Als je geen geweten hebt dan is dan niet zo moeilijk. Dat is volgens mij wel de algemene deler bij notoire oplichters, andermans ellende boeit ze niet.quote:Op maandag 23 september 2024 09:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dat je kunt slapen ‘s nachts, wetende dat je mensen zo in de maling neemt die elke strohalm vastklampen omdat ze niet dood willen.
Lijken wel politiciquote:Op maandag 23 september 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
Als je geen geweten hebt dan is dan niet zo moeilijk. Dat is volgens mij wel de algemene deler bij notoire oplichters, andermans ellende boeit ze niet.
Albertoooooooooooooooooooooquote:Alberto Stegeman is terug van weggeweest met Undercover in Nederland
Het team van Alberto Stegeman is - net als eerder in 2010 - voor Undercover in Nederland geïnfiltreerd in een sekte. De verborgen camera toont hoe de leden worden gehersenspoeld, zodat ze de leider blindelings volgen. Stegeman spreekt ook met oud-leden.
Undercover in Nederland
Toch zijn er nog steeds sekten actief, blijkt uit deze nieuwe aflevering. Een medewerker van het programma is er opnieuw in een geïnfiltreerd. De verborgen camera toont dat leden worden gehersenspoeld en dat ze volledig het pad van de sekteleider moeten volgen. Dat gaat ver: hun familie en vrienden zeggen ze vaak vaarwel.
Naast de undercoverbeelden zijn er gesprekken met voormalig sekteleden, die vertellen over de psychische impact en de persoonlijke problemen die ze eraan hebben overgehouden.
Wanneer is Undercover in Nederland op televisie te zien?
Undercover in Nederland is vanaf 25 mei 2025 iedere zondag om 21:30 uur te zien op SBS6.
Ik moet altijd zo lachen om die gast in de intro dat hij zo stoer komt aanlopen (die gozer heet 0 charisma). En die vermomming uit een eerdere sekte afleveringquote:Op maandag 26 mei 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
Zo'n 200 sektes in Nederland dus Alberto vond het wel weer eens tijd om er aandacht aan te wijden.
Pas maar op wanneer Albertoooooo in zijn dikke Audi SUV wagen komt aanrijden, daar wordt je wel bang vanquote:Op maandag 26 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die gast in de intro dat hij zo stoer komt aanlopen (die gozer heet 0 charisma). En die vermomming uit een eerdere sekte aflevering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |