Vind ik in paradiso ook een gek ding. Gelukkig kun je eenmalig overmaken als je naar 1 concert gaat dat perse in de paradiso is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prijs:
¤ 28,75
Excl. ¤ 4 (maand)/¤ 25 (jaar) verplicht lidmaatschap.
Ik ga denk ik te weinig naar concerten, maar wat? Een lidmaatschap moeten kopen om te mogen betalen voor een concert? Wat zijn dit nou weer voor kutstreken?
Dit bestaat al sinds geen idee hoe lang. Volgens mij heeft het te maken dat de Melkweg en Paradiso stichtingen zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prijs:
¤ 28,75
Excl. ¤ 4 (maand)/¤ 25 (jaar) verplicht lidmaatschap.
Ik ga denk ik te weinig naar concerten, maar wat? Een lidmaatschap moeten kopen om te mogen betalen voor een concert? Wat zijn dit nou weer voor kutstreken?
Gedaanquote:Op maandag 3 juni 2024 10:04 schreef NailQueen het volgende:
Käärijä is uitverkocht. Ik kan de OP niet meer aanpassen. Wil een mod dit even in de OP zetten? Men kan zich uiteraard nog wel aansluiten bij de meet van tevoren.
Noooquote:Op maandag 3 juni 2024 09:56 schreef Ama het volgende:
Ik wou gisteren een kaartje kopen maar het is uitverkocht.
Dat klopt, Joost was vlak voor het songfestival in Finland om het op te nemen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:30 schreef Moira het volgende:
Er lijkt trouwens een nieuw Käärijä nummer ‘Traffic’ te komen ‘featuring Joost’
Dus ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat Joost wellicht een guest appearance komt doen als dat nummer op de setlist staat
Wel handig als je de link voor de kaartjes nog weghaaldquote:Op maandag 3 juni 2024 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
GedaanIn een ietwat rebelse bui
Ik kan de formulering aanpassen indien gewenst
![]()
Het begint wel vroeg, dus ik denk dat mijn avondeten in de trein wordt. Maar ergens meeten ben ik verder wel bij, eventueel in de zaal.quote:Op woensdag 18 september 2024 23:53 schreef H_T het volgende:
Willen we vooraf nog ergens afspreken? Gewoon voor de zaal of bij bijvoorbeeld de Burger King?
Dan starten we m.quote:Op donderdag 19 september 2024 18:21 schreef NailQueen het volgende:
Als er straks geen moshpit is ben ik wel zwaar teleurgesteld hoor
Misschien is het handig om van te voren een groepsapp aan te maken?quote:Op woensdag 18 september 2024 23:53 schreef H_T het volgende:
Willen we vooraf nog ergens afspreken? Gewoon voor de zaal of bij bijvoorbeeld de Burger King?
Met een goede duidelijke afspraak is dat in principe niet nodigquote:Op donderdag 19 september 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om van te voren een groepsapp aan te maken?
Er gaan een paar users mee die niet elke dag aanwezig zijn hier. Dus dan weet ik niet wat dan handiger is.quote:Op donderdag 19 september 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Met een goede duidelijke afspraak is dat in principe niet nodig
Leidseplein? Kroegen en restaurants voor het uitzoekenquote:Op zondag 29 september 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Is iemand een beetje bekend in de omgeving van de melkweg? Ik kom daar voor het eerst. Dus als iemand een goede plek weet om de meet te doen laat maar weten.
Voordat hij Trafik! doet vraagt hij regelmatig om een moshpit. Doet ie niet altijd (sommige shows hebben nog best veel kids) maar de laatste paar shows wel. Hij houdt wel rekening met kinderen maar ja, het is uiteindelijk het publiek dat het van hem overneemt. Ik verwacht eigenlijk voor Amsterdam ook wel een pit.quote:Op maandag 30 september 2024 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe moshpitterig zijn concerten van Käärijäh eigenlijk?
Ik ga met mijn dochter van elf. Ik wil wel dat ze kan dansen en als ze iets kan zien is dat mooi meegenomen. Maar ik wil niet dat ze middenin een wall of death terecht komt, zeg maar.
Als je een goede suggestie hebt zeg het maar hoor.quote:Op maandag 30 september 2024 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leidseplein? Kroegen en restaurants voor het uitzoeken
Ik heb laatst bij Villa Orange gegeten. Vandaar is het 5 minuten lopen naar de Melkweg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je een goede suggestie hebt zeg het maar hoor.
Als je iets wil, moet je niet wachten tot iemand anders het voor je gaat regelen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Nog 8 dagen
Goed, Leidseplein dus. Waar en hoe laat? Wie o wie wil de meet op zich nemen?
Ik had het al in de SC gevraagd. Egeltje1985 heeft wel een goede suggetie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je iets wil, moet je niet wachten tot iemand anders het voor je gaat regelen.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leidseplein ligt er naast, daar op het terras (onder lampen) of binnen bij bijvoorbeeld Murphy's is een goede optie denk ik. Daar ga ik zelf meestal wat drinken als ik naar de Melkweg ben geweest in ieder geval. Schuin tegenover zit ook de burger king.
Murphy's zit op een rijtje met nog een stuk of vijf café's. Ik ken ze niet goed genoeg om te zeggen welke het leukst of meest geschikt is voor een meet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had het al in de SC gevraagd. Egeltje1985 heeft wel een goede suggetie.
[..]
Owhquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb mijn kaartje hiervoor trouwens verkocht. Krijg het qua planning gewoon anders niet rond, deze week.![]()
Veel plezier morgen.
Ahh, jammer Beer!quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb mijn kaartje hiervoor trouwens verkocht. Krijg het qua planning gewoon anders niet rond, deze week.![]()
Veel plezier morgen.
Ja misschien moeten we een verzamelplek vinden in de melkweg?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:52 schreef Moira het volgende:
Wat zijn trouwens de opties als we niet mee eten bij Burger King?
Elkaar in de rij vinden? Hoe laat/waar is handig?
Ik weet eigk niet of ik daar wel eens binnen ben geweest, daar zal ook wel een soort geluidsmensen-dingetje achterin het midden zijn denk ik?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we een verzamelplek vinden in de melkweg?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben @:cee al gespot
En geen Burger King voor ons. We eten sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet de groep op het terras aanspreken. Die zijn het niet en ze kijken je niet-begrijpend aan als je vraagt of ze van het ESF forum zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:13 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die nog willen aansluiten: we zitten nu bij Murphy's!
Heb je ook nog onbegrijpelijke nicknames gebruikt in de hoop dat dat zou helpen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet de groep op het terras aanspreken. Die zijn het niet en ze kijken je niet-begrijpend aan als je vraagt of ze van het ESF forum zijn.
True story
Ik zei dat ik dacht dat ze @Treinhoer was en toen werden we door een stel BOA’s van het terras af gesleept.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook nog onbegrijpelijke nicknames gebruikt in de hoop dat dat zou helpen?
Ik geloof dat die nu een paar meter bij mij vandaan een vegawhopper naar binnen zit te werkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dacht dat ze @:treinhoer was en toen werden we door een stel BOA’s van het terras af gesleept.
Ik kom die kant op, tot zoquote:
@Treinhoer is een mannetjequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dacht dat ze @:treinhoer was en toen werden we door een stel BOA’s van het terras af gesleept.
Ik zag een lange man met bril, baard en AA drink bij zijn dienblad en gokte dat hij dat zou zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:05 schreef Moira het volgende:
[..]
@:treinhoer is een mannetjeeen hele lange die zo wel opvalt als ‘ie bij de BK uitgegeten is
[duidelijk geėdit bericht] wat leeeeeukquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag een lange man met bril, baard en AA drink bij zijn dienblad en gokte dat hij dat zou zijn
Ow wow! Ik heb 0 beeldmateriaalquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:42 schreef PippenScottie het volgende:
Gekkenwerk. TRAFIK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was errug leuk!!
Pippie heeft 35 minuten beeldmateriaal 😄
Ik heb je helaas niet gespot, maar ik zag wel iemand helemaal vooraan staan met een Finse vlag. Was jij dat toevallig?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben kapot.![]()
Morgenochtend met de trein naar Berlijn Parijs voor de volgende ronde.
Stond je helemaal vooraan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben kapot.![]()
Morgenochtend met de trein naar Berlijn Parijs voor de volgende ronde.
Heb je haar tweets gezien in het Joost topic?quote:
Ah, dan stond ze niet aan de kant van het podium waar ik haar zochtquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je haar tweets gezien in het Joost topic?
Dat was eerste rij hoor
Ik lig hier op mijn hotelkamer ook na te genietenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik merk wel dat ik echt even de tijd nodig heb om af schakelen.
Zit namelijk nog steeds in de stuitermodus en de wekker gaat morgen gewoon weer om 0600u.
Nee, dat waren echte Finnen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb je helaas niet gespot, maar ik zag wel iemand helemaal vooraan staan met een Finse vlag. Was jij dat toevallig?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu in een bar in Parijs te wachten op het volgende concert dat naast de bar is en Käärijä kwam even binnen, kocht wodka shotjes voor ons allemaal en bleef een half uur kletsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |