quote:Op maandag 3 juni 2024 17:53 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Wat een volk, schaamteloos ook gewoon.
Quoten is mijn hobbyquote:Op maandag 3 juni 2024 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb je echt geen fatsoen in je sodemieter.
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.
Walgelijk gewoon, moet je als agent sterk in je schoenen staan om op zo'n emotioneel moment waarbij je een vermoorde collega herdenkt je nog in te houden, ik zou er op los meppen. Harteloos volk gewoon, alleen maar provoceren.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Godverdomme dan heb je echt geen fatsoen in je sodemieter.
Ja, zijn meeste organen zijn al getransplanteerd naar mensen die ze nodig hadden.quote:
Gezellig die Afghanenquote:Op maandag 3 juni 2024 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, zijn meeste organen zijn al getransplanteerd naar mensen die ze nodig hadden.
Moordenaar, laf, fascist, racist, profiteur, uitkeringstrekker, noem maar op ja.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mens, vader, zoon, broer, voetbalsupporter, broodeter, natuurliefhebber. Hij is zoveel meer.
Wat je aandraagt vind ik nog te weinig. Maar wat niet is kan nog komen. Tot die tijd is hij gewoon een idioot voor mij. Sowieso eigenlijk.²
Die worden dus NOOIT bij een talkshow/tv uitgenodigd en het liefst doodgezwegen. Goedpraters mogen op de 1e rij.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:44 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Dappere Iraanse man spreekt zich uit tegen de immigratiepolitiek en de aanwezigheid van het islamisme.
Dat is ook niet helemaal waar, maar veel minder en ze durven zich ook minder vaak uit te spreken.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:44 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die worden dus NOOIT bij een talkshow/tv uitgenodigd en het liefst doodgezwegen. Goedpraters mogen op de 1e rij.
En zonder die haat was ze nooit op tv geweest.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar, maar veel minder en ze durven zich ook minder vaak uit te spreken.
Denk aan wat een Lale Gül allemaal over zich heen heeft gekregen en nog krijgt.
Zonder die haat had ze gewoon rustig haar studie afgerond en zou haar eerste boek misschien niet autobiografisch zijn geweest.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
En zonder die haat was ze nooit op tv geweest.
Yep, dat had ik geeneens meegenomen. Maar klopt.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:40 schreef havanagila het volgende:
[..]
Moordenaar, laf, fascist, racist, profiteur, uitkeringstrekker, noem maar op ja.
Is er een partij die blij is met het verstoren van herdenkingen?quote:Op maandag 3 juni 2024 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6 juni op iets stemmen wat zich wel uitspreekt tegen zulke dingen.
Ik denk dat mensen stemmen met de hoop dat iemand dit soort verstoringen stopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is er een partij die blij is met het verstoren van herdenkingen?
Niet geliked, ivm kutaccount.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Dit is de agent die overleden is, het gaat me alleen om de foto, met degene die hem geplaatst heeft heb ik niks te maken.
Nee, die horen hier niet.quote:
Jonge gast nogquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de agent die overleden is.
Ja als je dit ziet is het logisch dat de agent verkeerd ingrijpt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:35 schreef SOG het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)vensgevaar~ac29ec96/
Dus de man in de blauwe jas zit in te slaan op een man die de dader in bedwang probeert te houden. Wellicht vandaar dat de agent de verkeerde heeft gepakt.
Blauwe jas pakt verkeerde persoon. Agent pakt blauwe jas = verkeerde persoon.
Schreeuwvrouwtje hebben we ook een beter beeld op in die beelden. Staat op korte afstand te schreeuwen. Uiteraard onmisbaar.
Ik vind het dan ook smakeloos om te doen alsof de agent een verlengstuk is van dove en blinde progressieven. Een veel plausibeler verklaring is verwarring tijdens een chaotische situatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:30 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ja als je dit ziet is het logisch dat de agent verkeerd ingrijpt.
Blauwe jas man bedoelt het goed maar zorgt dus onbedoelt voor verwarring. Maar wellicht waren er anders nog meer slachtoffers gevallen.
Het is om zo erg verdrietig van te wordenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook smakeloos om te doen alsof de agent een verlengstuk is van dove en blinde progressieven. Een veel plausibeler verklaring is verwarring tijdens een chaotische situatie.
Je zult maar agent zijn, door Palestina-demonstranten worden bespuugd en door rechts worden geschoffeerd. 't Is een dankbare taak.
Helemaal eens hoor. Niets meer dan respect voor agenten. Gister was er een opstootje in Utrecht centraal en kwam er 4 agenten aanrennen. Werden uitgejoeld door echt een grote groep jongeren die daar aanwezig wareb. Gefilmd, uitgelachen, bespot.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook smakeloos om te doen alsof de agent een verlengstuk is van dove en blinde progressieven. Een veel plausibeler verklaring is verwarring tijdens een chaotische situatie.
Je zult maar agent zijn, door Palestina-demonstranten worden bespuugd en door rechts worden geschoffeerd. 't Is een dankbare taak.
Mijn onderbuik denkt dan altijd van prima, ga jij op een zwarte lijst en dan als jij een hulpdienst nodig hebt komen ze alleen om jou uit te lachen. Maar goed, dat kan dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor. Niets meer dan respect voor agenten. Gister was er een opstootje in Utrecht centraal en kwam er 4 agenten aanrennen. Werden uitgejoeld door echt een grote groep jongeren die daar aanwezig wareb. Gefilmd, uitgelachen, bespot.
En zij maar de veiligheid waarborgen. Was triest om te zien.
Maar ja, eens dus. Agenten verdienen veel meer respect.
Die agent wist dondersgoed dat blauwe jassen bij de stand horen, en 'extreem rechtse radicalen' waren en dus de 'fouten'. Ze waren er niet voor niets met 5 busjes al in de buurt om ongeregeldheden te voorkomen en stonden daar al de hele dag. Die gast die gepakt wordt is aan het inrammen op die moslimterrorist, dacht ie. Hij is z'n maat aan het beschermen.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:35 schreef SOG het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)vensgevaar~ac29ec96/
Dus de man in de blauwe jas zit in te slaan op een man die de dader in bedwang probeert te houden. Wellicht vandaar dat de agent de verkeerde heeft gepakt.
Blauwe jas pakt verkeerde persoon. Agent pakt blauwe jas = verkeerde persoon.
Schreeuwvrouwtje hebben we ook een beter beeld op in die beelden. Staat op korte afstand te schreeuwen. Uiteraard onmisbaar.
'Jongeren'quote:Op dinsdag 4 juni 2024 08:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor. Niets meer dan respect voor agenten. Gister was er een opstootje in Utrecht centraal en kwam er 4 agenten aanrennen. Werden uitgejoeld door echt een grote groep jongeren die daar aanwezig wareb. Gefilmd, uitgelachen, bespot.
En zij maar de veiligheid waarborgen. Was triest om te zien.
Maar ja, eens dus. Agenten verdienen veel meer respect.
Nu pas?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Dit was een ontzettend laffe daad. Mijn medeleven gaat echt uit naar zijn nabestaanden.²
Joh...quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt. Dit was een ontzettend laffe daad. Mijn medeleven gaat echt uit naar zijn nabestaanden.²
Dat is niet waar. Het feit dat de baard los komt kun je niet direct toerekenen aan dat die blauwe jas een persoon aan het slaan is die juist de baard in bedwang houdt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die agent wist dondersgoed dat blauwe jassen bij de stand horen, en 'extreem rechtse radicalen' waren en dus de 'fouten'. Ze waren er niet voor niets met 5 busjes al in de buurt om ongeregeldheden te voorkomen en stonden daar al de hele dag. Die gast die gepakt wordt is aan het inrammen op die moslimterrorist, dacht ie. Hij is z'n maat aan het beschermen.
Maarja, beeldvorming, trainingen, opdrachten zeggen: extreem rechts is fout
Het is overduidelijk dat de agent direct op die blauwe jas gaat en het is ook duidelijk dat die blauwe jas eigenlijk goed werk deed, want de dader met mes komt direct los uit de groep en terwijl die agent de blauwe jas wil arresteren, wordt hij door de dader in zn nek gestoken.
En waarom wordt dit niet gedeeld in de NLse media?
Ook niks over dat die dader een islamachtergrondje heeft en uitgeprocedeerd was. Niks.
Doet er niks aan af over hoe intens zielig dit is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was al een topic geleden gepost
Correct.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doet er niks aan af over hoe intens zielig dit is.
Ik weet niet hoe belijdend hij was. Dus dit is nogal prematuur. En het los zien van israel en haar gruweldaden is erg naïef maar ik gun je die mening. Geen probleem.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:48 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon WEER een garadicaliseerde moslim die het niet kan hebben als iemand kritiek heeft op z'n religie. Daar heeft Israël geen ene moer mee te maken.
Het is duidelijk dat hij geradiciliseerd was, zie de berichten van https://www.welt.de/polit(...)hadisten-Milieu.htmlquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe belijdend hij was. Dus dit is nogal prematuur. En het los zien van israel en haar gruweldaden is erg naïef maar ik gun je die mening. Geen probleem.
Ik veroordeel het ondubbelzinnig! Ook van die gekke Afghaan uiteraard.²
Ja hoor. Het is prematuur om te stellen dat het een geradicaliseerde moslim was die dit vanuit zijn geloof deed. Maar het is niet prematuur om te stellen dat Israel de aanleiding is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe belijdend hij was. Dus dit is nogal prematuur. En het los zien van israel en haar gruweldaden is erg naïef maar ik gun je die mening. Geen probleem.
Ik veroordeel het ondubbelzinnig! Ook van die gekke Afghaan uiteraard.²
Je reactie heeft geen zin, helaas.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is prematuur om te stellen dat het een geradicaliseerde moslim was die dit vanuit zijn geloof deed. Maar het is niet prematuur om te stellen dat Israel de aanleiding is.
Heb je zelf niet door hoe belachelijk je jezelf maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |