Mooi bakkie wel.. waar merk je dat aan?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Peugeot 207.
Leuk ding!Wel optisch gezien duidelijk dat er 2 ton mee is gereden, helaas.
Ach, de koplampen zijn verkleurd maar dat valt wel te polijsten.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:10 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Mooi bakkie wel.. waar merk je dat aan?
Ah ok..had je dan niet beter een andere auto kunnen kopen.. of had je een beperkt budget?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, de koplampen zijn verkleurd maar dat valt wel te polijsten.
Er is een lelijke roestplek bij een deur die ik over het hoofd had gezien.
Wat spatjes verf weg bij andere deuren.
Er is lijm geknoeid op het dashboard en dat heeft daar schade opgeleverd en verder kan het wel wat opgefrist worden met cockpitspray of zo.
Beperkt budget, beperkte tijd, geen goede reismogelijkheid om andere auto's te bekijken.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:15 schreef CrazyMind het volgende:
Wat spatjes verf weg bij andere deuren.
Er is lijm geknoeid op het dashboard en dat heeft daar schade opgeleverd en verder kan het wel wat
Je hebt ieder geval weer een auto.. wie weet in de toekomst een betere en mooiere auto..quote:Op maandag 10 juni 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Beperkt budget, beperkte tijd, geen goede reismogelijkheid om andere auto's te bekijken.
Ik wilde sowieso dit model hebben.
Dit was veruit de nieuwste binnen mijn budget, maar anderen hadden minder op de teller staan en waren goedkoper.
Eentje was al voor mijn neus verkocht, een andere kwam niet door de APK en ging voor een 2e poging en een andere was veel goedkoper, maar de garage verkocht hem liever ongezien aan de export en kon er verder absoluut niks zinnigs over zeggen.
Precies!quote:Op maandag 10 juni 2024 17:32 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Je hebt ieder geval weer een auto.. wie weet in de toekomst een betere en mooiere auto..
Over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 10 juni 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje, maar met eenvoudigere velgen en hij ziet er ook wat minder fris uit inmiddels.
Whaha voor mijn budget vond ik dit veruit de beste keuze.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Geintje, leuke wagen!
Ik was gaan buurten, idd.quote:
Mailyquote:
Sallyquote:
HAI!quote:
KYA!quote:
NANI?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |