SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dit is een goeie TT.
En zo is het ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goede avond dames en heren.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
na ben het ook eens met de TT. dus laat maar gaan hele discussie weer over iets wat eigenlijk allemaal niet zo boeiend is
Do what you love, love what you do!![]()
nee je krijgt ietwat tegen gasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:53 schreef kree het volgende:
na ben het ook eens met de TT. dus laat maar gaan hele discussie weer over iets wat eigenlijk allemaal niet zo boeiend is
en dan spring jij meteen op de hoogste kastDM’s gonzen zacht,
natuurlijk is dat waar, maar euhm mjah dite niet en trouwens komen alleen maar verliezers van uiteindelijk denkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
Sommigen dingen zijn het wel waard om voor te strijden
owhkeeeeeee je wilde ermee door ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je krijgt ietwat tegen gas
en dan spring jij meteen op de hoogste kast
Ik denk los het nog vredelievend op enzo dan maar helemaal woke....
Schakel.quote:
nee ik hoef er niet mee doorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
owhkeeeeeee je wilde ermee door ja?
Ik denk los het nog vredelievend op enzo dan maar helemaal woke....
maar je moet niet doen of mensen je aanvallen
als iemand een andere mening heeft
dat de hele wereld tegen kree is
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 01-06-2024 21:05:43 ]DM’s gonzen zacht,
en niet daarna huilen van is weer de grote kree show. want alleen al daarom heb ik er geen zin in enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ditte ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
natuurlijk is dat waar, maar euhm mjah dite niet en trouwens komen alleen maar verliezers van uiteindelijk denk![]()
even wat geld in de pot gedaan van de oranje straat commissie
kwamen net even vlaggetjes ophange
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Een hert is voor op de BBQ.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef kree het volgende:
kijk als je discussie wil dan kun je hert krijgen ook he....
lees je uberhaupt postsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef kree het volgende:
en niet daarna huilen van is weer de grote kree show. want alleen al daarom heb ik er geen zin in enzo.
of ratel je gewoon doorDM’s gonzen zacht,
Dat laatstequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees je uberhaupt posts
of ratel je gewoon door![]()
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiëren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
Ik laat het gaan en stop er geen verdere energie in.
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Puntjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
posten en scrollen, en aan het eind van de maand de punten tellen![]()
![]()
wat mag dat kostenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
even wat geld in de pot gedaan van de oranje straat commissie
kwamen net even vlaggetjes ophangeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heel verstandigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiëren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.![]()
![]()
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik naar buiten kijk wapperen de oranje vlaggetjes mij te gemoet
Hier hadden ze het jaren geleden ook gedaan zigzag met de overburen.
En toen kwam de vuilnisauto![]()
![]()
daarmee kunnen betalen zou nog mooier zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
posten en scrollen, en aan het eind van de maand de punten tellenUw ADH vitamine Worst
Jammer ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.
DM’s gonzen zacht,
ojeequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Hier hadden ze het jaren geleden ook gedaan zigzag met de overburen.
En toen kwam de vuilnisauto
die is hier afgelopen week voorbij gereden en heeft niets los getrokken
Ik heb wel een mening natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Oh wacht..
Ik vind dat jammer @:gebrokenglas
maar die gooi ik er nooit meer in.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Schakel heeft alle vlaggen betaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb 20 hele eurootjes in de pot gestopt
DM’s gonzen zacht,
topper!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb 20 hele eurootjes in de pot gestoptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wow.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dan staat de partytent bij jou voor de deur zeker?![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Youp z'n afscheid!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik naar buiten kijk wapperen de oranje vlaggetjes mij te gemoet![]()
![]()
Ik vind dat je een vrouw niet als pot mag aanspreken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
BBQ bij schakelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
Wow.
Dan staat de partytent bij jou voor de deur zeker?![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
Vind ik oprecht jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening natuurlijkmaar die gooi ik er nooit meer in.
♡♡♡♡![]()
Die dingen kosten toch geen drol, in de feestwinkel?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schakel heeft alle vlaggen betaaldAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nicequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Ook niet als ze de ketel verwijt dat die zwart ziet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat je een vrouw niet als pot mag aanspreken.![]()
en zo is het maar netquote:
het accepteren van andere meningen is wat er ontbreekt
DM’s gonzen zacht,
Dit accepteer ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo is het maar net
het accepteren van andere meningen is wat er ontbreekt![]()
![]()
ik heb nog nooit met een drol betaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen kosten toch geen drol, in de feestwinkel?
DM’s gonzen zacht,
Maar ze moeten wel opgehangen worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen kosten toch geen drol, in de feestwinkel?
Ik weet niet hoeveel huisnummers jullie hebben @Schakeltopia ?![]()
Ftfyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet als ze de kerel verwijt dat die zwart ziet?♡♡♡♡![]()
Daarom kosten ze ook geen drolquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met een drol betaald![]()
![]()
ben ik zeker de enige hierinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met een drol betaald
Uw ADH vitamine Worst
Uitgestelde Koningsdagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ehm.. wat gaat er gebeuren.. voetbal ofzo..? Binnenkort?![]()
geen ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel opgehangen worden.
Ik weet niet hoeveel huisnummers jullie hebben @:Schakeltopia ?
Ik wou het eens proberen maar het sijpelde toen tussen mijn vingers door.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met een drol betaald
mensjes op het veldquote:
we mogen het niet zienDM’s gonzen zacht,
Kost dat geld, dat ophangen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel opgehangen worden.
Ik weet niet hoeveel huisnummers jullie hebben @:Schakeltopia ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het eens proberen maar het sijpelde toen tussen mijn vingers door.![]()
DM’s gonzen zacht,
wordt het net als die oranjestraat in Den Haag?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Dat is geen drol. Dat is poep.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou het eens proberen maar het sijpelde toen tussen mijn vingers door.![]()
Of in Breda!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt het net als die oranjestraat in Den Haag?![]()
Owjaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensjes op het veld
we mogen het niet zienZal 'm eens aanzetten, helemaal vergeten
![]()
![]()
dat zeg ik helemaal nergensquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik hoef er niet mee door
maar je moet niet doen of mensen je aanvallen
als iemand een andere mening hebt
dat de hele wereld tegen kree is
sterker nog zie ze als vrienden enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Veel werk. Niet iedereen heeft daar zin aan.quote:
Ik zou het ook niet doen.
Ik hoef ook geen oranje vlaggetjes.![]()
Heel erg jammer is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo is het maar net
het accepteren van andere meningen is wat er ontbreekt
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Tijd = geldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Veel werk. Niet iedereen heeft daar zin aan.
de light versie denk ik, maar gezelligquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wordt het net als die oranjestraat in Den Haag?
Gelukkig doen ze dat bij mij in de straat niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen oranje vlaggetjes.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat blijkt idd ja ? staan niet meer open voor andere meningquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.Do what you love, love what you do!![]()
partypooper alertquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat bij mij in de straat niet.
DM’s gonzen zacht,
@hemarookworst ik zie wel overeenkomsten met den haag, wij hebben ook vlaggetjes!
leuk wel, dat soort dingen doen wij hier nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de light versie denk ik, maar gezelligUw ADH vitamine Worst
Nou maar ze doen het zelf toch, dat ophangen? En vast niet onder kantoortijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hier ook niet![]()
aan de ene kant wel prettig
hele dagen dat gewapper
DM’s gonzen zacht,
ja hier zijn een paar buurmannen er druk mee, die hebben er veel lol in. ze doen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik laat mijnes nog even in de vriezer.quote:'s Nachts vooral ...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
hier ook niet![]()
aan de ene kant wel prettig
hele dagen dat gewapper![]()
Een discussie bestaat ui 2 meningen en die moeten worden gemotiveerd en je luistert naar de ander met de motivatie. Mensen hebben veelal een mening zonder motivatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat blijkt idd ja ? staan niet meer open voor andere mening
Ja maar het heb op FB gestaan.
Duhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier wel..
Je houdt me voor de gek zeker![]()
![]()
44?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Komen er ook lampjes? Dat de hele boel knippert en doet tijdens de voetbalwedstrijden?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hier zijn een paar buurmannen er druk mee, die hebben er veel lol in. ze doen maar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt vrieslollies?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik laat mijnes nog even in de vriezer.
[..]
's Nachts vooral ...Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen er ook lampjes? Dat de hele boel knippert en doet tijdens de voetbalwedstrijden?
klopt. maar gelijk al als ik zeg persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens. nou dan ben je de boeman he?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een discussie bestaat ui 2 meningen en die moeten worden gemotiveerd en je luistert naar de ander met de motivatie. Mensen hebben veelal een mening zonder motivatie.
Ja maar het heb op FB gestaan.
Ik zeg niet dat ik hekel aan ze heb? iig niet als personen. ben lekker wie je bent. Mij maakt het niet uit.
Dat was dus ook mijn hele punt niet? maargoed blijkbaar is dat niet goed gelezen dan denk.Do what you love, love what you do!![]()
Omg en dan stroomstoring overal.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen er ook lampjes? Dat de hele boel knippert en doet tijdens de voetbalwedstrijden?
Airfryers en frietpannen en airco's die uitvallen![]()
![]()
Het EK voetbal begint vanaf 14 juni.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tich benieuwd wat er is..
Voetbal dan..
https://ekvoetbal.nl/speelschema/Autocorrect
(zelfst. naamw.)
25 juni is het trouwens al afgelopen, en gaat Nederland naar huis.![]()
De rest speelt nog even door.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thankyouquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het EK voetbal begint vanaf 14 juni.
https://ekvoetbal.nl/speelschema/![]()
Had t met gevonden
Gemist dat t al begon..♡♡♡♡![]()
van die lasers zoals in dance festivals nog beterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Omg en dan stroomstoring overal.
Airfryers en frietpannen en airco's die uitvallen
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
25 juni is het trouwens al afgelopen, en gaat Nederland naar huis.![]()
De rest speelt nog even door.
♡♡♡♡![]()
heb je het al aan staan @JustinK?DM’s gonzen zacht,
Van die slechte stekkers die kortsluiting veroorzaken...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Omg en dan stroomstoring overal.
Airfryers en frietpannen en airco's die uitvallen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zal het een saaie wedstrijd worden?quote:DM’s gonzen zacht,
Babi pangang.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verlengsnoerenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die slechte stekkers die kortsluiting veroorzaken...en niet uitgerolde haspels met elkaar verbonden.
![]()
Geen literbakken Hertogijs hebben.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Verlengsnoerenen niet uitgerolde haspels met elkaar verbonden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn finales vaak wel... Zeker als Real als eerste scoort. Ik hoop op BVBquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal het een saaie wedstrijd worden?![]()
![]()
Nee. Heb een hekel aan dat scheppen. En zo'n klein bakje is genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen literbakken Hertogijs hebben.![]()
Geen literbakken van een ambachtelijke Italiaan halenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen literbakken Hertogijs hebben.
Uw ADH vitamine Worst
Met 3 frituurpannen er op aangesloten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Goooo Dortmundquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn finales vaak wel... Zeker als Real als eerste scoort. Ik hoop op BVB
DM’s gonzen zacht,
En thuistapsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met 3 frituurpannen er op aangesloten.![]()
![]()
Van die met de heggenschaar per ongeluk doorgeknipte verlengsnoeren die weer met wat kroonsteentjes en duct tape zijn 'gerepareerd'.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zwart! Niet oranjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die met de heggenschaar per ongeluk doorgeknipte verlengsnoeren die weer met wat kroonsteentjes en duct-tape zijn 'gerepareerd'.![]()
![]()
Die op de oude 3 weg stekkers.quote:
CL finale die linksback schijnt goed te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus Koeman laat hem thuis ipv van opa Blind.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ook meerwegstekkers in gebruik maar wel echte Brennenstuhl, met zekering. Toch een beetje zekerheid.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die op de oude 3 weg stekkers.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Duitse degelijkheidquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook meerwegstekkers maar wel echte Brennenstuhl, met zekering.![]()
![]()
Dat is geen ijsje.quote:
Acts.quote:
Precies. Dit huis heeft vrij weinig stopcontacten dus je ontkomt er helaas niet aan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
voetballers zouden prima kunnen fokken
allemaal acts
DM’s gonzen zacht,
Kunnen wij dan ook voetballen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
voetballers zouden prima kunnen fokken
allemaal acts![]()
![]()
Neem een pozza.quote:
* proest *quote:
Als ik hier een schop tegen een bal geef heb ik weer gebroken glas: hij is dwars door mijn achterraam gegaan dan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
bijna goalllllquote:
nee joh gekkieDM’s gonzen zacht,
Als er gras op groeit mag je erop voetballen.quote:
Wel heel erg veel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben jij ook de man van glas?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* proest *
Als ik hier een schop tegen een bal geef heb ik weer gebroken glas: hij is dwars door mijn achterraam gegaan dan.![]()
![]()
nee hoorquote:
ook heel veel niet
DM’s gonzen zacht,
jij mag nooit meer radenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie je... je kan ook al heel bescheiden zijn
DM’s gonzen zacht,
schijnt niet lekker te zijn
snotDM’s gonzen zacht,
Niet te bescheiden hè.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen ver?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tony's Chocolonelyquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh er is voetbal op? Even checken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
heeeee niks doe maar goed slaan!!!quote:
jou ja!
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
Kom maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeeee niks doe maar goed slaan!!!
jou ja!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ontziet je rug met dat slaan, dat is dan weer lief.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
greys wellichtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ontziet je rug met dat slaan, dat is dan weer lief.
ik niet
je weet niet waar zijn huis woontquote:
DM’s gonzen zacht,
Goffer ik ben te laat.quote:
morgen mag jij naar JsTnKquote:![]()
dan is hij weer voor jou
Dat spelletje Twister met Greys heugt Justin nog goed. Hij loopt al een week krom.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
toch wel mooi een grote tv nu hequote:![]()
Dan is er niets meer van mij overquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
morgen mag jij naar JsTnK![]()
dan is hij weer voor jou
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. AardappelSchotel / 43 / +0 / +43 / 299 / 327
2. JustinK / 34 / +0 / +34 / 414 / 429
3. kree / 25 / +0 / +25 / 215 / 242
4. Jacquelinehasselbaink / 18 / +0 / +18 / 164 / 165
5. KoningWouter / 17 / +0 / +17 / 43 / 57
6. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 107 / 116
7. M_0_0_N / 12 / +0 / +12 / 16 / 20
8. MizzezAmy / 12 / +0 / +12 / 173 / 183
9. KillemWieft / 11 / +0 / +11 / 21 / 25
10. Fogel / 11 / +0 / +11 / 123 / 130
11. maily / 8 / +0 / +8 / 102 / 105
12. ToT / 7 / +0 / +7 / 88 / 94
13. BPS70 / 7 / +0 / +7 / 243 / 248
14. Superbadeendje / 6 / +0 / +6 / 118 / 128
15. Dr.Mikey / 6 / +0 / +6 / 47 / 52
16. loveyoulongtime / 6 / +0 / +6 / 60 / 64
17. hemarookworst / 5 / +0 / +5 / 88 / 90
18. HappyCharly / 5 / +0 / +5 / 163 / 165
19. Shii / 5 / +0 / +5 / 69 / 72
20. CrazyMind / 4 / +0 / +4 / 155 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zow! Dat was het wel weer voor vandaagPoeren staan erin, aangevuld met beton en zand en een tegel erop. Beetje aangeveegd.
Was allemaal zeiknat vandaag natuurlijk weerZiet er morgen schoner uit hoop ik, en dan kan ik het fatsoenlijk vegen zodat het schoon is
![]()
Morgen misschien beginnen aan de eerste staanders. Ben zo stijf als een plank dus nog ff zien. Moet de eerste balken 20x20cm doorzagen met de hand, schuren, beitsen, stelplaten monteren en dan op de poeren schroeven![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat spelletje Twister met Greys heugt Justin nog goed. Hij loopt al een week krom.![]()
![]()
Dan laat je hem maar niet er inquote:
Goed bezig joh!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Zow! Dat was het wel weer voor vandaagPoeren staan erin, aangevuld met beton en zand en een tegel erop. Beetje aangeveegd.
Was allemaal zeiknat vandaag natuurlijk weerZiet er morgen schoner uit hoop ik, en dan kan ik het fatsoenlijk vegen zodat het schoon is
![]()
Morgen misschien beginnen aan de eerste staanders. Ben zo stijf als een plank dus nog ff zien. Moet de eerste balken 20x20cm doorzagen met de hand, schuren, beitsen, stelplaten monteren en dan op de poeren schroeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En dan ook oranje vlaggetjes?![]()
Vast wel als alles opgeladen is daarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijkt @:MizzezAmy nu ook voetbalporn op dr grote tv?
Knapt dat je dit zelf bedacht hebt en kunt uitvoeren ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou ik ook niet doen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien laat ik jou er maar niet in
DM’s gonzen zacht,
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien laat ik jou er maar niet in
Dit is DTS hier hoort altijd iemand te jankenquote:
het was geen schouderduwquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
En rood en power play en een drive through
scheids durft nietDM’s gonzen zacht,
Lief doen tegen maily of mijn parkiet trapt je in elkaar.quote:
De planning is dat ik over een week of 3 pannenbier vierquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Goed bezig joh!!![]()
En dan ook oranje vlaggetjes?Dus wellicht wel
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hey Stoor. Wat ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De FOK!Knokploeg wordt ingeschakeld om je deur "te openen".quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was een liefdesklopje voor mailyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lief doen tegen maily of mijn parkiet trapt je in elkaar.![]()
![]()
ja een echte toetsenbord heldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird kijk die justin stoer doen hier!
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: