maken. Het gaat echt niet samen he?
Saudi Arabiequote:Op woensdag 5 juni 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit dus... en check vooral waar het geld vandaan komt om die haat te financieren.
Man rot op met je salafisme, dat is juist hetgene dat hier verboden zou moeten worden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ijlt er weer op los. Puur salafisme wijst dit juist af.
https://www.an-nasieha.nl/media/video/islaam-tegen-terrorisme/
Als je te graag wilt worden je analyses troebel beste vent. Ik mag er zijn.²
Prima als je dit zelf wilt geloven. Maar de praktijk laat helaas (voor je) wat anders zien.quote:Op donderdag 6 juni 2024 00:31 schreef havanagila het volgende:
Mwoh. Veel jongeren in islamitische landen die het juk van geloof ook moe zijn. Dat salafisme bestaat niet lang meer.
Die praktijk is voor alle vrouwen, homo's, andersdenkenden en ongelovigen een ramp. Maar aangezien de wereld lustig door seculariseert, blijft het vooral in jouw geval bij dagdromen over die 'heilstaat' die je zo graag zou zien.quote:Op donderdag 6 juni 2024 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima als je dit zelf wilt geloven. Maar de praktijk laat helaas (voor je) wat anders zien.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |