quote:Op maandag 3 juni 2024 17:53 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Wat een volk, schaamteloos ook gewoon.
Quoten is mijn hobbyquote:Op maandag 3 juni 2024 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb je echt geen fatsoen in je sodemieter.
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.
Walgelijk gewoon, moet je als agent sterk in je schoenen staan om op zo'n emotioneel moment waarbij je een vermoorde collega herdenkt je nog in te houden, ik zou er op los meppen. Harteloos volk gewoon, alleen maar provoceren.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb je echt geen fatsoen in je sodemieter.
Ja, zijn meeste organen zijn al getransplanteerd naar mensen die ze nodig hadden.quote:
Gezellig die Afghanenquote:Op maandag 3 juni 2024 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, zijn meeste organen zijn al getransplanteerd naar mensen die ze nodig hadden.
Moordenaar, laf, fascist, racist, profiteur, uitkeringstrekker, noem maar op ja.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mens, vader, zoon, broer, voetbalsupporter, broodeter, natuurliefhebber. Hij is zoveel meer.
Wat je aandraagt vind ik nog te weinig. Maar wat niet is kan nog komen. Tot die tijd is hij gewoon een idioot voor mij. Sowieso eigenlijk.²
Die worden dus NOOIT bij een talkshow/tv uitgenodigd en het liefst doodgezwegen. Goedpraters mogen op de 1e rij.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Dappere Iraanse man spreekt zich uit tegen de immigratiepolitiek en de aanwezigheid van het islamisme.
Dat is ook niet helemaal waar, maar veel minder en ze durven zich ook minder vaak uit te spreken.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:44 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die worden dus NOOIT bij een talkshow/tv uitgenodigd en het liefst doodgezwegen. Goedpraters mogen op de 1e rij.
En zonder die haat was ze nooit op tv geweest.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, maar veel minder en ze durven zich ook minder vaak uit te spreken.
Denk aan wat een Lale Gül allemaal over zich heen heeft gekregen en nog krijgt.
Zonder die haat had ze gewoon rustig haar studie afgerond en zou haar eerste boek misschien niet autobiografisch zijn geweest.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
En zonder die haat was ze nooit op tv geweest.
Yep, dat had ik geeneens meegenomen. Maar klopt.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Moordenaar, laf, fascist, racist, profiteur, uitkeringstrekker, noem maar op ja.
Is er een partij die blij is met het verstoren van herdenkingen?quote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.
Ik denk dat mensen stemmen met de hoop dat iemand dit soort verstoringen stopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is er een partij die blij is met het verstoren van herdenkingen?
Niet geliked, ivm kutaccount.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dit is de agent die overleden is, het gaat me alleen om de foto, met degene die hem geplaatst heeft heb ik niks te maken.
Nee, die horen hier niet.quote:
Jonge gast nogquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de agent die overleden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |