Ik laat mijnes nog even in de vriezer.quote:
's Nachts vooral ...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
hier ook niet![]()
aan de ene kant wel prettig
hele dagen dat gewapper
Een discussie bestaat ui 2 meningen en die moeten worden gemotiveerd en je luistert naar de ander met de motivatie. Mensen hebben veelal een mening zonder motivatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat blijkt idd ja ? staan niet meer open voor andere mening
Duhquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier wel..
Je houdt me voor de gek zeker
44?quote:
Komen er ook lampjes? Dat de hele boel knippert en doet tijdens de voetbalwedstrijden?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hier zijn een paar buurmannen er druk mee, die hebben er veel lol in. ze doen maar![]()
Je hebt vrieslollies?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik laat mijnes nog even in de vriezer.
[..]
's Nachts vooral ...
ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen er ook lampjes? Dat de hele boel knippert en doet tijdens de voetbalwedstrijden?
klopt. maar gelijk al als ik zeg persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens. nou dan ben je de boeman he?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een discussie bestaat ui 2 meningen en die moeten worden gemotiveerd en je luistert naar de ander met de motivatie. Mensen hebben veelal een mening zonder motivatie.
Ja maar het heb op FB gestaan.
Omg en dan stroomstoring overal.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen er ook lampjes? Dat de hele boel knippert en doet tijdens de voetbalwedstrijden?
Het EK voetbal begint vanaf 14 juni.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tich benieuwd wat er is..
Voetbal dan..
Thankyouquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het EK voetbal begint vanaf 14 juni.
https://ekvoetbal.nl/speelschema/
van die lasers zoals in dance festivals nog beterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Omg en dan stroomstoring overal.
Airfryers en frietpannen en airco's die uitvallen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
25 juni is het trouwens al afgelopen, en gaat Nederland naar huis.![]()
De rest speelt nog even door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |