SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dit is een goeie TT.
En zo is het ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goede avond dames en heren.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
na ben het ook eens met de TT. dus laat maar gaan hele discussie weer over iets wat eigenlijk allemaal niet zo boeiend is
Do what you love, love what you do!![]()
nee je krijgt ietwat tegen gasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:53 schreef kree het volgende:
na ben het ook eens met de TT. dus laat maar gaan hele discussie weer over iets wat eigenlijk allemaal niet zo boeiend is
en dan spring jij meteen op de hoogste kastDM’s gonzen zacht,
natuurlijk is dat waar, maar euhm mjah dite niet en trouwens komen alleen maar verliezers van uiteindelijk denkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
Sommigen dingen zijn het wel waard om voor te strijden
owhkeeeeeee je wilde ermee door ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je krijgt ietwat tegen gas
en dan spring jij meteen op de hoogste kast
Ik denk los het nog vredelievend op enzo dan maar helemaal woke....
Schakel.quote:
nee ik hoef er niet mee doorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
owhkeeeeeee je wilde ermee door ja?
Ik denk los het nog vredelievend op enzo dan maar helemaal woke....
maar je moet niet doen of mensen je aanvallen
als iemand een andere mening heeft
dat de hele wereld tegen kree is
[ Bericht 0% gewijzigd door greysbones op 01-06-2024 21:05:43 ]DM’s gonzen zacht,
en niet daarna huilen van is weer de grote kree show. want alleen al daarom heb ik er geen zin in enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ditte ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
natuurlijk is dat waar, maar euhm mjah dite niet en trouwens komen alleen maar verliezers van uiteindelijk denk![]()
even wat geld in de pot gedaan van de oranje straat commissie
kwamen net even vlaggetjes ophange
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Een hert is voor op de BBQ.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef kree het volgende:
kijk als je discussie wil dan kun je hert krijgen ook he....
lees je uberhaupt postsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef kree het volgende:
en niet daarna huilen van is weer de grote kree show. want alleen al daarom heb ik er geen zin in enzo.
of ratel je gewoon doorDM’s gonzen zacht,
Dat laatstequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees je uberhaupt posts
of ratel je gewoon door![]()
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiëren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
Ik laat het gaan en stop er geen verdere energie in.
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Puntjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
posten en scrollen, en aan het eind van de maand de punten tellen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: