Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etcquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
afscheid van laura die wellicht snel al zal plaatsvinden?
lijkt mij een mooi eerbetoon.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Ik denk dat ze Dennis overslaan, gezien de smet op de rol.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Op Curaçao hebben ze al een major kans laten liggen door Barbara niet op te voeren. Was sowieso leuk geweest als Laura langer de tijd krijgt om afscheid te nemen, in plaats van iedereen in een week erin rammen voor een begrafenis of iets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen ze voor dat afscheid niet uitpakken met heel veel oude bekenden die terugkeren om afscheid te nemen? Een verlengde aflevering als ode aan de soapmoeder die is overleden. Met een jeff, Robert, Barbara, Dennis etc
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef Mr.Pomtip het volgende:
De makers hebben een extra lange zomervakantie gehad om de boel flink te verbeteren. Hopen dat ze dat dus ook gedaan hebben.
Ja sowieso stom dat ze Nola zo haar leeftijd lieten benoemen. De actrice is 20? Zou die rol dan ook zo snel mogelijk laten opgroeien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.
En de eerste inhoudelijke fout van het seizoen is al gemaakt...
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft zijn vertrek aangekondigd, en laura gaat een paar weken meequote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:40 schreef M_0_0_N het volgende:
Jeff komt toch als goed is even terug?
Nu al weer boring. Jef valt me tot dusver ook tegen, vind Bartho ook wel wel (logisch) ouder geworden. Mist wat scherpte ofzo.quote:
Morgen is ze er weer op videolandquote:
Ik wist wel dat ik het goed gehoord had vorig seizoen! Gewoon een karakter jonger maken zodat het nog wat zieliger isquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is wel één probleem: áls er al verbeteringen zijn doorgevoerd zullen wij dat nog niet direct terugzien. De cliffhanger is in februari opgenomen en daarna zijn ze direct doorgegaan met opnemen van het nieuwe seizoen. Vlak voor de zomerbreak van cast en crew, eind juli, werden al afleveringen opgenomen voor januari. En het schrijfproces loopt daar nog eens maanden op vooruit, dus als ze het zelf al niet doorhebben in de writersroom denk ik dat seizoen 36 een meer haalbare kaart is.
En de eerste inhoudelijke fout van het seizoen is al gemaakt...
[ x ]
Klopt, Robert is echt een hele goede vent. Enorm sympathieke kerel in dit seizoen. Een beetje pech dat hij Charlie lam heeft gereden. Nu gaat ie weer een hele hoop gedoe over zich heen krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
In seizoen 13 zijn ze allemaal zonder aanleiding extreem lullig tegen Robert Alberts,
Valerie gebruikt hem in eerste instantie in haar spelletjes tegen Barbara.
Milan is als zoon extreem onbeschoft en gebruikt hem als voetveeg en blijft maar zeuren.
Morris helpt hem aan de coke.
Laura verzwijgt bewust dat ze zwanger is van Robert en ontneemt hem zijn eigen kind.
Jef merkt dat hij het extreem druk heeft met werk maar ondersteund hem eigenlijk veel te weinig op ook wanneer hij het zichtbaar niet gaat redden.
Ze deed er ook helemaal niet haar best op of zo om het niet zo te laten lijken...man man wat slecht.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die parodie op Ellie Lust in de Videoland uitzending![]()
verschrikkelijk
.
Net als dat recycleNL item, ik vond dat zo saai. En Janine waarvan steeds benoemd werd hoe sterk haar rechtvaardigheidsgevoel is. En dan een oud seizoen ernaast, vroeger was dat gevoel toch een stuk minder sterkquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Tja, Jeff terug was er weer in en eruit, zoals verwacht. Is ook groter gemaakt dan het was zijn 'terugkeer'. Die Leukemie verhaallijn begint me al net zo mijn strot uit te komen als het eten van Nola tijdens haar chemo...lieve help zeg wat een zwaarmoedige treurnis, veel te nadrukkelijk aanwezig in elke aflevering, het vernieuwde Medisch Centrum West is al begonnen blijkbaar.. Ik vind het niets al die maatschappelijke items in een soap. Mag wel wat minder.
Kijken jullie via videoland? Ik kijk het via rtl lounge, daar zijn ze een seizoen verder. Wel verwarrend, 3 verschillende seizoenen 'tegelijkertijd'.quote:Op donderdag 5 september 2024 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, Robert is echt een hele goede vent. Enorm sympathieke kerel in dit seizoen. Een beetje pech dat hij Charlie lam heeft gereden. Nu gaat ie weer een hele hoop gedoe over zich heen krijgen.
Leuk dat we nu aan het Sjors en Martine verhaal gaan beginnen.
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Net als dat recycleNL item, ik vond dat zo saai. En Janine waarvan steeds benoemd werd hoe sterk haar rechtvaardigheidsgevoel is. En dan een oud seizoen ernaast, vroeger was dat gevoel toch een stuk minder sterk
Ik kijk via videoland ja Barbara is al bijna een jaar erg onredelijk en naar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kijken jullie via videoland? Ik kijk het via rtl lounge, daar zijn ze een seizoen verder. Wel verwarrend, 3 verschillende seizoenen 'tegelijkertijd'.
Eens. Ik wil Laura zien die na een relatiebreuk de overheid hackt en de bsn van haar ex delete zodat hij het land niet meer in kan omdat hij niet langer 'bestaat'. Dat was nog eens een goede verhaallijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
Lekker vreemdgaan met Jefs zoon en haar eigen ex David, maar dan zoent Jef met een ander en dan is ze pislink en geeft iedereen Barbara nog gelijk ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kijk via videoland ja Barbara is al bijna een jaar erg onredelijk en naar.
Ja en daarna komt Valerie en slaat ze eerst helemaal door en heeft ze uiteindelijk een heel groot aandeel in het ongeluk van Charlie.quote:Op zaterdag 7 september 2024 00:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lekker vreemdgaan met Jefs zoon en haar eigen ex David, maar dan zoent Jef met een ander en dan is ze pislink en geeft iedereen Barbara nog gelijk ook
Valerie vond ik vroeger vervelend en nu nog steeds. Zal blij zijn wanneer ze uit de serie vertrekt. Dat gezeur van haar steeds. Eigenlijk vind ik veel karakters wel wat irritants hebben, daarom gun ik ze ook veel leed. Ludo niet bijvoorbeeld, altijd al een eindbaas geweest. Ik heb hem ook nooit eng gevonden, want Ludo wordt alleen vervelend als je hem of zijn familie iets aan doet. Jeff en Robert blaffen iedereen continu af, dat heb ik altijd veel intimiderender gevonden. Dat ontploffen uit het niks.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en daarna komt Valerie en slaat ze eerst helemaal door en heeft ze uiteindelijk een heel groot aandeel in het ongeluk van Charlie.
Valerie komt veel redelijker over in deze strijd tussen de twee dan hoe ik het mij als jonge puber herinner. al komt straks het hele getouwtrek om Sill waarbij elk betrokken personage in die verhaallijn verschrikkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |