wat mag dat kostenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
even wat geld in de pot gedaan van de oranje straat commissie
kwamen net even vlaggetjes ophange
Heel verstandigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiėren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
Ik laat het gaan en stop er geen verdere energie in.
Daarom ook meng ik me eigenlijk nooit in discussies hier.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik naar buiten kijk wapperen de oranje vlaggetjes mij te gemoet
daarmee kunnen betalen zou nog mooier zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
posten en scrollen, en aan het eind van de maand de punten tellen
Jammer ook welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Als er ergens een discussie over ontstaat en er komen allemaal 'ik vind' opmerkingen terug, dan laat ik het eigenlijk altijd direct gaan.
Mijn ervaring met discussiėren de afgelopen jaren is dat de ander zelden openstaat voor andermans mening, of uberhaupt ook eens een andere kant wil bekijken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
ojeequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Hier hadden ze het jaren geleden ook gedaan zigzag met de overburen.
En toen kwam de vuilnisauto
Ik heb wel een mening natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
Oh wacht..
Ik vind dat jammer @:gebrokenglas
Schakel heeft alle vlaggen betaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb 20 hele eurootjes in de pot gestopt
topper!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Wow.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Voor Youp z'n afscheid!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik naar buiten kijk wapperen de oranje vlaggetjes mij te gemoet
Ik vind dat je een vrouw niet als pot mag aanspreken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
BBQ bij schakelquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef maily het volgende:
[..]
Wow.
Dan staat de partytent bij jou voor de deur zeker?![]()
![]()
Vind ik oprecht jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening natuurlijkmaar die gooi ik er nooit meer in.
Die dingen kosten toch geen drol, in de feestwinkel?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schakel heeft alle vlaggen betaald
nicequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ook niet als ze de ketel verwijt dat die zwart ziet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat je een vrouw niet als pot mag aanspreken.
en zo is het maar netquote:
Dit accepteer ik nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo is het maar net
het accepteren van andere meningen is wat er ontbreekt
ik heb nog nooit met een drol betaaldquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen kosten toch geen drol, in de feestwinkel?
Maar ze moeten wel opgehangen worden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen kosten toch geen drol, in de feestwinkel?
Ftfyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook niet als ze de kerel verwijt dat die zwart ziet?
Daarom kosten ze ook geen drolquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met een drol betaald
ben ik zeker de enige hierinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met een drol betaald
Uitgestelde Koningsdagquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ehm.. wat gaat er gebeuren.. voetbal ofzo..? Binnenkort?
geen ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel opgehangen worden.
Ik weet niet hoeveel huisnummers jullie hebben @:Schakeltopia ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |