Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:18 schreef JanGroen het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat deze slachtoffers toch gewoon schadeloos gesteld worden door de staat?
Die bewindvoerster is veroordeeld voor haar wanpresteren bij deze 2 slachtoffers en moet hun terugbetalen. Dan is er toch een regeling dat de staat de slachtoffers betaalt en het CJIB vervolgens het geld weer bij de veroordeelde gaat halen?
Kanker komt je niet aanwaaien aldus Hans Teeuwenquote:Op zondag 2 juni 2024 22:32 schreef bianconeri het volgende:
En dan dikke schulden hebben en alsnog een rokende tokkie zijn
Lekker honderden euro's wegrokenZou verboden moeten zijn.
Nee dat mag dus niet en daardoor kan de oplichter dus ook naar de politie kan, kan ook het niet uitzenden van de beelden worden afgedwongen en zoquote:
Die gast had geen schulden. Je onderbuik rommelt.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:32 schreef bianconeri het volgende:
Heel sneu misbruik maken van dit soort mensen.
Aanpakken.
Ben alleen niet helemaal zeker van of die Ilona wel door gaat.
Door uitlokking ga je dat niet kunnen aantonen. Toevallige ontmoeting en ze benoemt het.
En dan dikke schulden hebben en alsnog een rokende tokkie zijn
Lekker honderden euro's wegrokenZou verboden moeten zijn.
Altijd wc bij de hand?quote:Op woensdag 5 juni 2024 01:20 schreef ThijsTH het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Alberto ALTIJD afspreekt met benadeelden vlak voor een confrontatie op het parkeerterrein van de plaatselijke voetbalclub? Is dit een gimmick van Alberto?
Het is toch niet per definitie altijd de beste plek?
Super goed nieuws...dat was zo'n nare zaakquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:32 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)boerderij-wedde.html
Albertooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Ook vlakbij waar ik woonquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De standaard snackbar van Albertoooo
Hartstikke nieuwquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:37 schreef StephanL het volgende:
O is dit een nieuw seizoen?
Ik dacht dat ik deze al gezien had, maar blijkbaar niet,
quote:Nep-cateraar die in Twente en Achterhoek spoor van ellende naliet, geeft ex de schuld: hij was haar slaaf
Johan S. staat erom bekend dat hij op geraffineerde wijze relaties aankoopt met kwetsbare vrouwen en daarna misbruik maakt van hun vertrouwen én hun gegevens. Maar in Twente was het andersom, stelt S. nu: hij is slachtoffer van zijn ex Belinda. En niet het eerste.
Ron Hemmink 17-05-24, 20:09
De 54-jarige Johan S. stond vrijdag voor de rechter in Almelo, om zich te verantwoorden voor het spoor van ellende dat hij de afgelopen jaren in Twente naliet.
S. ging jaren ongestoord zijn gang
JBRI was het catering- en eventbedrijf in Hengelo van Johan S., die zich meestal John of John Bax liet noemen. Door zich uit te geven als eigenaar van een bedrijf met flitsende website en glimmende folders won S. in Twente - waar hij zich in 2008 en 2009 al bediende van oplichtingspraktijken - het vertrouwen van mensen.
Zo kon hij maandenlang ongestoord zijn gang gaan. Bij bedrijven huurde hij materialen die hij niet terugbracht. Particulieren ontvingen slecht of geen eten in plaats van een luxe, vooraf betaald kerstdiner. Die trucs herhaalde hij later met Budget Catering Twente. Beide bedrijven zijn failliet. Veel ondernemers wachten nog op hun geld.
Op zitting werden nog twee aangiftes toegevoegd aan het circa duizend pagina’s tellende dossier. Ditmaal van ondernemers die zijn gedupeerd door De Twins, het laatste bedrijfje waar S. bij betrokken zou zijn geweest.
‘Ben haar derde mannelijke slachtoffer’
Hoewel S. meermaals is veroordeeld voor oplichtingspraktijken, zit de vork volgens hem nu toch echt anders in de steel. Hij is slachtoffer van zijn voormalige partner Belinda. En niet het eerste. De vader van haar kinderen zou door haar in de schuldsanering zijn beland, een andere ex - Remco - is zijn geld kwijt en nu is S. het slachtoffer. „Zodra er geen geld binnenkort, wordt de man aan de kant gezet.”
Zijn advocaat Raymond Frijns valt hem bij: „Het beeld dat S. de kwade genius is, klopt niet.” Volgens hem is het digitale onderzoek in de zaak ondermaats. „Zo is maar één van de twee telefoons van mevrouw Van P. onderzocht.” Hij wil dat ook de gegevens van het andere toestel worden uitgeplozen. „S. zegt: ‘Dan kunnen jullie zien hoe de verhoudingen liggen. Dat ik met de financiële kant van het bedrijf niets van doen heb’.”
Frijns vervolgt: „Dat zien we ook terug in het politieonderzoek, op facturen en betaalherinneringen. Ik zie ook WhatsAppverkeer tussen S. en Belinda. Het beeld dat daaruit ontstaat, strookt met genoemd beeld: hij hield zich niet bezig met financiën. Belinda verzekerde S. keer op keer: het komt in orde, of is al in orde. Ook zegt S. in appberichten naar klanten dat er betaald zal worden, maar dat hij afhankelijk is van anderen.”
‘Ze had me in haar macht’
S. zelf gaat nog een stap verder: Belinda besliste ook over zíjn geld. „Het enige dat ik mocht, was om 05.00 uur opstaan om te gaan werken. En dat zeven dagen per week. Voor 50 euro en een pak shag.”
Volgens Frijns zijn er camerabeelden, van pintransacties waarop alleen Belinda is te zien, die dat ondersteunen. S: „Ze had me in haar macht. Door dagelijkse ruzies nam ik vaker de benen, maar ze vond me telkens terug.”
De officier van justitie noemde een man ‘die een 27 pagina’s tellend strafblad vol veroordelingen voor oplichting heeft’, nou niet echt iemand om op zijn woord te geloven. Dat Frijns vroeg of S. zijn zaak verder in vrijheid mag afwachten, schoot bij de officier helemaal in het verkeerde keelgat. „Er twintig aangiftes, waarvan er zestien in de tenlastelegging zijn verwerkt, die allemaal verwijzen naar S. Ook naar Belinda van P., maar met name naar S..”
Vluchtgevaarlijk, dus blijft hij vastzitten
Of er nader onderzoek komt, waarbij als het aan Frijns ligt ook de vader van Belinda’s kinderen én die kinderen worden ondervraagd, daarover beslist de rechtbank later. Die besloot vrijdag al wel dat S. voorlopig vast blijft zitten. Deels vanwege vluchtgevaar. S. verdween al eens eerder van de radar. De zaak gaat binnenkort verder.
Ach, het OM.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super goed nieuws...dat was zo'n nare zaak
Lul begin eens met die dure auto’s te verpatsenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:43 schreef Dutch_view het volgende:
Ja maar het lag aan Corona en dure materialen!
Nekschot is de oplossing.quote:
Leeg getrokken en gedumpt denk ik.quote:Op zondag 8 september 2024 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
En waar is de vorigedie is er vandoor gegaan denk ik.
Ik raak gewoon een f-16 35 aan, dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 12 september 2024 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Zondag gaat Albertooooooooo weer undercover als militair om beveiligingslekken aan te tonen bij een basis![]()
Kamervragen!quote:Op zondag 15 september 2024 19:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik raak gewoon een f-16 35 aan, dat dit kan in Nederland!
Was toch alleen achternaam?quote:Op zondag 15 september 2024 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Een voornaam op je kleding, dat is niet gebruikelijk toch?
Zag het niet helemaal goed, hij zei “Jan van der Poort” toen op z’n naam wees.quote:
Wel bizar dat dit eigenlijk kanquote:Op zondag 15 september 2024 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon nog een keer inbreken terwijl de andere zaak nog loopt![]()
Zo kennen we Alberto weer!
Belachelijk vooral dat een journalist aangepakt wordt voor aantonen van lek.quote:
Ik volg het nu niet, maar een kazerne op komen is geen rocket science. Het word pas interessant als hij een pzh2000 meeneemt of in een wapenkamer staat. Maar dat lukt echt niet, dus moet het programma maar vol met terugblikken.quote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Veel terugblikken. Wordt ie straks gewoon direct staande gehouden en blijkt het allemaal wel snor te zitten
Ik ben vandaag een voetbalstadion in geweest, daar kan echt maar 1 persoon door zo'n draaideur. En ik heb een pas ervoor nodig...quote:Op zondag 15 september 2024 20:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik volg het nu niet, maar een kazerne op komen is geen rocket science. Het word pas interessant als hij een pzh2000 meeneemt of in een wapenkamer staat. Maar dat lukt echt niet, dus moet het programma maar vol met terugblikken.
Overigens wordt een kazerne opkomen nog makkelijker als je hulp van een insider krijgt. Op die manier kom je overal wel in.
Hier is natuurlijk niet echt een insider bij betrokken. Alleen iemand die zegt dat het hekje misschien wat breed is.quote:Op zondag 15 september 2024 20:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik volg het nu niet, maar een kazerne op komen is geen rocket science. Het word pas interessant als hij een pzh2000 meeneemt of in een wapenkamer staat. Maar dat lukt echt niet, dus moet het programma maar vol met terugblikken.
Overigens wordt een kazerne opkomen nog makkelijker als je hulp van een insider krijgt. Op die manier kom je overal wel in.
Dit is journalistiek jongenquote:Op zondag 15 september 2024 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
We hebben al 3 minuten nieuwe beelden gehad? Nuttig.
Dat zou zulke mooie televisie zijnquote:Op zondag 15 september 2024 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Zit ie zo vast, brandweer erbij enzo
Hij is ook niet meer de jongstequote:Op zondag 15 september 2024 21:20 schreef joppie_saus het volgende:
Haha en die gozer is er in zes seconden doorheen. Wat is Alberto ook een dikzak.
Je zou bijna denken dat ie het voor zichzelf doetquote:Op zondag 15 september 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Dit helpt Alberto wel in z’n rechtszaak. Dus dat is mooi.
Ik doelde met hulp ook op zn vorige acties. Daarnaast moet je ook wel weten dat het poortje wat breed is.quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik ben vandaag een voetbalstadion in geweest, daar kan echt maar 1 persoon door zo'n draaideur. En ik heb een pas ervoor nodig...
Dat is bij al die SBS6 shows. En voor de 50ste minuut hebben ze al 6x aangekondigd wat er gaat gebeuren op het eind.quote:Op zondag 15 september 2024 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hele uitzending opgenomen vanaf min 50 pas interessant
En al 30 minuten reclame achter de rugquote:Op zondag 15 september 2024 22:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is bij al die SBS6 shows. En voor de 50ste minuut hebben ze al 6x aangekondigd wat er gaat gebeuren op het eind.
Als je geen geweten hebt dan is dan niet zo moeilijk. Dat is volgens mij wel de algemene deler bij notoire oplichters, andermans ellende boeit ze niet.quote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dat je kunt slapen ‘s nachts, wetende dat je mensen zo in de maling neemt die elke strohalm vastklampen omdat ze niet dood willen.
Lijken wel politiciquote:Op maandag 23 september 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
Als je geen geweten hebt dan is dan niet zo moeilijk. Dat is volgens mij wel de algemene deler bij notoire oplichters, andermans ellende boeit ze niet.
Albertoooooooooooooooooooooquote:Alberto Stegeman is terug van weggeweest met Undercover in Nederland
Het team van Alberto Stegeman is - net als eerder in 2010 - voor Undercover in Nederland geïnfiltreerd in een sekte. De verborgen camera toont hoe de leden worden gehersenspoeld, zodat ze de leider blindelings volgen. Stegeman spreekt ook met oud-leden.
Undercover in Nederland
Toch zijn er nog steeds sekten actief, blijkt uit deze nieuwe aflevering. Een medewerker van het programma is er opnieuw in een geïnfiltreerd. De verborgen camera toont dat leden worden gehersenspoeld en dat ze volledig het pad van de sekteleider moeten volgen. Dat gaat ver: hun familie en vrienden zeggen ze vaak vaarwel.
Naast de undercoverbeelden zijn er gesprekken met voormalig sekteleden, die vertellen over de psychische impact en de persoonlijke problemen die ze eraan hebben overgehouden.
Wanneer is Undercover in Nederland op televisie te zien?
Undercover in Nederland is vanaf 25 mei 2025 iedere zondag om 21:30 uur te zien op SBS6.
Ik moet altijd zo lachen om die gast in de intro dat hij zo stoer komt aanlopen (die gozer heet 0 charisma). En die vermomming uit een eerdere sekte afleveringquote:Op maandag 26 mei 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
Zo'n 200 sektes in Nederland dus Alberto vond het wel weer eens tijd om er aandacht aan te wijden.
Pas maar op wanneer Albertoooooo in zijn dikke Audi SUV wagen komt aanrijden, daar wordt je wel bang vanquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die gast in de intro dat hij zo stoer komt aanlopen (die gozer heet 0 charisma). En die vermomming uit een eerdere sekte aflevering
Zo dik erbovenop dat zelfs goedgelovige religekkies het doorhebbenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Ja dat gaat niet werken heh met zoveel vragen stellen als je undercover werkt
Nee ze had beter het meelopend schaap kunnen spelen. Beetje dom dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Ja dat gaat niet werken heh met zoveel vragen stellen als je undercover werkt
Peter r de vries wordt nog steeds gemist. Was tenminste regelmatig echt spannend ipv deze flops elke week.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:23 schreef TigerXtrm het volgende:
God was is Alberto hier toch altijd slecht inCompleet kansloos dit.
Mja, hij was niet in Christus.quote:
Zat ook al te kijken. Verrassend veel positieve reciewsquote:Op zondag 8 juni 2025 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
https://nl.trustpilot.com(...)wijderennederland.nl
Zal 'ie zelf wel geschreven hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken. Verrassend veel positieve reciews
En als je hem opzoekt er meteen vandoor gaat, met zijn kansloze praatjes.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Kansloos figuurMet camping slippers een beetje rondhangen in zn bus en maar geld vangen
Ja dat is vaak zo, zou me niets verbazen wanneer Roy zelfs bang is voor Albertoquote:Op zondag 8 juni 2025 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
En als je hem opzoekt er meteen vandoor gaat, met zijn kansloze praatjes.
Jullie kunnen het dak opquote:Op zondag 8 juni 2025 22:18 schreef StephanL het volgende:
Ik wilde graag wat met daken doen![]()
Dat die blijft staan, verbaasd me wel.
Heeft waarschijnlijk geen rechtszaak aangespannen tegen Alberto. Heeft ie ook geen geld voor denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Apart dat die gozert vol op beeld staat.
Zal toestemming hebben gegeven, zo'n arrogante lul is het wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk geen rechtszaak aangespannen tegen Alberto. Heeft ie ook geen geld voor denk ik.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 juni 2025 22:28 schreef matthijst het volgende:
Die gast moeten ze gewoon aanrijden met een bus. En dan even achteruit voor de zekerheid
Ja dat is helaas een politieke keuze geweest om het ondernemen zo gemakkelijk mogelijk te maken.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik word echt zo moe van hoe makkelijk die BV fraude is hier in Nederland. Oplichter die gewoon 20 verschillende BV's kan laten klappen zonder gevolgen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om dat dicht te timmeren?
Eerder ook al met Peter Distelveld.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Apart dat die gozert vol op beeld staat.
Het komt meer door het gebrek aan gevolgen. Je krijgt geen straf en behalve dat je bv failliet is, zijn er geen gevolgen. Je zou beter minimaal even geen bv op mogen richten. En bij voorkeur gewoon strafrecht of persoonlijk aansprakelijk als iemand er bewust een zooi van maakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja dat is helaas een politieke keuze geweest om het ondernemen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Dat daardoor oplichting door foute lieden ook makkelijk is wordt op de koop toegenomen lijkt het
Het herkenbaar in beeld brengen van een oplichter in een TV-programma is een complex juridisch vraagstuk waarbij verschillende belangen tegen elkaar worden afgewogen, met name het recht op privacy van de oplichter en de vrijheid van meningsuiting en informatievrijheid van de programmamakers (journalistieke vrijheid).quote:Op maandag 9 juni 2025 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder ook al met Peter Distelveld.
Bekijk deze YouTube-video
Bij de tweede confrontaties wilde hij onherkenbaar.
Bekijk deze YouTube-video
Dus misschien wist Roy niet dat hij aan kon geven om geen toestemming te geven.
Ik denk dat bijna iedere hondenbezitter heus wel weet dat zulke banden verboden zijn. Ook die gast aan het begin van de uitzending.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Beetje een dom verhaal, je hond een band omdoen waarvan je niet snapt of weet wat het doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Beetje saai inderdaad, maar Alberto en z'n team doen goed werk. Ook dit soort gasten moeten heel hard worden aangepakt.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:47 schreef leolinedance het volgende:
Saaie aflevering deze keer. Hopelijk volgende week beter.
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef derLudolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Aandacht voor een drama voor een aantal Drentse gezinnen. Ze betaalden in tonnen voor de bouw van hun nieuwe starterswoningen, maar er zijn geen huizen gebouwd en het geld is weg. Alberto Stegeman en het team doen onderzoek. Dat leidt tot een bizarre confrontatie met de verantwoordelijke projectontwikkelaar.
quote:Op maandag 16 juni 2025 12:09 schreef Nober het volgende:
De aflevering van gisteren is ineens de eerste van seizoen 22.
https://www.kijk.nl/progr(...)ederland/ETVXgWChAUQ
[..]Seizoenen zijn bij Undercover in Nederland echt compleet willekeurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
No amount of money ever bought a second of time.
Ik meende al dat je het hier eens had gezegd, kon het niet terug vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:21 schreef derLudolf het volgende:
Opnames van volgende week zijn in december 2023 gemaakt.
Vakmanquote:Op zondag 22 juni 2025 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Ben V is het nu ineens
Met z'n nieuwe bedrijf is het wederom een vakman:')
https://www.werkspot.nl/profiel/staqx
Waarom komen ze er mee weg?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Die vent betaald niets terug, we weten toch onderhand wel hoe oplichters in elkaar steken.
In het echt noemde hij nog een aantal 'schuldeisers' op:quote:
Daarom ook jammer dat ie niet in herkenbaar in beeld kwam en niet bekend is dat ie Ben Verstraten heet en heel Nederland aan de gelijkstroom wil hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Die vent betaald niets terug, we weten toch onderhand wel hoe oplichters in elkaar steken.
Omdat dat helaas zo gaat in Nederlandquote:
Achteraf mocht hij op dat moment al niet ondernemen want de bv stond op naam van Djessy Verstraten, zijn zoon. Maar dan kun je blijkbaar nog steeds doen alsof.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Omdat dat helaas zo gaat in NederlandWettelijk / juridisch is het gewoon waardeloos geregeld. Civiel is stroperig / duur en al win je een zaak dan kun je nog met lege handen staan. Omdat ondernemen heel makkelijk is gemaakt door de politiek , liggen continue opzettelijk faillissementen op de loer om onder schulden uit te komen.
Dat dit politiek gezien niet hoger op de agenda staat, verbaasd mij wel een beetje. Iedereen kent wel een oplichter in zijn/ haar kringen.
Ah, zie ook het verhaal van die ticketfraudeur. OM gaat niet vervolgen. Slachtoffers zoeken het maar uit of moeten naar civiel recht. Kansloos dusquote:
Nee er is niemand die daar wat aan doetquote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achteraf mocht hij op dat moment al niet ondernemen want de bv stond op naam van Djessy Verstraten, zijn zoon. Maar dan kun je blijkbaar nog steeds doen alsof.
Die hebben ze ook, er is veel te weinig capaciteit bij zowel het OM als de politie om adequaat iedereen te helpen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee er is niemand die daar wat aan doetOM / Politie heeft andere 'prioriteiten'
Klopt helemaal, en zolang er in de politiek weinig aandacht aan wordt besteedt, zal er weinig veranderen ben ik bangquote:Op zondag 22 juni 2025 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die hebben ze ook, er is veel te weinig capaciteit bij zowel het OM als de politie om adequaat iedereen te helpen.
Ik ben boven de 50 en hoor al 40 jaar bezuinigen op de politie dus ik ben niet hoopvol nee.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en zolang er in de politiek weinig aandacht aan wordt besteedt, zal er weinig veranderen ben ik bang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |