Heel kort seizoen blijkbaar ivm het WK las ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:25 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, 't seizoen is weer begonnen... Benieuwd wanneer de aflevering met oa m'n broertje wordt opgezonden.
Oh okay, hij zou horen wanneer het uitgezonden werd. In eerste instantie (opnames waren half december) hadden ze begin mei gezegd maar det hebben nog niets gehoord.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel kort seizoen blijkbaar ivm het WK las ik.
Spannend. Laat je het weten?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh okay, hij zou horen wanneer het uitgezonden werd. In eerste instantie (opnames waren half december) hadden ze begin mei gezegd maar det hebben nog niets gehoord.
quote:
Aldus een zekere Matthijs Fokstraquote:Ik had afgelopen weken last van mijn anus. Mijn dokter dacht aan darmkanker. Maar ik denk dat het meer aan de stress lag. Gelukkig vond ik deze site. Mies stelt de mensen goed gerust: geen stress, geen kanker.
Ik poep wel steeds moeilijker, maar ik fok dat dat toch stress is.
Welk WK?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarvan SBS de uitzendrechten niet heeft dus waarom zou het een kort seizoen zijn?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Omdat er tijdens wedstrijden helemaal niemand gaat kijken? Elke zender programmeert gewoon herhalingen tijdens EK. Is geen geld te verdienen dan. Kost meer dan dat het oplevert tijdens die avonden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarvan SBS de uitzendrechten niet heeft dus waarom zou het een kort seizoen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |