Eens. Noa Jacobus is een top actrice, Troj is een leuke rol en de chemie met Nina is goed. Bing kijkt alsof hij moet poepen. Die lijkt ook vergeten dat hij zelf kanker heeft gehad, weliswaar geen leukemie.quote:
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
afscheid van laura die wellicht snel al zal plaatsvinden?
lijkt mij een mooi eerbetoon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Ik denk dat ze Dennis overslaan, gezien de smet op de rol.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Op Curaçao hebben ze al een major kans laten liggen door Barbara niet op te voeren. Was sowieso leuk geweest als Laura langer de tijd krijgt om afscheid te nemen, in plaats van iedereen in een week erin rammen voor een begrafenis of iets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef Mr.Pomtip het volgende:
De makers hebben een extra lange zomervakantie gehad om de boel flink te verbeteren. Hopen dat ze dat dus ook gedaan hebben.
Ja sowieso stom dat ze Nola zo haar leeftijd lieten benoemen. De actrice is 20? Zou die rol dan ook zo snel mogelijk laten opgroeien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.
En de eerste inhoudelijke fout van het seizoen is al gemaakt...
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft zijn vertrek aangekondigd, en laura gaat een paar weken meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef M_0_0_N het volgende:
Jeff komt toch als goed is even terug?
Nu al weer boring. Jef valt me tot dusver ook tegen, vind Bartho ook wel wel (logisch) ouder geworden. Mist wat scherpte ofzo.quote:
Morgen is ze er weer op videolandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |