nee ik hoef er niet mee doorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
owhkeeeeeee je wilde ermee door ja?
Ik denk los het nog vredelievend op enzo dan maar helemaal woke....
Ditte ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:54 schreef kree het volgende:
[..]
natuurlijk is dat waar, maar euhm mjah dite niet en trouwens komen alleen maar verliezers van uiteindelijk denk
Een hert is voor op de BBQ.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef kree het volgende:
kijk als je discussie wil dan kun je hert krijgen ook he....
lees je uberhaupt postsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef kree het volgende:
en niet daarna huilen van is weer de grote kree show. want alleen al daarom heb ik er geen zin in enzo.
Dat laatstequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees je uberhaupt posts
of ratel je gewoon door
Puntjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
posten en scrollen, en aan het eind van de maand de punten tellen
wat mag dat kostenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
even wat geld in de pot gedaan van de oranje straat commissie
kwamen net even vlaggetjes ophange
Heel verstandigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiëren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
Ik laat het gaan en stop er geen verdere energie in.
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik naar buiten kijk wapperen de oranje vlaggetjes mij te gemoet
daarmee kunnen betalen zou nog mooier zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
posten en scrollen, en aan het eind van de maand de punten tellen
Jammer ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiëren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |