Zat ook al te kijken. Verrassend veel positieve reciewsquote:Op zondag 8 juni 2025 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
https://nl.trustpilot.com(...)wijderennederland.nl
Zal 'ie zelf wel geschreven hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken. Verrassend veel positieve reciews
En als je hem opzoekt er meteen vandoor gaat, met zijn kansloze praatjes.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Kansloos figuurMet camping slippers een beetje rondhangen in zn bus en maar geld vangen
Ja dat is vaak zo, zou me niets verbazen wanneer Roy zelfs bang is voor Albertoquote:Op zondag 8 juni 2025 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
En als je hem opzoekt er meteen vandoor gaat, met zijn kansloze praatjes.
Jullie kunnen het dak opquote:Op zondag 8 juni 2025 22:18 schreef StephanL het volgende:
Ik wilde graag wat met daken doen![]()
Dat die blijft staan, verbaasd me wel.
Heeft waarschijnlijk geen rechtszaak aangespannen tegen Alberto. Heeft ie ook geen geld voor denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Apart dat die gozert vol op beeld staat.
Zal toestemming hebben gegeven, zo'n arrogante lul is het wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk geen rechtszaak aangespannen tegen Alberto. Heeft ie ook geen geld voor denk ik.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 juni 2025 22:28 schreef matthijst het volgende:
Die gast moeten ze gewoon aanrijden met een bus. En dan even achteruit voor de zekerheid
Ja dat is helaas een politieke keuze geweest om het ondernemen zo gemakkelijk mogelijk te maken.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik word echt zo moe van hoe makkelijk die BV fraude is hier in Nederland. Oplichter die gewoon 20 verschillende BV's kan laten klappen zonder gevolgen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om dat dicht te timmeren?
Eerder ook al met Peter Distelveld.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Apart dat die gozert vol op beeld staat.
Het komt meer door het gebrek aan gevolgen. Je krijgt geen straf en behalve dat je bv failliet is, zijn er geen gevolgen. Je zou beter minimaal even geen bv op mogen richten. En bij voorkeur gewoon strafrecht of persoonlijk aansprakelijk als iemand er bewust een zooi van maakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja dat is helaas een politieke keuze geweest om het ondernemen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Dat daardoor oplichting door foute lieden ook makkelijk is wordt op de koop toegenomen lijkt het
Het herkenbaar in beeld brengen van een oplichter in een TV-programma is een complex juridisch vraagstuk waarbij verschillende belangen tegen elkaar worden afgewogen, met name het recht op privacy van de oplichter en de vrijheid van meningsuiting en informatievrijheid van de programmamakers (journalistieke vrijheid).quote:Op maandag 9 juni 2025 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder ook al met Peter Distelveld.
Bekijk deze YouTube-video
Bij de tweede confrontaties wilde hij onherkenbaar.
Bekijk deze YouTube-video
Dus misschien wist Roy niet dat hij aan kon geven om geen toestemming te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |