abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2024 @ 18:53:38 #101
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214777743
Iemand de afleveringen al gezien?
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:41:53 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214778161
Dat die vriendin van Marwan opeens Een soort James bond is vind ik maar onzin.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214778339
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:53 schreef GayGuy het volgende:
Iemand de afleveringen al gezien?
Yes!
  donderdag 22 augustus 2024 @ 21:54:48 #104
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214780005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 19:59 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Yes!
Ik nu ook. Sterk begin met nola
pi_214781350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 21:54 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Ik nu ook. Sterk begin met nola
Eens. Noa Jacobus is een top actrice, Troj is een leuke rol en de chemie met Nina is goed. Bing kijkt alsof hij moet poepen. Die lijkt ook vergeten dat hij zelf kanker heeft gehad, weliswaar geen leukemie.

Voor de zomerstop gaf ik het ook al aan, maar toen Ludo en Stefano bij Nola op bezoek waren viel het me weer op. Die familie heeft in 2 jaar borstkanker, dwarslaesie en leukemie voor de kiezen gekregen. En dan is er Bing die kanker had en een been mist. 'Prima' dat ze die heftigheden niet schuwen maar het wordt wel een beetje veel van het goede. Maar dat krijg je als de favorietje van het schrijversteam lang blijven hangen. Shanti die haar verhaal doet over babyperikelen waar Nina op zou kunnen reageren; 'ach, we've all been there dat je niet weet wie de vader van je kind is'.

Ontvoering van Janine is, tja. Redelijk originele twist met de podcast maar snel achterhaald al. Je weet nu al hoe dit afloopt. Snap niet zo goed waarom dit verhaal, als je ook de lijn met Tamara hebt. Die komt uit het niets maar vind ik nog wel aardig te pruimen. Jammer dat Marwan zon middle of the road personnage is geworden. Die moet rap terug naar de buurtsuper, aanklooien met Henk en Julian.
't Echte en 't ware!
pi_214784460
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 07:03 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
afscheid van laura die wellicht snel al zal plaatsvinden?
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_214784478
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Zullen we voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
lijkt mij een mooi eerbetoon.
pi_214788054
quote:

[..]
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Ik denk dat ze Dennis overslaan, gezien de smet op de rol.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_214790790
quote:

[..]
Op Curaçao hebben ze al een major kans laten liggen door Barbara niet op te voeren. Was sowieso leuk geweest als Laura langer de tijd krijgt om afscheid te nemen, in plaats van iedereen in een week erin rammen voor een begrafenis of iets.
't Echte en 't ware!
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:21:14 #110
268260 Dr.Mikey
pi_214790858
Het seizoen begint wel met een herhaling van zetten voor Henk en Laura eigenlijk is dit geneuzel al een jaar bezig Henk wil Laura verzorgen vraagt hulp er gaat iets mis bij een van de twee Julian wil ze weer in huis nemen en Laura accepteert geen hulp.

En dan zijn Luuk en Linda nog niet terug he want ook dat verhaal kennen we inmiddels wel.
R.I.P DTS.
  zondag 25 augustus 2024 @ 15:10:40 #111
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_214801424
https://ibb.co/m0zgWnj
Zie de link: Goede Tijden Slechte Tijden, de komedieserie, nu met tekst! De grappige nieuwe RomCom van RTL gaat morgen zijn 35e seizoen in! Leuk voor in je forum topic-starter of om even te lachen... Of niet! :D Wat zijn de verwachtingen voor seizoen 35?

De makers hebben een extra lange zomervakantie gehad om de boel flink te verbeteren. Hopen dat ze dat dus ook gedaan hebben. Ik was de ontvoering van Janine min of meer al vergeten. Wat een zwak uitgebeelde verhaallijn was dat! Alles aan gedaan om zo min mogelijk ervan in beeld te brengen...

Leuk dat ze nu al met de volgende cliffhanger bezig zijn, maar ik hoop dat ze de rest van het jaar ook nog iets boeiends te vertellen hebben. Afgelopen seizoen zat vol afgekapte verhalen en makkelijke oplossingen. Soms waren ideeën na de aanzet al overleden, om vervolgens weer dezelfde fout te maken. Dat kan én moet beter. Mag hopen dat ze na hun terugkeer echt iets nieuws proberen met Linda en Luuk, want dat oude liedje kennen we nu wel. Dat is steeds weer hetzelfde. Tijd voor iets anders, ook voor Laura en Henk. Wat meer spanning is ook wel leuk, na zo'n zoutloos seizoen. Dat seizoen 35 een sterke verbetering mag zijn! Laat maar komen, die eerste week met nieuwe afleveringen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Pomtip op 25-08-2024 15:26:03 ]
pi_214803038
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef Mr.Pomtip het volgende:
De makers hebben een extra lange zomervakantie gehad om de boel flink te verbeteren. Hopen dat ze dat dus ook gedaan hebben.
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.

En de eerste inhoudelijke fout van het seizoen is al gemaakt...
twitter
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 25 augustus 2024 @ 18:02:22 #113
268260 Dr.Mikey
pi_214804409
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.

[ x ]
Ja sowieso stom dat ze Nola zo haar leeftijd lieten benoemen. De actrice is 20? Zou die rol dan ook zo snel mogelijk laten opgroeien.
R.I.P DTS.
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:39:56 #114
268260 Dr.Mikey
pi_214807773
In seizoen 13 zijn ze allemaal zonder aanleiding extreem lullig tegen Robert Alberts,

Valerie gebruikt hem in eerste instantie in haar spelletjes tegen Barbara.
Milan is als zoon extreem onbeschoft en gebruikt hem als voetveeg en blijft maar zeuren.
Morris helpt hem aan de coke.
Laura verzwijgt bewust dat ze zwanger is van Robert en ontneemt hem zijn eigen kind.
Jef merkt dat hij het extreem druk heeft met werk maar ondersteund hem eigenlijk veel te weinig op ook wanneer hij het zichtbaar niet gaat redden.
R.I.P DTS.
  maandag 26 augustus 2024 @ 01:47:52 #115
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_214807909
En de aflevering van volgende week maandag staat alweer op Videoland.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:27:26 #116
268260 Dr.Mikey
pi_214819188
Waar is Merel ?
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:39:48 #117
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214821363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Merel ?
Politieschool
  donderdag 29 augustus 2024 @ 01:32:22 #118
268260 Dr.Mikey
pi_214830441
Stefano weer een sukkeltje in de rolstoel verhaallijn kon vroeger nog geen ei bakken is opeens chefkok.
R.I.P DTS.
pi_214831196
Jeff komt toch als goed is even terug?
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
  zondag 1 september 2024 @ 15:30:25 #120
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214859404
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef M_0_0_N het volgende:
Jeff komt toch als goed is even terug?
Heeft zijn vertrek aangekondigd, en laura gaat een paar weken mee
  maandag 2 september 2024 @ 21:07:58 #121
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_214873680
Het seizoen begon spannend..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_214873817
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Merel ?
Weg gevlogen
pi_214874071
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 21:07 schreef LetsGame het volgende:
Het seizoen begon spannend..
Nu al weer boring. Jef valt me tot dusver ook tegen, vind Bartho ook wel wel (logisch) ouder geworden. Mist wat scherpte ofzo.
  maandag 2 september 2024 @ 21:58:22 #124
268260 Dr.Mikey
pi_214874515
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 21:15 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Weg gevlogen
Morgen is ze er weer op videoland :Y
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 september 2024 @ 17:13:33 #125
268260 Dr.Mikey
pi_214881874
Die geheimzinnige comeback van ze slaat nergens op. _O- in de zomer groot aankondiging dat er iemand terug komt met oa een filmpje en sociale mediaberichten vervolgens is het Jef voor nog geen twee halve afleveringen. _O-
R.I.P DTS.
  donderdag 5 september 2024 @ 15:01:30 #126
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214899591
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ x ]
Ik wist wel dat ik het goed gehoord had vorig seizoen! Gewoon een karakter jonger maken zodat het nog wat zieliger is :') !
  donderdag 5 september 2024 @ 15:19:28 #127
346653 Ceviche
pi_214899755
Ik vind het eerlijk gezegd een wel heel erg makkelijke verhaallijn met die leukemie. Het voelt een beetje als een soort spreekbeurt, doordat ze teveel nadruk leggen op bepaalde dingen (kralenketting, uitleg aan broers, bijwerkingen chemo nog even benadrukken). Maar dan wordt ze wel behandeld in het lokale ziekenhuis, mag ze zelf de chemo aanzetten als ze daar klaar voor is (we wachten wel tot je zover bent?) en nog wat twijfelachtige dingen.

Normaal gesproken zou ik erop gokken dat de behandeling niet aanslaat en ze een stamceltransplantatie willen doen, zodat Nina en Bing moeten vertellen dat Nola niet hun biologische dochter is en de echte ouders hun intrede in de serie kunnen doen, maar ik heb een aantal jaar niet gekeken dus ik weet niet wat de achtergrond van Nola is en of dat mogelijk is :D

In oudere seizoenen hebben ze het er volgens mij al over dat Stefano heerlijke pasta kan maken dus het is wel vreemd dat iedereen nu superverbaasd is daarover.

Ik vind trouwens ook dat veel verhaallijnen maar een half einde hebben. Ik dacht eerst dat ik blijkbaar niet goed oplette maar het is wel veel wat me niet helemaal duidelijk is.
Die zaak van Bing, is die ineens weer booming na de rebranding? Was die gered met geld van Shanti? Geen last meer van intimiderende boeven of politie?
De Koning met funderingsproblemen, ook opgelost door Shanti?
Die zaak van recycleNL, was die storyline al afgerond of hebben ze het daar gewoon niet meer over?
pi_214902007
Het duurde vier afleveringen langer dan verwacht, maar desondanks was het einde voorspelbaar: Ludo redt Janine uit handen van die o zo gemene Willem Roest, die wordt afgevoerd en alles is weer bij het oude. Kunnen de schrijvers onder leiding van Blaadje Blanco eens tekst en uitleg geven over het hoe en waarom van deze hele 'lijn', want je kan mij niet wijsmaken dat hier goed over nagedacht is. Sterker nog: er zitten zoveel gaten doorheen het verhaal dat het eerder een stippellijn genoemd kan worden. De aanleiding sloeg nergens op, de hele speurtocht met tig onduidelijke familieleden van de Roest-clan evenmin, en wat was nu de bedoeling van Stille Willem om Janine te ontvoeren en haar een fake podcast te laten opnemen? Sowieso een tip voor de schrijvers: Janine weer eens laten ontvoeren door een of andere mafklapper is net zo spannend als een gemiddelde dinsdagcliff. Totaal niet, dus.

Bartho Braat mag intussen weer opdraven voor drie scènes om een legitieme reden te geven dat Laura een paar weken naar Frankrijk gaat. Eigenlijk was het interessanter geweest qua conflict als Robert zijn gezicht had laten zien, dat had de ergernis van Henk extra in de verf gezet aangezien Robert en Laura een eeuwenlang verleden hebben. En hinten ze er nou ook al op dat Laura en Henk uiteindelijk gaan bivakkeren bij Julian in zijn ineens te krappe flatje en Appartement Selmhorst daarmee verleden tijd is? Dan heeft Laura na járen eindelijk weer een eigen decor, wordt ze daar binnen twee jaar weer uitgeschreven. Want ja, we moeten Julian ook weer wat te doen geven aangezien die er maar wat verloren bij loopt sinds zijn hele gezin na amper vier jaar uiteengevallen is. En laat me alvast raden: het appartement van Laura wordt zeker overgenomen door Linda en Luuk, eens ze zijn teruggekeerd. Wat dan ook weer het nodige gekibbel oplevert want Luuk wil liever op zijn te krappe bootje blijven wonen, bla bla bla... Zinderende spanning gegarandeerd.

R.I.P. Buurtsuper El Amrani. Als er nou één locatie de afgelopen seizoenen gezichtsbepalend was voor de revamp van GTST (naast de flat van de Verduyns) was het wel de Buurtsuper. Ze hebben daar ook weer zoveel kansen laten liggen: eerst doordat Ilyas voortijdig vertrok (oké, de acteur wilde ermee stoppen maar er bestaat zoiets als een recast), daarna werd het de uitvalsbasis voor de Verduyns totdat Julian na zijn maandenlange gevangenisvakantie ineens De Koning wilde runnen en tussendoor kwam er nog een of andere vage neef om Marwan de zaak uit te werken (voor welke onzinnige reden dan ook) om daarna zelf met de noorderzon te verdwijnen. En nu is het pand verkocht aan Stefano die er na één geslaagde pastasalade een trattoria van wil maken - maar voornamelijk om Stefano maar iets te doen te geven want na het depressieverhaal van vorig seizoen zit ie er ook maar wat verloren bij. Dus nu gaat iedere zichtbare inwoner van Meerdijk zich volstouwen met pasta's, nadat ze eerst een koffie en cupcake hebben genuttigd in de Winkel van Sinkel die CS is?

Nog even en ze kunnen GTST omkatten naar Goede Tijden, Horeca Tijden met alle horecagelegenheden die Meerdijk inmiddels rijk is: De Koning, De Rozenboom, BOKS Sparks, CS én Trattoria Mercato. Ben eens benieuwd wanneer we de koffiecorner van het AZM en de pantry van het politiebureau als vaste locaties krijgen zodat de personages ook dáár hun inwisselbare gesprekjes kunnen voeren. Misschien dat Peter van der Vorst er zijn gevraagde boterhammetjes met pindakaas nog wél kan ontwaren.
  donderdag 5 september 2024 @ 22:30:24 #129
268260 Dr.Mikey
pi_214903612
Die parodie op Ellie Lust in de Videoland uitzending _O- _O- verschrikkelijk
.
R.I.P DTS.
  donderdag 5 september 2024 @ 23:38:17 #130
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214904031
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
In seizoen 13 zijn ze allemaal zonder aanleiding extreem lullig tegen Robert Alberts,

Valerie gebruikt hem in eerste instantie in haar spelletjes tegen Barbara.
Milan is als zoon extreem onbeschoft en gebruikt hem als voetveeg en blijft maar zeuren.
Morris helpt hem aan de coke.
Laura verzwijgt bewust dat ze zwanger is van Robert en ontneemt hem zijn eigen kind.
Jef merkt dat hij het extreem druk heeft met werk maar ondersteund hem eigenlijk veel te weinig op ook wanneer hij het zichtbaar niet gaat redden.
Klopt, Robert is echt een hele goede vent. Enorm sympathieke kerel in dit seizoen. Een beetje pech dat hij Charlie lam heeft gereden. Nu gaat ie weer een hele hoop gedoe over zich heen krijgen.

Leuk dat we nu aan het Sjors en Martine verhaal gaan beginnen.
pi_214912079
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die parodie op Ellie Lust in de Videoland uitzending _O- _O- verschrikkelijk
.
Ze deed er ook helemaal niet haar best op of zo om het niet zo te laten lijken...man man wat slecht.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214912097
Tja, Jeff terug was er weer in en eruit, zoals verwacht. Is ook groter gemaakt dan het was zijn 'terugkeer'. Die Leukemie verhaallijn begint me al net zo mijn strot uit te komen als het eten van Nola tijdens haar chemo...lieve help zeg wat een zwaarmoedige treurnis, veel te nadrukkelijk aanwezig in elke aflevering, het vernieuwde Medisch Centrum West is al begonnen blijkbaar.. Ik vind het niets al die maatschappelijke items in een soap. Mag wel wat minder.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 september 2024 @ 23:25:01 #133
346653 Ceviche
pi_214912494
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Tja, Jeff terug was er weer in en eruit, zoals verwacht. Is ook groter gemaakt dan het was zijn 'terugkeer'. Die Leukemie verhaallijn begint me al net zo mijn strot uit te komen als het eten van Nola tijdens haar chemo...lieve help zeg wat een zwaarmoedige treurnis, veel te nadrukkelijk aanwezig in elke aflevering, het vernieuwde Medisch Centrum West is al begonnen blijkbaar.. Ik vind het niets al die maatschappelijke items in een soap. Mag wel wat minder.
Net als dat recycleNL item, ik vond dat zo saai. En Janine waarvan steeds benoemd werd hoe sterk haar rechtvaardigheidsgevoel is. En dan een oud seizoen ernaast, vroeger was dat gevoel toch een stuk minder sterk :+
  vrijdag 6 september 2024 @ 23:27:55 #134
346653 Ceviche
pi_214912514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 23:38 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Klopt, Robert is echt een hele goede vent. Enorm sympathieke kerel in dit seizoen. Een beetje pech dat hij Charlie lam heeft gereden. Nu gaat ie weer een hele hoop gedoe over zich heen krijgen.

Leuk dat we nu aan het Sjors en Martine verhaal gaan beginnen.
Kijken jullie via videoland? Ik kijk het via rtl lounge, daar zijn ze een seizoen verder. Wel verwarrend, 3 verschillende seizoenen 'tegelijkertijd'.
pi_214912732
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:25 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Net als dat recycleNL item, ik vond dat zo saai. En Janine waarvan steeds benoemd werd hoe sterk haar rechtvaardigheidsgevoel is. En dan een oud seizoen ernaast, vroeger was dat gevoel toch een stuk minder sterk :+
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:16:26 #136
268260 Dr.Mikey
pi_214912826
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:27 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Kijken jullie via videoland? Ik kijk het via rtl lounge, daar zijn ze een seizoen verder. Wel verwarrend, 3 verschillende seizoenen 'tegelijkertijd'.
Ik kijk via videoland ja Barbara is al bijna een jaar erg onredelijk en naar.
R.I.P DTS.
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:45:13 #137
346653 Ceviche
pi_214912934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
Eens. Ik wil Laura zien die na een relatiebreuk de overheid hackt en de bsn van haar ex delete zodat hij het land niet meer in kan omdat hij niet langer 'bestaat'. Dat was nog eens een goede verhaallijn.
  zaterdag 7 september 2024 @ 00:48:54 #138
346653 Ceviche
pi_214912954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik kijk via videoland ja Barbara is al bijna een jaar erg onredelijk en naar.
Lekker vreemdgaan met Jefs zoon en haar eigen ex David, maar dan zoent Jef met een ander en dan is ze pislink en geeft iedereen Barbara nog gelijk ook :')
  zaterdag 7 september 2024 @ 01:00:22 #139
268260 Dr.Mikey
pi_214913021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 00:48 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Lekker vreemdgaan met Jefs zoon en haar eigen ex David, maar dan zoent Jef met een ander en dan is ze pislink en geeft iedereen Barbara nog gelijk ook :')
Ja en daarna komt Valerie en slaat ze eerst helemaal door en heeft ze uiteindelijk een heel groot aandeel in het ongeluk van Charlie.
Valerie komt veel redelijker over in deze strijd tussen de twee dan hoe ik het mij als jonge puber herinner. al komt straks het hele getouwtrek om Sill waarbij elk betrokken personage in die verhaallijn verschrikkelijk is.
R.I.P DTS.
  zaterdag 7 september 2024 @ 01:18:00 #140
346653 Ceviche
pi_214913112
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja en daarna komt Valerie en slaat ze eerst helemaal door en heeft ze uiteindelijk een heel groot aandeel in het ongeluk van Charlie.
Valerie komt veel redelijker over in deze strijd tussen de twee dan hoe ik het mij als jonge puber herinner. al komt straks het hele getouwtrek om Sill waarbij elk betrokken personage in die verhaallijn verschrikkelijk is.
Valerie vond ik vroeger vervelend en nu nog steeds. Zal blij zijn wanneer ze uit de serie vertrekt. Dat gezeur van haar steeds. Eigenlijk vind ik veel karakters wel wat irritants hebben, daarom gun ik ze ook veel leed. Ludo niet bijvoorbeeld, altijd al een eindbaas geweest. Ik heb hem ook nooit eng gevonden, want Ludo wordt alleen vervelend als je hem of zijn familie iets aan doet. Jeff en Robert blaffen iedereen continu af, dat heb ik altijd veel intimiderender gevonden. Dat ontploffen uit het niks.

Het valt mij op hoeveel dingen ik me anders herinner, de gevangenis van rik zag er in mijn hoofd heel anders uit, of een situatie die maar 1 keer kort voorkomt terwijl die in mijn herinnering juist heel groot was, complete verhaallijnen vergeten, sommige scènes juist bijna perfect onthouden.

Zo herinner ik me een scène waarin Cleo een rode satijnen strapless jurk aan heeft, op een soort feestje, en dan wordt ze boos en veegt ze met één arm een hele tafel leeg waar glazen enzo op staan. Nu heb ik de hele Cleo-verhaallijn gezien maar deze scène kwam niet langs. Ik denk dat ik voor Cleo de serie nooit gezien heb, want belangrijke personages uit die tijd ken ik niet, maar de scène komt ook niet uit de jaren erna. Zou ik hem verzonnen hebben?
  zaterdag 7 september 2024 @ 01:43:35 #141
268260 Dr.Mikey
pi_214913222
ik zit vooral te wachten op de introductie van Nick Sanders geweldig personage met veel lagen. Die veel meer op Ludo leek dan dat hij zelf wil inzien.
Helaas tijdens al zijn comebacks werd er telkens alleen maar die negatieve wraakzuchtige kant belicht van hem. Alsof de latere schrijvers zijn geloven in die loer die Maxime hem geflikt heeft door iedereen te laten geloven dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn dat was toen hij een vast rol had juist totaal niet aan de orde.
R.I.P DTS.
pi_214922295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat laatste is niet helemaal waar. Zeker in de eerste seizoenen is de serie redelijk grounded, ondanks het feit dat er veel gebeurde op korte tijd en je soms een oogje moest toeknijpen bij de manier hoe iets verteld werd kón het in wezen allemaal wel. Het meest in het oog springende onwaarschijnlijke verhaal in de eerste jaren is die waarin de jaloerse ex-man van Janine een dubbelganger van Annette op Simon afstuurt, in de hoop dat de prille liefde van Simon en Janine daarmee verstoord wordt. Maar zelfs dat verhaal is terug te voeren op basale emoties: wat als je doodgewaande geliefde ineens springlevend voor je lijkt te staan terwijl je net een nieuw leven hebt opgebouwd?

Pas eind jaren 90, toen Sneaky Stef wekenlang als geestverschijning terugkeerde werden de verhaallijnen stukje bij beetje steeds onwaarschijnlijker, met als 'hoogtepunt' de periode vanaf 2003 tot 2007, waarin ze af en toe gruwelijk uit de bocht vlogen met bovennatuurlijke zaken en mensen die uit de dood opstonden en al dat soort kolder.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zit vooral te wachten op de introductie van Nick Sanders geweldig personage met veel lagen. Die veel meer op Ludo leek dan dat hij zelf wil inzien.
Helaas tijdens al zijn comebacks werd er telkens alleen maar die negatieve wraakzuchtige kant belicht van hem. Alsof de latere schrijvers zijn geloven in die loer die Maxime hem geflikt heeft door iedereen te laten geloven dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn dat was toen hij een vast rol had juist totaal niet aan de orde.
De 'latere schrijvers' schreven ook al mee toen Nick zijn intrede maakte in seizoen 14; sterker nog, ze hebben hem bedacht.
Een verklaring voor zijn eendimensionale kant in zijn comebacks kan zijn dat het een gastoptreden van bepaalde tijd betrof. Nu was die eerste comeback in 2011 nog goed uitgewerkt met de wraak op Maxime en de hereniging met Charlie en Valentijn, als het daarbij gelaten was had dat een prima einde geweest. Bij zijn laatste comeback was hij inderdaad losgeslagen wild, en op een paar mooie scènes na kan ik mij ook niet meer heugen wat zijn motivatie toen was en in hoeverre die enige logica betrof.
  maandag 9 september 2024 @ 11:00:23 #143
179002 GwaiLow
pi_214932435
Ai, kloppen de afleveringen bij de classics weer niet (Videoland)? Heb het idee dat we een aantal afleveringen hebben gemist ten opzichte van die van gisteren? Zit opeens een gat.
pi_214933174
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
Ai, kloppen de afleveringen bij de classics weer niet (Videoland)? Heb het idee dat we een aantal afleveringen hebben gemist ten opzichte van die van gisteren? Zit opeens een gat.
Viel mij ook op. Dacht even dat ik gisteren had zitten slapen.
  maandag 9 september 2024 @ 12:59:45 #145
179002 GwaiLow
pi_214933216
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:50 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Viel mij ook op. Dacht even dat ik gisteren had zitten slapen.
Ik denk zelfs dat we een hele week hebben gemist. Dat is wel eens eerder voorgekomen bij Videoland. Heel vervelend..

Tracey is opeens weer terug, als nichtje van Sjors.
  maandag 9 september 2024 @ 13:02:19 #146
346653 Ceviche
pi_214933235
Op rtl lounge doen ze dat ook weleens, dan zenden ze aflevering 2-9 uit en dan pas komt aflevering 1 nog even tussendoor. Elke dag even kijken of het weer klopt of nog niet }:|
  maandag 9 september 2024 @ 22:19:25 #147
268260 Dr.Mikey
pi_214937737
Dat politie mens bij Merel :r
R.I.P DTS.
pi_214943774
quote:
Oh man, dat kan alleen maar tegenvallen vrees ik... Al hoop ik nog wel op de plottwist dat zij de biologische moeder van Merel is of zo _O-
  dinsdag 10 september 2024 @ 19:00:09 #151
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214943832
quote:
Ja zag het net. Zal wel rond eind deze maand zijn. Dan is de jubileum afl op videoland. Weet ff niet welke datum
  dinsdag 10 september 2024 @ 19:08:28 #152
268260 Dr.Mikey
pi_214943903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Oh man, dat kan alleen maar tegenvallen vrees ik... Al hoop ik nog wel op de plottwist dat zij de biologische moeder van Merel is of zo _O- _O_
_O_ _O_
R.I.P DTS.
pi_214944038
Jessica en Julian 👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214944142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Oh man, dat kan alleen maar tegenvallen vrees ik... Al hoop ik nog wel op de plottwist dat zij de biologische moeder van Merel is of zo _O-
Voor iemand die in 2021 nog riep niet terug te zullen keren als ze gevraagd werd (want "alles is al gedaan") is ze wel snel van gedachten veranderd.

Nu heb ik haar rol als Jessica om meerdere redenen altijd irritant gevonden (irritant mens, die Jessica en matige actrice, die Katja), maar blijkbaar drogen de klussen nu toch iets te hard op om nog kieskeurig te kunnen zijn
pi_214944222
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 19:22 schreef superniger het volgende:
Jessica en Julian 👍
Misschien gaan ze wel weer samen weg 😂 Aangezien Jessica’s rol tijdelijk zal zijn.
pi_214944228
Pohhh Katja. Ben horse @de_boswachter
pi_214944470
quote:
Voorlopig zal de kijker nog even geduld moeten hebben op de terugkeer van Schuurman als Jessica. Haar eerste opnames vinden deze maand plaats. Het gaat om een tijdelijke terugkeer ter ere van het 35-jarig bestaan van de soap.
Aangezien ze voor de zomervakantie al hadden opgenomen voor begin januari duurt het nog wel even voordat ze daadwerkelijk op het scherm te zien is :X

Gokje: ze zal meedraaien tot aan de zomercliff en dan sterft Jessica een lullige dood ofzo. Zou niet de eerste keer zijn :')
pi_214944476
Heeft dit niet ook met de dood van laura te maken? Alle coryfeeën komen nog n keer langs
pi_214944732
Denk dat het overlijden van Laura nog wel even duurt, denk richting of tijdens de cliffhanger in de zomer.
Katja ook weer veel bombarie over haar bliksem bezoekje net als Jeff. We kennen dit nu wel. Blijf dan voor onbepaalde tijd net zoals dat met Linda (Babette) ging. Veel leuker. Maar nee het verzinnen van kansloze deugdelijke en maatschappelijk betrokken verhaallijnen zoals een soort MCW-achtige verhaallijn is veel belangrijker blijkbaar.... :r
Allemaal cabaretteketet!
pi_214944755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft dit niet ook met de dood van laura te maken? Alle coryfeeën komen nog n keer langs
Zou maar zo kunnen. Misschien kiest ze wel voor euthenasie en komt iedereen even langs.
pi_214944777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:36 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het overlijden van Laura nog wel even duurt, denk richting of tijdens de cliffhanger in de zomer.
Katja ook weer veel bombarie over haar bliksem bezoekje net als Jeff. We kennen dit nu wel. Blijf dan voor onbepaalde tijd net zoals dat met Linda (Babette) ging. Veel leuker. Maar nee het verzinnen van kansloze deugdelijke en maatschappelijk betrokken verhaallijnen zoals een soort MCW-achtige verhaallijn is veel belangrijker blijkbaar.... :r
Waarom was jef er nou?
pi_214945802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Waarom was jef er nou?
Die kwam echt alleen maar even kijken hoe het met Laura was, 3 luttele afleveringen was hij er.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214947351
Jessica terug; eerste reactie: gaaf! Supertof om iets met haar verhaal en Julian te doen. Ben benieuwd of ze de Verduyn-tijdlijn nog aanpassen. Er zijn best een aantal verhalen geweest met Saskia (huwelijksjubileum en leeftijd Merel) waaruit bleek dat ze snel getrouwd zijn omdat ze zwanger was, en ook dat dit eigenlijk vrij snel na het vertrek met Jessica moet zijn geweest. Zou tof zijn als blijkt dat daar een grote fight aan vooraf is gegaan; maar ja, Saskia is er niet meer. Was tof als Jessica op de stoep stond terwijl dat huwelijk al op klappen stond. Nu is ze óf de vervanger van die fysiotherapeute, of een reden om in die relatie te gaan stoken.

Waren Jessica en Linda bevriend? Ik weet dat ze iets met Ludo heeft gehad, maar met wie heeft zij verder nog wat? Ze kan met Richard aanpappen; zolang ze maar niets met Stefano krijgt.
't Echte en 't ware!
  woensdag 11 september 2024 @ 02:54:41 #164
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_214947636
Katje Schuurman terug, gaan ze het lijk van Meneer Harmsen ook nog opgraven?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 00:18 schreef Japepk het volgende:
Waren Jessica en Linda bevriend? Ik weet dat ze iets met Ludo heeft gehad, maar met wie heeft zij verder nog wat? Ze kan met Richard aanpappen; zolang ze maar niets met Stefano krijgt.
Ze maakten samen muziek toch. :P

[ Bericht 33% gewijzigd door DumpTruck op 11-09-2024 03:06:35 ]
Schapen zijn relax.
pi_214949425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 02:54 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ze maakten samen muziek toch. :P
In de alternative universe :P
't Echte en 't ware!
pi_214949921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 00:18 schreef Japepk het volgende:
Jessica terug; eerste reactie: gaaf! Supertof om iets met haar verhaal en Julian te doen. Ben benieuwd of ze de Verduyn-tijdlijn nog aanpassen. Er zijn best een aantal verhalen geweest met Saskia (huwelijksjubileum en leeftijd Merel) waaruit bleek dat ze snel getrouwd zijn omdat ze zwanger was, en ook dat dit eigenlijk vrij snel na het vertrek met Jessica moet zijn geweest. Zou tof zijn als blijkt dat daar een grote fight aan vooraf is gegaan; maar ja, Saskia is er niet meer.
Wat betreft de Verduyn-tijdlijn zullen ze wel moeten. Toen de familie Verduyn eind 2019 haar entree maakte was Demi bijvoorbeeld 12, maar krap een jaar later (in de verhaallijn met Marwan) werd gezegd dat ze net 15 was geworden. Waarschijnlijk zullen Steef (in den beginne 14) en Merel (in den beginne 16) toen stilzwijgend ook ietsjes ouder zijn gemaakt om het geloofwaardig te houden.

En ja, doodzonde dat Saskia er niet meer is om deze verhaallijn wat extra peper te geven. Of ze moeten Tamara Brinkman hebben overgehaald om ook een paar maanden terug te keren; in de maandtrailer voor dit seizoen werd Saskia wel vernoemd dus wie weet.

Ik blijf het zeggen: het zou mooi zijn als Jessica de biologische moeder van Merel blijkt te zijn, dat daar een hoop gedonder mee is geweest (Jessica kon/wilde er niet voor zorgen omdat ze haar vrijheid niet kwijt wilde) en dat Julian en Saskia de baby uiteindelijk hebben opgevangen. Daar zit het nodige vlees aan qua verhaal, maar dan zou Saskia toch echt nog even ten tonele moeten verschijnen voor een pittige showdown :9

quote:
Jessica en Linda hebben in de serie nooit een noemenswaardig contact gehad; het zal van vaag kennen zijn geweest en meer niet.
Ik gok dat Richard allang weer vertrokken is tegen dat Jessica haar rentree maakt, en dat zij voornamelijk aan Julian gekoppeld zal zijn qua verhaallijn. Ja, of ze moet Ludo nog ten gronde willen richten voor hetgeen wat hij haar ooit heeft aangedaan. Is me-too al een maatschappelijk relevante verhaallijn geweest? :')
  donderdag 12 september 2024 @ 00:42:36 #167
268260 Dr.Mikey
pi_214956964
Man man man de videoland aflevering van vandaag een hoop gelul om niks maar het eindigt mooi met Stefano en Ludo die doorhebben dat Richard ook Shanti loopt te neppen met dat schilderij dan denk je mooi er komt een strijd aan *O* Krijg je gelijk in de flash forward van morgen Linda te zien begint dat gezemel van haar en Luuk straks weer -O-
R.I.P DTS.
pi_214964085
quote:
Eigenlijk had het allemaal geheim moeten blijven. Er waren strikte protocollen opgesteld, schuilnamen bedacht en Katja moest zelfs in haar kleedkamer eten om alles onder de radar te houden. Katja Schuurman en Georgina Verbaan blikken terug op hun tijd in Goede Tijden, Slechte Tijden.

Dit is dan wel weer een voordeel van dat het uitgelekt is, dat ze beide zusjes Harmsen nog eens gezamenlijk kunnen doen terugblikken :D
  donderdag 12 september 2024 @ 21:55:17 #169
268260 Dr.Mikey
pi_214964493
Ik ben elke keer opgelucht als ik de lieve altijd vrolijke Aukje nog zie in de classics wetende dat het elk moment afgelopen kan zijn en we die zure Lieke moeten zien.
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 september 2024 @ 12:11:30 #170
346653 Ceviche
pi_214968163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben elke keer opgelucht als ik de lieve altijd vrolijke Aukje nog zie in de classics wetende dat het elk moment afgelopen kan zijn en we die zure Lieke moeten zien.
Ah nee zij was echt ongelooflijk irritant. En Lieke trouwens ook, het personage is ook gewoon vervelend eigenlijk. Dus wellicht ligt het niet echt aan de actrices, want die ene tussen Aukje en Lieke in vond ik ook irritant :+
  zaterdag 14 september 2024 @ 00:35:52 #171
268260 Dr.Mikey
pi_214974148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ah nee zij was echt ongelooflijk irritant. En Lieke trouwens ook, het personage is ook gewoon vervelend eigenlijk. Dus wellicht ligt het niet echt aan de actrices, want die ene tussen Aukje en Lieke in vond ik ook irritant :+
Aukje was altijd wel een leukertje.
Soms kon ze wel eens zeurend overkomen maar ze was ook wel schattig ofzo Lieke Charlie is vooral chagrijnig .
R.I.P DTS.
  zaterdag 14 september 2024 @ 00:39:31 #172
268260 Dr.Mikey
pi_214974159
Ze zenden alweer een dubbele uit bij de klassiekers maar de gemiste afleveringen hebben we nog steeds niet gehad. Oa de trouwerij van Dennis en Laura, de vervroegde vrijlating van Martine en de terugkomst van Tracy zijn allemaal overgeslagen.
R.I.P DTS.
pi_214996805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zenden alweer een dubbele uit bij de klassiekers maar de gemiste afleveringen hebben we nog steeds niet gehad. Oa de trouwerij van Dennis en Laura, de vervroegde vrijlating van Martine en de terugkomst van Tracy zijn allemaal overgeslagen.
Je kan vanaf aflevering 2577 kijken t/m 2582. Dat is hersteld, maar ze staan als bekeken in je historie.
  maandag 16 september 2024 @ 11:35:55 #174
268260 Dr.Mikey
pi_214997116
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:00 schreef vanderb het volgende:

[..]
Je kan vanaf aflevering 2577 kijken t/m 2582. Dat is hersteld, maar ze staan als bekeken in je historie.
En in de goeie volgorde nu?
R.I.P DTS.
pi_214997246
Een lesbisch trio met Nola, Merel en Jessica lijkt me wel een mooie plottwist
pi_214997587
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En in de goeie volgorde nu?
Ja, de cliffs volgen elkaar goed op nu
  maandag 16 september 2024 @ 14:37:25 #177
346653 Ceviche
pi_214998610
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Een lesbisch trio met Nola, Merel en Jessica lijkt me wel een mooie plottwist
Nola is nu zogenaamd 15 dus dat lijkt me niet okee. Nog afgezien van dat die verhaallijn van mij niet hoeft :P
pi_214999934
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 14:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Nola is nu zogenaamd 15 dus dat lijkt me niet okee. Nog afgezien van dat die verhaallijn van mij niet hoeft :P
Dat was ik vergeten omdat Noa Jacobus wel 18 plus is

Merel en Jessica samen mag ook
pi_215003757
Het lijkt wel alsof ze het erom doen. Alle lijnen zijn op dit moment op een leuk of relatief spannend punt, begint er weer een oeverloos gezever met Linda. Ben benieuwd of die Rosie nog psycho wordt of alleen een gastrol is. Zij lijkt namelijk ontzettend wat ze met Linda willen proberen, maar dan met een actrice die wel gevoel voor comedy heeft. Niets ten nadele van Babette, maar dit is haar niet op het lijf geschreven.

Overigens ook wel grappig hoe de dialoog tussen Rosie en Ludo zo werd geschreven dat hij niet hoefde te zeggen wat zijn familierelatie met Stefano is. Ik ben benieuwd of dat ooit nog eens ter sprake gaat komen. Ten tijde van die chantage door Stefano en Nina ging het ook over 'zijn kinderen'.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 17 september 2024 @ 01:15:34 #180
268260 Dr.Mikey
pi_215003799
Is Rosie nou dezelfde als toen met Bing en die drugs of is het dezelfde actrice in een andere rol dat was mij nog niet duidelijk.
R.I.P DTS.
  dinsdag 17 september 2024 @ 06:42:58 #181
346653 Ceviche
pi_215004194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Rosie nou dezelfde als toen met Bing en die drugs of is het dezelfde actrice in een andere rol dat was mij nog niet duidelijk.
Ik las van de week een artikel, 'deze week in Meerdijk' of zoiets, en daar vroegen ze zich hetzelfde af. Dus ik vermoed dat dit weer te vaag gaat worden om interessant te zijn, want je kan dat zo niet weten. Waarom zou zij terugkomen als hetzelfde personage maar met een andere naam, dan zou Bing haar toch binnen no time herkennen? Maar het is ook raar om een nieuw personage te introduceren met zo'n herkenbare actrice.
Ik keek toen trouwens niet dus misschien kan dat wel.
pi_215013521
Een facebookroddel zegt dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit de serie gaat?

Het is een spoiler van een dag oud en nog niet opgepikt door boulevard ofzo. Enige reden die ik heb om het te checken is dat het niet weersproken wordt in de reacties 🙈
't Echte en 't ware!
  woensdag 18 september 2024 @ 18:56:42 #183
268260 Dr.Mikey
pi_215021040
Vandaag bij de Videoland uitzending letterlijk een remake van een scene die recent bij de classics te zien was. Een huwelijksaanzoek van de kroegbaas en dezelfde afloop alleen nu was de Koning minder vol zelfs het gekozen nummer was hetzelfde.
R.I.P DTS.
  woensdag 18 september 2024 @ 19:33:32 #184
346653 Ceviche
pi_215021347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag bij de Videoland uitzending letterlijk een remake van een scene die recent bij de classics te zien was. Een huwelijksaanzoek van de kroegbaas en dezelfde afloop alleen nu was de Koning minder vol zelfs het gekozen nummer was hetzelfde.
Grappig, in de classic aflevering van vandaag (via rtl lounge, niet videoland) krijgt Janine een compliment van een non dat ze mooi haar heeft. En deze week kreeg ze datzelfde compliment in de huidige serie :)
Ook deze week in de lounge-classic: Lucas die tegen Stefano zegt dat Stefano echt niet kan koken, versus Stefano die in de huidige serie een restaurant opent. Ongetwijfeld wordt deze trattoria vanaf de eerste minuut overladen met gasten, want in Meerdijk slagen dit soort dingen altijd enorm.
Beste journalist van het land, hoog aangeschreven reclamebureau, scala/1753/sparks/de koning/smuldorado/alle ondernemingen van Ludo/alle bladen en andere meuk van Janine, allemaal van die onrealistische successen.
Doet me denken aan Greys anatomy, waar de artsen allemaal baanbrekende behandelingen bedenken en dan prestigieuze prijzen winnen die naar henzelf vernoemd zijn enzo.
  woensdag 18 september 2024 @ 19:53:29 #185
346653 Ceviche
pi_215021642
Ik moet ook altijd lachen als er personages in het ziekenhuis liggen, omdat er medisch vaak een hoop niet klopt.
Ik herinner me een scène waar Benjamin met ontzettend veel theatrale emotie de stekker uit zijn broer Robin wil trekken, maar die wordt helemaal niet door apparaten in leven gehouden :')
pi_215025064
De verhaallijn van Linda met de huisarts wordt maar weer eens nieuw leven in geblazen, pff. Man man, wat een creatieve armoe bij de schrijvers. Het moet weer dat 'komische verhaallijntje' worden..vond daar nooit wat komisch aan, aan die 2. Niveau: hele slechte sitcom.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 19 september 2024 @ 00:59:54 #187
268260 Dr.Mikey
pi_215025072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 00:56 schreef freaky40 het volgende:
De verhaallijn van Linda met de huisarts wordt maar weer eens nieuw leven in geblazen, pff. Man man, wat een creatieve armoe bij de schrijvers. Het moet weer dat 'komische verhaallijntje' worden..vond daar nooit wat komisch aan, aan die 2. Niveau: hele slechte sitcom.
Ja daar echt wel klaar mee cirkeltjes en gaat nooit ergens heen.
R.I.P DTS.
  donderdag 19 september 2024 @ 15:09:45 #188
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_215029718
Huh? De Linda die ik ken van seizoen 1?
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_215029859
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef MisterFox het volgende:
Huh? De Linda die ik ken van seizoen 1?
Oh geloof me, ze heeft - op de naam van het personage en de actrice na - niks meer te maken met de Linda die je kent van seizoen 1.
De Linda van seizoen 1 was egocentrisch, doelgericht, gehaaid en wist zonder enige vorm van twijfel de mannen (zowel jong als oud) om haar vinger te winden.
De Linda die sinds seizoen 25 af en aan te zien is is dom, hysterisch, chronisch onzeker en twijfelt voortdurend over de mannen in haar leven die ze ook niet langer dan vijf minuten bij zich kan houden.

Komt nog eens bij dat Babette helaas niet de acteertechnische skills bevat om 'komische' situaties enigszins geloofwaardig over te brengen, maar blijkbaar is ze er zelf heel blij mee :|W
pi_215037188
Zag ik nou in het voorstukje voor maandag (tv) meneer Brama die Laura komt verzorgen? Of lijkt die acteur er gewoon heel erg op :D
  donderdag 19 september 2024 @ 22:51:30 #191
268260 Dr.Mikey
pi_215037348
Dat Linda Luuk geneuzel weer maak daar lekker een eigen serie van.
R.I.P DTS.
pi_215037998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar echt hoor. Zelden zo'n onsympathiek koppel gezien (ligt vooral aan Linda. Sinds haar terugkeer echt NUL bijgedragen behalve irritant gezanik en gezeur).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 20 september 2024 @ 00:56:46 #193
268260 Dr.Mikey
pi_215038938
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 23:34 schreef RipCity het volgende:

[..]
Maar echt hoor. Zelden zo'n onsympathiek koppel gezien (ligt vooral aan Linda. Sinds haar terugkeer echt NUL bijgedragen behalve irritant gezanik en gezeur).
Dit dacht ik ook maar ik zag een stukje over de comeback van de twee waarin Kees aangaf dat hij tegen de schrijvers heeft gezegd het jammer te vinden dat hij later meer serieuze verhaallijnen kreeg als je dat niet wil moet je niet in gtst gaan meedoen.
R.I.P DTS.
pi_215041055
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:46 schreef Was-beer het volgende:
Zag ik nou in het voorstukje voor maandag (tv) meneer Brama die Laura komt verzorgen? Of lijkt die acteur er gewoon heel erg op :D
Klopt, dat is dezelfde acteur (Michiel Nooter). Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Laura op mysterieuze wijze zwanger is :P
pi_215041551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 09:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Klopt, dat is dezelfde acteur (Michiel Nooter). Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Laura op mysterieuze wijze zwanger is :P
_O- _O-

Of een kussen in haar gezicht gedrukt krijgt terwijl ze slaapt >:)
pi_215042087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Neem het op en spoel die scènes door. ;)
pi_215042222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2024 10:37 schreef Was-beer het volgende:

[..]
_O- _O-

Of een kussen in haar gezicht gedrukt krijgt terwijl ze slaapt >:)
Ik kan al niet wachten op de onverwachte comeback van Dokter Peer :D _O-
  vrijdag 20 september 2024 @ 11:53:00 #198
268260 Dr.Mikey
pi_215042364
Nu bij de classics dat Pascale :r die lieve Robin een klap geeft verschrikkelijk naar mens die Pascale.
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 september 2024 @ 22:46:02 #199
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_215048599
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het seizoen begint wel met een herhaling van zetten voor Henk en Laura eigenlijk is dit geneuzel al een jaar bezig Henk wil Laura verzorgen vraagt hulp er gaat iets mis bij een van de twee Julian wil ze weer in huis nemen en Laura accepteert geen hulp.

En dan zijn Luuk en Linda nog niet terug he want ook dat verhaal kennen we inmiddels wel.
Het is WEL een realistisch beeld
  vrijdag 20 september 2024 @ 22:53:31 #200
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_215048635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welk seizoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')