Peter r de vries wordt nog steeds gemist. Was tenminste regelmatig echt spannend ipv deze flops elke week.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:23 schreef TigerXtrm het volgende:
God was is Alberto hier toch altijd slecht inCompleet kansloos dit.
Mja, hij was niet in Christus.quote:
Zat ook al te kijken. Verrassend veel positieve reciewsquote:Op zondag 8 juni 2025 21:39 schreef TweedeKlum het volgende:
https://nl.trustpilot.com(...)wijderennederland.nl
Zal 'ie zelf wel geschreven hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken. Verrassend veel positieve reciews
En als je hem opzoekt er meteen vandoor gaat, met zijn kansloze praatjes.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:41 schreef Dutch_view het volgende:
Kansloos figuurMet camping slippers een beetje rondhangen in zn bus en maar geld vangen
Ja dat is vaak zo, zou me niets verbazen wanneer Roy zelfs bang is voor Albertoquote:Op zondag 8 juni 2025 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
En als je hem opzoekt er meteen vandoor gaat, met zijn kansloze praatjes.
Jullie kunnen het dak opquote:Op zondag 8 juni 2025 22:18 schreef StephanL het volgende:
Ik wilde graag wat met daken doen![]()
Dat die blijft staan, verbaasd me wel.
Heeft waarschijnlijk geen rechtszaak aangespannen tegen Alberto. Heeft ie ook geen geld voor denk ik.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Apart dat die gozert vol op beeld staat.
Zal toestemming hebben gegeven, zo'n arrogante lul is het wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk geen rechtszaak aangespannen tegen Alberto. Heeft ie ook geen geld voor denk ik.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 8 juni 2025 22:28 schreef matthijst het volgende:
Die gast moeten ze gewoon aanrijden met een bus. En dan even achteruit voor de zekerheid
Ja dat is helaas een politieke keuze geweest om het ondernemen zo gemakkelijk mogelijk te maken.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik word echt zo moe van hoe makkelijk die BV fraude is hier in Nederland. Oplichter die gewoon 20 verschillende BV's kan laten klappen zonder gevolgen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om dat dicht te timmeren?
Eerder ook al met Peter Distelveld.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Apart dat die gozert vol op beeld staat.
Het komt meer door het gebrek aan gevolgen. Je krijgt geen straf en behalve dat je bv failliet is, zijn er geen gevolgen. Je zou beter minimaal even geen bv op mogen richten. En bij voorkeur gewoon strafrecht of persoonlijk aansprakelijk als iemand er bewust een zooi van maakt.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja dat is helaas een politieke keuze geweest om het ondernemen zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Dat daardoor oplichting door foute lieden ook makkelijk is wordt op de koop toegenomen lijkt het
Het herkenbaar in beeld brengen van een oplichter in een TV-programma is een complex juridisch vraagstuk waarbij verschillende belangen tegen elkaar worden afgewogen, met name het recht op privacy van de oplichter en de vrijheid van meningsuiting en informatievrijheid van de programmamakers (journalistieke vrijheid).quote:Op maandag 9 juni 2025 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerder ook al met Peter Distelveld.
Bekijk deze YouTube-video
Bij de tweede confrontaties wilde hij onherkenbaar.
Bekijk deze YouTube-video
Dus misschien wist Roy niet dat hij aan kon geven om geen toestemming te geven.
Ik denk dat bijna iedere hondenbezitter heus wel weet dat zulke banden verboden zijn. Ook die gast aan het begin van de uitzending.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Beetje een dom verhaal, je hond een band omdoen waarvan je niet snapt of weet wat het doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Beetje saai inderdaad, maar Alberto en z'n team doen goed werk. Ook dit soort gasten moeten heel hard worden aangepakt.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:47 schreef leolinedance het volgende:
Saaie aflevering deze keer. Hopelijk volgende week beter.
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:42 schreef derLudolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Aandacht voor een drama voor een aantal Drentse gezinnen. Ze betaalden in tonnen voor de bouw van hun nieuwe starterswoningen, maar er zijn geen huizen gebouwd en het geld is weg. Alberto Stegeman en het team doen onderzoek. Dat leidt tot een bizarre confrontatie met de verantwoordelijke projectontwikkelaar.
quote:Op maandag 16 juni 2025 12:09 schreef Nober het volgende:
De aflevering van gisteren is ineens de eerste van seizoen 22.
https://www.kijk.nl/progr(...)ederland/ETVXgWChAUQ
[..]Seizoenen zijn bij Undercover in Nederland echt compleet willekeurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
No amount of money ever bought a second of time.
Ik meende al dat je het hier eens had gezegd, kon het niet terug vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:21 schreef derLudolf het volgende:
Opnames van volgende week zijn in december 2023 gemaakt.
Vakmanquote:Op zondag 22 juni 2025 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Ben V is het nu ineens
Met z'n nieuwe bedrijf is het wederom een vakman:')
https://www.werkspot.nl/profiel/staqx
Waarom komen ze er mee weg?quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Die vent betaald niets terug, we weten toch onderhand wel hoe oplichters in elkaar steken.
In het echt noemde hij nog een aantal 'schuldeisers' op:quote:
Daarom ook jammer dat ie niet in herkenbaar in beeld kwam en niet bekend is dat ie Ben Verstraten heet en heel Nederland aan de gelijkstroom wil hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Die vent betaald niets terug, we weten toch onderhand wel hoe oplichters in elkaar steken.
Omdat dat helaas zo gaat in Nederlandquote:
Achteraf mocht hij op dat moment al niet ondernemen want de bv stond op naam van Djessy Verstraten, zijn zoon. Maar dan kun je blijkbaar nog steeds doen alsof.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Omdat dat helaas zo gaat in NederlandWettelijk / juridisch is het gewoon waardeloos geregeld. Civiel is stroperig / duur en al win je een zaak dan kun je nog met lege handen staan. Omdat ondernemen heel makkelijk is gemaakt door de politiek , liggen continue opzettelijk faillissementen op de loer om onder schulden uit te komen.
Dat dit politiek gezien niet hoger op de agenda staat, verbaasd mij wel een beetje. Iedereen kent wel een oplichter in zijn/ haar kringen.
Ah, zie ook het verhaal van die ticketfraudeur. OM gaat niet vervolgen. Slachtoffers zoeken het maar uit of moeten naar civiel recht. Kansloos dusquote:
Nee er is niemand die daar wat aan doetquote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achteraf mocht hij op dat moment al niet ondernemen want de bv stond op naam van Djessy Verstraten, zijn zoon. Maar dan kun je blijkbaar nog steeds doen alsof.
Die hebben ze ook, er is veel te weinig capaciteit bij zowel het OM als de politie om adequaat iedereen te helpen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee er is niemand die daar wat aan doetOM / Politie heeft andere 'prioriteiten'
Klopt helemaal, en zolang er in de politiek weinig aandacht aan wordt besteedt, zal er weinig veranderen ben ik bangquote:Op zondag 22 juni 2025 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die hebben ze ook, er is veel te weinig capaciteit bij zowel het OM als de politie om adequaat iedereen te helpen.
Ik ben boven de 50 en hoor al 40 jaar bezuinigen op de politie dus ik ben niet hoopvol nee.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en zolang er in de politiek weinig aandacht aan wordt besteedt, zal er weinig veranderen ben ik bang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |