Elders welquote:
quote:
Nog niet hoop ikquote:
* TheStigsDutchCousin muziek in helm zachter zetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geluid aanzetten dan hoor je ook wat
Ergens wel jaquote:
meubilairquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
val je onder de categorie oud of bekend
Mailyquote:
Antiek?quote:
Beterquote:
Ohw ja, dat kan ook nogquote:
HELDquote:Op zondag 2 juni 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat rond met de koffie
Greysquote:
Ik heb een glas water, maar dank u!quote:Op zondag 2 juni 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat rond met de koffie
Jep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hč, @ToT -je?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Beter dan inGrmblSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hč, @:ToT -je?![]()
Hou het eens netjes Sally!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Beter dan inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hč, @:ToT -je?![]()
![]()
!
quote:
Je mist(e) wat in <dat andere topic>.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grmbl
Hou het eens netjes Sally!
Haaii.quote:
Sallyquote:Op zondag 2 juni 2024 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Haaii.
Jij bent al een oudgediende, maar nieuwe naam hier
Hoezo een maand maar?quote:
Ow.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:21 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Dan is mijn abo op deze account afgelopen
Ik blok geen mensenquote:
Ow, je gaat voor de winst?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:35 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Ik blok geen mensenMaar met andere account heb ik nog wel een abo alleen kan ik daar niet zo snel mee bolken vandaar..
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:36 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, is niet te doen
Rustigquote:
Komt goed kerelquote:Op maandag 3 juni 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig ff wat minder kut, maar de omstandigheden zijn altijd onvoorspelbaar.
Komt goed!quote:Op maandag 3 juni 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar dit is gewoon een kutperiode met veel onzekerheden en spanningen.
Mailyquote:
Sallyquote:
TotGodquote:
Het gaatquote:
Ow klinkt niet super, what's up?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat![]()
Jij wat meer rust in je hoofd?
Lijkt wel of ik overal pijntjes begin te voelenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow klinkt niet super, what's up?
Hier gaat het ook wel, sommige dingen gaan ff wat beter.
Oh jee, ouderdom?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt wel of ik overal pijntjes begin te voelen
Dat is irritant
Ja, ben ook bezigquote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, ouderdom?
Harder sporten, man!Helpt mij mij wel tegen pijntjes!
Het gaat??quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat![]()
Jij wat meer rust in je hoofd?
Greysquote:
Sallyquote:
Gelukkig want 1 is genoeg!quote:
Echt wel!quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig want 1 is genoeg!
Prima hoorquote:
Mwah, het gaat.quote:
EV's zijn echt op hun retour lijkt het. Bizarquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het gaat.
Vanmorgen naar de sportzaal geweest, ff de vastzittende spanningen in mijn nek en schouders er uit gegooid.
o.a. deadlift gedaan met 2 X 40 kg (plus de stang van 20).
Daarna met de auto naar de garage gegaan om te vragen voor hoeveel ze hem zouden inkopen, aangezien we er van af moeten.
Ze wilden hem niet eens hebben en als ze hem zouden kopen, zou het echt voor een schijntje zijn; de hele elektrische auto markt ligt helemaal stil. Er staan momenteel meer dan 100 van dit model (wel vooral het oudere type) te verstoffen in Nederland.
Ik heb hem op Marktplaats gezet, we gaan wel zien wat het wordt.
Niet echt bizar: de regering blijft vaag over of ze er nou wegenbelasting op willen gooien of niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EV's zijn echt op hun retour lijkt het. Bizar
Precies dat. Doelde ook meer op het feit dat eerst iedereen helemaal gek wordt gemaakt met elektrisch rijden en dat het nu dus een schot in eigen voet is.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt bizar: de regering blijft vaag over of ze er nou wegenbelasting op willen gooien of niet.
Zonnepanelen worden ook steeds minder aantrekkelijk met die "boetes" die je aan energieleveranciers moet betalen en zonder zonnepanelen zijn elektrische auto's helemaal waardeloos.
Dat dus ja.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat. Doelde ook meer op het feit dat eerst iedereen helemaal gek wordt gemaakt met elektrisch rijden en dat het nu dus een schot in eigen voet is.
ToT zo!quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus ja.
Maar ik ben al weer weg!Kleine ophalen enzo.
Vent, hoe was je bezichtiging? Pand gekregen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
Ben er weer!
Mini heeft zich weer enorm vermaakt met zwemlessen!
Hee man!quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vent, hoe was je bezichtiging? Pand gekregen?
Ja kwam weer eens een bakkie doen hierquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kwam weer eens een bakkie doen hier
Je slingert wat af met Mini youquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]Jazeker!
Over een paar minuten Mini-ToT weer naar school slingeren.
Ja naar school toe, van school terug naar huis, 's avodns naar z'n bedje, en nu 2x per week naar zwemles enzo.quote:
En straks vast nog naar een of andere sportquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja naar school toe, van school terug naar huis, 's avodns naar z'n bedje, en nu 2x per week naar zwemles enzo.
Huh?quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:maily: volgens mij zal ik 1 van de weinigen zijn die het niet zielig vind
Wat vind je niet zielig?quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:maily: volgens mij zal ik 1 van de weinigen zijn die het niet zielig vind
In het fatbike topicquote:
quote:
Het dode kindje van 4 jaar wat achterop zat dan wel weer...quote:
Tof, goed om te horenquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!
Eersgisteren een bezichtiging gedaan; leuke nette buurt, maar het huis staat nog geen 50 meter van een autobaan vandaan en is enorm verwaarloosd (hebben duidelijk Tokkies in gewoond) en het is erg klein.
Boven is enkel glas, met enkelglazen schuifraampjes er voor en dat systeem is aan het brokkelen.
Gisteren eentje bezichtigd die in een nette, rustige buurt staat met vee groen, 50 meter van een bos vandaan.
Het huis is minder klein dan die van eergisteren, op zich acceptabel qua grootte, maar het bitumen dak is meer dan 15 jaar oud en is op korte termijn aan vervanging toe. In de aanbouw zie je al zeer duidelijke lekkagesporen van het dak. De keuken is behoorlijk versleten en zou ook wel vervangen moeten worden.Hoeft uiteraard niet direct, maar de makelaar zegt dat als je het gaat doen, dat je dan beter de keuken tegen de achterliggende muur kunt laten monteren en de muur open kunt zagen voor een open keuken.
Leuk idee, maar dat levert veel kosten op.
Verder is het jaren '90 Leenbakker laminaat boven versleten, zijn veel gaten in de granol muren boven lelijk opgevuld en heeft de badkamer een heel simpel slap soort kastdeurtje wat enorm beschadigd is.
Ik vind het een twijfelgevalletje; de prijs ligt te hoog voor wat je er voor krijgt. Als ik er op zou bieden, ga ik wel onderbieden i.p.v. overbieden.
Vandaag heb ik een bezichtiging op echt een geweldig huis wat veel goedkoper is. Is ook echt wel een klushuis, maar hij is echt groot en is z'n geld meer dan waard!
quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tof, goed om te horenMooi dat je veel opties hebt! Soms moet je even door de staat van het huis heen kijken en gewoon ervoor gaan
Ik weet nog hoe blij ik was met mijn huisje, totaal onverwacht. Ik woon nu aan de rand van een schitterend bos, vlakbij de hei. Heerlijk, ik ga hier nooit meer weg en zal hier mijn rust vinden.
Succes met je queeste, keep us posted
Ik gun het je dat de goden je gunstig gezind zijn na roerige tijden, ik brand een kaarsje voor je. Go get what is yoursquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een bod uitgebracht op een ander huisje waar ik al wekenlang op zit te azen; ik had een bezichtiging gehad van een compact maar leuk huisje dat op een vreselijke locatie staat. Ik heb er met mijn makelaar over gepraat en die zei dat binnenkort in diezelfde straat een ander huis vrij komt; een veel betere locatie (niet de overlast die dat andere huis heeft), een stuk groter en een stuk goedkoper!
Alleen zat de verkopende partij enorm te treuzelen met de sleutel aan de makelaar te overhandigen (dat duurde dus weken) en ik wilde het echt bezichtigen voordat het op Funda zou komen.
Vandaag gedaan en gelijk flink overboden met de mededeling dat ik binnenkort een 2e bezichtiging heb bij een huis die ik ook leuk vind, en dat ik verder blijf rondkijken.
Willen ze een beter bod krijgen (wat overigens absoluut niet onrealistisch zou zijn), lopen ze het risico mijn bod mis te lopen.
Haha thanks man!quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik gun het je dat de goden je gunstig gezind zijn na roerige tijden, ik brand een kaarsje voor je. Go get what is yours
Nou woon je niet in een gebied met enorm hoge luchtvochtigheid, maar ik heb een collega die van "een beetje schimmel" naar "de wanden en plafond moeten vervangen worden" omdat de schimmel veel dieper leek te zitten dan ze eerst dachten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:40 schreef ToT het volgende:
De makelaar schetste de afgelopen weken een aardige nachtmerriescenario af van het huis van wat er allemaal aan gedaan moet worden, maar ik vind het enorm meevallen.
Een kamer zou bomvol schimmel zitten vanwege een kapot raam dat een paar jaar regen enzo heeft doorgelaten.
Ja, ik zie wat dunne laagjes schimmel rondom de ramen en bij de deur in de buurt, maar het valt echt enorm mee.
De vloer? Ja het is enorm kamp-stijl, maar het is in prima staat.
De keuken is wel echt aan vervanging toe, maar het is nog functioneel op de afzuigkap na, maar dat is geen giga investering.
Wat metselwerk moet opnieuw gevoegd worden, maar je kunt overal prima bij, dat is echt geen probleem.
Het is in de aanbouw die als schuur functioneert, dus enorm zal het niet boeien, maar dit is wel ff handig om te weten!quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou woon je niet in een gebied met enorm hoge luchtvochtigheid, maar ik heb een collega die van "een beetje schimmel" naar "de wanden en plafond moeten vervangen worden" omdat de schimmel veel dieper leek te zitten dan ze eerst dachten.
Maar ik hoop voor je dat het wel meevalt!
Maar was het echt in het beton en de bakstenen, die schimmel?quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou woon je niet in een gebied met enorm hoge luchtvochtigheid, maar ik heb een collega die van "een beetje schimmel" naar "de wanden en plafond moeten vervangen worden" omdat de schimmel veel dieper leek te zitten dan ze eerst dachten.
Maar ik hoop voor je dat het wel meevalt!
Florida, en binnen word er meer met hout dan beton gewerkt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar was het echt in het beton en de bakstenen, die schimmel?
En in welk gebied was het, aangezien je het over luchtvochtigheid hebt? Niet hier in Nederland neem ik aan?
Ahhh check.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Florida, en binnen word er meer met hout dan beton gewerkt.
Je hebt het bericht niet gelezen. Er is niemand doodgegaan bij dat ongeluk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het dode kindje van 4 jaar wat achterop zat dan wel weer...
Maar voor de rest... reguleren
Oh, nee idd niet gelezen. Had het nieuws in de gauwigheid vanmorgen gehoord.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt het bericht niet gelezen. Er is niemand doodgegaan bij dat ongeluk.
Als je ziet hoe snel die tienertjes op zo'n ding rondjakkeren vind ik het echt bizar meevallen dat het om slechts enkele tientallen gevallen gaat waarbij het gezicht op het asfalt of zo is opengehaald en dat soort dingen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:27 schreef Sally het volgende:
Overigens is ht dan nog vervelend dat er zoveel ongelukken gebeuren.
En dat kind zat achterop bij zijn moeder op de fiets.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, nee idd niet gelezen. Had het nieuws in de gauwigheid vanmorgen gehoord.
Ik lees nu idd "Het jongste geregistreerde slachtoffer van een fatbike-ongeluk in de eerste vier maanden van dit jaar was 4 jaar oud. Het kind zat als bijrijder achterop de fiets."
Maar alleen 'gewonden' en 'slachtoffers' in het bewuste artikel van Skipr.
Christ on a bike.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iets op deze planeet wat nog meer Tokkie is dan dit, buiten een papegaai op je hoofd?
Vrouwen met flink overgewicht die een legging met pantermotief aanhebben, tribal tattoo boven hun vette reet en bier uit de fles drinken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iets op deze planeet wat nog meer Tokkie is dan dit, buiten een papegaai op je hoofd?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vrouwen met flink overgewicht die een legging met pantermotief aanhebben, tribal tattoo boven hun vette reet en bier uit de fles drinken.
En anders Rachel Hazes.
Mailyquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goeiemorgen. Herman Stokkie.
[ afbeelding ]
Goeiemerrege......quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Fijn ToT!
Eindelijk.
Weer een grote stap vooruit!![]()
En, die ene die nog niet in de verkoop was?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:33 schreef Sally het volgende:
[..]
En, die ene die nog niet in de verkoop was?Klopt, die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schimmel is nu echter de minste van mijn zorgen; ik hoor net van een buurman over enorme verborgen gebreken die zeer veel kunnen gaan kosten.![]()
Neeeee..... die verborgen gebreken hadden gemeld moeten worden....quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, die.
De schimmel is nu echter de minste van mijn zorgen; ik hoor net van een buurman over enorme verborgen gebreken die zeer veel kunnen gaan kosten.
Ben ff in de wachtrij met rechtsbijstand.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Neeeee..... die verborgen gebreken hadden gemeld moeten worden....
Door op zn minst de makelaar
Je kan op grond van bepaalde verzwegen verborgen gebreken de koop ontbinden.
Zit altijd wel érgens een addertje onder het gras bij lage vraagprijzen...
Poehjhjhhh... Heavy, ja. Zeker met de asbest, en het barsten van vloeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff in de wachtrij met rechtsbijstand.
Het huis zelf is in tiptop staat en echt een droomhuis!
Het gaat om de aanbouw; de kelder daarvan is volgegooid met puin en zelfs asbest, waarna de toegang is dichtgegooid en daar weer tegels overheen gelegd zijn.
Die situatie is al 20 jaar zo, maar doordat de laatste tijd de waterstanden heel extreem zijn, krijg je een groot drukverschil door de verzegelde kelder waardoor de vloer omhoog gekomen is en de tegels in de aanbouw zijn gaan barsten.
Wat veel erger is, is dat bij de buurman in zijn aanbouw (die op de fundering van deze aanbouw geplaatst is) enorme barsten zijn gaan ontstaan. In "mijn" aanbouw is op een verwijderde tegelvloer verder helemaal niets vreemds te zien.
Hij zegt dat als de situatie in de kelder niet aangepakt wordt (het moet lekgestoken worden om grondwater de vrije gang te laten gaan) dat de schade aan beide aanbouwen in de loop der jaren enorm zal verslechteren. Hij zegt dat hij me er niet voor aansprakelijk zal stellen, maar niets is zo veranderlijk als de mening van een mens natuurlijk.
Klopt!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Poehjhjhhh... Heavy, ja. Zeker met de asbest, en het barsten van vloeren.
En is dit dan het huis waarvan de eigenaren nog geen haast hadden om de sleutel vrij te geven?
Geen wonderquote:
Nice.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
ff alles uitgezocht en mocht de buurman toch toekomstige schade op mij verhalen, dan wordt het heel moeilijk voor hem om te bewijzen dat het door mijn kelder veroorzaakt zou worden; voor het zelfde geld is het de grond onder zijn aanbouw die is gaan werken en dat dit muurtje van mijn kelder gewoon prima is.
Nicer.quote:Daarnaast zou mijn aansprakelijkheidsverzekering en opstalverzekering eventuele schade bij hem moeten dekken.
Nicestquote:Oh, en ik heb een fase 1 liesbreuk waar niks mee gedaan gaat worden tot het een keer fase 4 geworden is!
Nee, ik laat het zo; de aanbouw staat volledig op die fundering en gaat daardoor vrolijk mee op en neer met de veranderende grondwaterspiegel, wat relatief weinig problemen kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Nicer.
[..]
Nicest![]()
Nee eh, fijn dat je iig wat meer zekerheid hebt.
Maar... ga je dan in de nabije toekomst die kelder aanpakken? Want het grondwater kan zeker hoger komen (maar ook weer inzakken... wat dan wéér shit kan veroorzaken).
*popt champagne open*quote:
Dank!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
*popt champagne open*
Mooi man, heel fijn, van harte gefeliciteerd!![]()
Op naar een nieuwe fase met voorspoed en geluk.
Mailyquote:
Sallyquote:
quote:
Skattiequote:
Genotenquote:
Mjahhquote:Op zondag 9 juni 2024 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoten
Goed voor de race straks!
Rustig de eerste bochten door, druk opvoeren, en dan er voorbij. Max weet het welquote:Op zondag 9 juni 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mjahh
Maak me wel ietwat zorgen
Russell voor je
Is niet ideaal
Ik geloof ook niet dat Max er meteen volop zal gaan zittenquote:Op zondag 9 juni 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig de eerste bochten door, druk opvoeren, en dan er voorbij. Max weet het wel
Hij wel jaquote:Op zondag 9 juni 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Max er meteen volop zal gaan zitten
Die is in de jaren wel wijzer geworden
Russell naast je toch?quote:Op zondag 9 juni 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mjahh
Maak me wel ietwat zorgen
Russell voor je
Is niet ideaal
quote:Op zondag 9 juni 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig de eerste bochten door, druk opvoeren, en dan er voorbij. Max weet het wel
Met Russel op de eerste rij wordt het in ieder geval een spannende start.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Max er meteen volop zal gaan zitten
Die is in de jaren wel wijzer geworden
Mailyquote:
Greysquote:Op maandag 10 juni 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier is ze jarig![]()
@:Lovely
Dankjwelquote:Op maandag 10 juni 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier is ze jarig![]()
@:Lovely
Dankjewelquote:Op maandag 10 juni 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
[..]
Greys
Gefli @:Lovely
En Lovelyquote:
Ja hoor, weekendje weg geweest naar Lunteren, en nu weer aan de slagquote:
zo dichtbijquote:Op maandag 10 juni 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, weekendje weg geweest naar Lunteren, en nu weer aan de slag
Heb je wat leuks gepland voor je verjaardag?
Ah lekker hoor.. beetje goed weer daar gehad?quote:Op maandag 10 juni 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, weekendje weg geweest naar Lunteren, en nu weer aan de slag
Heb je wat leuks gepland voor je verjaardag?
Kom nog wel een keertje terugquote:
Heerlijk weer, lekker de benen gestrekt en zoquote:Op maandag 10 juni 2024 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor.. beetje goed weer daar gehad?
Nee niks bijzonders vandaag.. Saai hé
Ja die krijg ik vanavond.. Maar heb het al een soort van gevierd vorig weekquote:Op maandag 10 juni 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom nog wel een keertje terug
[..]
Heerlijk weer, lekker de benen gestrekt en zo
Ook geen cadeautjes?![]()
Ohwquote:Op maandag 10 juni 2024 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die krijg ik vanavond.. Maar heb het al een soort van gevierd vorig week
*kuch kuch*quote:
Wat voor waggie?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
Chille pimpwaggie gekauft!
Radio Drenthe pompte door de speakers toen ik er in stapte en ik hoorde iemand unmeunig plat kuier'n terwijl ik een proefrit in mijn flitsende bolide ging maken!
Mooi bakkie wel.. waar merk je dat aan?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Peugeot 207.
Leuk ding!Wel optisch gezien duidelijk dat er 2 ton mee is gereden, helaas.
Ach, de koplampen zijn verkleurd maar dat valt wel te polijsten.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:10 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Mooi bakkie wel.. waar merk je dat aan?
Ah ok..had je dan niet beter een andere auto kunnen kopen.. of had je een beperkt budget?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, de koplampen zijn verkleurd maar dat valt wel te polijsten.
Er is een lelijke roestplek bij een deur die ik over het hoofd had gezien.
Wat spatjes verf weg bij andere deuren.
Er is lijm geknoeid op het dashboard en dat heeft daar schade opgeleverd en verder kan het wel wat opgefrist worden met cockpitspray of zo.
Beperkt budget, beperkte tijd, geen goede reismogelijkheid om andere auto's te bekijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:15 schreef CrazyMind het volgende:
Wat spatjes verf weg bij andere deuren.
Er is lijm geknoeid op het dashboard en dat heeft daar schade opgeleverd en verder kan het wel wat
Je hebt ieder geval weer een auto.. wie weet in de toekomst een betere en mooiere auto..quote:Op maandag 10 juni 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Beperkt budget, beperkte tijd, geen goede reismogelijkheid om andere auto's te bekijken.
Ik wilde sowieso dit model hebben.
Dit was veruit de nieuwste binnen mijn budget, maar anderen hadden minder op de teller staan en waren goedkoper.
Eentje was al voor mijn neus verkocht, een andere kwam niet door de APK en ging voor een 2e poging en een andere was veel goedkoper, maar de garage verkocht hem liever ongezien aan de export en kon er verder absoluut niks zinnigs over zeggen.
Precies!quote:Op maandag 10 juni 2024 17:32 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Je hebt ieder geval weer een auto.. wie weet in de toekomst een betere en mooiere auto..
Over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 10 juni 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje, maar met eenvoudigere velgen en hij ziet er ook wat minder fris uit inmiddels.
Whaha voor mijn budget vond ik dit veruit de beste keuze.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Geintje, leuke wagen!
Ik was gaan buurten, idd.quote:
Mailyquote:
Sallyquote:
HAI!quote:
KYA!quote:
NANI?!quote:
Jawel hoorquote:
Weer iets...?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
Bloody hell, wat ik allemaal op m'n bordje krijg de laatste tijd....
Nog ff volhouden....
Ja ach, de bestaande situatie maar veel regelwerk, onverwachte problemen, kopzorgen er om, wisselende stemmingen enz.quote:
Ow, dat is dan wel balen...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, de bestaande situatie maar veel regelwerk, onverwachte problemen, kopzorgen er om, wisselende stemmingen enz.
Nu proberen de aflossing van de financiering van de auto voor de komende 3 maand te halveren. Kan wel, kost wel 400 euro.
Meteen gemaild dat ik dat niet wil, maar het is 18.00 geweest en ze zijn gesloten. Best kans dat ik dan niet onder die kosten uit kom.
Ja morgen even er over achteraan bellen.quote:
Ai, en je kan er dus niet meer mee terug??quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja morgen even er over achteraan bellen.
Verder gisteren een 2e handse auto gekocht, en nu blijkt dat hij 2 jaar lang geen onderhoudsbeurt heeft gehad.14.500 km na een noodzakelijke beurt mee verder gereden.
Ook was er een grote roestplek bij een passagiersdeur die ik niet gezien heb omdat ik de bezichtiging vluchtig in de stromende regen heb gedaan.ff lak op kleur laten maken ŕ 23 euro en ik heb het gelijk bijgewerkt. Ziet er niet uit, maar het roest in ieder geval niet verder nu.
Weet ik niet, ik zat er over te denken er over te bellen. Ik twijfel nog wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai, en je kan er dus niet meer mee terug??
Maar als het betekent dat hij bij die beurt ook nog weer +1000 euro uitkomt omdat er wat blijkt te zijn....quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zat er over te denken er over te bellen. Ik twijfel nog wat.
Verder is de auto technisch in ieder geval in prima staat; motorisch is hij prima, schakelt probleemloos en remt echt zeer goed.
Geschat wordt op ¤350, maar ik reken er op dat dat wel meer zal worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar als het betekent dat hij bij die beurt ook nog weer +1000 euro uitkomt omdat er wat blijkt te zijn....
Mja. Idd...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geschat wordt op ¤350, maar ik reken er op dat dat wel meer zal worden.
Wel iets om over na te denken in ieder geval.
Ja ch, er speelt echt zo veel meer mee. Klap op klap op klap met soms een lichtpuntje die je binnen no time weer genadeloos onderuit haalt.quote:
Knufffquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ch, er speelt echt zo veel meer mee. Klap op klap op klap met soms een lichtpuntje die je binnen no time weer genadeloos onderuit haalt.
Hou je maar taai meneertje!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ch, er speelt echt zo veel meer mee. Klap op klap op klap met soms een lichtpuntje die je binnen no time weer genadeloos onderuit haalt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Hou je maar taai meneertje!
Voor jou en voor mini.
Mailyquote:
ToTtiequote:
Succes ermee!quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Over een paar minuutjes weer ff koterslingeren hier.
Greysquote:
Skattiequote:
Je krijgt nu ook geestelijk veel voor je kiezen he. Dat hakt er ook in.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff gesport na een klein weekje pauze.
Ik merk dat ik momenteel echt geen energie heb, en de sterke pre-workout heeft daar weinig verandering in gebracht.
Maar goed; toch wel ff bezig geweest!
Als ie z'n hoofd er maar bijhoudt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook geestelijk veel voor je kiezen he. Dat hakt er ook in.
Sallyquote:
En hoe!quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook geestelijk veel voor je kiezen he. Dat hakt er ook in.
Mietje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
Veel geregel, veel tegenslagen, veel wisselende emoties enz.
Er is een tijd van Erdo en er is een tijd van Gan. Tot merrege.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Erdogan mijn paintjes van hem ziet, kan ik die ook nog eens kwijt raken!
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |