Heb wel dit gevonden, maar kan je niet kijken moet je lezenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:01 schreef gtststreetteam het volgende:
Ook zoek ik van seizoen 27 veel afleveringen, vanaf 20 december 2016 tot 7 juli 2017. Iemand die deze afleveringen heeft?
Videoland?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:01 schreef gtststreetteam het volgende:
Ook zoek ik van seizoen 27 veel afleveringen, vanaf 20 december 2016 tot 7 juli 2017. Iemand die deze afleveringen heeft?
Daar kan je 14 seizoenen terug kijken zag ik bij classicsquote:
Wij zijn bij seizoen 10 begonnen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef MisterFox het volgende:
Kan het echt niet geloven, maar mijn vriend en ik hebben zojuist afgesproken om voor de grap alle seizoenen terug te kijken van GTST.
Weet alleen niet of het nou zo'n goed idee is om vanaf seizoen 1 te beginnen.
Iemand hier een mening?
Ik ben dat ook ooit gaan doen. Met vlagen kom je overal doorheen, maar ik heb het laten vallen en kan nu nooit vatten of ik al door seizoen 3 heen ben of niet. Seizoen 1 kijk je trouwens niet om lekker een serie te kijken, maar puur uit liefhebberij hahah. Traag, af en toe rare verhaalsprongen als ware het groeispurten en houterig acteerwerk. En Jan en Petra. Zij is de term houterig niet eens waard.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef MisterFox het volgende:
Kan het echt niet geloven, maar mijn vriend en ik hebben zojuist afgesproken om voor de grap alle seizoenen terug te kijken van GTST.
Iemand hier een mening?
Als je de afspraak maakt om alle seizoenen terug te kijken, moet je ook aan seizoen 1 gelovenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef MisterFox het volgende:
Iemand hier een mening?
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik ben dat ook ooit gaan doen. Met vlagen kom je overal doorheen, maar ik heb het laten vallen en kan nu nooit vatten of ik al door seizoen 3 heen ben of niet. Seizoen 1 kijk je trouwens niet om lekker een serie te kijken, maar puur uit liefhebberij hahah. Traag, af en toe rare verhaalsprongen als ware het groeispurten en houterig acteerwerk. En Jan en Petra. Zij is de term houterig niet eens waard.
Nee, dat zou dan de eerste keer worden dat ik seizoen 1 kijk!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je de afspraak maakt om alle seizoenen terug te kijken, moet je ook aan seizoen 1 geloven![]()
Je moet je niet verwachten aan een high-end soap waar alles al op rolletjes loopt, maar het gestuntel van zowel cast als crew heeft een bepaalde charme. Als je je gewoon instelt op ongeveer 25 minuten per aflevering je verstand op nul zetten (en eventueel een drankspel voor elke keer dat er een microfoon in beeld komt, de plaatselijke slijter zal blij worden) moet het wel lukken. Sommige periodes van het seizoen zijn makkelijker door te komen dan het andere, maar dat is uiteindelijk bij alle seizoenen wel het geval.
Heb je het eerste seizoen al eerder gezien toevallig, of wordt dit de eerste keer?
Wat vind je op het moment onrealistisch aan etniciteit? Ik snap je wel, er zijn alleen Nederlanders en Antillianen te zien feitelijk. Maar onrealistisch wil ik het niet noemen. Ik vind het onrealistischer als er ook nog 3 andere culturen in de cast zaten, zoals in Britse series nu vaak het geval is. Zo geforceerd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:32 schreef MisterFox het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat zou dan de eerste keer worden dat ik seizoen 1 kijk!
Het zal ook zeker niet voor ons zijn denk ik. Denk niet dat we het moeten willen zien.
Ik weet dat er van GTST heel goede periodes zijn geweest maar ook hele slechte. Ze hebben in het verleden een grote dip gehad maar daar zijn ze ook weer uit gekomen.
Heb onlangs een recente aflevering gezien en ik stoorde me enorm aan de onrealistische samenstelling van etniciteit/cultuur.
Ik denk dat we inderdaad beginnen bij seizoen 10.
Ah, dan vergis ik me denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:11 schreef Japepk het volgende:
[..]
Wat vind je op het moment onrealistisch aan etniciteit? Ik snap je wel, er zijn alleen Nederlanders en Antillianen te zien feitelijk. Maar onrealistisch wil ik het niet noemen. Ik vind het onrealistischer als er ook nog 3 andere culturen in de cast zaten, zoals in Britse series nu vaak het geval is. Zo geforceerd.
En veel verloren baby's. Wellicht is het Robert. Driehoeksverhouding met Henk en Laura, iets anders kennen deze schrijvers niet. En wellicht als allure aan haar uitgeleide. Maar ten tijde van Jonathan werd hier prima beargumenteerd dat hij een verloren (klein)zoon of neef van haar zou kunnen zijn. We weten niets van broers of zussen, dus neefjes en nichtjes kunnen opduiken, zou wel cheap zijn. Maar een verloren zoon van Arnie vind ik ook nog steeds mogelijk. Idealiter met een moeilijk verhaal met Linda's tijd in Amerika bij Hoogendoorn, maar anders van een willekeurige scharrel. Minder geforceerd dan Kruimeltje, hoewel Ruud Feltkamp wel perfect met Jette was. Noud zou zo terug mogen komen. Om Nina te schaken en Laura te ondersteunen, maar dan wel door Ruud en die zal het, in elk geval niet voor semi-permanent, doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.instagram.com/p/C-aJ8NEsnwT/
"Wie keert er terug naar Meerdijk in seizoen 35?"
De focus in die flashbacks ligt wel heel erg op de Alberts-clan...
Zie enkele posts hierboven. Maar net zoals de maand trailers denk ik dat er meer buzz dan inhoud in zit. Misschien is het alvast een teaser voor Sinterjefquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:01 schreef GayGuy het volgende:
GST hint op insta, op de terugkeer van een oud personage, met een filmpje met hele oude flashbacks
Ach, die vond ik als brginnrnde tiener al zo hou-te-rig pra-ten. Die petra (Djunga hougee) leek elke zin er haperend uit te werkenquote:Op maandag 29 juli 2024 23:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik ben dat ook ooit gaan doen. Met vlagen kom je overal doorheen, maar ik heb het laten vallen en kan nu nooit vatten of ik al door seizoen 3 heen ben of niet. Seizoen 1 kijk je trouwens niet om lekker een serie te kijken, maar puur uit liefhebberij hahah. Traag, af en toe rare verhaalsprongen als ware het groeispurten en houterig acteerwerk. En Jan en Petra. Zij is de term houterig niet eens waard.
Eigenlijk zou Sil de meest logische zet zijn, het is Laura's nog enige levende zoon (ik laat Dennis hierin buiten beschouwing) en wordt eigenlijk nooit meer genoemd de laatste jaren. Ik vond het ook ontzettend vreemd dat hij niet op het huwelijk van Laura en Henk was, of dat hij tot dusver niks van zich heeft laten horen terwijl zijn moeder Parkinson heeft. En ja, dat laatste kan off-screen natuurlijk. Maar het lijkt er wel op alsof de makers alle moeite doen om Sil uit de GTST-geschiedenis te wissen, terwijl hij toch een biologische zoon van oerkoppel Robert en Laura is én een relatie heeft met Amy, de inmiddels zowat vergeten dochter van Ludo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 03:37 schreef Japepk het volgende:
[..]
En veel verloren baby's. Wellicht is het Robert. Driehoeksverhouding met Henk en Laura, iets anders kennen deze schrijvers niet. En wellicht als allure aan haar uitgeleide. Maar ten tijde van Jonathan werd hier prima beargumenteerd dat hij een verloren (klein)zoon of neef van haar zou kunnen zijn. We weten niets van broers of zussen, dus neefjes en nichtjes kunnen opduiken, zou wel cheap zijn. Maar een verloren zoon van Arnie vind ik ook nog steeds mogelijk. Idealiter met een moeilijk verhaal met Linda's tijd in Amerika bij Hoogendoorn, maar anders van een willekeurige scharrel. Minder geforceerd dan Kruimeltje, hoewel Ruud Feltkamp wel perfect met Jette was. Noud zou zo terug mogen komen. Om Nina te schaken en Laura te ondersteunen, maar dan wel door Ruud en die zal het, in elk geval niet voor semi-permanent, doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Denk het niet. Levert genoeg geld op.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:31 schreef Nexum het volgende:
Denken jullie dat het doek ooit gaat vallen voor GTST? Hoewel de kwaliteit natuurlijk lang niet zoals voorheen is vind ik het wel knap dat ze het zo lang weten vol te houden.
afscheid van laura die wellicht snel al zal plaatsvinden?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Jeff dus terug blijkbaar, voor een aflevering 1, 2..3? Hoop gedoe om waarschijnlijk niets. Die is al zo vaak terug gekomen om binnen een paar afleveringen weer te wieberen.
Denk het nog niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
afscheid van laura die wellicht snel al zal plaatsvinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
De eerste spoilers van het nieuwe seizoen:Hey Peter, lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk jij ook nog?
Niet verwacht!Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Hey jij ook nog hier? Wat leuk!quote:Op maandag 29 juli 2024 23:58 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nooit echt weggeweest toch? Geen idee dat ik zo gewaardeerd werd hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hey jij ook nog hier? Wat leuk!
Haha ja, ik heb hetzelfde. Hij kan heel goed een creep spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:44 schreef laracroftonline het volgende:
Ik was vroeger nogal weg van ray maar nu ik dit seizoen terug zit te kijken vind ik het karakter een creep.
Zo die man bleef echt extreem lang doorgaan viel ons ook al op vroeger vond ik het jammer dat ze hem na zijn redemption arc zo een gaar einde gaven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:44 schreef laracroftonline het volgende:
Ik was vroeger nogal weg van ray maar nu ik dit seizoen terug zit te kijken vind ik het karakter een creep.
Erger nog: het was een deel van de castfoto, want dit is 'm volledigquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:41 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ogen die foto's alsof ze van een sitcom zijn?
Ja fijn de 37e ontvoering van Janine die opgelost wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:57 schreef laracroftonline het volgende:
nog een paar dagen kunnen we eindelijk weer genieten van het nieuwe seizoen 😍
Verschrikkelijk lijkt wel die reboot van kees en co.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erger nog: het was een deel van de castfoto, want dit is 'm volledig
[ afbeelding ]
...wat is dit, de promo van de nieuwe zomercollectie van C&A?
Stel je voor: ben je voor je rust onder een steen gaan leven, krijg je dit alsnog meequote:“Zelfs wie onder een steen leeft, zal komend jaar van GTST horen!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |