Ik heb je helaas niet gespot, maar ik zag wel iemand helemaal vooraan staan met een Finse vlag. Was jij dat toevallig?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben kapot.![]()
Morgenochtend met de trein naar Berlijn Parijs voor de volgende ronde.
Stond je helemaal vooraan?quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ben kapot.![]()
Morgenochtend met de trein naar Berlijn Parijs voor de volgende ronde.
Heb je haar tweets gezien in het Joost topic?quote:
Ah, dan stond ze niet aan de kant van het podium waar ik haar zochtquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je haar tweets gezien in het Joost topic?
Dat was eerste rij hoor
Ik lig hier op mijn hotelkamer ook na te genietenquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik merk wel dat ik echt even de tijd nodig heb om af schakelen.
Zit namelijk nog steeds in de stuitermodus en de wekker gaat morgen gewoon weer om 0600u.
Nee, dat waren echte Finnen!quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb je helaas niet gespot, maar ik zag wel iemand helemaal vooraan staan met een Finse vlag. Was jij dat toevallig?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:52 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu in een bar in Parijs te wachten op het volgende concert dat naast de bar is en Käärijä kwam even binnen, kocht wodka shotjes voor ons allemaal en bleef een half uur kletsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |