Niet meegekregen. Ik volg voornamelijk zn nieuwe muziek en niet alle mensen eromheen. Wat ik in t filmpje zie is niet met de dood bedreigen toch? Of ik lees eroverheen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:32 schreef Mishu het volgende:
Hebben mensen hier mee gekregen dat Daan Koens (uit het creatieve team van Joost Klein) een 20-jarige Oekraiense fan met de dood heeft bedreigd?
Zie: [ x ]
quote:Op maandag 7 oktober 2024 06:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat hij gezegd hebt kan niet. Maar dat mens is echt gek. Het was haar recht om te weten of Joost een relatie heeft??
CCTV afstruinen om te kijken of hij daar loopt...
Heather Nova, Courtney Love (Hole), K's Choice?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, help me even. Ik zoek de naam van een zangeres uit de 90's, maar kan er niet opkomen. Volgens mij was ze blond. Beetje in de hoek van Alanis Morrisette qua muziekstijl. Hmm.
Ik denk dat je misschien Courtney Love bedoelt (van de band Hole) of misschien Meredith Brooks? Ze waren beide actief in de jaren ’90 en passen qua stijl een beetje in dezelfde alternatieve rockhoek als Alanis Morissette. Een andere mogelijkheid zou Jewel kunnen zijn, die ook een soortgelijke vibe had, al was ze iets minder rauw. Helpt dit?quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, help me even. Ik zoek de naam van een zangeres uit de 90's, maar kan er niet opkomen. Volgens mij was ze blond. Beetje in de hoek van Alanis Morrisette qua muziekstijl. Hmm.
Wij zijn dus afgelopen mei voor het eerst naar Londen geweestquote:
Dit vroeg je toch ook al in het Kaarija topic en daar had Pippen wel een goede suggestie.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:07 schreef NailQueen het volgende:
Attentie! Attentie!
Over precies een week gaan we met z'n allen naar Käärijä. Het is wel zo leuk als we elkaar van te voren nog gaan zien. Ik kom zelf voor het eerst in de Melkweg en heb dus geen idee wat er in de buurt te doen is. Wie weet een goede plek om de meet te doen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leidseplein ligt er naast, daar op het terras (onder lampen) of binnen bij bijvoorbeeld Murphy's is een goede optie denk ik. Daar ga ik zelf meestal wat drinken als ik naar de Melkweg ben geweest in ieder geval. Schuin tegenover zit ook de burger king.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:07 schreef NailQueen het volgende:
Attentie! Attentie!
Over precies een week gaan we met z'n allen naar Käärijä. Het is wel zo leuk als we elkaar van te voren nog gaan zien. Ik kom zelf voor het eerst in de Melkweg en heb dus geen idee wat er in de buurt te doen is. Wie weet een goede plek om de meet te doen?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja maar daar kreeg ik geen reactie. Daarom dus hier ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit vroeg je toch ook al in het Kaarija topic en daar had Pippen wel een goede suggestie.
Ja, dit inderdaad. Ik weet helemaal nergens van dat ik naar de Melkweg zou gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit fake news, ik ga immers helemaal niet naar Käärijä.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:24 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit fake news, ik ga immers helemaal niet naar Käärijä.
Jawel. Jullie gaan gewoon meequote:Op maandag 7 oktober 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad. Ik weet helemaal nergens van dat ik naar de Melkweg zou gaan.
Jeej, gezellig!quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Jullie gaan gewoon mee
Sabotage! Ik haat sabotage!quote:
Er staat "I come for you". Dat vind ik niet heel erg aardig klinkenquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet meegekregen. Ik volg voornamelijk zn nieuwe muziek en niet alle mensen eromheen. Wat ik in t filmpje zie is niet met de dood bedreigen toch? Of ik lees eroverheen.
Ow nee zeker niet. Maar ik dacht aan stappen ondernemen als aanklacht ofzo. Of online exposen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er staat "I come for you". Dat vind ik niet heel erg aardig klinken
Er staat dat hij gaat uitvinden waar zij woont.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow nee zeker niet. Maar ik dacht aan stappen ondernemen als aanklacht ofzo. Of online exposen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |