Zijn finales vaak wel... Zeker als Real als eerste scoort. Ik hoop op BVBquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal het een saaie wedstrijd worden?
Nee. Heb een hekel aan dat scheppen. En zo'n klein bakje is genoeg.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen literbakken Hertogijs hebben.
Geen literbakken van een ambachtelijke Italiaan halenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen literbakken Hertogijs hebben.
Met 3 frituurpannen er op aangesloten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Verlengsnoerenen niet uitgerolde haspels met elkaar verbonden.
Goooo Dortmundquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn finales vaak wel... Zeker als Real als eerste scoort. Ik hoop op BVB
En thuistapsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met 3 frituurpannen er op aangesloten.
Van die met de heggenschaar per ongeluk doorgeknipte verlengsnoeren die weer met wat kroonsteentjes en duct tape zijn 'gerepareerd'.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Verlengsnoerenen niet uitgerolde haspels met elkaar verbonden.
Zwart! Niet oranjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Van die met de heggenschaar per ongeluk doorgeknipte verlengsnoeren die weer met wat kroonsteentjes en duct-tape zijn 'gerepareerd'.
Die op de oude 3 weg stekkers.quote:
Ik heb ook meerwegstekkers in gebruik maar wel echte Brennenstuhl, met zekering. Toch een beetje zekerheid.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die op de oude 3 weg stekkers.
Duitse degelijkheidquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook meerwegstekkers maar wel echte Brennenstuhl, met zekering.
Dat is geen ijsje.quote:
Acts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |