Ja ach, de bestaande situatie maar veel regelwerk, onverwachte problemen, kopzorgen er om, wisselende stemmingen enz.quote:
Ow, dat is dan wel balen...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, de bestaande situatie maar veel regelwerk, onverwachte problemen, kopzorgen er om, wisselende stemmingen enz.
Nu proberen de aflossing van de financiering van de auto voor de komende 3 maand te halveren. Kan wel, kost wel 400 euro.
Meteen gemaild dat ik dat niet wil, maar het is 18.00 geweest en ze zijn gesloten. Best kans dat ik dan niet onder die kosten uit kom.
Ja morgen even er over achteraan bellen.quote:
Ai, en je kan er dus niet meer mee terug??quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja morgen even er over achteraan bellen.
Verder gisteren een 2e handse auto gekocht, en nu blijkt dat hij 2 jaar lang geen onderhoudsbeurt heeft gehad.14.500 km na een noodzakelijke beurt mee verder gereden.
Ook was er een grote roestplek bij een passagiersdeur die ik niet gezien heb omdat ik de bezichtiging vluchtig in de stromende regen heb gedaan.ff lak op kleur laten maken à 23 euro en ik heb het gelijk bijgewerkt. Ziet er niet uit, maar het roest in ieder geval niet verder nu.
Weet ik niet, ik zat er over te denken er over te bellen. Ik twijfel nog wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai, en je kan er dus niet meer mee terug??
Maar als het betekent dat hij bij die beurt ook nog weer +1000 euro uitkomt omdat er wat blijkt te zijn....quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zat er over te denken er over te bellen. Ik twijfel nog wat.
Verder is de auto technisch in ieder geval in prima staat; motorisch is hij prima, schakelt probleemloos en remt echt zeer goed.
Geschat wordt op ¤350, maar ik reken er op dat dat wel meer zal worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar als het betekent dat hij bij die beurt ook nog weer +1000 euro uitkomt omdat er wat blijkt te zijn....
Mja. Idd...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Geschat wordt op ¤350, maar ik reken er op dat dat wel meer zal worden.
Wel iets om over na te denken in ieder geval.
Ja ch, er speelt echt zo veel meer mee. Klap op klap op klap met soms een lichtpuntje die je binnen no time weer genadeloos onderuit haalt.quote:
Knufffquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ch, er speelt echt zo veel meer mee. Klap op klap op klap met soms een lichtpuntje die je binnen no time weer genadeloos onderuit haalt.
Hou je maar taai meneertje!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ch, er speelt echt zo veel meer mee. Klap op klap op klap met soms een lichtpuntje die je binnen no time weer genadeloos onderuit haalt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Hou je maar taai meneertje!
Voor jou en voor mini.
Mailyquote:
ToTtiequote:
Succes ermee!quote:Op woensdag 12 juni 2024 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Gozerdt!
Over een paar minuutjes weer ff koterslingeren hier.
Greysquote:
Skattiequote:
Je krijgt nu ook geestelijk veel voor je kiezen he. Dat hakt er ook in.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
Zo, weer ff gesport na een klein weekje pauze.
Ik merk dat ik momenteel echt geen energie heb, en de sterke pre-workout heeft daar weinig verandering in gebracht.
Maar goed; toch wel ff bezig geweest!
Als ie z'n hoofd er maar bijhoudt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook geestelijk veel voor je kiezen he. Dat hakt er ook in.
Sallyquote:
En hoe!quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Je krijgt nu ook geestelijk veel voor je kiezen he. Dat hakt er ook in.
Mietje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
Veel geregel, veel tegenslagen, veel wisselende emoties enz.
Er is een tijd van Erdo en er is een tijd van Gan. Tot merrege.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Als Erdogan mijn paintjes van hem ziet, kan ik die ook nog eens kwijt raken!
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |