Daarom ook jammer dat ie niet in herkenbaar in beeld kwam en niet bekend is dat ie Ben Verstraten heet en heel Nederland aan de gelijkstroom wil hebbenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Dutch_view het volgende:
Die vent betaald niets terug, we weten toch onderhand wel hoe oplichters in elkaar steken.
Omdat dat helaas zo gaat in Nederlandquote:
Achteraf mocht hij op dat moment al niet ondernemen want de bv stond op naam van Djessy Verstraten, zijn zoon. Maar dan kun je blijkbaar nog steeds doen alsof.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Omdat dat helaas zo gaat in NederlandWettelijk / juridisch is het gewoon waardeloos geregeld. Civiel is stroperig / duur en al win je een zaak dan kun je nog met lege handen staan. Omdat ondernemen heel makkelijk is gemaakt door de politiek , liggen continue opzettelijk faillissementen op de loer om onder schulden uit te komen.
Dat dit politiek gezien niet hoger op de agenda staat, verbaasd mij wel een beetje. Iedereen kent wel een oplichter in zijn/ haar kringen.
Ah, zie ook het verhaal van die ticketfraudeur. OM gaat niet vervolgen. Slachtoffers zoeken het maar uit of moeten naar civiel recht. Kansloos dusquote:
Nee er is niemand die daar wat aan doetquote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achteraf mocht hij op dat moment al niet ondernemen want de bv stond op naam van Djessy Verstraten, zijn zoon. Maar dan kun je blijkbaar nog steeds doen alsof.
Die hebben ze ook, er is veel te weinig capaciteit bij zowel het OM als de politie om adequaat iedereen te helpen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Nee er is niemand die daar wat aan doetOM / Politie heeft andere 'prioriteiten'
Klopt helemaal, en zolang er in de politiek weinig aandacht aan wordt besteedt, zal er weinig veranderen ben ik bangquote:Op zondag 22 juni 2025 22:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die hebben ze ook, er is veel te weinig capaciteit bij zowel het OM als de politie om adequaat iedereen te helpen.
Ik ben boven de 50 en hoor al 40 jaar bezuinigen op de politie dus ik ben niet hoopvol nee.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en zolang er in de politiek weinig aandacht aan wordt besteedt, zal er weinig veranderen ben ik bang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |