Ja misschien moeten we een verzamelplek vinden in de melkweg?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:52 schreef Moira het volgende:
Wat zijn trouwens de opties als we niet mee eten bij Burger King?
Elkaar in de rij vinden? Hoe laat/waar is handig?
Ik weet eigk niet of ik daar wel eens binnen ben geweest, daar zal ook wel een soort geluidsmensen-dingetje achterin het midden zijn denk ik?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja misschien moeten we een verzamelplek vinden in de melkweg?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben @:cee al gespot
En geen Burger King voor ons. We eten sushi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet de groep op het terras aanspreken. Die zijn het niet en ze kijken je niet-begrijpend aan als je vraagt of ze van het ESF forum zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:13 schreef NailQueen het volgende:
Voor de mensen die nog willen aansluiten: we zitten nu bij Murphy's!
Heb je ook nog onbegrijpelijke nicknames gebruikt in de hoop dat dat zou helpen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet de groep op het terras aanspreken. Die zijn het niet en ze kijken je niet-begrijpend aan als je vraagt of ze van het ESF forum zijn.
True story
Ik zei dat ik dacht dat ze @Treinhoer was en toen werden we door een stel BOA’s van het terras af gesleept.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook nog onbegrijpelijke nicknames gebruikt in de hoop dat dat zou helpen?
Ik geloof dat die nu een paar meter bij mij vandaan een vegawhopper naar binnen zit te werkenquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dacht dat ze @:treinhoer was en toen werden we door een stel BOA’s van het terras af gesleept.
Ik kom die kant op, tot zoquote:
@Treinhoer is een mannetjequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dacht dat ze @:treinhoer was en toen werden we door een stel BOA’s van het terras af gesleept.
Ik zag een lange man met bril, baard en AA drink bij zijn dienblad en gokte dat hij dat zou zijnquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:05 schreef Moira het volgende:
[..]
@:treinhoer is een mannetjeeen hele lange die zo wel opvalt als ‘ie bij de BK uitgegeten is
[duidelijk geëdit bericht] wat leeeeeukquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag een lange man met bril, baard en AA drink bij zijn dienblad en gokte dat hij dat zou zijn
Ow wow! Ik heb 0 beeldmateriaalquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:42 schreef PippenScottie het volgende:
Gekkenwerk. TRAFIK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was errug leuk!!
Pippie heeft 35 minuten beeldmateriaal 😄
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|